דרוש מידע טסט שנכשל - זכות קדימה בכיכר

מ. בלוי

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
שלום וברכה לאוחזים בהגה.
היה היה מקרה שקרה אצלי (לצערי), עברתי 28 שיעורים, הייתי תלמיד טוב וממושמע, הקפיד על כללים, קראתי כל חומר אפשרי ונגיש בענין לעבור טסט, וכו' וכו'. הגעתי לטסט רגוע, אחרי שיעור סימולציה שעבר חלק... ולצערי נפלתי על טסטר מאוד עצבני, (רק נכנס לרכב וכבר צועק: "למה כל כך חנוק פה?!!!..." אמנם הייתי מוכן לזה, המורה אמר לי שאין לי הרבה סיכוי לעבור אצלו, אבל לא היה לי מה להפסיד כל כך...
במהלך הטסט הוא המשיך לצעוק, להעיר על כל דבר, (ולא רק לי, גם ליושב מאחורה ולשאר הנהגים בכביש...) ונבלמתי על ידו פעמיים. על כל מהלך הטסט הייתי אולי מתווכח או מצדיק את עצמי, אבל במקרים שבהם הוא בלם אותי אני גיליתי שאני לא ממש יודע איך באמת צריך לנהוג.
מדובר על זכות קדימה בכיכר.
אני יודע שרכב הבא משמאל, או לחילופין ממול במעגל קטן ואני לא בטוח במאה אחוז שהוא מתכוון להמשיך ישר, אני מאט לפני הכניסה, מוודא שהכיכר פנויה, ורק אז נכנס במהירות שפחות מעשרים קמ"ש...
עד כאן הכל טוב.
1) אבל מה למען השם אני אמור לעשות כשאני מגיע לכיכר והרכב הבא משמאל הגיע כשניה או חצי שניה אחרי?
2) מה אני עושה אם אני יודע בוודאות שהרכב הבא ממול ממשיך ישר, לפי עיניו, ההגה, חוסר האיתות. (אבל הטסטר בלם אותי כי "אולי" הוא כן יפנה שמאלה לנתיב שלי...)
3) הכיכר עמוסה בנחש של רכבים, כולם זוחלים, ובצד שמאל, הרכב הראשון ממשיך ישר שזה אומר שיש לי קצת זמן להכנס לכיכר מבלי להפריע לרכב שמאחוריו ש"אולי" יפנה לנתיב שלי (גם כאן נבלמתי למרות שהוא המשיך ישר לבסוף).
4) רכב נכנס לכיכר ממול באותה שניה שאני נכנס (או אמור להכנס) זה אומר שגם אם הוא יחליט לפנות לנתיב שלי אני עדיין מקדים אותו בהרבה, אבל היות וכשאני נכנס לכיכר אני לא בטוח בטוהר כוונתו - מה אני אמור לעשות (במקרה הזה הטסטר שאג לעברי: "נו! פנוי למה אתה מחכה/מהסס/רובץ/מתלבט..." ואיך שנכנסתי הרכב אותת על פניה לנתיב שלי ומיד נבלמתי
5) אני קיבלתי הוראה לפנות ימינה בכיכר, אך היות והנתיב הימיני היה עמוס לכל אורך הדרך מאז קבלת ההוראה, לא היה מצב להשתלב בנתיב הימיני כלל וכלל (לא, ממש לא היה מצב לחכות שהנתיב מימיני יתפנה, היו אוטובוסים שהורידו/העלו תלמידים וכדו', זה המצב אין נתיב ימני...) אז למעשה אני אמור לקיים את המנהג "כניסה לכיכר (בעת פניה ימינה בעיקר) מהצד הימני בלבד"?
6) בונוס, אני בדו נתיבי, רכב שלפני עוצר/פורק משא/עולה באש/ כל ציור שתעלו על דעתכם, העיקר שהוא לא מתכוון להמשיך בנסיעה במהלך העשר דקות הבאות. אז בשיעורים המורה, תמיד לימד אותי איך לבצע עקיפה בטוחה ומהירה. אני בעצמי לא כל כך בטוח אם אכן מותר לבצע עקיפה בדו נתיבי, ובעיקר במקום שאני לא יכול לחזות בבטחה ברכב הבא ממול. והנה בטסט נתקעתי מאחורי רכב כזה, הטסטר בוחן את תגובתי, וגלגלי מוחי מרחשין: לעקוף? מותר בכלל? זה דו נתיבי למען השם? להצטדק במקרה של הערה שאין לי שדה ראיה לרכב הבא ממול?

אנא רבותי, הטסטס השני יגיע בקרוב אי"ה ואני כולי תקווה ותפילה, דבר ראשון לא ליפול על טסטר אשר קרוי בלשון העם: "......" וכן ליפול על שעה סבירה, או לפחות השעות שבהם עשיתי את השיעורים. ולא בשמונה בבוקר כשהכביש מסב את עצמו לחניה או למסלול בימבות....
ואי"ה כאשר תפילותי יתגשמו, אעמוד שוב בפני לבטים אלה, אנא יעצו לי מנסיונכם העשיר, והעיקר שלא תעלה תקלה ולא אוציא תאונה מתחת ידי.
תודה רבה
 

יעקב אסטרייכר

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
בטח בה' ותראה ישועות תתפלל שיהיה טסטר טוב

חוץ מזה הכל שטויות ברוטב חבל לך להלחיץ את עצמך על כאלה דברים
דבר נורמלי במדינת ישראל שלא עוברים בטסט ראשון
1) אבל מה למען השם אני אמור לעשות כשאני מגיע לכיכר והרכב הבא משמאל הגיע כשניה או חצי שניה אחרי?
אם הוא עוד לא נכנס לכיכר אין לו זכות קדימה
אבל בטסט מסתכלים לפני ומאטים כדי שהרכב ההוא ייכנס קודם לכיכר ואז תוכל להראות לטסטר שהנה אתה נותן זכות קדימה
וכן כשיש רמזור ואתה רואה מרחוק שהוא ירוק מאטים עד שהרמזור מתחלף לאדום ואז עוצרים (כמובן לא להאט יותר מדי והכל לפי העניין) ככה אתה מראה לטסטר שאתה נוהג חוקי - רוב הטסטרים טפשים ולא אוחזים את השטיקים האלו
2) מה אני עושה אם אני יודע בוודאות שהרכב הבא ממול ממשיך ישר, לפי עיניו, ההגה, חוסר האיתות. (אבל הטסטר בלם אותי כי "אולי" הוא כן יפנה שמאלה לנתיב שלי...)
אתה צריך להבין שמול הטסטר אין כזה טיעון "עיניו" "ההגה" ואיתות במדינת ישראל הוא בכלל עוד פנס מהבהב שאף אחד לא סופר - אתה מול הטסטר צריך לנהוג "לפי הספר" ובספר אין טיעון של עיניו ההגה וחוסר האיתות
4) רכב נכנס לכיכר ממול באותה שניה שאני נכנס (או אמור להכנס) זה אומר שגם אם הוא יחליט לפנות לנתיב שלי אני עדיין מקדים אותו בהרבה, אבל היות וכשאני נכנס לכיכר אני לא בטוח בטוהר כוונתו - מה אני אמור לעשות (במקרה הזה הטסטר שאג לעברי: "נו! פנוי למה אתה מחכה/מהסס/רובץ/מתלבט..." ואיך שנכנסתי הרכב אותת על פניה לנתיב שלי ומיד נבלמתי
זה באמת טסטר זבל
5) אני קיבלתי הוראה לפנות ימינה בכיכר, אך היות והנתיב הימיני היה עמוס לכל אורך הדרך מאז קבלת ההוראה, לא היה מצב להשתלב בנתיב הימיני כלל וכלל (לא, ממש לא היה מצב לחכות שהנתיב מימיני יתפנה, היו אוטובוסים שהורידו/העלו תלמידים וכדו', זה המצב אין נתיב ימני...) אז למעשה אני אמור לקיים את המנהג "כניסה לכיכר (בעת פניה ימינה בעיקר) מהצד הימני בלבד"?
חייב להודות שלא הבנתי את הסיטואציה אבל אם הכוונה בדו נתיבי - נכנסים לנתיב הפנוי
) בונוס, אני בדו נתיבי, רכב שלפני עוצר/פורק משא/עולה באש/ כל ציור שתעלו על דעתכם, העיקר שהוא לא מתכוון להמשיך בנסיעה במהלך העשר דקות הבאות. אז בשיעורים המורה, תמיד לימד אותי איך לבצע עקיפה בטוחה ומהירה. אני בעצמי לא כל כך בטוח אם אכן מותר לבצע עקיפה בדו נתיבי, ובעיקר במקום שאני לא יכול לחזות בבטחה ברכב הבא ממול. והנה בטסט נתקעתי מאחורי רכב כזה, הטסטר בוחן את תגובתי, וגלגלי מוחי מרחשין: לעקוף? מותר בכלל? זה דו נתיבי למען השם? להצטדק במקרה של הערה שאין לי שדה ראיה לרכב הבא ממול?
אין מושג של להצטדק ואם יש לך הו"א שרכב בא ממול כנראה כוונתך ל"דו סטרי" ולא ל"דו נתיבי" (דו סטרי הוא תנועה לשני כיוונים ודו נתיבי הוא שתי נתיבים לאותו כיוון) בעיקרון עקיפה היא דבר לא כל כך מומלץ בטסט והכל לפי העניין
ולא אוציא תאונה מתחת ידי.
אתה לא תוציא תאונה בעז"ה אם רק תפתח עיניים ותהיה עירני - הכביש הוא מקום מאד דינמי וזה שתעבור או לא תעבור על החוק לא יגרום לתאונה - רק הזהירות והשכל הבריא שלך - תכניס את זה טוב לראש כי הרבה תאונות קורות מנהגים שמפחדים לנהוג

אבל הכי חשוב שתבין שאתה לא צריך לנהוג לפי החוק אתה צריך להראות לטסטר שאתה נוהג לפי החוק

בהצלחה ואל ייאוש
 

אההה

משתמש פעיל
כל רכב שבתוך הכיכר אתה חייב לתת לו זכות קדימה שזה אומר שאסור לך לגרום לו להאט
אם אתה נכנס לפניו/ביחד איתו אין לו זכות קדימה כי הוא לא היה בתוך הכיכר כשנכנסתם יחד
כמובן שבטסט תשתדל ליסוע לאט יותר בשביל לתת זכות קדימה
אם אתה לא יודע מה הנהג יעשה תניח שהוא נשאר בכיכר
 

יאן

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
זה נשמע שאתה יודע את החוקים ונוהג טוב אז מה שהיה היה.
לא משנה כן צודק לא צודק הפסד שנגזר יגיע. אאכ אתה חושב לערער.
בעזה בטסט הבא תעבור
 

חשמל

אמנות העימוד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
עריכה תורנית
וכן כשיש רמזור ואתה רואה מרחוק שהוא ירוק מאטים עד שהרמזור מתחלף לאדום ואז עוצרים (כמובן לא להאט יותר מדי והכל לפי העניין) ככה אתה מראה לטסטר שאתה נוהג חוקי - רוב הטסטרים טפשים ולא אוחזים את השטיקים האלו
דווקא כשאני הייתי בטסט והתחלתי להאט ברמזור ירוק מהבהב, הטסטר התרגז למה אני לא מאיץ להספיק את הרמזור...
 

אחד העורכים

משתמש פעיל
עריכה תורנית
שלום וברכה לאוחזים בהגה.
היה היה מקרה שקרה אצלי (לצערי), עברתי 28 שיעורים, הייתי תלמיד טוב וממושמע, הקפיד על כללים, קראתי כל חומר אפשרי ונגיש בענין לעבור טסט, וכו' וכו'. הגעתי לטסט רגוע, אחרי שיעור סימולציה שעבר חלק... ולצערי נפלתי על טסטר מאוד עצבני, (רק נכנס לרכב וכבר צועק: "למה כל כך חנוק פה?!!!..." אמנם הייתי מוכן לזה, המורה אמר לי שאין לי הרבה סיכוי לעבור אצלו, אבל לא היה לי מה להפסיד כל כך...
במהלך הטסט הוא המשיך לצעוק, להעיר על כל דבר, (ולא רק לי, גם ליושב מאחורה ולשאר הנהגים בכביש...) ונבלמתי על ידו פעמיים. על כל מהלך הטסט הייתי אולי מתווכח או מצדיק את עצמי, אבל במקרים שבהם הוא בלם אותי אני גיליתי שאני לא ממש יודע איך באמת צריך לנהוג.
מדובר על זכות קדימה בכיכר.
אני יודע שרכב הבא משמאל, או לחילופין ממול במעגל קטן ואני לא בטוח במאה אחוז שהוא מתכוון להמשיך ישר, אני מאט לפני הכניסה, מוודא שהכיכר פנויה, ורק אז נכנס במהירות שפחות מעשרים קמ"ש...
עד כאן הכל טוב.
1) אבל מה למען השם אני אמור לעשות כשאני מגיע לכיכר והרכב הבא משמאל הגיע כשניה או חצי שניה אחרי?
2) מה אני עושה אם אני יודע בוודאות שהרכב הבא ממול ממשיך ישר, לפי עיניו, ההגה, חוסר האיתות. (אבל הטסטר בלם אותי כי "אולי" הוא כן יפנה שמאלה לנתיב שלי...)
3) הכיכר עמוסה בנחש של רכבים, כולם זוחלים, ובצד שמאל, הרכב הראשון ממשיך ישר שזה אומר שיש לי קצת זמן להכנס לכיכר מבלי להפריע לרכב שמאחוריו ש"אולי" יפנה לנתיב שלי (גם כאן נבלמתי למרות שהוא המשיך ישר לבסוף).
4) רכב נכנס לכיכר ממול באותה שניה שאני נכנס (או אמור להכנס) זה אומר שגם אם הוא יחליט לפנות לנתיב שלי אני עדיין מקדים אותו בהרבה, אבל היות וכשאני נכנס לכיכר אני לא בטוח בטוהר כוונתו - מה אני אמור לעשות (במקרה הזה הטסטר שאג לעברי: "נו! פנוי למה אתה מחכה/מהסס/רובץ/מתלבט..." ואיך שנכנסתי הרכב אותת על פניה לנתיב שלי ומיד נבלמתי
5) אני קיבלתי הוראה לפנות ימינה בכיכר, אך היות והנתיב הימיני היה עמוס לכל אורך הדרך מאז קבלת ההוראה, לא היה מצב להשתלב בנתיב הימיני כלל וכלל (לא, ממש לא היה מצב לחכות שהנתיב מימיני יתפנה, היו אוטובוסים שהורידו/העלו תלמידים וכדו', זה המצב אין נתיב ימני...) אז למעשה אני אמור לקיים את המנהג "כניסה לכיכר (בעת פניה ימינה בעיקר) מהצד הימני בלבד"?
6) בונוס, אני בדו נתיבי, רכב שלפני עוצר/פורק משא/עולה באש/ כל ציור שתעלו על דעתכם, העיקר שהוא לא מתכוון להמשיך בנסיעה במהלך העשר דקות הבאות. אז בשיעורים המורה, תמיד לימד אותי איך לבצע עקיפה בטוחה ומהירה. אני בעצמי לא כל כך בטוח אם אכן מותר לבצע עקיפה בדו נתיבי, ובעיקר במקום שאני לא יכול לחזות בבטחה ברכב הבא ממול. והנה בטסט נתקעתי מאחורי רכב כזה, הטסטר בוחן את תגובתי, וגלגלי מוחי מרחשין: לעקוף? מותר בכלל? זה דו נתיבי למען השם? להצטדק במקרה של הערה שאין לי שדה ראיה לרכב הבא ממול?

אנא רבותי, הטסטס השני יגיע בקרוב אי"ה ואני כולי תקווה ותפילה, דבר ראשון לא ליפול על טסטר אשר קרוי בלשון העם: "......" וכן ליפול על שעה סבירה, או לפחות השעות שבהם עשיתי את השיעורים. ולא בשמונה בבוקר כשהכביש מסב את עצמו לחניה או למסלול בימבות....
ואי"ה כאשר תפילותי יתגשמו, אעמוד שוב בפני לבטים אלה, אנא יעצו לי מנסיונכם העשיר, והעיקר שלא תעלה תקלה ולא אוציא תאונה מתחת ידי.
תודה רבה
חזק חזק ונתחזק!!!
 

משתמש חכם

משתמש רשום
1)מליסוע לאט בדר"כ לא פוסלים טסט!כמובן לא לזחול! העיקר כל הזמן להסתכל על הכביש ועל מראות! שהטסטר יראה שהעסק בשליטה מלאה,שלא ישים רגל על הבלם.
2)בכיכר חייבים לחכות או עד שמתפנה לגמרי!גם אם יש שני נתיבים והנתיב הימני פנוי! או שהטסטר אומר לצאת! יש כיכרות בזמנים מסוימים שאין מצב שזה יהיה ריק משני הנתיבים אבל החוק היבש לא מבדיל בין נתיב אחד או שניים בכיכר,תמיד צריך זכות קדימה!בירושלים באיזור של היציאה מהטסט יש כיכר שקוראים לזה כיכר הדמעות רק בגלל שהטסטרים אוהבים לבדוק האם תחכה או שתצא,זה יוכול לקחת מלא זמן!
3)במקרה שאין שדה ראייה לעקוף, לא לנסות בכלל! אפשר לעמוד ככה גם כל הטסט!
 

הילוך גבוה

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
לנהוג נכון בכיכר דו מסלולית דורש ידע שגם לנהגים ותיקים ומנוסים לא תמיד יש
הכללים די פשוטים, ימינה וישר במסלול הימני, שמאלה במסלול השמאלי, לפני היציאה מהכיכר לעבור לנתיב הימני ואז לצאת מהכיכר מימין לימין
כמה פשוט..
 

סנץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
וכן כשיש רמזור ואתה רואה מרחוק שהוא ירוק מאטים עד שהרמזור מתחלף לאדום ואז עוצרים (כמובן לא להאט יותר מדי והכל לפי העניין) ככה אתה מראה לטסטר שאתה נוהג חוקי - רוב הטסטרים טפשים ולא אוחזים את השטיקים האלו
הטסטר רוצה לראות גם בטחון עצמי ואין צורך להאט אלא להמשיך בנסיעה רגילה ואם מתחלף לאדום אז עוצרים
6) בונוס, אני בדו נתיבי, רכב שלפני עוצר/פורק משא/עולה באש/ כל ציור שתעלו על דעתכם, העיקר שהוא לא מתכוון להמשיך בנסיעה במהלך העשר דקות הבאות. אז בשיעורים המורה, תמיד לימד אותי איך לבצע עקיפה בטוחה ומהירה. אני בעצמי לא כל כך בטוח אם אכן מותר לבצע עקיפה בדו נתיבי, ובעיקר במקום שאני לא יכול לחזות בבטחה ברכב הבא ממול. והנה בטסט נתקעתי מאחורי רכב כזה, הטסטר בוחן את תגובתי, וגלגלי מוחי מרחשין: לעקוף? מותר בכלל? זה דו נתיבי למען השם? להצטדק במקרה של הערה שאין לי שדה ראיה לרכב הבא ממול?
אם לא הייתה בטסט מה הייתה עושה? הייתה עובר לנתיב השני וממשיך בנסיעה!
תעשה את זה גם בטסט אבל לא באופן מידי אלא לאט ומחושב
בהצלחה רבה רבה
בתפילה שתעבור כבר בטסט השני
אני עברתי השלישי ולא היה כזה נורא
 

יעקב אסטרייכר

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
הטסטר רוצה לראות גם בטחון עצמי ואין צורך להאט אלא להמשיך בנסיעה רגילה ואם מתחלף לאדום אז עוצרים
ייתכן וכל חד וחד כדאית ליה
בד"כ כל עוד אתה לא ממש לאט הטסטר לא יפסול כי לפי הספר זה בסדר
 

מ. בלוי

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
ואת כל זה לא עלה בדעתך לשאול את המורה?! :unsure:
שאלתי, וחפרתי, וכמו שציין כאן לעיל מאן דהו, הכביש הוא מקום מאוד דינמי, ומסתבר שמה שכתוב בחוק, ומה שהמורה מלמד, ומה שהטסטר מצפה לראות זה כמו ההבדל בין הבייבל, הקוראן, ולהבדיל אלף אלפי הבדלות התנ"ך....
במקרים שהייתי מאוד בטוח שאני עושה את הדבר הנכון, וממתין, הטסטר צעק, נוו וכו'.... ובמקרים שבהם נכנסתי, במקרה שלא נבלמתי קיבלתי ציקצוקים כאילו זה עתה בלעתי לו את כל הפנסיה וקינחתי בקפה שלו...
 

מ. בלוי

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
קודם כל תודה לכל המגיבים. אשריכם. רק מלדעת שיש עוד שעברו ושיעברו את טסט, וההרגשות הם די דומות, וההזדהות, זה לבד מחמם את הלב...
ולמעשה: כאשר אין בטחון מלא אם מותר להכנס לכיכר, וברוב המקרים הייתי ממתין כדי להיות בטוח, זה לא עילה להיכשל ע"י בוחן נהיגה, מחמת הססנות וכדו'... הרי לפעמים מרוב המתנות כאלה זה נראה כאילו התחמקות וכדו'...?
 

יראת גאולה

משתמש מקצוען
1) אבל מה למען השם אני אמור לעשות כשאני מגיע לכיכר והרכב הבא משמאל הגיע כשניה או חצי שניה אחרי?
תמיד נכנסים לכיכר בגלישה איטית (מקסימום 10 קמ"ש). ככל ששדה הראיה לשמאל קטן יותר - נכנסים במהירות איטית יותר.
כך לא יכול לקרות שלא שמת לב לרכב שהגיע חצי שניה אחריך, ואתה נותן לו זכות קדימה.
2) מה אני עושה אם אני יודע בוודאות שהרכב הבא ממול ממשיך ישר, לפי עיניו, ההגה, חוסר האיתות. (אבל הטסטר בלם אותי כי "אולי" הוא כן יפנה שמאלה לנתיב שלי...)
בצומת רגילה כשהזכות קדימה שלו? רק אחרי שהוא חלף מותר לעבור.
3) הכיכר עמוסה בנחש של רכבים, כולם זוחלים, ובצד שמאל, הרכב הראשון ממשיך ישר שזה אומר שיש לי קצת זמן להכנס לכיכר מבלי להפריע לרכב שמאחוריו ש"אולי" יפנה לנתיב שלי (גם כאן נבלמתי למרות שהוא המשיך ישר לבסוף).
ממשיך ישר הכוונה יוצא מהכיכר? מוזר. זה באמת זמן מוצלח להיכנס.
4) רכב נכנס לכיכר ממול באותה שניה שאני נכנס (או אמור להכנס) זה אומר שגם אם הוא יחליט לפנות לנתיב שלי אני עדיין מקדים אותו בהרבה, אבל היות וכשאני נכנס לכיכר אני לא בטוח בטוהר כוונתו - מה אני אמור לעשות (במקרה הזה הטסטר שאג לעברי: "נו! פנוי למה אתה מחכה/מהסס/רובץ/מתלבט..." ואיך שנכנסתי הרכב אותת על פניה לנתיב שלי ומיד נבלמתי
אף פעם לא שמעתי שצריך לחכות לרכב ממול בכיכר, ואין בזה שום היגיון. רק לרכב שנמצא ברבע המעגל משמאלך או זה שעומד להיכנס משמאלך.
5) אני קיבלתי הוראה לפנות ימינה בכיכר, אך היות והנתיב הימיני היה עמוס לכל אורך הדרך מאז קבלת ההוראה, לא היה מצב להשתלב בנתיב הימיני כלל וכלל (לא, ממש לא היה מצב לחכות שהנתיב מימיני יתפנה, היו אוטובוסים שהורידו/העלו תלמידים וכדו', זה המצב אין נתיב ימני...) אז למעשה אני אמור לקיים את המנהג "כניסה לכיכר (בעת פניה ימינה בעיקר) מהצד הימני בלבד"?
לא בטוח שהבנתי את הסיטואציה. יש פניה ימינה נפרדת לפני הכיכר? כיכר דו נתיבית?
בכל מקרה צריך להשתלב בנתיב הימני כי ככה זה, אז עומדים ומאותתים ומנצלים הזדמנות להיכנס. ואם אין, מחכים ככה כל הטסט עד שלטסטר נמאס והוא דואג להכניס אותך.
6) בונוס, אני בדו נתיבי, רכב שלפני עוצר/פורק משא/עולה באש/ כל ציור שתעלו על דעתכם, העיקר שהוא לא מתכוון להמשיך בנסיעה במהלך העשר דקות הבאות. אז בשיעורים המורה, תמיד לימד אותי איך לבצע עקיפה בטוחה ומהירה. אני בעצמי לא כל כך בטוח אם אכן מותר לבצע עקיפה בדו נתיבי, ובעיקר במקום שאני לא יכול לחזות בבטחה ברכב הבא ממול. והנה בטסט נתקעתי מאחורי רכב כזה, הטסטר בוחן את תגובתי, וגלגלי מוחי מרחשין: לעקוף? מותר בכלל? זה דו נתיבי למען השם? להצטדק במקרה של הערה שאין לי שדה ראיה לרכב הבא ממול?
הכוונה לדו סטרי, נכון?
אם יש קו הפרדה רצוף - אסור לעקוף ויהי מה. מקסימום הטסטר יעשה את זה בעצמו.
אם יש קו מקווקו - מותר וצריך לעקוף בביטחה. ואם אין שדה ראיה עושים את זה בזהירות, כמו שתעשה אחרי הטסט.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  22  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה