לא אמרתי שזה מה שהיה, רק אמתרי שיש כזו מציאותאמת. שלא קשורה לכאן.
המלמד לא חושב שהילד צריך אבחון וניסה לגייס את ההורים והם אמרו לא.
בכל אופן זה לא מה שהוא מספר.
לא אמרתי שזה מה שהיה, רק אמתרי שיש כזו מציאותאמת. שלא קשורה לכאן.
המלמד לא חושב שהילד צריך אבחון וניסה לגייס את ההורים והם אמרו לא.
בכל אופן זה לא מה שהוא מספר.
בעיר הולדתי היה חידר ספרדי עם אלימות מזעזעת.(ואת פירות הביאושים שלו....)נדמה לי שהאמהות יותר 'נזעקות' כי הן פשוט יותר מבינות את הנזקים.
תקראו לזה 'מכרת באורחים' 'בינה יתרה' או כל שם אחר.
אולי פספסתי איזו הודעה
אבל לא ראיתי שהמלמד כותב שהוא פנה להורים והם סרבו לגשת לבדוק/ לטפל
לא בטוח שהם רואים את זה כמו המלמד
המלמד כותב בביטחה גדולה על כך שהוא תופס את הילד על חם. ממשיך לחשוב שהכיוון הוא להראות לילד שהוא משקר.
כתבו לו שוב ושוב ואז הוא דיבר על התקפות מעזרת נשים
חשבתי לעצמי שנכון ליידע שההתקפות הללו הן זעקות לעזרת הילד
ויש כאן נשים (אני למשל) שלו היינו האימהות באמת והיינו יודעות מכך, זה לא היה נותר בתחום הדיבור וההמלצות הכתובות.
בעיני זו פגיעה ממשית בילד שאסור לאפשר אותה
זה מה שניסיתי להעביר פה
הרי הנשים כאן מייצגות משהו
הן מייצגות אימהות לילדים ולפעמים גם נשות חינוך.
לא אוהבת את הביטוי איש חינוך כי אני מאמינה שכל הורה הוא כזה ולכן למרות שזה המקצוע שלי, כאן בפורום זו פעם הראשונה שהשתמשתי בו.
וזה מה שחושבות אימהות על הצעדים שלך.
אני יכולה לחשוב שהמבצע שעשתה המורה של הבת שלי הוא מטופש, אני יכולה לחשוב שהמלמד מחמיר מדי עם נושא הזמנים, שהמורה מביא מדי הרבה שיעורי בית, שהמלמד ממהר מדי ולכן הילד קולט פחות טוב את החומר- כל אלו לא יזעיקו אותי ויגרמו לי להילחם. הוא המלמד/ היא המורה- ואני חושבת שיש לתת להם מרחב פעולה.
מרחב פעולה בשום אופן אינו כולל השפלה.
אם הם סבורים שכן ואינם מפסיקים גם אחרי שמעירים את תשומת ליבם- נכון בעיני לעשות הכל כדי שהם לא יהיו המלמדים של ילדינו.
כל מבוגר היה פעם ילד
ואני זוכרת כחויה איומה ומשפילה מורה שנהגה בשיטות של המלמד הנ"ל.
הייתי בכיתה ה', חלפו הרבה שנים והמון מים זרמו בנהר.
יום אחד באחת הכיתות בקריאת שמות אני מזהה שאני מלמדת את ביתה.
כל הרגשות הקשים קפצו לי ועלו ושאלתי את עצמי איך אצליח לתת לילדה הזו יחס טוב וחם כפי שראויה כל ילדה לקבל
עד סוף קריאת שמות נזכרתי שבעצם מה שאני חויתי שנה אחת, חווה התלמידה שלי כבר הרבה שנים...
וכבר הייתי נינוחה והארתי לה פנים יותר מהרגיל...
אבל זה זעזע אותי לחשוב כמה כאב צף בי, ממש נאבקתי בדמעותי
אז היה נכון להשאיר את המורה הזו? לתת לה שנים להשפיל תלמידות?
אגב, היא ממש השקיעה בתלמידות, אבל בכיוון הלא נכון
דאגה לגלות מי העתיקה שיעורי בית ולגלות קלונה ברבים, לנער ילקוט מפוזר לקול צחוקן של החברות ועוד
השקעה ורצון טוב אינם מספקים!!!!
והתפקיד שלנו ההורים לעמוד על המשמר
כל המתקיפים - נראה אתכם מנהלים כתה עם ילד (תקראו לו מדומיין) - המלמד אחרים לשקר
שכשילד מאחר - הוא אומר לו - תגיד שהיית אצל המפקח - סליחה - כך לא מנהלים כתה - וחייב לעצור את זה איפשהוא....
כל המתקיפים - נראה אתכם מנהלים כתה עם ילד (תקראו לו מדומיין) - המלמד אחרים לשקר
שכשילד מאחר - הוא אומר לו - תגיד שהיית אצל המפקח - סליחה - כך לא מנהלים כתה - וחייב לעצור את זה איפשהוא....
כל המתקיפים - נראה אתכם מנהלים כתה עם ילד (תקראו לו מדומיין) - המלמד אחרים לשקר
שכשילד מאחר - הוא אומר לו - תגיד שהיית אצל המפקח - סליחה - כך לא מנהלים כתה - וחייב לעצור את זה איפשהוא....
אני מאמין שאם ילד משקר בגלוי זה נהפך גם לבעיה בכיתה..שאלתי האם הבעיה היא השקרים של הילדון,
או בעית ניהול הכיתה?
נכון מאוד!
אבל בקשר להשפלה - לא נעשתה שום השפלה מצידי - מכיון שהילד בעצמו נופף בקלמר/ ספר - כאשר הגיע אלי, ולא הרגיש כלל מושפל - אלא - הנה עוד הפעם הצלחתי לסובב את הרב......
בקשר לכל השואלים / מנסים לדלות בפרטי - אם אני הוא זה המלמד של הילד שלהם - הרגעו ! - לא זכיתם....
כל המתקיפים - נראה אתכם מנהלים כתה עם ילד (תקראו לו מדומיין) - המלמד אחרים לשקר
שכשילד מאחר - הוא אומר לו - תגיד שהיית אצל המפקח - סליחה - כך לא מנהלים כתה - וחייב לעצור את זה איפשהוא....
גם וגםשאלתי האם הבעיה היא השקרים של הילדון,
או בעית ניהול הכיתה?
אילו היית בכתה באותו רגע היית מבינה- מי שהיה בדיוק בכתה זה אני!!!!! וב"ה יש לי נסיון רבצר לי שאינך קולט שילד שמנופף עלול לחוש מושפל מאד
למרות שהוא מחייך
כמחנך צריך לדעת את זה כבסיס
כל מילה = זהב@Avshalom05
מלמד יקר!
הקב"ה זימן לכיתתך תלמיד עם קושי, ואתה עומד על המשמר, מתייעץ ולא מוותר לו, אתה דורש בטובתו, ולא פחות מכך, הקב"ה יזמן לך את העיצה הכי נכונה ומדוייקת, אחרת הוא היה מגלגל אותך לעיצה אחרת.
חזק ואמץ!
על העידוד?כל מילה = זהב
אני מגיבה לציטוט הנ''ל, בלי קשר לאשכול.למה הקשבתי למנהל ולא לו?
במחילה, מלמד מסור, הולך להתיעץ, ולקבל דעה שונה, ולישם את העיצה, ולא מתדין, בפורום ציבורי כ" כ, נניח שאני האמא של הילד הזה, וקוראת את ההודעה , כמה המלמד מזלזל בבעיה של בני, לא מספיק קשה לי אם זה בבית, גם המלמד , מוכיח אותו בכיתה על שקריו, לא מבין שדמיון ושקר זה שןנה, אם היה יודע שההורים עוקבים אחריו, האם היה ממשיך להדיין כאן בפורום, או היה רץ לטפל בעצמו, ובשורש הבעיה, ומפסיק לקבל כאן צומת לב, ולהעצים את הבעיה, הבנו יש כאן צרוף של בעיה , הגיע הזמן לטפל, להתיעץ, ולהפסיק לדשדש, יש כאן הלבנת פנים, על הילד , שאולי סובל, מקש" ר או כל בעיה רגשית אחרת, ובמקום ללכת ליעוץ, ממשיכים לדשדש. ומה עם זה שלמלד יש מחשב/ מכשיר, שלא לצורך העבודה?? לכתוב כאן זה בטח לא לצורך.אין ספק שלהתמודד עם הבעיה יום יום במשך שעות רבות, זה לא כמו לשמוע מרחוק.
אמנם כפי שכתבו, הגדרת הבעיה היא מאוד חשובה, ומאוד משנה.
בתחילת האשכול היה נשמע שמדובר בילד שמשקר ביודעין, שעובד על הצוות, נהנה לשקר, וכו'.
בהמשך, נשמע מהמלמד, שהילד מערבב בין מציאות לדימיון. הוא בכלל לא יודע שהוא משקר, ולא מתכוון לזה.
זו הגדרה כל-כך שונה! זה משהו כל-כך אחר!
ועל זה המלמד המסור משקיע כעת: על עזרה לילד להבחין מתי מדובר במציאות ומתי בדימיון.
במחילה, מלמד מסור, הולך להתיעץ, ולקבל דעה שונה, ולישם את העיצה, ולא מתדין, בפורום ציבורי כ" כ, נניח שאני האמא של הילד הזה, וקוראת את ההודעה , כמה המלמד מזלזל בבעיה של בני, לא מספיק קשה לי אם זה בבית, גם המלמד , מוכיח אותו בכיתה על שקריו, לא מבין שדמיון ושקר זה שןנה, אם היה יודע שההורים עוקבים אחריו, האם היה ממשיך להדיין כאן בפורום, או היה רץ לטפל בעצמו, ובשורש הבעיה, ומפסיק לקבל כאן צומת לב, ולהעצים את הבעיה, הבנו יש כאן צרוף של בעיה , הגיע הזמן לטפל, להתיעץ, ולהפסיק לדשדש, יש כאן הלבנת פנים, על הילד , שאולי סובל, מקש" ר או כל בעיה רגשית אחרת, ובמקום ללכת ליעוץ, ממשיכים לדשדש. ומה עם זה שלמלד יש מחשב/ מכשיר, שלא לצורך העבודה?? לכתוב כאן זה בטח לא לצורך.
במחילה, מלמד מסור, הולך להתיעץ, ולקבל דעה שונה, ולישם את העיצה, ולא מתדין, בפורום ציבורי כ" כ, נניח שאני האמא של הילד הזה, וקוראת את ההודעה , כמה המלמד מזלזל בבעיה של בני, לא מספיק קשה לי אם זה בבית, גם המלמד , מוכיח אותו בכיתה על שקריו, לא מבין שדמיון ושקר זה שןנה, אם היה יודע שההורים עוקבים אחריו, האם היה ממשיך להדיין כאן בפורום, או היה רץ לטפל בעצמו, ובשורש הבעיה, ומפסיק לקבל כאן צומת לב, ולהעצים את הבעיה, הבנו יש כאן צרוף של בעיה , הגיע הזמן לטפל, להתיעץ, ולהפסיק לדשדש, יש כאן הלבנת פנים, על הילד , שאולי סובל, מקש" ר או כל בעיה רגשית אחרת, ובמקום ללכת ליעוץ, ממשיכים לדשדש. ומה עם זה שלמלד יש מחשב/ מכשיר, שלא לצורך העבודה?? לכתוב כאן זה בטח לא לצורך.
חבל שכך, נשמע שיש זלזול בילד, כיוון שמוכיח אותו ברבים, לעיני התלמידים!! הייתם מסכמים שכך ינהגו, בילד שלכם, לא משנה עם זה בעיה , של שקרים, או קש" ר, או התנהגותי, שמלמד יעלה את בעיתו , של בינכם , בכזה פורום?? בשביל מה יש , יועצים, מנהל, מורה חינןכי, רבנים, לקבל עיצה , ממי שגדול ממני, זה מעלה, וענווה, האם אתם מכירים, את המלמד באופן אישי, למה אתם כ" כ מגוננים עלי?! , רק לו מותר , להשפיל ילד בכיתה, ולגרום לו להיות דחוי, חברתתית, רגשית, להיות נחיתי? האם חיבתם פעם כזה דבר?, יש אנשים שעליהם עומדים העולם, ואלו הם, אנשים שנותנים אמון מלא בחינם, אנשים שרוצים לעזור, אנשים שמכילים, את השונה ממנו, אנשים שלא בזים, לקושי של השני, גם אם נראה שעושה להכעיס, אין ילד רע!!! יש ילד שרע לו!!!חלילה להסיק מסקנות על מלמד נקי כפיים...
אין שום סיבה לשום אשה, לקחת את הנכתב כאן בצורה אישית.
מדובר על אשכול שנכתב בטעות לקהל הרחב, והנכתב בו היה בצורה של המחזה.
אין במה שנכתב כאן זלזול בילד, מכיוון שיתכן שבכיתה הוא נוהג איתו אחרת.
כך אני חושב...
ייתכן שכך הרגיש, אך ייתכן שזה רק נראה כך.אלא - הנה עוד הפעם הצלחתי לסובב את הרב......
אולי יש כאן הזדמנות לשאול אותו בנחת ובהתעניינות: איך הוא יכול לומר שהיה אצל המפקח, והרי הוא לא היה אצלו? - ולשמוע מה הוא מסביר, כשזה לא על עצמו. האם השאלה בכלל ברורה לו? ומה התשובה שהוא נותן.שכשילד מאחר - הוא אומר לו - תגיד שהיית אצל המפקח
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכז
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר: