אם משלמים על הקו כ 25 לחודש, אחרי 4 חודשים זה מאה. איך הם יכולים לתת לסוכן סכום כזה, ועוד נשאר עלום הסים, המוקדנים, ודמי הקישוריות. משהו ממש מוזר.חושבת שהרבה יותר מ100 ש"ח
תברר טוב יותר....
אם משלמים על הקו כ 25 לחודש, אחרי 4 חודשים זה מאה. איך הם יכולים לתת לסוכן סכום כזה, ועוד נשאר עלום הסים, המוקדנים, ודמי הקישוריות. משהו ממש מוזר.חושבת שהרבה יותר מ100 ש"ח
תברר טוב יותר....
חלילה, אף אחד לא אמר להם לחלק מכשיר.חייבים להציג מן הצד השני יהודים טובים, שבסך הכל מחפשים הכנסה קטנה נוספת לפרנס את ילדיהם הזועקים לקשת עם נצנצים מתחלפים, או לחולצה בצבע דנגט מטאלי....
הרווח לא כל כך גדול, וכשאמרו להם לחלק מכשיר, ונמצא בו בעיות, קשה להם לקחת על עצמם את הנזק.
לא מצדיק, ולא יודע מה היה בסיפור זה, אבל תמיד כדאי לחשוב באופן רחב.
זה מאוד תלוי, אבל בהחלט יש כאלה שמרוויחים יותר.חושבת שהרבה יותר מ100 ש"ח
תברר טוב יותר....
הם לוקחים בחשבון שלא מדובר באחד שמנייד כל 4 חודש וכן שהוא יפקשש קצת אחרי השנה. (כמוני)אם משלמים על הקו כ 25 לחודש, אחרי 4 חודשים זה מאה. איך הם יכולים לתת לסוכן סכום כזה, ועוד נשאר עלום הסים, המוקדנים, ודמי הקישוריות. משהו ממש מוזר.
האמת, שזה מעורר חמלה..חייבים להציג מן הצד השני יהודים טובים, שבסך הכל מחפשים הכנסה קטנה נוספת לפרנס את ילדיהם הזועקים לקשת עם נצנצים מתחלפים, או לחולצה בצבע דנגט מטאלי....
הרווח לא כל כך גדול, וכשאמרו להם לחלק מכשיר, ונמצא בו בעיות, קשה להם לקחת על עצמם את הנזק.
לא מצדיק, ולא יודע מה היה בסיפור זה, אבל תמיד כדאי לחשוב באופן רחב.
1. למה זה אמור לעניין ת'סבתא שלהם כמה המשווק מרוויח או לא, אם הוא לא יודע לתמחר את עצמו, שילך לקבל ייעוץ עסקי, ויטפל בעצמו! הם שילמו, כל מה שאמרו להם בלי לצייץ - ולא קיבלו כלום!!!
3. בודאי! בכל חנויות החשמל הטכנאי מגיע אליך הביתה, ובשנה - שנתיים הראשונות על חשבון החברה. מה אתה מביא ראיות נגדך?? שלחתם אתם מעיר לעיר בסכום של נסיעות ששווה יותר ממה ששילמו על המכשיר, ואתה עוד משווה??.. זה נראה כמו רצון לפרוק את התיסכול שהיה לכם מהשיווק הטעותי הזה.
4. ועכשיו תספר לנו שלא ידעתם את זה.. אתם הרי ניידתם אותם בקרי''ס - במכשיר הזה - לרשת הזו, ולא היכרתם את הצרה הזו?!.. גם במעבדה לא?!...
5. מה בדיוק הקטע עם לפנים משורת הדין, אם הם נסעו כבר פעמיים!! לירושלים, שרפו זמן וכסף על הנסיעות?!!...
6. למה בדיוק? מכרתם זבל.. כולם מודים בזה, אגב גם המעבדה כבר לא מאמינה למה שכתבת..
7. תשכח מזה !! חנות נורמלית הייתה מחליפה, או באה לקראת הלקוח מאד אחרי כזה סיפור.
עצוב..
מה זה משנה מה סיבת הבעיות במיקרופון תכלס יש בעיה לחלק מהלקוחותטוב, ראשית הפכת את הנושא למעניין כשאתה בא כוחם של חנות/יבואן וטענות בפיך.
שנית בתגובתך על השיאומי, הסברת שאתה יותר קשור ליבואן ולכן אני מביא את תגובת המבינים בשיאומי.
"איכות המקרופון מעולה!! רק שיותר מדי מעולה, כי מותקנת שם מערכת סינון רעשי רקע, ומי שמדבר מרחוק באמת לא שומעים אותו טוב כי המערכת מזהה אותו כרעש רקע".
בנוסף לטענתך הקודמת שהחנות לא מרוויחה אתה צודק שהיא לא מרוויחה מספיק אא"כ אתה מנייד שאז הרווח גדול יותר.
אבל כאן האחריות היא על היבואן, להמעיט במחיר כדי שבעלי החנויות יוכלו להרוויח...
ובוודאי שלא על חשבון השירות, אא"כ תרשום מוצר זה מעולה, אך השירות שלנו...
לא הרבה יותר ובדרך כלל פחותחושבת שהרבה יותר מ100 ש"ח
תברר טוב יותר....
שוב, המכשיר נמכר במינימום 280 ש"חא. אני באמת לא צד אל תפנה אליי כאילו אני צד. רק מעביר מסרים.
ב. להלן התגובה לתגובתך:
עברי אנוכי היקר.
אפילו לא הבנת את המקרה. הלקוחות מירושלים. ויש להם אחריות בירושלים. הם הלכו לשם בדיוק לפני חודש. ולא נמצאה תקלה. בעיות רשת לא מוחשיות וברורות. ולכן לא נעשה עם המכשיר דבר. לפני כמה ימים צצה תקלה נוספת, והם באו שוב, אך סירבו להמתין שוב כמה ימים.
שום דבר מדבריך לא ישנה את החוק וההלכה. הם יכלו להשאיר את המכשיר. ולקבל שירות בהתאם לחוק. אך הם בחרור להיטרטר לק"ס בכדי לקבל שירות מיידי. ומה עשה החנות בק"ס הלך בעצמו לנקודת היבואן בק"ס
נבמקום שהם יילכו לנקודת האחרית בירושלים, החנות הלכה לנקות האחריות בק"ס ונכון לעכשיו והמכשיר כבר תוקן. נכנס אתמול תוקן היום.
לגביי הסכום הזעום 80 שח. ייעוץ עסקי והסבתות, בכל העולם יש שני סוגי עסקים. אלו שמוכרים הרבה בזול ואלו שמוכרים קצת ביוקר. והשירות בהתאם. וכל לקוח מבין טוב מאד שמכשיר של 300-400 שח ב 80 שח הוא לא עם השירות מעבר למה שהחוק וההלכה מחייבת.
לגביי סעיפים 6 ו 7. נשמע שסבלת בחייך מחנות זו או אחרת, ואינך מכיר את המכשיר. אתה תופס צד מבלי להכיר את פרטי המקרה והטלפון. מדובר בטלפון מעולה עם כשל בחברות מסוימות באזורים מסוימים בלבד. באשמת החברות. יש רשימה ארוכה של טלפונים כולל "נוקיה 3310" עם הכשל הזה. לא נמכר "זבל". ובאו מעל ומעבר לקראת הלקוח בכך שלקחו בס"ה אמש את הטיפול לידיהם, והמכשיר כבר תוקן היום.
בוודאי התכוונת לומר בחלק מהלקוחות.מה זה משנה מה סיבת הבעיות במיקרופון תכלס יש בעיה לחלק מהלקוחות
בוודאי התכוונת להסיט את הנושא מפלאפונים לדקדוקבוודאי התכוונת לומר בחלק מהלקוחות.
אם אני זוכר נכון את אשר נאמר לי, כותב האשכול נייד 3 לפרטנר. וקיבל מכשיר של 300-400 שח ב 80 שח. זה מה שהבנתי.שוב, המכשיר נמכר במינימום 280 ש"ח
אם כותב האשכול יכתוב לנו כמה קווים נייד, ניהיה יותר ממוקדים. (אני נוטה להרבה יותר)
אם הלקוח כתב את מה שכתב, אתה בבעיה כי הלקוח יצא מתוסכל מעניין למה...
אני מסכים איתך שיש בעיות בקליטה, וגם לי יש בעיות מעין אלה בc2.
אבל הלקוח לא קיבל הסבר או יחס מתאים, ובמילים אחרות רצו לראות אותו מתעופף מהעיניים שלהם, אך מה לעשות הוא היה נודניק, אז נתנו לו טלפון ושיגלה רק בבית שהטלפון לא עובד... וד"ל.
חלילה, רק התשובה לא היתה במקום אני הסברתי שהטלפונים מעולים, ויש להם מערכות מתקדמות שמי שלא מדבר כמו שצריך לדבר, לא שומעים אותו טוב.בוודאי התכוונת להסיט את הנושא מפלאפונים לדקדוק
עכשיו חשבון, בין 250 ל320.קצת פורופוציה לעסקה של 80 שח.
גם לשיטתך.עכשיו חשבון, בין 250 ל320.
אני כרגע לא זוכר במדוייק כמה מקבלים על ניוד לפרטנר 60/70/80
אני מכיר את התאוריה שמסבירה את סינון הרעשים המוגבר. בתכלס, זה מסנן את הקול של מי שמדבר בטלפון ולא שומעים טוב בחלק מהמקרים. ולא תוכל להאשים אף אחד שלא דיבר כמו שצריך. זה קורה רק לחלק, וקורה לדעתי רק בחלק מהחברות והמיקומיםחלילה, רק התשובה לא היתה במקום אני הסברתי שהטלפונים מעולים, ויש להם מערכות מתקדמות שמי שלא מדבר כמו שצריך לדבר, לא שומעים אותו טוב.
ומדבריך נשמע שהבנת מדברי, שעדיין יש בעיה בטלפון, לא לא חלילה, לא זה מה שאמרתי.
גם לשיטתך.גם לשיטתך.
נשאר למשווק אולי 70 שח, לפני עלות משלוח שהיא 30-40 שח. כי אתה שוכח שהוא מפסיד כ 150-200 שח על המכשיר
לא אומר שלא מרוויחים.גם לשיטתך.
אני לא שוכח בכלל, אך מה אשם הקליינט שבעל החנות החליט לא להרוויח או לחילופין שהחליטו היבואנים לא לתת לבעל החנות להרוויח.
אבל ברור לי שבעל החנות מרוויח, אחרת הוא לא היה מוציא כל שבוע אלפי שקלים על פרסום. (בתקווה שבאמת אני מזהה את החנות הנכונה).
שבהם הוא מפרסם את כל המבצעים שבהם הוא מפסיד... מגוחך לא?
יש רק אחד שמפרסם בירושלים.לא אומר שלא מרוויחים.
מרוויחים פעמים מעט פעמים יותר.
נקודת המבט העיקרית זה הלקוח, הלקוח משלם 80 שח על מכשיר במקום 300-400 ומתנהל כאילו עשה את עסקת המליון.
דרך אגב בק"ס יש 3 מאד פעילים בענף וכולם מפרסמים כל הזמן, ויש עוד כמה יותר רגועים. אז אתה בטוח לא קולע למטרה.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
הנחת ענק!
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
24.06
י"ח סיוון
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
7.05
כ"ט ניסן
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
מלחמה מבעד לעדשה
עם אילן לורנצי
שיתוף מטלטל ומיוחד על צילומים בזמן מלחמה ותיעודים יותאי דופן זווית יוצאת דופן מתוך עזה והעוטף ועד הצפון
לתלמידים ובוגרים בלבד!
תהילים פרק קלא
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד יְהוָה לֹא גָבַהּ לִבִּי וְלֹא רָמוּ עֵינַי וְלֹא הִלַּכְתִּי בִּגְדֹלוֹת וּבְנִפְלָאוֹת מִמֶּנִּי:ב אִם לֹא שִׁוִּיתִי וְדוֹמַמְתִּי נַפְשִׁי כְּגָמֻל עֲלֵי אִמּוֹ כַּגָּמֻל עָלַי נַפְשִׁי:ג יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם: