מכיוון ופנו אלי באישי הרבה אברכים ואנשי עסקים שמעוניינים להקים מיזמי נוכלות לגיוסי משקיעים, אמרתי לזיכוי הרבים ארכז את התכנית העיסקית המליאה להקמת מיזם נוכלות ענק. אנא שימרו בסוד את התכנית כי בשוק ההון נפח גבוה בדרך כלל מוריד תשואה. בהצלחה

1) חפשו בגוגל "חברת מיסחור של אוניברסיטת תל אביב" [או כל כל מוסד אקדמי בעולם - ככל שהמוסד יותר יוקרתי, הסיכוי גדול]. תמצאו דרך להגיע לפקידי חברת המיסחור. בכל חברה כזו מונחים הררים הררים של המצאות / מחקרים /פטנטים לשיפור העולם.

במאגרים יש לכם זמין: תרופות לסרטן, תרופות למחלות עיניים, איתור סרטן באמצעות טיפת רוק, פטנט להאצה של חלליות ולוונים, שבבי בינה מלאכותית להאצה של מיחשוב קוואנטי. שפע בחסדי השם.

תסננו את 10 הפטנטים הכי אטרקטיביים. סיימתם? תבדקו מי מהם חתום על ידי מנהל מחלקה בבית חולים יוקרתי. אם יש מחקר/פטנט שחתומים עליו גם פרופסורים מMIT והארווארד - בכלל טוב.

מצאתם את פרופסור ארתור לייבוביץ-בורגנוב מנהל האונקולויה בבית החולים הדסה הר הצופים [רצוי פרופסור עם 2 שמות משפחה אחד מוצא פולני ואחד מוצא רוסי]. לצערכם, הפרופסור לוקח לפגישה 1800 ש"ח, אז תפעילו את הביטוח הרפואי שלכם.

יש לכם תאריך לפגישה? מעולה. סעיף הבא.

pikaso_texttoimage_adorable-cartoon-style-Haredi-Jewish-real-estate-i (1).jpeg


2) לכו למתווך השכונתי שלכם. ותמכרו לו את הבית. אם אתם שמרנים וזהירים, לכו ליועץ המשכנתאות, שיקח לכם משכנתא של מיליון ש"ח על הבית.

הכסף בחשבון הבנק.

אתם באים לפרופסור לייבוביץ-בורגנוב. מפתיעים אותו: "שלום פרופסור, לא באמת כואב לי הבטן. אני אברך תותח על חלל, גיליתי על הפטנט המדהים שלך לריפוי סרטן הלב. אני מוכן להשקיע 1 מיליון ש"ח ולרכוש 10 אחוז מהמיזם.

הפרופסור יקבל בשמחה את מיליון השקלים. אחרי כל כך הרבה שנים ש"לוחות ושברי לוחות מונחים בארון" יש חברה'מן שמוכן לנסות להקים אותם באופן אמיתי! וואו!

מזל טוב, רכשתם עם מיליון שקלים 10 אחוז במיזם מבטיח ביותר עם פרופסור.

בתוך שבועות ספורים תקבעו פגישות במשרדי הפטנטים "ריינהולד כהן" שהיתה בבעלות אילן כהן [קיבל אותה בירושה]. יועצי הפטנטים ישמחו לומר לכם שמדובר אכן בפטנטים מטורפים, ו"חבל בשביל כמה מאות אלפי שקלים לא לרשום אותם בחצי כדור הארץ".

קחו איש מיתוג שיקים לכם אתר מסודר וספר מותג יוקרתי, ותקראו לחברה "הרטלייבו מדיקל"

זהו. אם הגעתם אתם לכאן - אתם ברי מזל. הלאה.

pikaso_texttoimage_adorable-cartoon-style-Haredi-Jewish-real-estate-i (3).jpeg


3) את הטלפון הבא אתם מרימים למנהל הישיבה קטנה שלמדתם בו. הוא בדיוק נמצא כמה ימים כעת בבני ברק וישמח לפגוש אתכם. אתם מציעים לו את העיסקה הבאה: "בנסיעה הבאה שלך לויליאמסבורג, כשאתה פוגש את הרב גולדנרייך המליארדר מסאטמר, תציע לו לעשות זום עם פרופסור לייבוביץ בורגנוב, כדי לספר לו על השקעה מטורפת בתרופה לסרטן הלב". כמנהל הישיבה אתה תקבל אחוז אחד מהכסף שיתקבל.

יש סיכוי שגולדנרייך המליארדר שבדרך כלל משקיע בנדל"ן או שהוא חולש על ענף החיתולים לזקנים בבתי אבות בארה"ב ישתכנע. מנהל האונקולוגיה בבית החולים הדסה הר הצופים זה נשמע רציני. אבל בגלל שהוא סוחר מפולפל, לצערכם אתם תיאלצו למכור לו בזיל הזול חצי מאחזקותכם במחיר של מיליון ש"ח.

בפועל רכשתם 10 אחוז במליון שקל. ומכרתם 5 אחוז במיליון. כפול על הכסף בין לילה!

מזל טוב!


4) יש לכם כעת 5 אחוז בחברה. שווים מיליון ש"ח לפי מה שהסכים לשלם הרב גולדנרייך.

תרימו טלפון לרב חבשוש, הגבאי של הבאבא גמליאל קמחזי, פועל הישועות מכרמיאל. "הרב חבשוש, אני רוצה לקבוע אצל הבבא גמליאל פגישה לפרופסור מאד מכובד, מנהל האונקולוגיה בבית החולים הדסה הר הצופים". מילה שלי: חבשוש יסדר לכם פגישה בתוך ימים ספורים.

תלביש לפרופסור לייבוביץ בורגנוב כיפה לבנה נוחה, וסעו לכרמיאל. חבשוש מסדר מחוץ לתור. "כבוד הבאבא, אני והפרופסור הקמנו מיזם מדהים להציל את העולם מסרטן הלב. והשותף המרכזי שלנו הוא המליארדר גולדנרייך מסאטמר. אנחנו רוצים לזכות את הרבים ולתרום למוסדות הרב 2 אחוז מהחברה שלנו".

הבבא גמליאל בקדושתו ישמח להיות שותף בעניין.

אין צורך לעשות כלום, בחודש הקרוב חבשוש יסדר לכם שורה ארוכה של אילי נדל"ן חרדים חסידי הבבא, שאלו ירכשו מכם כל אחוז החברה במיליון שקלים חדשים.

מכרתם את 4 האחוזים האחרונים, כל אחוז בחצי מיליון ש"ח. אתם כבר עם 3 מיליון ש"ח ביד [מיליון אחד תחזירו הביתה].

ונשארתם עם אחוז אחד בחברה.

pikaso_texttoimage_adorable-cartoon-style-Haredi-Jewish-real-estate-i (2).jpeg


5) לא תאמינו מה אפשר לעשות עם האחוז האחרון.

יש לכם ביד מיזם נוצץ! תרופה לסרטן הלב מפרופסור ליבוביץ בורגנוב + מליארדר מסאטמר + באבא עם עוד שורה של גבירים חרדים שהשקיעו. מפה הכל טס.

את האחוז הזה אתם מפוררים ל10 עשיריות האחוז.

ואתם מתחילים לפרסם ב5 עיתוני המפלגות החרדיות + השבועונים. על המיזמים המבטיחים שמגובים בפטנטים, טייקונים ופרופסור מכובד מלמעלה.

פה אתם כבר מול אברכים חשובים. אתם מזכים את עולם התורה. אתם שליחי ציבור - לא פחות!

10 הראשונים שמתפתים - כל אחד רוכש עשירית האחוז בחצי מיליון ש"ח. שווי החברה הוא בסך הכל חצי מליארד ש"ח. שווי נמוך לעומת תרופה לסרטן. הרוכשים צריכים לדעת שהם שותפים במיזם שעומד לפתור את העולם!

אה, ואל תשכחו: המשקיע צריך לשלם לכם "עמלת מכירה" של 5 אחוז ברכישה, ועוד 5 אחוז במכירה של אחזקותיו, ועוד 30 אחוז מהרווח.

זה בסדר, ההשקעה נזילה לחלוטין. אם המשקיע רוצה אחרי שנה למכור? יש בתוך משקיע חדש. הוא ירכוש מהמשקיע הראשון במחיר כפול - עשירית האחוז במיליון ש"ח. [אברכים הם סוחרים ממולחים, הם יודעים שעשירית האחוז מחברת תרופה היא עסקת זהב].

6) אל תשכחו: החברה צריכה להתקדם. תרכשו באופן רציף כל הזמן אחזקות מהפרופסור, ותמכרו אותם שוב ושוב לאברכים ולמשקיעים חשובים. זכינו יש כלים נפלאים לפרסם ולהביא משקיעים בכל מצב ולכל סיטואציה.

במשך ה5 שנים הראשונות תקפידו לרשום את הפטנטים. כדי שכל משקיע ידע שכשהוא רכש את המניות שלו היו לחברה 2 פטנטים, וכשהוא מוכר אותה יש לחברה כבר 7 פטנטים. ובעוד שנה הפטנטים רשומים גם בקוריאה - מה שמביא את החברה בכלל לפסגות של שווים שלא נראו כמוהם במגזר החרדי.

וכמובן, יש עוד ערימות ערימות של פטנטים ופרופסורים בחברות המיסחור. תמלאו את כפיכם חופשי במיזמים ובמשקיעים.


pikaso_texttoimage_adorable-cartoon-style-Haredi-Jewish-real-estate-i (4).jpeg



7) זהו.

צידה לדרך מענה לשאלות:

1) למה החברה לא מגייסת מקרנות הון סיכון?
תשובה: כי קרנות "משתלטות על החברה" והפרופסור לייבוביץ בורגנוב מעדיף משקיעים שקטים.
2) למה החברה לא מתקדמת עדיין?
תשובה: חברת תרופות לוקח לה 20 שנה להתקדם. אבל כל התקדמות כבר מעלה לחברה את השווי.
3) האם אין סיכון בהשקעה כזו?
תשובה: ברור שיש סיכון! אנחנו מציעים את החברה רק לאמיצים ולאברכים עם חוש מסחר ממולח. ואל תשכחו שיש את ברכת הבאבא גמליאל.
4) האם יש לחברה פיקוח מקצועי?
תשובה: ברור! יש לנו כשרות העדה החרדית ובית הדין של הרב גרליץ שאין חשש ריבית בחברה.


pikaso_texttoimage_adorable-cartoon-style-Haredi-Jewish-real-estate-i (5).jpeg



[בבקשה, אשמח שתשמרו בסוד את המדריך הזה. שכויעח]