דרוש מידע טסט שנכשל - זכות קדימה בכיכר

מ. בלוי

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
אז לאלו שעצרו נשימתם במתח.
עברתי !!!!! :D:D:D:D
היה טסט מהספרים.
טסטר נחמד, אדיב, "ימינה בבקשה" שמאלה בבקשה". לא מעיר, ובעיקר לא בולם. (טוב האמת שדי השתפרתי בעצמי מאז הטסט האחרון)
כבישים ריקים, למרות ואולי בגלל הגשם/מבול השוטף...
אין ראש בראש בחד סטרי, אין שום סיפור מיוחד או מקרה שאי אפשר לעבור ממנו לסדר היום.
ממש הטסט שחבל שלא קרה בפעם הראשונה... אבל הכל משמים.
אני לא יודע מה עזר בסוף, לא הבטחתי שום 200 ולא 700 ש"ח לצדקה. אמנם נתתי 20 ש"ח לפני הטסט, (ובחודש האחרון גם הקפדתי לעגל את המעשר כלפי מעלה....)
מה שאני יודע שאותי הרגיע בשעת מעשה, ואולי גם עזר בפועל. זה שבמשך כל הזמן של המבחן לא הפסקתי לזמר לעצמי "ריבון העולמים ידעתי" ו"אין עוד מלבדו"... (ראיתי סגולה זו בכמה וכמה מקומות)... והשתדלתי "לצייר" מול עיני את שם ה-ו-י-ה, ממש על כל מכונית, תמרור, הולך רגל.... (אני יודע שהרבה אנשים לא אוהבים שלוקחים את ריבונו של עולם ומכניסים אותו לגשמיות בצורה כזאת... אבל זה נושא לפורום אחר...).
וברגע שהתחושה היא של זה ממילא לא תלוי בי, ולא בבוחן, אלא רק בו, ממילא לא כל כך נורא להפסיד, כי מי אתה שתקבע... וברגע שאתה מגיע לאמונה הזאת. אז ניצחת... כלומר עברת...
ולאלו שזה לא מחזק אותם, אולי סטטיסטיקה יבשה תעזור: הרוב עובר בטסט שלישי (כלומר עד אז ובטח אז).
ועוד נתון יבש, לרוב זה לא תלוי בך, אלא בבוחן, אחד אדיב ממילא ישרה עליך רוגע וממילא תתרכז יותר. וגם אחד אדיב לא יכשיל אותך על משהו שלא יקרה שוב, ולא מדובר על דברים קריטיים, אלא למשל מעבר בין נתיב כשאין צורך וכדו'...

עכשיו רציתי להודות לכל הדואגים, ובעיקר לכל המתפללים, ולאלו המחזקים.
אני ממש מרגיש שבלעדיכם לא הייתי עובר, התחושה של השיתוף והאחווה מאוד עוזרים.
ומכאן תפילה לכל אלו שעדיין בדרך, שיעברו את המסע הזה בשלום, במהירות ובניקל.
תודה ובהצלחה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמה

א תְּהִלָּה לְדָוִד אֲרוֹמִמְךָ אֱלוֹהַי הַמֶּלֶךְ וַאֲבָרֲכָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם וָעֶד:ב בְּכָל יוֹם אֲבָרֲכֶךָּ וַאֲהַלְלָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם וָעֶד:ג גָּדוֹל יְהוָה וּמְהֻלָּל מְאֹד וְלִגְדֻלָּתוֹ אֵין חֵקֶר:ד דּוֹר לְדוֹר יְשַׁבַּח מַעֲשֶׂיךָ וּגְבוּרֹתֶיךָ יַגִּידוּ:ה הֲדַר כְּבוֹד הוֹדֶךָ וְדִבְרֵי נִפְלְאוֹתֶיךָ אָשִׂיחָה:ו וֶעֱזוּז נוֹרְאֹתֶיךָ יֹאמֵרוּ (וגדולתיך) וּגְדוּלָּתְךָ אֲסַפְּרֶנָּה:ז זֵכֶר רַב טוּבְךָ יַבִּיעוּ וְצִדְקָתְךָ יְרַנֵּנוּ:ח חַנּוּן וְרַחוּם יְהוָה אֶרֶךְ אַפַּיִם וּגְדָל חָסֶד:ט טוֹב יְהוָה לַכֹּל וְרַחֲמָיו עַל כָּל מַעֲשָׂיו:י יוֹדוּךָ יְהוָה כָּל מַעֲשֶׂיךָ וַחֲסִידֶיךָ יְבָרֲכוּכָה:יא כְּבוֹד מַלְכוּתְךָ יֹאמֵרוּ וּגְבוּרָתְךָ יְדַבֵּרוּ:יב לְהוֹדִיעַ לִבְנֵי הָאָדָם גְּבוּרֹתָיו וּכְבוֹד הֲדַר מַלְכוּתוֹ:יג מַלְכוּתְךָ מַלְכוּת כָּל עֹלָמִים וּמֶמְשֶׁלְתְּךָ בְּכָל דּוֹר וָדוֹר:יד סוֹמֵךְ יְהוָה לְכָל הַנֹּפְלִים וְזוֹקֵף לְכָל הַכְּפוּפִים:טו עֵינֵי כֹל אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּ וְאַתָּה נוֹתֵן לָהֶם אֶת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:טז פּוֹתֵחַ אֶת יָדֶךָ וּמַשְׂבִּיעַ לְכָל חַי רָצוֹן:יז צַדִּיק יְהוָה בְּכָל דְּרָכָיו וְחָסִיד בְּכָל מַעֲשָׂיו:יח קָרוֹב יְהוָה לְכָל קֹרְאָיו לְכֹל אֲשֶׁר יִקְרָאֻהוּ בֶאֱמֶת:יט רְצוֹן יְרֵאָיו יַעֲשֶׂה וְאֶת שַׁוְעָתָם יִשְׁמַע וְיוֹשִׁיעֵם:כ שׁוֹמֵר יְהוָה אֶת כָּל אֹהֲבָיו וְאֵת כָּל הָרְשָׁעִים יַשְׁמִיד:כא תְּהִלַּת יְהוָה יְדַבֶּר פִּי וִיבָרֵךְ כָּל בָּשָׂר שֵׁם קָדְשׁוֹ לְעוֹלָם וָעֶד:
נקרא  3  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה