ממש לא.יש רק אחד שמפרסם בירושלים.
שוב הלקוח משלם...
כולם מפרסמים בכולם בסדר רנדומלי.
ממש לא.יש רק אחד שמפרסם בירושלים.
שוב הלקוח משלם...
אולי גם אני יתחיל לעורר רעש כי המכשיר שלי כבר שבוע בנקודת איסוף ואפחד לא אסף אותו ואני שבוע בלי טלפון גם לא חילופי
כבר שלחתי לה הודעה פרטית. אני מנסה לעזור לה. (שוב אני מדגיש אני לא צד. סתם מנסה לעזור כי יש לי קשרים)@rand מה תאמר לגברת לעיל
זה בדיוק הבעיה בסיפור הזה, אנשים בדר"כ בלי טיפת טעם וחוש עיסקי שצריך להתנהל מולם,חייבים להציג מן הצד השני יהודים טובים, שבסך הכל מחפשים הכנסה קטנה נוספת לפרנס את ילדיהם הזועקים לקשת עם נצנצים מתחלפים, או לחולצה בצבע דנגט מטאלי....
הרווח לא כל כך גדול, וכשאמרו להם לחלק מכשיר, ונמצא בו בעיות, קשה להם לקחת על עצמם את הנזק.
לא מצדיק, ולא יודע מה היה בסיפור זה, אבל תמיד כדאי לחשוב באופן רחב.
אם אני זוכר תאריכים שנאמרו ליתודה לכולם.
ראשית @rand לטענותיך / טענותיו - אין לי עניין להתלהם ולריב עם אף אחד ולא להציק חלילה לאף יהודי שמחפש פרנסה. אני כועסת גם על הספק שלו ששמע מהסיפור אבל רק הורה לו להיפטר ממני ולא הזיזה לו כלל המצוקה של בנאדם בלי טלפון בדורנו.
כל עניין האחריות והתיקון תוך 14 יום הוא כשהתקלקל לי מוצר בתוך תקופת האחריות, אך אצלי סופק לי מלכתחילה מכשיר תקול, ידידך ראה אותו אתמול והסכים לחלוטין שהוא בעייתי! כלומר, לא קיבלתי בכלל תמורה לכספי - לא משנה אם 80, 8000 או 8 שח - לא קיבלתי תמורה לכסף ששילמתי + 3 ניודים שניידתי.
כולה קניתי טלפון, ובמקום להשתמש בכיף ברכש החדש אני מטורטרת - לדעתי הייתי אמורה לקבל מכשיר אחר עם שליח עד הבית בדיוק כמו לקוח חדש - הרי לא קיבלתי מה שהייתי אמורה לקבל בעת הרכישה, ובמקום זה אני שפעלתי לפנים משורת הדין ונסעתי פעמיים לחנות בדווידקה + פעם אחת לק"ס כדי לסיים עם הסאגה הזאת, אך ללא הצלחה...
בכל מקרה, המשווק אכן התקשר אלי לבשר לי שהטלפון תוקן, אם יהיה לו שליח הלילה אקבל הלילה ואם לא ביום ראשון.
אעדכן בל"נ
תודה לכוח ההמונים!
רק מציינת שהלקוח לא שילם רק 80 ש"ח, אלא שילם גם 3 ניודים * 80 = 320 ש"ח, וזה לפחות מה שהלקוח שילם.לא אומר שלא מרוויחים.
מרוויחים פעמים מעט פעמים יותר.
נקודת המבט העיקרית זה הלקוח, הלקוח משלם 80 שח על מכשיר במקום 300-400 ומתנהל כאילו עשה את עסקת המליון.
דרך אגב בק"ס יש 3 מאד פעילים בענף וכולם מפרסמים כל הזמן, ויש עוד כמה יותר רגועים. אז אתה בטוח לא קולע למטרה.
ההתערבות הזו בהכנסות החנות זה עיוות נוראי ועוול גדול שנעשה לחנויות.רק מציינת שהלקוח לא שילם רק 80 ש"ח, אלא שילם גם 3 ניודים * 80 = 320 ש"ח, וזה לפחות מה שהלקוח שילם.
כי אם במקום לקנות אצל אותו משווק, היה קונה אצל משווק אחר, אז גם היו נותנים לו הנחה בהתאם,
בקיצור לתת למשווק ניוד = לתת למשווק כסף.
ואי אפשר לראות זאת כעסקה של 80 ש"ח, אלא לפחות של 320 ש"ח.
ואני לא נכנסת למי צודק הלקוחה, או החנות, רק שלמעשה השתכנעתי שלא כדאי לקנות אצלם.
מה???אם אני זוכר תאריכים שנאמרו לי
קנית ב תחילת חודש 10
נכנס לתיקון ראשון ב 16.12.19 במעבדה בדוידקא
והתעורר שוב הסיפור לפני כמה ימים עת נוספה תקלה חדשה תקלת הרמקול.
אם נהיה מפוקסים ומוגדרים, ובאמת לא נחפש להוסיף מלח ותבלינים, היו לך שני תקלות, האחת ברשת והשניה ברמקול שצצה ממש לאחרונה, אחרי כמעט 3 חודשים.
שלחו לי במסגרת הבירור שעשיתי היום תמונה של הרמקול קרוע דבר שקורא בדרך כלל מנפילה. הלחימו אותו ותוקן.
לגביי הרשת כמו שהסבירו זו לא תקלה במכשיר הנקודתי זו תקלה כללית במגוון דגמים עם המעבד הזה ברשת פרטנר הוט. ככה שלא היה עוזר במאום החלפת מכשיר. ולא קיבלת מכשיר תקול.
את פונה אליי כאילו אני "הוא" שמכר לך.מה???
ידעתם שיש בעיה כללית עם כל ה-W8 ???
אז למה מכרת לי אותו??? ידעת שאני מניידת לפרטנר!! למה לא אמרת לי לקחת אפ-טק או משו כזה?
ולמה אתם עדיין משווקים אותו??
ולמה שלחתם אותי למגוון המעבדות והתיקונים וההחלפות-לוח-אם אם זה בינכה לא יעזור?
אני הולכת לקבל עכשיו חזרה את המכשיר אחרי כל זה ועדיין יהיו לי בעיות רשת??
[במאמר מוסגר, זה שהכנסתי אותו רק ב-12 למעבדה אחרי שסבלתי ממנו חודשיים - התלוננו למשווק עוד קודם אבל לא מצאתי פנאי לנסוע למעבדה! קורה! הוא בהחלט היה תקול מ-ה-ת-ח-לה!! בפנייה למעבדה ציינתי שהוא מעולם לא עבד טוב]
ברגע שאפשר לשלם בניוד, אז זה תשלום לכל דבר ועניין.ההתערבות הזו בהכנסות החנות זה עיוות נוראי ועוול גדול שנעשה לחנויות.
עד היום רוב החנויות לא מערבים בין הדברים. ועל ניוד לקוח לא מקבל מאומה.
תאורטית, לקוח צריך להודות שמניידים אותו בחנות קרובה נגישה ומהירה, כי מול החברה זה לקוטט רגליים להמתין בתור לחתום על מגילות, או בטלפון עם שליח וחתימות וכו וכו, ולא מקבלים מאום בתמורה לניודים. במקסימום שובר לחצי פיצה בקניון לא כשר.
זה בדיוק כמו שתדרשי מהמכולת לעשות לך הנחה על חלב כי שילמת לו ב"רווח שעשה עלייך" של 10 לחם שקנית. זה טענה הזויה שנוצרה בעקבות הפרסומים בעיתון של כמה מטורפים.
חנות שעובדת על הקו- צריכה להרוויח על זה כסף, עמלה מהחברת סלולרעמלה שיווק. כמו סוכן ביטוח כמו סוכן רכב וכו וכו. ועל זה שהוא מוכר מכשיר הוא אמר להרוויח עוד כסף. זה עוד עבודה זה עוד התעסקות.
אין ללקוחות שום זכות להתערב לו בהכנסות ולדרוש הנחות כי "שילמו לו בקווים".
ולגביי ההשתכנעות, אני מאד מקווה שאכן השתכנעת ללכת לחנות נורמלית לקבל שירות ולשלם על מכשיר עוד כ 200-300 ש"ח על מה שתראי בעיתון אצל המטורפים.
לא. המכשיר היה בעייתי - אפילו ידידך, שאינו אתה כפי שציינת, הסכים כשבדק אותו.במכשיר "תקול" כהגדרתך לא ניתן להשתמש חודשיים.
במכשיר עם קצת בעיות ברשת שאינן חד משמעיות ומוחצות כן ניתן להשתמש. זה רק מסביר שהבעיה לא במכשיר, אלא ברשת. ולכן גם אחרי הביקור הראשון במעבדה, השתמשת עוד חודש. עד אשר התקלקל הרמקול.
אם זה אני מסכים לחלוטין. ברגע שהוא פרסם הוא פרסם. זו העסקה. זה המבצע. אבל עדיין זו עסקה חריגה, ולקוח הוציא מהכיס 80 ש"ח במקום 300. ברוב החנויות הוא היה משלם 300 גם אם היה מנייד 6 קווים. כי זה עקרוני אצלם. אין קשר בין מחלקת הלחם למחלקת החלב.ברגע שאפשר לשלם בניוד, אז זה תשלום לכל דבר ועניין.
נניח שקניתי בחנות מוצר חשמלי ב 3000 ש"ח ובתמורה הם נותנים הטבה לקנות מוצר שתמיד עולה 500 ש"ח, רק ב 50 ש"ח.
אז הם שילמו על זה רק 50 ש"ח? או שרק בגלל זה הם קנו גם את המוצר ב3000 אצלם?
ובעצם המחיר שלו מגולם במכשיר הראשון.
האם לא יוכלו לבקש שירות וטיפול ראוי, במוצר שקיבלו ב"הנחה ענקית"?
וזה בדיוק אותו מקרה!!
אף אחד הרי לא נתן להם סתם מתנה, מכשיר ב 80 ש"ח, כשהוא עולה תמיד לדבריכם 300-400 ש"ח, אלא חלק מהתשלום זה הניוד, ואם זה כך, אז צריך גם להסתכל עליו כתשלום.
וכל דבר שהוא עובר לסוחר נחשב כתשלום.
ואני השתכנעתי לחפש מוכר אמין, ולא אצל מישהו עלום מהעיתון, שמתנער מאחריות ברגע שקורה משהו.
אולי לא הייתי ברורה מספיק בהודעה הראשונה, אבל שוב ברגע שבגלל הניוד, הוא קיבל הנחה של לפחות 220 ש"ח, ויכל לקבל זאת גם בחנות אחרת, אז זה אומר שהוא שילם על המכשיר, גם בעצם הניוד.אם זה אני מסכים לחלוטין. ברגע שהוא פרסם הוא פרסם. זו העסקה. זה המבצע. אבל עדיין זו עסקה חריגה, ולקוח הוציא מהכיס 80 ש"ח במקום 300. ברוב החנויות הוא היה משלם 300 גם אם היה מנייד 6 קווים. כי זה עקרוני אצלם. אין קשר בין מחלקת הלחם למחלקת החלב.
אבל אם איך שניסחת את זה, אני לא מסכים. שכל ניוד שאת נותנת למשווק את נותנת לו כסף? סליחה? הוא נותן לך שירות! זה שהחברה נותנת לו בונוס זה לא עסק של הלקוחות. כל מוצר שאת קונה בכל חנות או כל שירות שאת מזמינה את נותנת כסף למישהו? אז מה?בן אדם מתפרנס.
פשוט עיוות נוראי ועגום.
אני מצטט שוב את הניסוח.
"רק מציינת שהלקוח לא שילם רק 80 ש"ח, אלא שילם גם 3 ניודים * 80 = 320 ש"ח, וזה לפחות מה שהלקוח שילם.
כי אם במקום לקנות אצל אותו משווק, היה קונה אצל משווק אחר, אז גם היו נותנים לו הנחה בהתאם,
בקיצור לתת למשווק ניוד = לתת למשווק כסף.
ואי אפשר לראות זאת כעסקה של 80 ש"ח, אלא לפחות של 320 ש"ח."
קצת מוגזם ההסתכלות הזו.
בכל עסקה יש תן וקח.אולי לא הייתי ברורה מספיק בהודעה הראשונה, אבל שוב ברגע שבגלל הניוד, הוא קיבל הנחה של לפחות 220 ש"ח, ויכל לקבל זאת גם בחנות אחרת, אז זה אומר שהוא שילם על המכשיר, גם בעצם הניוד.
סליחה אף אחד לא התערב בהכנסות של החנות כל עוד אתה לא אמרת כולה 80 שקל ובעצם זלזלת במה שחז"ל אמרו דין פרוטה כדין מאה.ההתערבות הזו בהכנסות החנות זה עיוות נוראי ועוול גדול שנעשה לחנויות.
עד היום רוב החנויות לא מערבים בין הדברים. ועל ניוד לקוח לא מקבל מאומה.
תאורטית, לקוח צריך להודות שמניידים אותו בחנות קרובה נגישה ומהירה, כי מול החברה זה לקוטט רגליים להמתין בתור לחתום על מגילות, או בטלפון עם שליח וחתימות וכו וכו, ולא מקבלים מאום בתמורה לניודים. במקסימום שובר לחצי פיצה בקניון לא כשר.
זה בדיוק כמו שתדרשי מהמכולת לעשות לך הנחה על חלב כי שילמת לו ב"רווח שעשה עלייך" של 10 לחם שקנית. זה טענה הזויה שנוצרה בעקבות הפרסומים בעיתון של כמה מטורפים.
חנות שעובדת על הקו- צריכה להרוויח על זה כסף, עמלה מהחברת סלולרעמלה שיווק. כמו סוכן ביטוח כמו סוכן רכב וכו וכו. ועל זה שהוא מוכר מכשיר הוא אמר להרוויח עוד כסף. זה עוד עבודה זה עוד התעסקות.
אין ללקוחות שום זכות להתערב לו בהכנסות ולדרוש הנחות כי "שילמו לו בקווים".
ולגביי ההשתכנעות, אני מאד מקווה שאכן השתכנעת ללכת לחנות נורמלית לקבל שירות ולשלם על מכשיר עוד כ 200-300 ש"ח על מה שתראי בעיתון אצל המטורפים.
אל תחמיצו!!!
מנוי פרימיום באתר פרוג, יקפיץ את המוניטין שלך לקהל גדול שאסור לך להחמיץ!
ועכשיו בהזדמנות, מבצע פסח 10% הנחה ברכישת מנוי שנתי!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכב
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ: