התייעצות סיפור מעצבן

מצב
הנושא נעול.

rand

משתמש פעיל
השיומי מתברר כמכשיר לא אמין. ומאד רגיש לטיפת מים.
בעיות הרשת שיש ב w8 מתחילות לנצנץ גם בשיומי משום שהוא גם עם מעבד ספקטרום.
יש תלונות גם על איכות המיקרופון - הצד השני שומע לא טוב
 

עברי אנכי

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עריכה תורנית
נתבקשתי לצרף את תגובת החנות והיבואן ונקודת האחריות של המכשיר שנחשפו לפורום ואיתרו את המקרה הנקודתי לתגובה:
1. המכשיר עולה בחנויות כ--400- 300 ש"ח. קיבלתם אותו בסכום זעום של-80 ש"ח. סכום שהמשווק הפסיד עליו סכום נכבד - יותר מהמחיר ששילמתם עליו. (אמנם הרוויח משהו מהניודים, אבל לא מדובר בעסקת המליון, והסכום ששולם נותר זעום) אך אתם מצפים לקבל שירות vip משל היה לכם ביטוח תיקונים מדלת הבית, ומשל שילמתם סכום עתק, יש חוק- והחוק במקרה הזה הוא גם ההלכה. והחוק אומר 14 ימים. מה לעשות? בשביל 80 שח אף אחד לא מוכן לעשות מעבר למה שהחוק מחייב.
2. אף אחד לא מוכן לעשות מעבר? מסתבר שכן. תיכף נראה.
3. כמעט כל המוצרי חשמל בישראל. החנות המשווקת לא נותנת את האחריות, גם אם מדובר במוצר דיי חדש. תקנו תנור, תקנו מקרר, יהיה לכם תקלה אחרי שבוע, תאלצו להתקשר ליבואן ולפעול לפי הנהלים.
4. לגופה של תקלה. מדובר בתקלה סופר גורפת הקשורה לרשתות הסלולר פרטנר והוט בעיקר במגוון מכשירים עם מעבד מסוג מסוים שקשורה לשינויים שנעשו בשנה האחרונה בחברות הסלולר. לא מדובר בתקלה ממשית ומוחשית, המכשיר לא היה תקול, אלא יש בו בעיות רשת גורפות בחברות מסויימות באזורים מסויימים ניתן להתרשם מהעצומה בלינק הבא:
https://www.atzuma.co.il/takalaa?sa=X&ved=2ahUKEwjhqr36u4jnAhVIQUEAHf7aBwYQFjABegQICRAB
וזו הסיבה שנקודת האחריות בירושלים, לא זיהתה את התקלה כי אצלה בחנות הכל היה בסדר במשך שעתיים בדיקות. (משום מה אצלם מופיע שהמכשיר נכנס ויצא מהמעבדה תוך שעתיים, אולי טעות מחשוב)
5. המשווק מק"ס ניסה מאד לעזור, וליווה אותכם טלפונית יפה מאד, ואפילו הסכים שתבואו אליו למשרד שיקח את המכשיר לטיפולו. לפנים משורת הדין. כי על פי הדין אתם אמורים ללכת שוב לנקודת היבואן ולהראות לו מה התקלות ולהמתין עד 14 יום. (הציעו לכם מקסימום 5 ובד"כ זה פחות, אבל לא הסכמתם, כי שילמת הון עתק) למעשה הייתם אצלו רק אמש בצהריים/לקראת אחה"צ והוא באמת הפך את העולם שתקבלו את המכשיר מתוקן היום, ויתכן מאד שעוד תקבלו אותו היום או מחר. אך לעת עתה לא הסתיים הטיפול.
6. אין חובה לספק מכשיר חילופי. שוב, הוא ניסה לעזור לפנים משורת הדין ולא עלה בידו.
7. חנות אחרת לא הייתה מדברת איתכם ולו שניה אחת, בטח ובטח שלא שורפת שעות בשבילכם, יש יבואן, יש את הפרטים שלו בתוך הערכה, יש לו נקודות שירות ואחריות - שלעת עתה לא נפל פגם בהתנהלותם. אולי לא שירותם מושלם. אבל לא שירות הנוגד את החוק וההלכה.

1. למה זה אמור לעניין ת'סבתא שלהם כמה המשווק מרוויח או לא, אם הוא לא יודע לתמחר את עצמו, שילך לקבל ייעוץ עסקי, ויטפל בעצמו! הם שילמו, כל מה שאמרו להם בלי לצייץ - ולא קיבלו כלום!!!
3. בודאי! בכל חנויות החשמל הטכנאי מגיע אליך הביתה, ובשנה - שנתיים הראשונות על חשבון החברה. מה אתה מביא ראיות נגדך?? שלחתם אתם מעיר לעיר בסכום של נסיעות ששווה יותר ממה ששילמו על המכשיר, ואתה עוד משווה??.. זה נראה כמו רצון לפרוק את התיסכול שהיה לכם מהשיווק הטעותי הזה.
4. ועכשיו תספר לנו שלא ידעתם את זה.. אתם הרי ניידתם אותם בקרי''ס - במכשיר הזה - לרשת הזו, ולא היכרתם את הצרה הזו?!.. גם במעבדה לא?!...
5. מה בדיוק הקטע עם לפנים משורת הדין, אם הם נסעו כבר פעמיים!! לירושלים, שרפו זמן וכסף על הנסיעות?!!...
6. למה בדיוק? מכרתם זבל.. כולם מודים בזה, אגב גם המעבדה כבר לא מאמינה למה שכתבת..
7. תשכח מזה !! חנות נורמלית הייתה מחליפה, או באה לקראת הלקוח מאד אחרי כזה סיפור.
עצוב..
 

א. נוסבוים

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
1. למה זה אמור לעניין ת'סבתא שלהם כמה המשווק מרוויח או לא, אם הוא לא יודע לתמחר את עצמו, שילך לקבל ייעוץ עסקי, ויטפל בעצמו! הם שילמו, כל מה שאמרו להם בלי לצייץ - ולא קיבלו כלום!!!
3. בודאי! בכל חנויות החשמל הטכנאי מגיע אליך הביתה, ובשנה - שנתיים הראשונות על חשבון החברה. מה אתה מקשקש בשכל, ומביא ראיות נגדך?? שלחתם אתם מעיר לעיר בסכום של נסיעות ששווה יותר ממה ששילמו על המכשיר, ואתה עוד משווה??.. זה נראה כמו רצון לפרוק את התיסכול שהיה לכם מהשיווק האידיוטי הזה.
4. ועכשיו תספר לנו שלא ידעתם את זה.. אתם הרי ניידתם אותם בקרי''ס - במכשיר הזה - לרשת הזו, ולא היכרתם את הצרה הזו?!.. גם במעבדה לא?!... די!!! כמה אפשר לשקר ולעוות.
5. מה בדיוק הקטע עם לפנים משורת הדין, אם הם נסעו כבר פעמיים!! לירושלים, שרפו זמן וכסף על הנסיעות, והוא במקום להתנצל ולתת מכשיר חדש, מתנהג ככה, ועוד מרגיש צדיק?!!...
קצת זועם מידי, אבל בהחלט צודק!
 

עברי אנכי

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עריכה תורנית
השיומי מתברר כמכשיר לא אמין. ומאד רגיש לטיפת מים.
בעיות הרשת שיש ב w8 מתחילות לנצנץ גם בשיומי משום שהוא גם עם מעבד ספקטרום.
יש תלונות גם על איכות המיקרופון - הצד השני שומע לא טוב
לא אצלי, ואצל כל אלה שאני מכיר.
סורי!
 

שתים

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
1. למה זה אמור לעניין ת'סבתא שלהם כמה המשווק מרוויח או לא, אם הוא לא יודע לתמחר את עצמו, שילך לקבל ייעוץ עסקי, ויטפל בעצמו! הם שילמו, כל מה שאמרו להם בלי לצייץ - ולא קיבלו כלום!!!
3. בודאי! בכל חנויות החשמל הטכנאי מגיע אליך הביתה, ובשנה - שנתיים הראשונות על חשבון החברה. מה אתה מביא ראיות נגדך?? שלחתם אתם מעיר לעיר בסכום של נסיעות ששווה יותר ממה ששילמו על המכשיר, ואתה עוד משווה??.. זה נראה כמו רצון לפרוק את התיסכול שהיה לכם מהשיווק הטעותי הזה.
4. ועכשיו תספר לנו שלא ידעתם את זה.. אתם הרי ניידתם אותם בקרי''ס - במכשיר הזה - לרשת הזו, ולא היכרתם את הצרה הזו?!.. גם במעבדה לא?!...
5. מה בדיוק הקטע עם לפנים משורת הדין, אם הם נסעו כבר פעמיים!! לירושלים, שרפו זמן וכסף על הנסיעות?!!...
6. למה בדיוק? מכרתם זבל.. כולם מודים בזה, אגב גם המעבדה כבר לא מאמינה למה שכתבת..
7. תשכח מזה !! חנות נורמלית הייתה מחליפה, או באה לקראת הלקוח מאד אחרי כזה סיפור.
עצוב..
תגובה צודקת במאה אחוז!

הגיע הזמן שנותני שירותים יבינו שלתת שירות זה לא "משהו מעבר" אלא זה מה שמביא או מרחיק את הלקוחות הבאים!
"הלקוח תמיד צודק" זו לא סיסמא!
אתם רוצים להיות צודקים לכו תהיו עורכי דין, אתם רוצים לעשות ביזנס - תעשו הכל כדי שהלקוח היה מרוצה.
 

עברי אנכי

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עריכה תורנית
אתם רוצים להיות צודקים לכו תהיו עורכי דין, אתם רוצים לעשות ביזנס - תעשו הכל כדי שהלקוח היה מרוצה.
יאמר מי שיאמר ש80 ש''ח לא מצדיק לעשות הכל בשביל לעשות את הלקוח מרוצה, אבל כאן מדובר על עושק, והתנהלות מזעזעת, במקום להבין שהמכשיר היה גרוע מיסודו, והמשווק לא קיים את חלקו בעסקה.
 

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
השיומי מתברר כמכשיר לא אמין. ומאד רגיש לטיפת מים.
בעיות הרשת שיש ב w8 מתחילות לנצנץ גם בשיומי משום שהוא גם עם מעבד ספקטרום.
יש תלונות גם על איכות המיקרופון - הצד השני שומע לא טוב
טוב, ראשית הפכת את הנושא למעניין כשאתה בא כוחם של חנות/יבואן וטענות בפיך.
שנית בתגובתך על השיאומי, הסברת שאתה יותר קשור ליבואן ולכן אני מביא את תגובת המבינים בשיאומי.
"איכות המקרופון מעולה!! רק שיותר מדי מעולה, כי מותקנת שם מערכת סינון רעשי רקע, ומי שמדבר מרחוק באמת לא שומעים אותו טוב כי המערכת מזהה אותו כרעש רקע".
בנוסף לטענתך הקודמת שהחנות לא מרוויחה אתה צודק שהיא לא מרוויחה מספיק אא"כ אתה מנייד שאז הרווח גדול יותר.
אבל כאן האחריות היא על היבואן, להמעיט במחיר כדי שבעלי החנויות יוכלו להרוויח...
ובוודאי שלא על חשבון השירות, אא"כ תרשום מוצר זה מעולה, אך השירות שלנו...
 

שתים

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
יאמר מי שיאמר ש80 ש''ח לא מצדיק לעשות הכל בשביל לעשות את הלקוח מרוצה, אבל כאן מדובר על עושק, והתנהלות מזעזעת, במקום להבין שהמכשיר היה גרוע מיסודו, והמשווק לא קיים את חלקו בעסקה.
נכון, אבל עדיין לקוח מרוצה זה לא רק 80 ש"ח אלא בני המשפחה + חברים שלו שיכולים לבוא אם הם יודעים שנהנה מהם (אפילו אם המכשיר היה שבור אך תיקנו והתיחסו יפה!)
אבל זה כבר כנראה מעבר להשגתם של חלק מהאנשים...
 

עברי אנכי

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עריכה תורנית
אבל זה כבר כנראה מעבר להשגתם של חלק מהאנשים...
מסכים מאד, רק חבל שההוגנות והיושר הפנימיים של האדם לא נחלצים לעזרה, על אף הקטע הכספי פה בכל הסיפור..
שנית בתגובתך על השיאומי, הסברת שאתה יותר קשור ליבואן ולכן אני מביא את תגובת המבינים בשיאומי
הייתה לי גם תחושה עמומה שהוא בעצם היבואן של w8 והוא בא להגן על המכשיר ה.. הזה.
 

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
שהאחריות בהחלט לא חלה על משווקים
לפי החוק היבש כל עסק שמכר מוצר חשמלי (אני משער שזה כלול) מחוייב לאחריות של שנה לפחות, האחריות עליו, והוא אמור להתעסק עם נותן האחריות (יבואן או כל אחד אחר)
הסיפור הזה זה חוצפה מדרגה ראשונה שאמור להגיע לרשות להגנת הצרכן במיידי.
 

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
המכשיר עולה בחנויות כ--400- 300 ש"ח. קיבלתם אותו בסכום זעום של-80 ש"ח. סכום שהמשווק הפסיד עליו סכום נכבד - יותר מהמחיר ששילמתם עליו.
כאחד שמכיר מקרוב את הסיפור של ניודים.
אני יניח את זה על השולחן מפורש!
הגיע הזמן.
כל ניוד לסלקום (ולהוט מובייל תלוי בסוכן) שנשאר לפחות 4 חודשים מקבל הסוכן 100 שח בתמורה!!! לכל קו! לא לזוג...
מה אתם מקבלים בתמורה? בדר"כ הנחה של 50 שח על כל קו שניידתם
לא קיבלתם שום דבר בחסד!!!!
אולי עם ניוד הוא מרוויח קצת פחות על עצם הטלפון אבל עניין של 20 שקל הכי הרבה.
בושה
 

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
לפי החוק היבש כל עסק שמכר מוצר חשמלי (אני משער שזה כלול) מחוייב לאחריות של שנה לפחות, האחריות עליו, והוא אמור להתעסק עם נותן האחריות (יבואן או כל אחד אחר)
הסיפור הזה זה חוצפה מדרגה ראשונה שאמור להגיע לרשות להגנת הצרכן במיידי.
אני לא כ"כ בטוח, כי ידוע לי על יבואנים שמפעילים מוקדים לאחריות, ואתה צריך לבא אליהם, אולי יש סעיפים קטנים שמדברים על גודל המוצר.
ואגב אם יש בעיות התביעה בבית משפט היא על היבואן ולא על החנות.
 

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
כאחד שמכיר מקרוב את הסיפור של ניודים.
אני יניח את זה על השולחן מפורש!
הגיע הזמן.
כל ניוד לסלקום (ולהוט מובייל תלוי בסוכן) שנשאר לפחות 4 חודשים מקבל הסוכן 100 שח בתמורה!!!
לא קיבלתם שום דבר בחסד!!!!
אולי עם ניוד הוא מרוויח קצת פחות על עצם הטלפון אבל עניין של 20 שקל הכי הרבה.
בושה
התאפקתי לא לכתוב את זה.
ועם ניוד הם מרוויחים יותר, אתה לא יודע כמה קווים הוא נייד.
 

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה

א. נוסבוים

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
חייבים להציג מן הצד השני יהודים טובים, שבסך הכל מחפשים הכנסה קטנה נוספת לפרנס את ילדיהם הזועקים לקשת עם נצנצים מתחלפים, או לחולצה בצבע דנגט מטאלי....
הרווח לא כל כך גדול, וכשאמרו להם לחלק מכשיר, ונמצא בו בעיות, קשה להם לקחת על עצמם את הנזק.
לא מצדיק, ולא יודע מה היה בסיפור זה, אבל תמיד כדאי לחשוב באופן רחב.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלא

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד יְהוָה לֹא גָבַהּ לִבִּי וְלֹא רָמוּ עֵינַי וְלֹא הִלַּכְתִּי בִּגְדֹלוֹת וּבְנִפְלָאוֹת מִמֶּנִּי:ב אִם לֹא שִׁוִּיתִי וְדוֹמַמְתִּי נַפְשִׁי כְּגָמֻל עֲלֵי אִמּוֹ כַּגָּמֻל עָלַי נַפְשִׁי:ג יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  27  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה