מאמרים

  1. ניהול זמן – יש דבר כזה?

    לנהל עסק אין משמעו רק להיות הבעלים ולפקח על העובדים ועל העבודה. ניהול עסק דורש ניהול לוגיסטי, ארגון סדרי עבודה יעילים ולא פחות ארגון טכני של הדברים שצריכים לשמש את הפעילות היומיומית בעסק- מניירת ועד חלוקת הספקים...
  2. החלפת פסקול- פרק ד'

    "לאחר שלב ההקלטה, צוות האולפן צריך לערוך את ההקלטה, לבצע בה שיפורים הכרחיים, ולהתאים אותה לקצב בהתאם לתמונה". הכל על שיפור סאונד המלווה את הסרט, בשעת אולפן מרתקת במיוחד!
  3. פרסם כאן- חלק א'.

    "הפרסום במקומון עלה לא מעט, אבל היא לא חשבה פעמיים. המודעות נמרחו על פני עמוד שלם, והיא דאגה להטעין את הפלאפון כדי לקבל את מאות הפניות". מיכל בורשטיין, משווקת לכם פרסום.
  4. המקום שלא תמצאו בוויז: כתובת IP

    כתובת הIP של המחשב שלכם היא סוג של זיהוי מאד ספציפי למחשב ממנו אתם עובדים ולרשת אליה אתם מחוברים. בימים בהם אתר פרוג התחדש עם שרת חדש, בואו ללמוד קצת על הקשר בין השרת לIP שלכם.
  5. עסקים משובחים צומחים בחממה!!

    תארו לכם מקום עבודה נעים, ממוזג, עטוף. אתם בעלי עסק עצמאי ואנשי מקצוע בכירים בתחומכם סובבים אתכם ומדריכים אתכם כיצד להצליח. השתלמויות מגוונות ושיתופי פעולה. וכל סודות ההצלחה נלחשים לכם לאוזן. החלום הזה, מתחיל...
  6. כביש עוקף 90

    כביש 90 הפגין לעיני כל, כיצד התיאור 'כביש דמים' מתאים לו כמו גלגל ספיר. האם רק הנהגים אשמים בתאונות הנוראיות במקום, או שהכביש עצמו מועד מעצם תנאי הנהיגה בו? בואו לעיפרון ושיגעון ותחליטו לבד...
  7. אל תנתקו את הכבל!

    רחל סרולוביץ במדור 'מדברים תוכן' והפעם, על הכלי הראשון שכדאי לאמץ כשאתם מתיישבים ליצור משהו חדש. הוא חיוני, הכרחי, ונשמת אפו של כל רעיון.
  8. איור בהזמנה: צפת תיבנה ותיכונן

    כשרון סגלוביץ' קיבל הזמנה מלקוח המייצג את אחד המועמדים לראשות העיר צפת, הוא הביא איתו עגלה שלימה של רעיונות יצירתיים. בואו ליהנות משלבי ההכנה ותחכימו גם אתם.
  9. איך להגדיל רשימות תפוצה באמצעות שיתופי פעולה?

    "במקרה שיש לכם רשימה מפולחת ומאד ממוקדת ועוד יותר אם הנמענים שלכם יחסית 'ירוקים' בתחום ולא רוויים במיילים, אזי גם אם הרשימה שלכם מונה מספר מאות בלבד, תחשבו לאטרקטיביים" ימימה ביסמוט מפיצה לכם תפוצה.
  10. כך תמתגו נכון את העסק שלכם (חלק א')

    "מותג הוא דבר פסיכולוגי לחלוטין - וזה גם היתרון העצום שלו, מכיוון שכך הוא יכול להשפיע באופן ישיר על תת-המודע ומערכת קבלת ההחלטות של הלקוחות שלנו. בואו נלמד לעשות את זה נכון." חיים בניסטי, במאמר שני בסדרה.
  11. ככה נושבת הרוח

    הרוחות והגשם שמבטיחות תחזיות מזג האוויר לשבוע החורפי שירד עלינו, לא יצליחו לעקור את הדגלים, הגלים והנטיעות. מקסימום, יעיפו לכל רוח, את פתקי האותיות שפוזרו על המדרכות ברחבי ישראל בשבוע האחרון. בואו לעוף מצחוק...
  12. עשרת המשפיעים

    הם גרמו לכם ללכת בחודש האחרון עם עיינים לצדדים, למעלה ואחורה. בזכותם ידעתם מהי האג'נדה של כל מועמד ולמה ואיך ולמי כדאי לכם להצביע. גם אם ההצבעה שלכם נבעה מהבחירה שלכם לבחור בדעת תורה, אין ספק, שהעשירייה הזו, הפכה את...
  13. ככה נראית 'א שטארקע מהפכה'

    תהליך העבודה של כל מאייר מתחיל קודם כל בשיחת ההזמנה מול הלקוח. הלקוח מסביר את הבקשה ככול שהוא מסוגל, המאייר מקשיב, בונה סקיצה ומעביר לאישור שלב אחר שלב. בואו להנות מההזמנה הכתובה של הצייר רון סגלוביץ' למודעת פרסום...
  14. בעיצוב קמפיין בחירות- אין דבר כזה: 'אין דבר כזה!'...

    כאשר מדובר בקמפיין בחירות, אין מקום ראוי מזה כדי ללמוד על השפה העיצובית, האסטרטגיה והראש הפרסומי היוזם. בואו להתרשם מהאמנות בקמפיין הבחירות של יהדות התורה ודגל התורה שנמצא במשרד 'קישורים 360' .
  15. גולדקנופף&ינקלביץ: "בקמפיין הלכנו על א'-ב', שהם הערכים עליהם גדל כל ילד בחיידר"

    "אחד מהימים הטרופים, אנחנו יושבים ב 2:00 בלילה במשרד מתמודדים עם שלל חומרים דחופים החייבים לרדת לדפוס עם זריחת החמה. אנחנו הולכים לסגור את הקובץ ומתברר שחסר לנו תמונה של אחד הנציגים". ישראל&ישראל במדור מעצבים...
  16. כל הסמטאות

    "עצירה של שניה וחצי תחת שער שכם לא נתנה לנו להתלבט הרבה האם להמשיך או לעקוף את השכונה הערבית. תל אביביים שהגיעו לירושלים, ולא מכירים מספיק את הקודים של המקום". טור חדש במגזין פרוג- אישי אקטואלי.
  17. (לא) מוציאים כביסה מלוכלכת החוצה

    אם גם אתכם לימדו שאת הכביסה המלוכלכת לא מוציאים החוצה, אבל לכם אין ממש מושג איך אפשר ליצור לה גבולות ברורים שישאירו אותה במתחם הכיבוס עד ליציאתה רכה עם ריח 'פריחת היסמין' אל הארונות, המאמר הבא, (פרק ב') מאת...
  18. הקלפי זה כאן

    לכל מי שזקוק לתמיכה לבבית בתקופה עמוסת אמוציות זו, מוקדשת הקריקטורה של הצייר אוריאל פלד. לשוברי החומות ולעומדים בשער, יוני גרשטיין מקדיש עמוד. בואו לבחור בטוב ביותר...
  19. האמת שמאחורי הרעיונות הכתובים

    מחפשים רעיון? אתם לא באמת מוכרחים להבריק. יתכן שמאחורי הרעיונות הטובים מסתתר משהו אחר, ואתם מסוגלים בהחלט לגלות אותו. רחל סרולוביץ- כותבת תוכן ושיווק במדור שיפתח לכם מעיינות של יצירתיות בכתיבת תכנים.
  20. פרסום בורדו: האסטרטגיה היא להגיע לכל סגנונות האוכלוסיה בכרמיאל.

    "אחד הקמפיינים היותר מעניינים שעשינו במערכת בחירות זו, היא של רשימת יחד בכרמיאל". איציק גרין, מנכ"ל משרד הפרסום 'בורדו' ליח"צ ופרסום. בואו להתרשם מעיצוב הקמפיין ולחוות את דעתכם המקצועית.
טוען...