התייעצות סיפור מעצבן

מצב
הנושא נעול.

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
טוב חברים, שווה לפרסם בפרוג מקרים כאלו כדי למנוע אי נעימויות, כי "חברים של היבואנים" עוזרים לכם למצות את זכויותיכם "לפנים משורת הדין" אין ספק שאני מעריך את @rand על הירתמותו, למרות שלא על הכל אני מסכים איתו, אך באותה נימה אזכיר שלנו כצרכנים, אסור לוותר על שירות, ולא חייב לחכות לפרוג...
 

א.ו

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
חייבים להציג מן הצד השני יהודים טובים, שבסך הכל מחפשים הכנסה קטנה נוספת לפרנס את ילדיהם הזועקים לקשת עם נצנצים מתחלפים, או לחולצה בצבע דנגט מטאלי....
הרווח לא כל כך גדול, וכשאמרו להם לחלק מכשיר, ונמצא בו בעיות, קשה להם לקחת על עצמם את הנזק.
לא מצדיק, ולא יודע מה היה בסיפור זה, אבל תמיד כדאי לחשוב באופן רחב.
זה בדיוק הבעיה בסיפור הזה, אנשים בדר"כ בלי טיפת טעם וחוש עיסקי שצריך להתנהל מולם,
וזה לא משנה כמה כסף שילמו בעיסקה
(לי היה סיפור דומה על עיסקה בסך של כמעט 3000 ש"ח וההתנהלות די דומה, אפי' כמעט אותם מילים בתגובה)
לדעתי זה אותם טיפוסים שבאו לשרוד ומוכרים במחירי רצפה כדי להרוויח משהו ואז פתאום מופתעים שיש גם תלונות ללקוח שמתברר לו שזול שווה מאוד יקר
 

אריאל87

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
תודה לכולם.
ראשית @rand לטענותיך / טענותיו - אין לי עניין להתלהם ולריב עם אף אחד ולא להציק חלילה לאף יהודי שמחפש פרנסה. אני כועסת גם על הספק שלו ששמע מהסיפור אבל רק הורה לו להיפטר ממני ולא הזיזה לו כלל המצוקה של בנאדם בלי טלפון בדורנו.
כל עניין האחריות והתיקון תוך 14 יום הוא כשהתקלקל לי מוצר בתוך תקופת האחריות, אך אצלי סופק לי מלכתחילה מכשיר תקול, ידידך ראה אותו אתמול והסכים לחלוטין שהוא בעייתי! כלומר, לא קיבלתי בכלל תמורה לכספי - לא משנה אם 80, 8000 או 8 שח - לא קיבלתי תמורה לכסף ששילמתי + 3 ניודים שניידתי.
כולה קניתי טלפון, ובמקום להשתמש בכיף ברכש החדש :) אני מטורטרת - לדעתי הייתי אמורה לקבל מכשיר אחר עם שליח עד הבית בדיוק כמו לקוח חדש - הרי לא קיבלתי מה שהייתי אמורה לקבל בעת הרכישה, ובמקום זה אני שפעלתי לפנים משורת הדין ונסעתי פעמיים לחנות בדווידקה + פעם אחת לק"ס כדי לסיים עם הסאגה הזאת, אך ללא הצלחה...
בכל מקרה, המשווק אכן התקשר אלי לבשר לי שהטלפון תוקן, אם יהיה לו שליח הלילה אקבל הלילה ואם לא ביום ראשון.
אעדכן בל"נ
תודה לכוח ההמונים!
 

rand

משתמש פעיל
תודה לכולם.
ראשית @rand לטענותיך / טענותיו - אין לי עניין להתלהם ולריב עם אף אחד ולא להציק חלילה לאף יהודי שמחפש פרנסה. אני כועסת גם על הספק שלו ששמע מהסיפור אבל רק הורה לו להיפטר ממני ולא הזיזה לו כלל המצוקה של בנאדם בלי טלפון בדורנו.
כל עניין האחריות והתיקון תוך 14 יום הוא כשהתקלקל לי מוצר בתוך תקופת האחריות, אך אצלי סופק לי מלכתחילה מכשיר תקול, ידידך ראה אותו אתמול והסכים לחלוטין שהוא בעייתי! כלומר, לא קיבלתי בכלל תמורה לכספי - לא משנה אם 80, 8000 או 8 שח - לא קיבלתי תמורה לכסף ששילמתי + 3 ניודים שניידתי.
כולה קניתי טלפון, ובמקום להשתמש בכיף ברכש החדש :) אני מטורטרת - לדעתי הייתי אמורה לקבל מכשיר אחר עם שליח עד הבית בדיוק כמו לקוח חדש - הרי לא קיבלתי מה שהייתי אמורה לקבל בעת הרכישה, ובמקום זה אני שפעלתי לפנים משורת הדין ונסעתי פעמיים לחנות בדווידקה + פעם אחת לק"ס כדי לסיים עם הסאגה הזאת, אך ללא הצלחה...
בכל מקרה, המשווק אכן התקשר אלי לבשר לי שהטלפון תוקן, אם יהיה לו שליח הלילה אקבל הלילה ואם לא ביום ראשון.
אעדכן בל"נ
תודה לכוח ההמונים!
אם אני זוכר תאריכים שנאמרו לי
קנית ב תחילת חודש 10
נכנס לתיקון ראשון ב 16.12.19 במעבדה בדוידקא
והתעורר שוב הסיפור לפני כמה ימים עת נוספה תקלה חדשה תקלת הרמקול.
אם נהיה מפוקסים ומוגדרים, ובאמת לא נחפש להוסיף מלח ותבלינים, היו לך שני תקלות, האחת ברשת והשניה ברמקול שצצה ממש לאחרונה, אחרי כמעט 3 חודשים.
שלחו לי במסגרת הבירור שעשיתי היום תמונה של הרמקול קרוע דבר שקורא בדרך כלל מנפילה. הלחימו אותו ותוקן.
לגביי הרשת כמו שהסבירו זו לא תקלה במכשיר הנקודתי זו תקלה כללית במגוון דגמים עם המעבד הזה ברשת פרטנר הוט. ככה שלא היה עוזר במאום החלפת מכשיר. ולא קיבלת מכשיר תקול.
 

מקצועי בלבד

Moderator
מנהל
מנוי פרימיום
לא אומר שלא מרוויחים.
מרוויחים פעמים מעט פעמים יותר.
נקודת המבט העיקרית זה הלקוח, הלקוח משלם 80 שח על מכשיר במקום 300-400 ומתנהל כאילו עשה את עסקת המליון.
דרך אגב בק"ס יש 3 מאד פעילים בענף וכולם מפרסמים כל הזמן, ויש עוד כמה יותר רגועים. אז אתה בטוח לא קולע למטרה.
רק מציינת שהלקוח לא שילם רק 80 ש"ח, אלא שילם גם 3 ניודים * 80 = 320 ש"ח, וזה לפחות מה שהלקוח שילם.
כי אם במקום לקנות אצל אותו משווק, היה קונה אצל משווק אחר, אז גם היו נותנים לו הנחה בהתאם,
בקיצור לתת למשווק ניוד = לתת למשווק כסף.
ואי אפשר לראות זאת כעסקה של 80 ש"ח, אלא לפחות של 320 ש"ח.

ואני לא נכנסת למי צודק הלקוחה, או החנות, רק שלמעשה השתכנעתי שלא כדאי לקנות אצלם.
 

rand

משתמש פעיל
רק מציינת שהלקוח לא שילם רק 80 ש"ח, אלא שילם גם 3 ניודים * 80 = 320 ש"ח, וזה לפחות מה שהלקוח שילם.
כי אם במקום לקנות אצל אותו משווק, היה קונה אצל משווק אחר, אז גם היו נותנים לו הנחה בהתאם,
בקיצור לתת למשווק ניוד = לתת למשווק כסף.
ואי אפשר לראות זאת כעסקה של 80 ש"ח, אלא לפחות של 320 ש"ח.

ואני לא נכנסת למי צודק הלקוחה, או החנות, רק שלמעשה השתכנעתי שלא כדאי לקנות אצלם.
ההתערבות הזו בהכנסות החנות זה עיוות נוראי ועוול גדול שנעשה לחנויות.
עד היום רוב החנויות לא מערבים בין הדברים. ועל ניוד לקוח לא מקבל מאומה.
תאורטית, לקוח צריך להודות שמניידים אותו בחנות קרובה נגישה ומהירה, כי מול החברה זה לקוטט רגליים להמתין בתור לחתום על מגילות, או בטלפון עם שליח וחתימות וכו וכו, ולא מקבלים מאום בתמורה לניודים. במקסימום שובר לחצי פיצה בקניון לא כשר.
זה בדיוק כמו שתדרשי מהמכולת לעשות לך הנחה על חלב כי שילמת לו ב"רווח שעשה עלייך" של 10 לחם שקנית. זה טענה הזויה שנוצרה בעקבות הפרסומים בעיתון של כמה מטורפים.
חנות שעובדת על הקו- צריכה להרוויח על זה כסף, עמלה מהחברת סלולרעמלה שיווק. כמו סוכן ביטוח כמו סוכן רכב וכו וכו. ועל זה שהוא מוכר מכשיר הוא אמר להרוויח עוד כסף. זה עוד עבודה זה עוד התעסקות.
אין ללקוחות שום זכות להתערב לו בהכנסות ולדרוש הנחות כי "שילמו לו בקווים".
ולגביי ההשתכנעות, אני מאד מקווה שאכן השתכנעת ללכת לחנות נורמלית לקבל שירות ולשלם על מכשיר עוד כ 200-300 ש"ח על מה שתראי בעיתון אצל המטורפים.
 

אריאל87

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
אם אני זוכר תאריכים שנאמרו לי
קנית ב תחילת חודש 10
נכנס לתיקון ראשון ב 16.12.19 במעבדה בדוידקא
והתעורר שוב הסיפור לפני כמה ימים עת נוספה תקלה חדשה תקלת הרמקול.
אם נהיה מפוקסים ומוגדרים, ובאמת לא נחפש להוסיף מלח ותבלינים, היו לך שני תקלות, האחת ברשת והשניה ברמקול שצצה ממש לאחרונה, אחרי כמעט 3 חודשים.
שלחו לי במסגרת הבירור שעשיתי היום תמונה של הרמקול קרוע דבר שקורא בדרך כלל מנפילה. הלחימו אותו ותוקן.
לגביי הרשת כמו שהסבירו זו לא תקלה במכשיר הנקודתי זו תקלה כללית במגוון דגמים עם המעבד הזה ברשת פרטנר הוט. ככה שלא היה עוזר במאום החלפת מכשיר. ולא קיבלת מכשיר תקול.
מה???
ידעתם שיש בעיה כללית עם כל ה-W8 ???
אז למה מכרת לי אותו??? ידעת שאני מניידת לפרטנר!! למה לא אמרת לי לקחת אפ-טק או משו כזה?
ולמה אתם עדיין משווקים אותו??
ולמה שלחתם אותי למגוון המעבדות והתיקונים וההחלפות-לוח-אם אם זה בינכה לא יעזור?
אני הולכת לקבל עכשיו חזרה את המכשיר אחרי כל זה ועדיין יהיו לי בעיות רשת??

[במאמר מוסגר, זה שהכנסתי אותו רק ב-12 למעבדה אחרי שסבלתי ממנו חודשיים - התלוננו למשווק עוד קודם אבל לא מצאתי פנאי לנסוע למעבדה! קורה! הוא בהחלט היה תקול מ-ה-ת-ח-לה!! בפנייה למעבדה ציינתי שהוא מעולם לא עבד טוב]
 

rand

משתמש פעיל
מה???
ידעתם שיש בעיה כללית עם כל ה-W8 ???
אז למה מכרת לי אותו??? ידעת שאני מניידת לפרטנר!! למה לא אמרת לי לקחת אפ-טק או משו כזה?
ולמה אתם עדיין משווקים אותו??
ולמה שלחתם אותי למגוון המעבדות והתיקונים וההחלפות-לוח-אם אם זה בינכה לא יעזור?
אני הולכת לקבל עכשיו חזרה את המכשיר אחרי כל זה ועדיין יהיו לי בעיות רשת??

[במאמר מוסגר, זה שהכנסתי אותו רק ב-12 למעבדה אחרי שסבלתי ממנו חודשיים - התלוננו למשווק עוד קודם אבל לא מצאתי פנאי לנסוע למעבדה! קורה! הוא בהחלט היה תקול מ-ה-ת-ח-לה!! בפנייה למעבדה ציינתי שהוא מעולם לא עבד טוב]
את פונה אליי כאילו אני "הוא" שמכר לך.
אני לא. אני קצת יותר מבין ומקושר מבעל חנות ממוצע
בהחלט רוב החנויות לא שולטות בחומר מה טוב למה. וזה משתנה בין אזורים. זה לא גורף בכל אזור. אין לו שום אינטרס למכור לך מכשיר כזה במקום מכשיר אחר.
ואכן סיכוי שיהיה לך עדיין בעיות רשת, את מוזמנת להחליף לאפטק, להחליף לנוקיה 3310 להחליף לפיליפיס ועוד ועוד ויהיו לך אותם בעיות רשת. עייני בעצומה הזו
https://www.atzuma.co.il/takalaa?sa=X&ved=2ahUKEwjhqr36u4jnAhVIQUEAHf7aBwYQFjABegQICRAB
צריך להגדיר את המכשיר על דור 2 gsm בהגדרות, וזה בד"כ פותר את הבעיה. אם לא פשוט להתנייד לסלקום או גולן.
 

rand

משתמש פעיל
[במאמר מוסגר, זה שהכנסתי אותו רק ב-12 למעבדה אחרי שסבלתי ממנו חודשיים - התלוננו למשווק עוד קודם אבל לא מצאתי פנאי לנסוע למעבדה! קורה! הוא בהחלט היה תקול מ-ה-ת-ח-לה!! בפנייה למעבדה ציינתי שהוא מעולם לא עבד טוב][/QUOTE]
במכשיר "תקול" כהגדרתך לא ניתן להשתמש חודשיים.
במכשיר עם קצת בעיות ברשת שאינן חד משמעיות ומוחצות כן ניתן להשתמש. זה רק מסביר שהבעיה לא במכשיר, אלא ברשת. ולכן גם אחרי הביקור הראשון במעבדה, השתמשת עוד חודש. עד אשר התקלקל הרמקול.
 

מקצועי בלבד

Moderator
מנהל
מנוי פרימיום
ההתערבות הזו בהכנסות החנות זה עיוות נוראי ועוול גדול שנעשה לחנויות.
עד היום רוב החנויות לא מערבים בין הדברים. ועל ניוד לקוח לא מקבל מאומה.
תאורטית, לקוח צריך להודות שמניידים אותו בחנות קרובה נגישה ומהירה, כי מול החברה זה לקוטט רגליים להמתין בתור לחתום על מגילות, או בטלפון עם שליח וחתימות וכו וכו, ולא מקבלים מאום בתמורה לניודים. במקסימום שובר לחצי פיצה בקניון לא כשר.
זה בדיוק כמו שתדרשי מהמכולת לעשות לך הנחה על חלב כי שילמת לו ב"רווח שעשה עלייך" של 10 לחם שקנית. זה טענה הזויה שנוצרה בעקבות הפרסומים בעיתון של כמה מטורפים.
חנות שעובדת על הקו- צריכה להרוויח על זה כסף, עמלה מהחברת סלולרעמלה שיווק. כמו סוכן ביטוח כמו סוכן רכב וכו וכו. ועל זה שהוא מוכר מכשיר הוא אמר להרוויח עוד כסף. זה עוד עבודה זה עוד התעסקות.
אין ללקוחות שום זכות להתערב לו בהכנסות ולדרוש הנחות כי "שילמו לו בקווים".
ולגביי ההשתכנעות, אני מאד מקווה שאכן השתכנעת ללכת לחנות נורמלית לקבל שירות ולשלם על מכשיר עוד כ 200-300 ש"ח על מה שתראי בעיתון אצל המטורפים.
ברגע שאפשר לשלם בניוד, אז זה תשלום לכל דבר ועניין.

נניח שקניתי בחנות מוצר חשמלי ב 3000 ש"ח ובתמורה הם נותנים הטבה לקנות מוצר שתמיד עולה 500 ש"ח, רק ב 50 ש"ח.
אז הם שילמו על זה רק 50 ש"ח? או שרק בגלל זה הם קנו גם את המוצר ב3000 אצלם?
ובעצם המחיר שלו מגולם במכשיר הראשון.
האם לא יוכלו לבקש שירות וטיפול ראוי, במוצר שקיבלו ב"הנחה ענקית"?

וזה בדיוק אותו מקרה!!
אף אחד הרי לא נתן להם סתם מתנה, מכשיר ב 80 ש"ח, כשהוא עולה תמיד לדבריכם 300-400 ש"ח, אלא חלק מהתשלום זה הניוד, ואם זה כך, אז צריך גם להסתכל עליו כתשלום.
וכל דבר שהוא עובר לסוחר נחשב כתשלום.

ואני השתכנעתי לחפש מוכר אמין, ולא אצל מישהו עלום מהעיתון, שמתנער מאחריות ברגע שקורה משהו.
 

אריאל87

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
במכשיר "תקול" כהגדרתך לא ניתן להשתמש חודשיים.
במכשיר עם קצת בעיות ברשת שאינן חד משמעיות ומוחצות כן ניתן להשתמש. זה רק מסביר שהבעיה לא במכשיר, אלא ברשת. ולכן גם אחרי הביקור הראשון במעבדה, השתמשת עוד חודש. עד אשר התקלקל הרמקול.
לא. המכשיר היה בעייתי - אפילו ידידך, שאינו אתה כפי שציינת, הסכים כשבדק אותו.
ויש לנו עוד שני מכשירים בבית ולא היו איתם בעיות רשת, למרות שמטבע הדברים אנחנו גרים באותו בית ומשתמשים באותה הרשת.
 

rand

משתמש פעיל
ברגע שאפשר לשלם בניוד, אז זה תשלום לכל דבר ועניין.

נניח שקניתי בחנות מוצר חשמלי ב 3000 ש"ח ובתמורה הם נותנים הטבה לקנות מוצר שתמיד עולה 500 ש"ח, רק ב 50 ש"ח.
אז הם שילמו על זה רק 50 ש"ח? או שרק בגלל זה הם קנו גם את המוצר ב3000 אצלם?
ובעצם המחיר שלו מגולם במכשיר הראשון.
האם לא יוכלו לבקש שירות וטיפול ראוי, במוצר שקיבלו ב"הנחה ענקית"?

וזה בדיוק אותו מקרה!!
אף אחד הרי לא נתן להם סתם מתנה, מכשיר ב 80 ש"ח, כשהוא עולה תמיד לדבריכם 300-400 ש"ח, אלא חלק מהתשלום זה הניוד, ואם זה כך, אז צריך גם להסתכל עליו כתשלום.
וכל דבר שהוא עובר לסוחר נחשב כתשלום.

ואני השתכנעתי לחפש מוכר אמין, ולא אצל מישהו עלום מהעיתון, שמתנער מאחריות ברגע שקורה משהו.
אם זה אני מסכים לחלוטין. ברגע שהוא פרסם הוא פרסם. זו העסקה. זה המבצע. אבל עדיין זו עסקה חריגה, ולקוח הוציא מהכיס 80 ש"ח במקום 300. ברוב החנויות הוא היה משלם 300 גם אם היה מנייד 6 קווים. כי זה עקרוני אצלם. אין קשר בין מחלקת הלחם למחלקת החלב.

אבל אם איך שניסחת את זה, אני לא מסכים. שכל ניוד שאת נותנת למשווק את נותנת לו כסף? סליחה? הוא נותן לך שירות! זה שהחברה נותנת לו בונוס זה לא עסק של הלקוחות. כל מוצר שאת קונה בכל חנות או כל שירות שאת מזמינה את נותנת כסף למישהו? אז מה?בן אדם מתפרנס.
פשוט עיוות נוראי ועגום.

אני מצטט שוב את הניסוח.
"רק מציינת שהלקוח לא שילם רק 80 ש"ח, אלא שילם גם 3 ניודים * 80 = 320 ש"ח, וזה לפחות מה שהלקוח שילם.
כי אם במקום לקנות אצל אותו משווק, היה קונה אצל משווק אחר, אז גם היו נותנים לו הנחה בהתאם,
בקיצור לתת למשווק ניוד = לתת למשווק כסף.
ואי אפשר לראות זאת כעסקה של 80 ש"ח, אלא לפחות של 320 ש"ח."

קצת מוגזם ההסתכלות הזו.
 

rand

משתמש פעיל
במכשיר "תקול" כהגדרתך לא ניתן להשתמש חודשיים.
במכשיר עם קצת בעיות ברשת שאינן חד משמעיות ומוחצות כן ניתן להשתמש. זה רק מסביר שהבעיה לא במכשיר, אלא ברשת. ולכן גם אחרי הביקור הראשון במעבדה, השתמשת עוד חודש. עד אשר התקלקל הרמקול.[/QUOTE]
לא. המכשיר היה בעייתי - אפילו ידידך, שאינו אתה כפי שציינת, הסכים כשבדק אותו.
ויש לנו עוד שני מכשירים בבית ולא היו איתם בעיות רשת, למרות שמטבע הדברים אנחנו גרים באותו בית ומשתמשים באותה הרשת.[/QUOTE]
הוא בדק אותו לאחר 3 חודשים, כשהתגלתה בעיות הרמקול. ידידי לא בדק אותו יום לאחר הקניה. זה לא נחשב שנמכר תקול מראש.
 

מקצועי בלבד

Moderator
מנהל
מנוי פרימיום
אם זה אני מסכים לחלוטין. ברגע שהוא פרסם הוא פרסם. זו העסקה. זה המבצע. אבל עדיין זו עסקה חריגה, ולקוח הוציא מהכיס 80 ש"ח במקום 300. ברוב החנויות הוא היה משלם 300 גם אם היה מנייד 6 קווים. כי זה עקרוני אצלם. אין קשר בין מחלקת הלחם למחלקת החלב.

אבל אם איך שניסחת את זה, אני לא מסכים. שכל ניוד שאת נותנת למשווק את נותנת לו כסף? סליחה? הוא נותן לך שירות! זה שהחברה נותנת לו בונוס זה לא עסק של הלקוחות. כל מוצר שאת קונה בכל חנות או כל שירות שאת מזמינה את נותנת כסף למישהו? אז מה?בן אדם מתפרנס.
פשוט עיוות נוראי ועגום.

אני מצטט שוב את הניסוח.
"רק מציינת שהלקוח לא שילם רק 80 ש"ח, אלא שילם גם 3 ניודים * 80 = 320 ש"ח, וזה לפחות מה שהלקוח שילם.
כי אם במקום לקנות אצל אותו משווק, היה קונה אצל משווק אחר, אז גם היו נותנים לו הנחה בהתאם,
בקיצור לתת למשווק ניוד = לתת למשווק כסף.
ואי אפשר לראות זאת כעסקה של 80 ש"ח, אלא לפחות של 320 ש"ח."

קצת מוגזם ההסתכלות הזו.
אולי לא הייתי ברורה מספיק בהודעה הראשונה, אבל שוב ברגע שבגלל הניוד, הוא קיבל הנחה של לפחות 220 ש"ח, ויכל לקבל זאת גם בחנות אחרת, אז זה אומר שהוא שילם על המכשיר, גם בעצם הניוד.
 

rand

משתמש פעיל
אולי לא הייתי ברורה מספיק בהודעה הראשונה, אבל שוב ברגע שבגלל הניוד, הוא קיבל הנחה של לפחות 220 ש"ח, ויכל לקבל זאת גם בחנות אחרת, אז זה אומר שהוא שילם על המכשיר, גם בעצם הניוד.
בכל עסקה יש תן וקח.
ההגדרה "שילם" קצת גוזמנית לדעתי.
 

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
ההתערבות הזו בהכנסות החנות זה עיוות נוראי ועוול גדול שנעשה לחנויות.
עד היום רוב החנויות לא מערבים בין הדברים. ועל ניוד לקוח לא מקבל מאומה.
תאורטית, לקוח צריך להודות שמניידים אותו בחנות קרובה נגישה ומהירה, כי מול החברה זה לקוטט רגליים להמתין בתור לחתום על מגילות, או בטלפון עם שליח וחתימות וכו וכו, ולא מקבלים מאום בתמורה לניודים. במקסימום שובר לחצי פיצה בקניון לא כשר.
זה בדיוק כמו שתדרשי מהמכולת לעשות לך הנחה על חלב כי שילמת לו ב"רווח שעשה עלייך" של 10 לחם שקנית. זה טענה הזויה שנוצרה בעקבות הפרסומים בעיתון של כמה מטורפים.
חנות שעובדת על הקו- צריכה להרוויח על זה כסף, עמלה מהחברת סלולרעמלה שיווק. כמו סוכן ביטוח כמו סוכן רכב וכו וכו. ועל זה שהוא מוכר מכשיר הוא אמר להרוויח עוד כסף. זה עוד עבודה זה עוד התעסקות.
אין ללקוחות שום זכות להתערב לו בהכנסות ולדרוש הנחות כי "שילמו לו בקווים".
ולגביי ההשתכנעות, אני מאד מקווה שאכן השתכנעת ללכת לחנות נורמלית לקבל שירות ולשלם על מכשיר עוד כ 200-300 ש"ח על מה שתראי בעיתון אצל המטורפים.
סליחה אף אחד לא התערב בהכנסות של החנות כל עוד אתה לא אמרת כולה 80 שקל ובעצם זלזלת במה שחז"ל אמרו דין פרוטה כדין מאה.
אז הוכיחו לך שזה לא פרוטה, כי יש לו שובר בידים, שהוא החליט לתת אותו לחנות זו, תמורת הנחה!
שנית לטענתך שכנראה הטלפון נפל ולכן נקרע החוט... סליחה יש לי נוקיה אתה יודע כמה פעמים הוא נפל לי?? מאות! והוא עובד מצויין!
אז למה אדם שיש לו מכשיר כמו "שחבריך" משווקים, צריך להגיע אלי כטכנאי, ולומר לי זה נפל פעם ולא עובד/נשבר/לא שומע/לא שומעים, ועוד ועוד.
מה זה התשובה הזאת נפל, אני לא מצליח להבין, אם זה קורה אחת לעשר מכשירים אתה אולי צודק, אבל כל מכשיר זה הזוי!!
תגיד לי זה נשמע לך בקו, לשלם על מכשיר כזה, 300/400/500 שקל, שאתה אומר ללכת לחנות נורמלית ולשלם מלוא הסכום, הרי אפילו את ה80 שקל האלה הוא לא שווה, במחילה ממך.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה