התייעצות סיפור מעצבן

מצב
הנושא נעול.

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
חייבים להציג מן הצד השני יהודים טובים, שבסך הכל מחפשים הכנסה קטנה נוספת לפרנס את ילדיהם הזועקים לקשת עם נצנצים מתחלפים, או לחולצה בצבע דנגט מטאלי....
הרווח לא כל כך גדול, וכשאמרו להם לחלק מכשיר, ונמצא בו בעיות, קשה להם לקחת על עצמם את הנזק.
לא מצדיק, ולא יודע מה היה בסיפור זה, אבל תמיד כדאי לחשוב באופן רחב.
חלילה, אף אחד לא אמר להם לחלק מכשיר.
הוא עשה חשבון איך להביא אליו קונים, ועשה מבצע, אבל אתה לא יכול להתעמר בקונים שלך,
כי עשית מבצע...
חושבת שהרבה יותר מ100 ש"ח
תברר טוב יותר....
זה מאוד תלוי, אבל בהחלט יש כאלה שמרוויחים יותר.
 

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אם משלמים על הקו כ 25 לחודש, אחרי 4 חודשים זה מאה. איך הם יכולים לתת לסוכן סכום כזה, ועוד נשאר עלום הסים, המוקדנים, ודמי הקישוריות. משהו ממש מוזר.
הם לוקחים בחשבון שלא מדובר באחד שמנייד כל 4 חודש וכן שהוא יפקשש קצת אחרי השנה. (כמוני)
אבל בהחלט השמועות אומרות שהחגיגה הולכת להסתיים, ואפשר לראות שבאמת החברות קורסות.
 

עברי אנכי

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עריכה תורנית
חייבים להציג מן הצד השני יהודים טובים, שבסך הכל מחפשים הכנסה קטנה נוספת לפרנס את ילדיהם הזועקים לקשת עם נצנצים מתחלפים, או לחולצה בצבע דנגט מטאלי....
הרווח לא כל כך גדול, וכשאמרו להם לחלק מכשיר, ונמצא בו בעיות, קשה להם לקחת על עצמם את הנזק.
לא מצדיק, ולא יודע מה היה בסיפור זה, אבל תמיד כדאי לחשוב באופן רחב.
האמת, שזה מעורר חמלה..
כולנו זקוקים לפרנסה - תוספת הכנסה וכו'
יוקר המחיה נורא, ובית חרדי סטנדרטי לא חי בעודף הכנסות בדר''כ.
אבל עדיין..
ובפרט, שעוד היה לכותב מטעמם את העזות והחוצפה לומר שהם התנהלו לפנים משורת הדין!! והתייחסו יפה..
אולי בייחס למדינות עולם השלישי / מאפיות, זה אכן יפה שלא האשימו אותם שהם קלקלו את הפלאפון וזרקו אותם מכל המדרגות..
ראוי להערכה!
 

rand

משתמש פעיל
1. למה זה אמור לעניין ת'סבתא שלהם כמה המשווק מרוויח או לא, אם הוא לא יודע לתמחר את עצמו, שילך לקבל ייעוץ עסקי, ויטפל בעצמו! הם שילמו, כל מה שאמרו להם בלי לצייץ - ולא קיבלו כלום!!!
3. בודאי! בכל חנויות החשמל הטכנאי מגיע אליך הביתה, ובשנה - שנתיים הראשונות על חשבון החברה. מה אתה מביא ראיות נגדך?? שלחתם אתם מעיר לעיר בסכום של נסיעות ששווה יותר ממה ששילמו על המכשיר, ואתה עוד משווה??.. זה נראה כמו רצון לפרוק את התיסכול שהיה לכם מהשיווק הטעותי הזה.
4. ועכשיו תספר לנו שלא ידעתם את זה.. אתם הרי ניידתם אותם בקרי''ס - במכשיר הזה - לרשת הזו, ולא היכרתם את הצרה הזו?!.. גם במעבדה לא?!...
5. מה בדיוק הקטע עם לפנים משורת הדין, אם הם נסעו כבר פעמיים!! לירושלים, שרפו זמן וכסף על הנסיעות?!!...
6. למה בדיוק? מכרתם זבל.. כולם מודים בזה, אגב גם המעבדה כבר לא מאמינה למה שכתבת..
7. תשכח מזה !! חנות נורמלית הייתה מחליפה, או באה לקראת הלקוח מאד אחרי כזה סיפור.
עצוב..


א. אני באמת לא צד אל תפנה אליי כאילו אני צד. רק מעביר מסרים.

ב. להלן התגובה לתגובתך:
עברי אנוכי היקר.
אפילו לא הבנת את המקרה. הלקוחות מירושלים. ויש להם אחריות בירושלים. הם הלכו לשם בדיוק לפני חודש. ולא נמצאה תקלה. בעיות רשת לא מוחשיות וברורות. ולכן לא נעשה עם המכשיר דבר. לפני כמה ימים צצה תקלה נוספת, והם באו שוב, אך סירבו להמתין שוב כמה ימים.
שום דבר מדבריך לא ישנה את החוק וההלכה. הם יכלו להשאיר את המכשיר. ולקבל שירות בהתאם לחוק. אך הם בחרור להיטרטר לק"ס בכדי לקבל שירות מיידי. ומה עשה החנות בק"ס הלך בעצמו לנקודת היבואן בק"ס
נבמקום שהם יילכו לנקודת האחרית בירושלים, החנות הלכה לנקות האחריות בק"ס ונכון לעכשיו והמכשיר כבר תוקן. נכנס אתמול תוקן היום.

לגביי הסכום הזעום 80 שח. ייעוץ עסקי והסבתות, בכל העולם יש שני סוגי עסקים. אלו שמוכרים הרבה בזול ואלו שמוכרים קצת ביוקר. והשירות בהתאם. וכל לקוח מבין טוב מאד שמכשיר של 300-400 שח ב 80 שח הוא לא עם השירות מעבר למה שהחוק וההלכה מחייבת.

לגביי סעיפים 6 ו 7. נשמע שסבלת בחייך מחנות זו או אחרת, ואינך מכיר את המכשיר. אתה תופס צד מבלי להכיר את פרטי המקרה והטלפון. מדובר בטלפון מעולה עם כשל בחברות מסוימות באזורים מסוימים בלבד. באשמת החברות. יש רשימה ארוכה של טלפונים כולל "נוקיה 3310" עם הכשל הזה. לא נמכר "זבל". ובאו מעל ומעבר לקראת הלקוח בכך שלקחו בס"ה אמש את הטיפול לידיהם, והמכשיר כבר תוקן היום.
 

rand

משתמש פעיל
טוב, ראשית הפכת את הנושא למעניין כשאתה בא כוחם של חנות/יבואן וטענות בפיך.
שנית בתגובתך על השיאומי, הסברת שאתה יותר קשור ליבואן ולכן אני מביא את תגובת המבינים בשיאומי.
"איכות המקרופון מעולה!! רק שיותר מדי מעולה, כי מותקנת שם מערכת סינון רעשי רקע, ומי שמדבר מרחוק באמת לא שומעים אותו טוב כי המערכת מזהה אותו כרעש רקע".
בנוסף לטענתך הקודמת שהחנות לא מרוויחה אתה צודק שהיא לא מרוויחה מספיק אא"כ אתה מנייד שאז הרווח גדול יותר.
אבל כאן האחריות היא על היבואן, להמעיט במחיר כדי שבעלי החנויות יוכלו להרוויח...
ובוודאי שלא על חשבון השירות, אא"כ תרשום מוצר זה מעולה, אך השירות שלנו...
מה זה משנה מה סיבת הבעיות במיקרופון תכלס יש בעיה לחלק מהלקוחות
 

rand

משתמש פעיל
חושבת שהרבה יותר מ100 ש"ח
תברר טוב יותר....
לא הרבה יותר ובדרך כלל פחות
בכל מקרה על פרטנר עוד יותר פחות וכאן מדובר על פרטנר.
אתם גם שוכחים שהמכשיר נמכר על ידי אלו בהפסד גדול על מחיר הקניה שלהם ולא ברווח נמוך
 

rand

משתמש פעיל
בכל מקרה ולשם הטעם הטוב.
שוחחתי כעת עם בעל החנות שוב. והוא מוסר את התנצלותו מעומק הלב. ושימשיך להיות במעקב שהכל בא על מקומו בשלום. כעת המכשיר תוקן וישלח לירושלים על חשבונו בהקדם.
 

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
א. אני באמת לא צד אל תפנה אליי כאילו אני צד. רק מעביר מסרים.

ב. להלן התגובה לתגובתך:
עברי אנוכי היקר.
אפילו לא הבנת את המקרה. הלקוחות מירושלים. ויש להם אחריות בירושלים. הם הלכו לשם בדיוק לפני חודש. ולא נמצאה תקלה. בעיות רשת לא מוחשיות וברורות. ולכן לא נעשה עם המכשיר דבר. לפני כמה ימים צצה תקלה נוספת, והם באו שוב, אך סירבו להמתין שוב כמה ימים.
שום דבר מדבריך לא ישנה את החוק וההלכה. הם יכלו להשאיר את המכשיר. ולקבל שירות בהתאם לחוק. אך הם בחרור להיטרטר לק"ס בכדי לקבל שירות מיידי. ומה עשה החנות בק"ס הלך בעצמו לנקודת היבואן בק"ס
נבמקום שהם יילכו לנקודת האחרית בירושלים, החנות הלכה לנקות האחריות בק"ס ונכון לעכשיו והמכשיר כבר תוקן. נכנס אתמול תוקן היום.

לגביי הסכום הזעום 80 שח. ייעוץ עסקי והסבתות, בכל העולם יש שני סוגי עסקים. אלו שמוכרים הרבה בזול ואלו שמוכרים קצת ביוקר. והשירות בהתאם. וכל לקוח מבין טוב מאד שמכשיר של 300-400 שח ב 80 שח הוא לא עם השירות מעבר למה שהחוק וההלכה מחייבת.

לגביי סעיפים 6 ו 7. נשמע שסבלת בחייך מחנות זו או אחרת, ואינך מכיר את המכשיר. אתה תופס צד מבלי להכיר את פרטי המקרה והטלפון. מדובר בטלפון מעולה עם כשל בחברות מסוימות באזורים מסוימים בלבד. באשמת החברות. יש רשימה ארוכה של טלפונים כולל "נוקיה 3310" עם הכשל הזה. לא נמכר "זבל". ובאו מעל ומעבר לקראת הלקוח בכך שלקחו בס"ה אמש את הטיפול לידיהם, והמכשיר כבר תוקן היום.
שוב, המכשיר נמכר במינימום 280 ש"ח
אם כותב האשכול יכתוב לנו כמה קווים נייד, ניהיה יותר ממוקדים. (אני נוטה להרבה יותר)
אם הלקוח כתב את מה שכתב, אתה בבעיה כי הלקוח יצא מתוסכל מעניין למה...
אני מסכים איתך שיש בעיות בקליטה, וגם לי יש בעיות מעין אלה בc2.
אבל הלקוח לא קיבל הסבר או יחס מתאים, ובמילים אחרות רצו לראות אותו מתעופף מהעיניים שלהם, אך מה לעשות הוא היה נודניק, אז נתנו לו טלפון ושיגלה רק בבית שהטלפון לא עובד... וד"ל.
 

rand

משתמש פעיל
שוב, המכשיר נמכר במינימום 280 ש"ח
אם כותב האשכול יכתוב לנו כמה קווים נייד, ניהיה יותר ממוקדים. (אני נוטה להרבה יותר)
אם הלקוח כתב את מה שכתב, אתה בבעיה כי הלקוח יצא מתוסכל מעניין למה...
אני מסכים איתך שיש בעיות בקליטה, וגם לי יש בעיות מעין אלה בc2.
אבל הלקוח לא קיבל הסבר או יחס מתאים, ובמילים אחרות רצו לראות אותו מתעופף מהעיניים שלהם, אך מה לעשות הוא היה נודניק, אז נתנו לו טלפון ושיגלה רק בבית שהטלפון לא עובד... וד"ל.
אם אני זוכר נכון את אשר נאמר לי, כותב האשכול נייד 3 לפרטנר. וקיבל מכשיר של 300-400 שח ב 80 שח. זה מה שהבנתי.
הלקוח קיבל הסבר וייחס לפי החוק. לא פחות ולא יותר. ניסו לתת לו יותר, ולא בדיוק הסתדר. השמיים לא נפלו. הכל בסדר. בס"ה נפרד מהטלפון שלו אתמול בפעם השניה. קצת פורופוציה לעסקה של 80 שח.
 

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
בוודאי התכוונת להסיט את הנושא מפלאפונים לדקדוק:rolleyes:
חלילה, רק התשובה לא היתה במקום אני הסברתי שהטלפונים מעולים, ויש להם מערכות מתקדמות שמי שלא מדבר כמו שצריך לדבר, לא שומעים אותו טוב.
ומדבריך נשמע שהבנת מדברי, שעדיין יש בעיה בטלפון, לא לא חלילה, לא זה מה שאמרתי.:cool:
 

rand

משתמש פעיל
חלילה, רק התשובה לא היתה במקום אני הסברתי שהטלפונים מעולים, ויש להם מערכות מתקדמות שמי שלא מדבר כמו שצריך לדבר, לא שומעים אותו טוב.
ומדבריך נשמע שהבנת מדברי, שעדיין יש בעיה בטלפון, לא לא חלילה, לא זה מה שאמרתי.:cool:
אני מכיר את התאוריה שמסבירה את סינון הרעשים המוגבר. בתכלס, זה מסנן את הקול של מי שמדבר בטלפון ולא שומעים טוב בחלק מהמקרים. ולא תוכל להאשים אף אחד שלא דיבר כמו שצריך. זה קורה רק לחלק, וקורה לדעתי רק בחלק מהחברות והמיקומים
 

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
גם לשיטתך.
נשאר למשווק אולי 70 שח, לפני עלות משלוח שהיא 30-40 שח. כי אתה שוכח שהוא מפסיד כ 150-200 שח על המכשיר
גם לשיטתך.
אני לא שוכח בכלל, אך מה אשם הקליינט שבעל החנות החליט לא להרוויח או לחילופין שהחליטו היבואנים לא לתת לבעל החנות להרוויח.
אבל ברור לי שבעל החנות מרוויח, אחרת הוא לא היה מוציא כל שבוע אלפי שקלים על פרסום. (בתקווה שבאמת אני מזהה את החנות הנכונה).
שבהם הוא מפרסם את כל המבצעים שבהם הוא מפסיד... מגוחך לא?
 

miri

מירי הס- אמנית ציור
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
אולי גם אני יתחיל לעורר רעש כי המכשיר שלי כבר שבוע בנקודת איסוף ואפחד לא אסף אותו ואני שבוע בלי טלפון גם לא חילופי
 

rand

משתמש פעיל
גם לשיטתך.
אני לא שוכח בכלל, אך מה אשם הקליינט שבעל החנות החליט לא להרוויח או לחילופין שהחליטו היבואנים לא לתת לבעל החנות להרוויח.
אבל ברור לי שבעל החנות מרוויח, אחרת הוא לא היה מוציא כל שבוע אלפי שקלים על פרסום. (בתקווה שבאמת אני מזהה את החנות הנכונה).
שבהם הוא מפרסם את כל המבצעים שבהם הוא מפסיד... מגוחך לא?
לא אומר שלא מרוויחים.
מרוויחים פעמים מעט פעמים יותר.
נקודת המבט העיקרית זה הלקוח, הלקוח משלם 80 שח על מכשיר במקום 300-400 ומתנהל כאילו עשה את עסקת המליון.
דרך אגב בק"ס יש 3 מאד פעילים בענף וכולם מפרסמים כל הזמן, ויש עוד כמה יותר רגועים. אז אתה בטוח לא קולע למטרה.
 

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
לא אומר שלא מרוויחים.
מרוויחים פעמים מעט פעמים יותר.
נקודת המבט העיקרית זה הלקוח, הלקוח משלם 80 שח על מכשיר במקום 300-400 ומתנהל כאילו עשה את עסקת המליון.
דרך אגב בק"ס יש 3 מאד פעילים בענף וכולם מפרסמים כל הזמן, ויש עוד כמה יותר רגועים. אז אתה בטוח לא קולע למטרה.
יש רק אחד שמפרסם בירושלים.;)
שוב הלקוח משלם...
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה