התייעצות סיפור מעצבן

מאמרים אחרונים

ממך עד אליך// רגע ליום כיפור
שְׁעַת עֶרֶב מְאֻחֶרֶת, קְרִירוּת יְרוּשַׁלְמִית טִיפּוּסִית, אֲנִי עוֹבֵר בַּגִּנָּה שֶׁעַל יָד בֵּיתִי, וּמוֹצֵא עַל הַסַּפְסָל יֶלֶד בֶּן...
הלילה האחרון של השנה
הלילה האחרון של השנה לכאורה, לילה זה אינו שונה מקודמיו ומהבאים בעקבותיו: מכוניות חולפות ביעף בכבישים הריקים, הצהובים ממנורות הרחוב...
אוטוטו חגים! 8 סיבות למה דווקא עכשיו חובה לטפל בחיפוש העבודה הראשונה שלך
אני יודעת שהכי מתאים לתכנן עכשיו ארוחות לחגים, להתכונן לימים שמתקרבים אלינו בצעדי ענק ולשים ב'הולד' את כל ענין חיפוש העבודה. אבל- 1. אם לא מתחשק...
עבודות נבחרות - סיכום שנה || #6
אחרי הרבה זמן שלא שיתפתי אני שמח לשתף אתכם כמה יצירות מהשנה החולפת ב"ה טיפ: אם התמונות גדולות מידי למסך שלכם, אפשר ללחוץ על התמונה ולקבל תצוגה...
5.00 star(s) 5 דירוגים
מצב
הנושא נעול.

אריאל87

משתמש פעיל
השתלשלות העניינים:
1. הטלפון שלי שבק חיים.
2. ראינו פרסומת במקומון כלשהו על חברת סלולר בק"ס שמבטיחה מכשירים אם מניידים דרכה.
3. ניידנו דרכם, התחייבנו ל4 חודשים וקיבלנו מכשיר w8 ב80 שח.
4. קיבלנו הביתה מכשיר עם שליח
עד כה - סתם סיפור,
מכאן מתחיל המעצבן:
למתעצלים אפשר לדלג על מסכת התלאות, ולעבור ישר לסיכום בסוף
5. המכשיר תקול!! מהתחלה מגמגם, בעיות קליטה, מתקשרים אלי ושומעים - המנוי לא זמין, שיחות חשובות נקטעות באמצע וכו.
6. פונים לחברת הסלולר מק"ס, והם מצווים עלינו לפנות לחנות סלולר בירושלים - הם האחריות.
7. נוסעים בצייתנות למקום, משאירים שם את הטלפון בצירוף תיאור הבעיות, ממתינים כמה ימים בלי טלפון (=מה שממש מסרבל את החיים), כעבור כמה ימים מקבלים הודעה שהמכשיר חזר, נוסעים שוב לחנות ואוספים את המכשיר
8. המכשיר חזר - במצב יותר גרוע!! בעיות התקשורת נותרו בעינן, וכעת הוא כבר גם לא מצלצל בקול ואין לו רמקול.
9. פונים שוב להוא מק"ס. תמצות השיחה:
הוא: "תחזרו לחנות, אני רק משווק ולא חנות, האחריות לא עלי פנו לאחריות"
אני: מסובך לי לנסוע לשם שוב, לחכות שוב שבוע בלי טלפון, לנסוע שוב לאסוף ושוב יחזור גרוע" (מה בסהכ ביקשתי???? המכשיר דפוק מהתחלה מה זה השירות הזה???)
הוא: תיסעי ותגידי שיחליפו לך מכשיר ואם יהיו בעיות תתקשרי אלי מהחנות"
10. נוסעת שוב לחנות. החנות: אנחנו בסהכ נקודת איסוף של ההוא מק"ס, לא קשורים אליו, לא האחריות שלו, לא מחליפים לך מכשיר, מוכנים שאשאיר את המכשיר אצלם כמו בפעם הקודמת וישלחו למעבדה, משך זמן כחמישה ימים.
11. מתקשרת עצבנית להוא מק"ס, מתנהל דו שיח קצר של חרשים עצבניים
12. סיכום לבסוף: נגיע פיזית למשרדו של ההוא (מירושלים לקרית ספר!!) ואם לדעתו המכשיר אכן תקול, יחליפנו במקום.
13. למחרת נוסעים מירושלים לק"ס, מגיעים למשרד, בודק את הטלפון ואכן - אין לו תקנה, ההוא מק"ס מתקשר לספק (דמות חדשה בסיפור), הספק: תתפטר מהלקוח, שיחזור לחנות בירושלים, לא מחליפים לו טלפון.
14. אנחנו: :mad::eek::mad::mad::mad::mad: באנו במיוחד!!!!!!!
15. ההוא: טוב לפנים משורת הדין ארד למעבדה פה ברחוב ליד, הוא יחליף לכם לוח אם במכשיר ואשלח לכם מחר עם שליח לבית, קחו בינתיים טלפון חילופי, אין לו בטריה - רק צריך להטעין.
16. אנחנו: אוקיי.
17. מגיעים הביתה - מטעינים את המכשיר החילופי - לא עובד.
18. מעדכני את ההוא, ההוא: כנראה המספר הסידורי שלו לא תקין אין לי מה לעשות.
19. עייפנו. נחכה עד מחר בלי טלפון.
20. למחרת היום: השליח והטלפון לא מגיעים.
21. מתקשרים להוא. ההוא: כן במעבדה לא היו חלפים, אולי יהיו היום בערב, בכלל לא אחריות שלי לעזור לכם אני רק משווק לא חנות. אנחנו: אז תן את המספר של הספק! הוא: לא רוצה, ובכל מקרה האחריות לא עלי אני רק משווק וכו וכו וכו. בעיה שלכם שלא חזרתם לחנות אף פעם לא באים אלי. אנחנו: אבל אמרת!!! הוא: אני רק משווק האחריות לא עלי.


תודה לכל מי שקרא עד פה!
סיכום: משווק שקיבל כסף, לא סיפק מכשיר עובד וטוען שהוא רק משווק ולא אחריות. (מי כן? החנות בירושלים. החנות בירושלים: אנחנו לא אחריות אנחנו נקודת איסוף)
רעיונות מה עושים?
מישהו יודע האם באמת אחריות לא חלה על משווקים?
יצוין ששילמנו לו ולא לאף אחד אחר
 
נערך לאחרונה ב:

ש. נ. ד.

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
הסיפור היה ארוך ולו זה היה ארוך במציאות....
מי שרוצה תקציר:
ֿשיגעו אותו ברמה לא הגיונית והוא שואל מה לעשות עכשיו כדי לקבל בכל אופן משהו מהכסף שלו.
 

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עיצוב גרפי
כאחד שמכיר איך עובדים הדברים, אני לא יודע אם אתם מק"ס, אבל בק"ס מחפשים זול ובדרך כלל זה על חשבון השירות.
מה לעשות עכשיו, הייתי מציע לכם להימנע מעוגמת נפש מיותרת, ופשוט להתייאש.
בנוסף הייתי מציע ללכת לחנויות שיש להם מעבדה צמודה, אלה יותר אמינות. (הם לא סניף של סניף)
וכן, לזכות את הרבים ולספר לכמה שיותר אנשים, עם השם של החנות, או לפחות רמז גס, כדי שלא יפלו עוד אנשים ברמאות הזאת!
 

קליטה טובה

משתמש מקצוען
אז בתור משווק אני יכול לומר
שהאחריות בהחלט לא חלה על משווקים, אבל הם כן אמורים לנסות להתערב (במידה והם נותנים שירות) לפי דעתי זה או לקנות פלאפון חדש אצל חנות או מישהו אמין או לחפש את החנות של האחריות בעיר אחרת יכול להיות ששם יותר מקצועיים.
בהצלחה.
 

עברי אנכי

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עריכה תורנית
אז בתור משווק אני יכול לומר
שהאחריות בהחלט לא חלה על משווקים, אבל הם כן אמורים לנסות להתערב (במידה והם נותנים שירות) לפי דעתי זה או לקנות פלאפון חדש אצל חנות או מישהו אמין או לחפש את החנות של האחריות בעיר אחרת יכול להיות ששם יותר מקצועיים.
בהצלחה.
1. מי קיבל את הכסף ביד? זה הגיוני שמי שקיבל אותו לא אמור לספק מוצר תקין עובד כפי ששילמו לו. אדרבה, תתחיל למכור מכשירים תקולים ותתנער מהאחריות - תרוויח יותר..
2. אתם מציינים מפורש בעת הקניה שאתם רק 'משווקים'? ואם יהיו בעיות 'תחפש ת'חברים שלך'???... אני אם היו אומרים לי כך, לא הייתי קונה שם!! מי שלא מוכן לקחת אחריות על המוצר שהוא משווק - שלא ייקח כסף..
3. אין ספק שמי שאמור לנהל את הסיבוב של המעבדה זה המוכר עצמו! לקחת, להחזיר, או לתת החלפה חדשה במקום.
מדובר בגנב ושקרן (ואני מקווה שאתה באמת לא כזה..), ואין שום ספק שראוי להזהיר אחרים ממנו.
אגב, זה שוק - שהסיפור פה לא מפליא לצערנו..
 

עברי אנכי

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עריכה תורנית
רק תגיד לו שאתה הולך לפרסם את השם שלו בפרוג, שאנשים יזהרו מלקנות אצלו... [ולצדיקים: לא הבטחתם לקיים את האיום]
1. לא רק תגיד - תפרסם!!
גם הפלאפון הזמני שנתן לכם היה תקול, והוא ידע את זה! שלא יעבוד על אף אחד, אבל זה היה דרך פשוט להתפטר ממכם.
2. תבטל את הניוד - לפחות שהוא לא ירוויח עליכם מהכיוון הזה גם.
3. עכשיו כשאתם קונים מכשיר כשר, תשקיעו כמו שצריך - 'מי שקונה בזול - משלם אח''כ ביוקר..'
 

קליטה טובה

משתמש מקצוען
1. מי קיבל את הכסף ביד? זה הגיוני שמי שקיבל אותו לא אמור לספק מוצר תקין עובד כפי ששילמו לו. אדרבה, תתחיל למכור מכשירים תקולים ותתנער מהאחריות - תרוויח יותר..
2. אתם מציינים מפורש בעת הקניה שאתם רק 'משווקים'? ואם יהיו בעיות 'תחפש ת'חברים שלך'???... אני אם היו אומרים לי כך, לא הייתי קונה שם!! מי שלא מוכן לקחת אחריות על המוצר שהוא משווק - שלא ייקח כסף..
3. אין ספק שמי שאמור לנהל את הסיבוב של המעבדה זה המוכר עצמו! לקחת, להחזיר, או לתת החלפה חדשה במקום.
מדובר בגנב ושקרן (ואני מקווה שאתה באמת לא כזה..), ואין שום ספק שראוי להזהיר אחרים ממנו.
אגב, זה שוק - שהסיפור פה לא מפליא לצערנו..
די מסכים איתך.
בוא נאמר ככה מה שאותה חנות עשתה בהחלט לא הוגן ואני וודאי לא עושה דבר כזה.
אבל זה ממש לא כמו שאתה חושב אם כולם פה מתנערים אז המוכר צריך להזיז עניינים .
 

עברי אנכי

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עריכה תורנית
אבל זה ממש לא כמו שאתה חושב אם כולם פה מתנערים אז המוכר צריך להזיז עניינים .
למה??
על פי הגינות, ועל פי כל דין תורה - אם קיבלת כסף, והתברר שזה היה 'מקח טעות' גמור, ויותר מזה, לא סיפקת בכלל פלאפון, אלא פלסטיק 'שנראה כמו' ולא עושה מה שפלאפון ששילמו לך עבורו צריך לעשות, אתה לא אמור להחזיר את הכסף??
אני לא מצליח להבין כלל.
 

קליטה טובה

משתמש מקצוען
למה??
על פי הגינות, ועל פי כל דין תורה - אם קיבלת כסף, והתברר שזה היה 'מקח טעות' גמור, ויותר מזה, לא סיפקת בכלל פלאפון, אלא פלסטיק 'שנראה כמו' ולא עושה מה שפלאפון ששילמו לך עבורו צריך לעשות, אתה לא אמור להחזיר את הכסף??
אני לא מצליח להבין כלל.
ברור שכן.
חנות אמינה נותנת פלאפון חדש .
 

אמא ועוד..

משתמש מקצוען
מצטערת
אני לא משווקת ולא הייתי קונה שום לוקש משום משווק. מכרת לי פלסטיק לא עובד, והוא גם בטוח לא מקורי? תחזיר את הכסף והרגע. תסתדר בעצמך עם הפלסטיק ותחפש מי אחראי ומי יתקן ומי יישא בעלויות...
מה זה הדבר הזה??
ליסןע לעיר אחרת על מכשיר שלא עבד לקונה מעולם?? וזה רק ההתחלה...
פראיירים מי שקונה שם
 

סטודיו מיתר

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופירייטינג
קניתי בחנות, פלאפון כשר באחריות וכו'.
המוכר אמר לי בהן צידקו שפירסט-פון הוא ממש כמו נוקיה ואף יותר
שילמתי על טפשותי 380 שקל
אחרי 4 חודשים הוא ז"ל ללא קבורה וללא לוויה
ממש עצוב....

בקיצור תשקיעו בנוקיה ותהנו כמו בנ"א
ואל תתקרבו לחדשים
שהפראיירים (כמוני) ינסו אותם
 

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עיצוב גרפי
אם אני מבין נכון באיזה חנות מדובר, היא מפרסמת גם בירושלים, ויש לה רק סניף אחד במודיעין עילית. (עם משלוחים לכל הארץ)
והיא משקיעה המווווון בפרסום, 2 עמודים בשבוע, באופן קבוע. (זה יכול שיר)
אז פרסומת הפוכה אמורה להפחיד אותה... נסו את זה.
 

rand

משתמש צעיר
נתבקשתי לצרף את תגובת החנות והיבואן ונקודת האחריות של המכשיר שנחשפו לפורום ואיתרו את המקרה הנקודתי לתגובה:
1. המכשיר עולה בחנויות כ--400- 300 ש"ח. קיבלתם אותו בסכום זעום של-80 ש"ח. סכום שהמשווק הפסיד עליו סכום נכבד - יותר מהמחיר ששילמתם עליו. (אמנם הרוויח משהו מהניודים, אבל לא מדובר בעסקת המליון, והסכום ששולם נותר זעום) אך אתם מצפים לקבל שירות vip משל היה לכם ביטוח תיקונים מדלת הבית, ומשל שילמתם סכום עתק, יש חוק- והחוק במקרה הזה הוא גם ההלכה. והחוק אומר 14 ימים. מה לעשות? בשביל 80 שח אף אחד לא מוכן לעשות מעבר למה שהחוק מחייב.
2. אף אחד לא מוכן לעשות מעבר? מסתבר שכן. תיכף נראה.
3. כמעט כל המוצרי חשמל בישראל. החנות המשווקת לא נותנת את האחריות, גם אם מדובר במוצר דיי חדש. תקנו תנור, תקנו מקרר, יהיה לכם תקלה אחרי שבוע, תאלצו להתקשר ליבואן ולפעול לפי הנהלים.
4. לגופה של תקלה. מדובר בתקלה סופר גורפת הקשורה לרשתות הסלולר פרטנר והוט בעיקר במגוון מכשירים עם מעבד מסוג מסוים שקשורה לשינויים שנעשו בשנה האחרונה בחברות הסלולר. לא מדובר בתקלה ממשית ומוחשית, המכשיר לא היה תקול, אלא יש בו בעיות רשת גורפות בחברות מסויימות באזורים מסויימים ניתן להתרשם מהעצומה בלינק הבא:
https://www.atzuma.co.il/takalaa?sa=X&ved=2ahUKEwjhqr36u4jnAhVIQUEAHf7aBwYQFjABegQICRAB
וזו הסיבה שנקודת האחריות בירושלים, לא זיהתה את התקלה כי אצלה בחנות הכל היה בסדר במשך שעתיים בדיקות. (משום מה אצלם מופיע שהמכשיר נכנס ויצא מהמעבדה תוך שעתיים, אולי טעות מחשוב)
5. המשווק מק"ס ניסה מאד לעזור, וליווה אותכם טלפונית יפה מאד, ואפילו הסכים שתבואו אליו למשרד שיקח את המכשיר לטיפולו. לפנים משורת הדין. כי על פי הדין אתם אמורים ללכת שוב לנקודת היבואן ולהראות לו מה התקלות ולהמתין עד 14 יום. (הציעו לכם מקסימום 5 ובד"כ זה פחות, אבל לא הסכמתם, כי שילמת הון עתק) למעשה הייתם אצלו רק אמש בצהריים/לקראת אחה"צ והוא באמת הפך את העולם שתקבלו את המכשיר מתוקן היום, ויתכן מאד שעוד תקבלו אותו היום או מחר. אך לעת עתה לא הסתיים הטיפול.
6. אין חובה לספק מכשיר חילופי. שוב, הוא ניסה לעזור לפנים משורת הדין ולא עלה בידו.
7. חנות אחרת לא הייתה מדברת איתכם ולו שניה אחת, בטח ובטח שלא שורפת שעות בשבילכם, יש יבואן, יש את הפרטים שלו בתוך הערכה, יש לו נקודות שירות ואחריות - שלעת עתה לא נפל פגם בהתנהלותם. אולי לא שירותם מושלם. אבל לא שירות הנוגד את החוק וההלכה.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

יש עוגיות ויש עוגיות.....
עוגיות נדירות, נחטפות, וקלות להכנה, תנסו!!!!
שיתוף קטן +סרטון.
משתפת את הקהל בבניית דמות חדשה. וגם בפיתוח של הדמות. ויש גם סרטון קטן על הסקיצות: https://youtu.be/iW4h4BmhAn8 Building character 1...
4.50 star(s) 2 דירוגים
עוגת קפה ושוקולד עם נגיעות קינמון
עוגה שווה באמת. מתכון חדש מהיום. גילוי נאות: תכננתי לשים אבקת אפיה בבלילה של העוגה. שכחתי וכבר יצקתי לתבנית את השכבה התחתונה. אז רק בשכבה...
ממך עד אליך// רגע ליום כיפור
שְׁעַת עֶרֶב מְאֻחֶרֶת, קְרִירוּת יְרוּשַׁלְמִית טִיפּוּסִית, אֲנִי עוֹבֵר בַּגִּנָּה שֶׁעַל יָד בֵּיתִי, וּמוֹצֵא עַל הַסַּפְסָל יֶלֶד בֶּן...

דירות לחגים

המספרים של פרוג:

337,452

משתמשים נכנסו לפרוג בחודש האחרון

602

משתמשים מבקרים ברגע זה באתר

4,986

הודעות נכתבו בממוצע ליום בחודש האחרון

לוח נדל"ן | למכירה והשכרה

לוח דרושים

למעלה
לשיחת ווטסאפ עם בית פרוג
צ'אט בווטסאפ בנושאי יעוץ לימודים, פדגוגיה ומזכירות
היי, אפשר לדבר איתנו, אנחנו כאן!