מחיר למשתכן הגרלות מחיר למשתכן

חלב מוקצף

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
D I G I T A L
איך מחדשים?
1659619911197.png
 

צחיאל

משתמש מקצוען

הודעות דוברות​

6,269 משקי בית יזכו היום בדירה בהנחה, מתוכם 541 בשדרות ו-398 דירות באשקלון​

עד כה זכו השנה מעל ל-17,000 זכאים, ובהמשך השנה יוגרלו אלפי דירות נוספות.​

שתפו:


הבוקר החלו במשרד הבינוי והשיכון את הליך שליחת הודעות הזכייה למשקי הבית הזוכים בהגרלות. בשעות הקרובות מעל ל-6,200 זכאים יקבלו הודעות טקסט ובהן הבשורה לה ייחלו.
בחודש אוקטובר תפתח ההרשמה להגרלה לסבב השלישי של "דירה בהנחה" ועד לסוף השנה יזכו אלפי זכאים נוספים.
עשרות אלפי זכאים יקבלו עד סוף שנה הבאה הודעות זכייה, כך שכמחצית מ-120 אלף הזכאים שנרשמו בתחילת השנה יוכלו לזכות באפשרות לרכוש דירה בהנחה משמעותית מהמדינה.
כלל הנרשמים להגרלות יקבלו בשעות הקרובות הודעות טקסט ובהן עדכון האם זכו.
במהלך הימים הקרובים, תוצאות ההרשמות להגרלות יעודכנו באזור האישי באתר, לאחר העדכון תשלח הודעה טקסט נוספת המיידעת על כך.
במהלך השבוע האחרון התקיימו במשרד הבינוי והשיכון 115 הגרלות ובהן הוגרלו 6,269 דירות במעל ל-25 יישובים ברחבי הארץ.
הליך ההגרלה נערך בהתאם לנהלים מחמירים ומוקפדים, במערכת ממוחשבת, ללא מגע יד אדם, בניהולה של ועדה ובפיקוחו של רו"ח חיצוני מוסמך, וחישוב התוצאות יתבצע בחדר הגרלות סגור, בנוכחות ועדת הגרלות המפקחת, הבודקת וחותמת על תוצאות כל הגרלה והגרלה.
התוצאות ימסרו לנרשמים בהודעת טקסט ובדואר אלקטרוני, עבור כל הגרלה אליה נרשמו. כמו כן, ניתן יהיה לראות את התוצאות, כמו גם את מיקום הנרשם בתור הממתינים, באזור האישי שבאתר ההרשמה להגרלות. האזור האישי באתר ההרשמה להגרלות יעודכן בנתוני הזכייה בימים הקרובים.
שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין: ״אנחנו ממשיכים להביא פתרונות של 'דירה בהנחה' בהנחה של מאות אלפי שקלים על חשבון המדינה, לאלפי משפחות צעירות נוספות ועד סוף השנה הבאה עשרות אלפי משפחות נוספות יקבלו את האפשרות לרכוש דירה בהנחה של מאות אלפי שקלים על חשבון המדינה. אני שמח במיוחד לביקוש הגבוה בדרום הארץ בכלל ובאשקלון ושדרות בפרט - כמעט אלף דירות חדשות שהוגרלו השבוע בהצלחה בשדרות ובאשקלון. זו תשובה ניצחת לכל מי שניסה לפגוע בשגרת חיים של התושבים שם".
מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, אביעד פרידמן: "הבוקר מעל ל-6,000 משקי בית יקבלו את ההודעה המשמחת, לרכוש דירה בהנחה משמעותית ברחבי הארץ. אני גאה בתוכנית 'דירה בהנחה' שמתפרסת על כל רחבי המדינה, מתוך אמונה כי בכל מקום בארץ אפשר וכדאי לזוגות ומשפחות צעירות לגור. אני מסתכל על נתונים ההרשמה ונפעם, באשקלון נרשמו כמעט 26,000 זכאים, בשדרות נרשמו מעל ל-9,000, הנתונים מראים כי הביקושים גם בערי הדרום גבוהים והציבור מאמין בהן ורוצה לגור בהן. אנחנו נמשיך לעבוד ולייצר פתרונות דיור עבור כלל אזרחי המדינה".
מנכ״ל רשות מקרקעי ישראל, ינקי קוינט: ״אני מברך את אלפי הזוכים והזוכות בהגרלה השנייה במסגרת תוכנית 'דירה בהנחה' שיזכו בזכות לדירה בהנחה משמעותית בכ-25 ישובים ברחבי ישראל. הרשות תמשיך לפעול למציאת ויצירת פתרונות בהקצאת קרקעות בהתאם לכלל צורכי המשק הישראלי״.



דף זה עודכן לאחרונה בתאריך 08.08.2022
 

mom10

משתמש פעיל
בהגרלה של מחיר למשתכן ברוממה בירושלים אני עוקב אחרי זה כבר חודש כל יום התקדמתי או בכמה או באחד .
כבר שבוע שאני לא מתקדם מישהוא יכול להגיד לי מה יכול להיות? או להגיד לי האם הוא כן מתקדם?
 

ירמי וולדמן

מתווך דירות ונכסים
מנהל
מנוי פרימיום
לוקח כמה ימים העדכון לפעמים
 

ש.ז.י.

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
בהגרלה של מחיר למשתכן ברוממה בירושלים אני עוקב אחרי זה כבר חודש כל יום התקדמתי או בכמה או באחד .
אם אתה בונה על דירות שישארו. נראה לי רלוונטי רק אם יש לך הון עצמי גבוה .
 

יודיתתתתתתת

משתמש מקצוען
הדמיות בתלת מימד
יש סיכוי להגרלת המשך ברוממה-רשות השידור?
מסתבר שהרבה זוצ"ים יבטלו בגלל חוסר הון עצמי גבוה,או שקנו מהם את הזכויות?
 

mom10

משתמש פעיל
מצטרף לשאלה האם נראה לכם אם אני במקום 1165 ובבן המקום מספר 744 יש לי סיכוי?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  7  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה