נתבקשתי לצרף את תגובת החנות והיבואן ונקודת האחריות של המכשיר שנחשפו לפורום ואיתרו את המקרה הנקודתי לתגובה:
1. המכשיר עולה בחנויות כ--400- 300 ש"ח. קיבלתם אותו בסכום זעום של-80 ש"ח. סכום שהמשווק הפסיד עליו סכום נכבד - יותר מהמחיר ששילמתם עליו. (אמנם הרוויח משהו מהניודים, אבל לא מדובר בעסקת המליון, והסכום ששולם נותר זעום) אך אתם מצפים לקבל שירות vip משל היה לכם ביטוח תיקונים מדלת הבית, ומשל שילמתם סכום עתק, יש חוק- והחוק במקרה הזה הוא גם ההלכה. והחוק אומר 14 ימים. מה לעשות? בשביל 80 שח אף אחד לא מוכן לעשות מעבר למה שהחוק מחייב.
2. אף אחד לא מוכן לעשות מעבר? מסתבר שכן. תיכף נראה.
3. כמעט כל המוצרי חשמל בישראל. החנות המשווקת לא נותנת את האחריות, גם אם מדובר במוצר דיי חדש. תקנו תנור, תקנו מקרר, יהיה לכם תקלה אחרי שבוע, תאלצו להתקשר ליבואן ולפעול לפי הנהלים.
4. לגופה של תקלה. מדובר בתקלה סופר גורפת הקשורה לרשתות הסלולר פרטנר והוט בעיקר במגוון מכשירים עם מעבד מסוג מסוים שקשורה לשינויים שנעשו בשנה האחרונה בחברות הסלולר. לא מדובר בתקלה ממשית ומוחשית, המכשיר לא היה תקול, אלא יש בו בעיות רשת גורפות בחברות מסויימות באזורים מסויימים ניתן להתרשם מהעצומה בלינק הבא:
https://www.atzuma.co.il/takalaa?sa=X&ved=2ahUKEwjhqr36u4jnAhVIQUEAHf7aBwYQFjABegQICRAB
וזו הסיבה שנקודת האחריות בירושלים, לא זיהתה את התקלה כי אצלה בחנות הכל היה בסדר במשך שעתיים בדיקות. (משום מה אצלם מופיע שהמכשיר נכנס ויצא מהמעבדה תוך שעתיים, אולי טעות מחשוב)
5. המשווק מק"ס ניסה מאד לעזור, וליווה אותכם טלפונית יפה מאד, ואפילו הסכים שתבואו אליו למשרד שיקח את המכשיר לטיפולו. לפנים משורת הדין. כי על פי הדין אתם אמורים ללכת שוב לנקודת היבואן ולהראות לו מה התקלות ולהמתין עד 14 יום. (הציעו לכם מקסימום 5 ובד"כ זה פחות, אבל לא הסכמתם, כי שילמת הון עתק) למעשה הייתם אצלו רק אמש בצהריים/לקראת אחה"צ והוא באמת הפך את העולם שתקבלו את המכשיר מתוקן היום, ויתכן מאד שעוד תקבלו אותו היום או מחר. אך לעת עתה לא הסתיים הטיפול.
6. אין חובה לספק מכשיר חילופי. שוב, הוא ניסה לעזור לפנים משורת הדין ולא עלה בידו.
7. חנות אחרת לא הייתה מדברת איתכם ולו שניה אחת, בטח ובטח שלא שורפת שעות בשבילכם, יש יבואן, יש את הפרטים שלו בתוך הערכה, יש לו נקודות שירות ואחריות - שלעת עתה לא נפל פגם בהתנהלותם. אולי לא שירותם מושלם. אבל לא שירות הנוגד את החוק וההלכה.
קצת זועם מידי, אבל בהחלט צודק!1. למה זה אמור לעניין ת'סבתא שלהם כמה המשווק מרוויח או לא, אם הוא לא יודע לתמחר את עצמו, שילך לקבל ייעוץ עסקי, ויטפל בעצמו! הם שילמו, כל מה שאמרו להם בלי לצייץ - ולא קיבלו כלום!!!
3. בודאי! בכל חנויות החשמל הטכנאי מגיע אליך הביתה, ובשנה - שנתיים הראשונות על חשבון החברה. מה אתה מקשקש בשכל, ומביא ראיות נגדך?? שלחתם אתם מעיר לעיר בסכום של נסיעות ששווה יותר ממה ששילמו על המכשיר, ואתה עוד משווה??.. זה נראה כמו רצון לפרוק את התיסכול שהיה לכם מהשיווק האידיוטי הזה.
4. ועכשיו תספר לנו שלא ידעתם את זה.. אתם הרי ניידתם אותם בקרי''ס - במכשיר הזה - לרשת הזו, ולא היכרתם את הצרה הזו?!.. גם במעבדה לא?!... די!!! כמה אפשר לשקר ולעוות.
5. מה בדיוק הקטע עם לפנים משורת הדין, אם הם נסעו כבר פעמיים!! לירושלים, שרפו זמן וכסף על הנסיעות, והוא במקום להתנצל ולתת מכשיר חדש, מתנהג ככה, ועוד מרגיש צדיק?!!...
לא אצלי, ואצל כל אלה שאני מכיר.השיומי מתברר כמכשיר לא אמין. ומאד רגיש לטיפת מים.
בעיות הרשת שיש ב w8 מתחילות לנצנץ גם בשיומי משום שהוא גם עם מעבד ספקטרום.
יש תלונות גם על איכות המיקרופון - הצד השני שומע לא טוב
תגובה צודקת במאה אחוז!1. למה זה אמור לעניין ת'סבתא שלהם כמה המשווק מרוויח או לא, אם הוא לא יודע לתמחר את עצמו, שילך לקבל ייעוץ עסקי, ויטפל בעצמו! הם שילמו, כל מה שאמרו להם בלי לצייץ - ולא קיבלו כלום!!!
3. בודאי! בכל חנויות החשמל הטכנאי מגיע אליך הביתה, ובשנה - שנתיים הראשונות על חשבון החברה. מה אתה מביא ראיות נגדך?? שלחתם אתם מעיר לעיר בסכום של נסיעות ששווה יותר ממה ששילמו על המכשיר, ואתה עוד משווה??.. זה נראה כמו רצון לפרוק את התיסכול שהיה לכם מהשיווק הטעותי הזה.
4. ועכשיו תספר לנו שלא ידעתם את זה.. אתם הרי ניידתם אותם בקרי''ס - במכשיר הזה - לרשת הזו, ולא היכרתם את הצרה הזו?!.. גם במעבדה לא?!...
5. מה בדיוק הקטע עם לפנים משורת הדין, אם הם נסעו כבר פעמיים!! לירושלים, שרפו זמן וכסף על הנסיעות?!!...
6. למה בדיוק? מכרתם זבל.. כולם מודים בזה, אגב גם המעבדה כבר לא מאמינה למה שכתבת..
7. תשכח מזה !! חנות נורמלית הייתה מחליפה, או באה לקראת הלקוח מאד אחרי כזה סיפור.
עצוב..
טוב לדעת.החנות והיבואן ונקודת האחריות של המכשיר שנחשפו לפורום
יאמר מי שיאמר ש80 ש''ח לא מצדיק לעשות הכל בשביל לעשות את הלקוח מרוצה, אבל כאן מדובר על עושק, והתנהלות מזעזעת, במקום להבין שהמכשיר היה גרוע מיסודו, והמשווק לא קיים את חלקו בעסקה.אתם רוצים להיות צודקים לכו תהיו עורכי דין, אתם רוצים לעשות ביזנס - תעשו הכל כדי שהלקוח היה מרוצה.
טוב, ראשית הפכת את הנושא למעניין כשאתה בא כוחם של חנות/יבואן וטענות בפיך.השיומי מתברר כמכשיר לא אמין. ומאד רגיש לטיפת מים.
בעיות הרשת שיש ב w8 מתחילות לנצנץ גם בשיומי משום שהוא גם עם מעבד ספקטרום.
יש תלונות גם על איכות המיקרופון - הצד השני שומע לא טוב
נכון, אבל עדיין לקוח מרוצה זה לא רק 80 ש"ח אלא בני המשפחה + חברים שלו שיכולים לבוא אם הם יודעים שנהנה מהם (אפילו אם המכשיר היה שבור אך תיקנו והתיחסו יפה!)יאמר מי שיאמר ש80 ש''ח לא מצדיק לעשות הכל בשביל לעשות את הלקוח מרוצה, אבל כאן מדובר על עושק, והתנהלות מזעזעת, במקום להבין שהמכשיר היה גרוע מיסודו, והמשווק לא קיים את חלקו בעסקה.
אני מדבר על החדש, הישן בכלל אין מה לדבר.ישנם 2 דגמים, בחדש שיפרו המון באגים.
מסכים מאד, רק חבל שההוגנות והיושר הפנימיים של האדם לא נחלצים לעזרה, על אף הקטע הכספי פה בכל הסיפור..אבל זה כבר כנראה מעבר להשגתם של חלק מהאנשים...
הייתה לי גם תחושה עמומה שהוא בעצם היבואן של w8 והוא בא להגן על המכשיר ה.. הזה.שנית בתגובתך על השיאומי, הסברת שאתה יותר קשור ליבואן ולכן אני מביא את תגובת המבינים בשיאומי
לפי החוק היבש כל עסק שמכר מוצר חשמלי (אני משער שזה כלול) מחוייב לאחריות של שנה לפחות, האחריות עליו, והוא אמור להתעסק עם נותן האחריות (יבואן או כל אחד אחר)שהאחריות בהחלט לא חלה על משווקים
כאחד שמכיר מקרוב את הסיפור של ניודים.המכשיר עולה בחנויות כ--400- 300 ש"ח. קיבלתם אותו בסכום זעום של-80 ש"ח. סכום שהמשווק הפסיד עליו סכום נכבד - יותר מהמחיר ששילמתם עליו.
אני לא כ"כ בטוח, כי ידוע לי על יבואנים שמפעילים מוקדים לאחריות, ואתה צריך לבא אליהם, אולי יש סעיפים קטנים שמדברים על גודל המוצר.לפי החוק היבש כל עסק שמכר מוצר חשמלי (אני משער שזה כלול) מחוייב לאחריות של שנה לפחות, האחריות עליו, והוא אמור להתעסק עם נותן האחריות (יבואן או כל אחד אחר)
הסיפור הזה זה חוצפה מדרגה ראשונה שאמור להגיע לרשות להגנת הצרכן במיידי.
התאפקתי לא לכתוב את זה.כאחד שמכיר מקרוב את הסיפור של ניודים.
אני יניח את זה על השולחן מפורש!
הגיע הזמן.
כל ניוד לסלקום (ולהוט מובייל תלוי בסוכן) שנשאר לפחות 4 חודשים מקבל הסוכן 100 שח בתמורה!!!
לא קיבלתם שום דבר בחסד!!!!
אולי עם ניוד הוא מרוויח קצת פחות על עצם הטלפון אבל עניין של 20 שקל הכי הרבה.
בושה
מי שעוד לא יודע מגיע לו לדעת...התאפקתי לא לכתוב את זה.
חושבת שהרבה יותר מ100 ש"חכל ניוד לסלקום (ולהוט מובייל תלוי בסוכן) שנשאר לפחות 4 חודשים מקבל הסוכן 100 שח בתמורה!!! לכל קו! לא לזוג...
הרבה יותר ודאי שלאחושבת שהרבה יותר מ100
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
הנחת ענק!
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
24.06
י"ח סיוון
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
7.05
כ"ט ניסן
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
מלחמה מבעד לעדשה
עם אילן לורנצי
שיתוף מטלטל ומיוחד על צילומים בזמן מלחמה ותיעודים יותאי דופן זווית יוצאת דופן מתוך עזה והעוטף ועד הצפון
לתלמידים ובוגרים בלבד!
תהילים פרק קלא
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד יְהוָה לֹא גָבַהּ לִבִּי וְלֹא רָמוּ עֵינַי וְלֹא הִלַּכְתִּי בִּגְדֹלוֹת וּבְנִפְלָאוֹת מִמֶּנִּי:ב אִם לֹא שִׁוִּיתִי וְדוֹמַמְתִּי נַפְשִׁי כְּגָמֻל עֲלֵי אִמּוֹ כַּגָּמֻל עָלַי נַפְשִׁי:ג יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם: