דרוש מידע תווי המזון בדרך!!

מצב
הנושא נעול.

תהילתית

משתמש מקצוען
בתחילת האשכול מישהו כתב שמדברים על פעימה ראשונה עד החגים ואז מישהו אחר הגיב לו אשרי המאמין...(האם הוא צדק??)
אשרי המאמין
בקיצור האם באמת הולכים להרוס לנו את מה שציפינו לו באכזריות שכזו?
היום בעקבות האשכול(כי לא ידעתי על זה לפני כן משום מה...) רצתי לסדר את ההנחה, על המקום בפגישה מול נציגת העיריה נתנה לי 80 אחוז.אולי אם הפעימה הראשונה תידחה(עד דלא ידע...)אולי גם אני אזכה להכנס.אך בתקווה שלא תהיה דחייה ומיצידי לקבל בפעימה השנייה העיקר שיהיה....
 

שמחהלה

משתמש פעיל
אברהם בלוך: ‏בשל הטענה כי תווי המזון נועדו לחלוקה לפני החגים, שופטת העליון יעל וילנר קובעת מסגרת זמנים מהירה מאוד בעתירות נגד חלוקת התווים.
עד יום שני המדינה תגיב לעתירות. הדיון יתקיים לא יאוחר מיום רביעי. יש לצפות שגם פסק הדין בעניין יהיה מאוד מאוד מהיר
בכל מקרה צריך הרבה תפילות שהתווים יאושרו (לפחות הפעימה הראשונה)
כי הרי הצדק שלהם אומר, שכל החלוקה דרך משרד הפנים עם קריטריון מפלה למגזר החרדי לא בדיוק חוקי,
והרי חמלה ורחמנות אין להם,
 

סומה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אולי. ואולי באמת ה' מגלגל את הכל מחד להוכיח לנו שטרם הגענו למנוחה והנחלה. ומאידך, מתי כבר הציבור החרדי יתאחד עם שומרי המסורת וה'גוש האמוני' להפגנת ענק נגד הבק"ץ?
 

רבקי'ס

משתמש חדש
בג"ץ הוציא צו מניעה זמני לכרטיסי המזון
נראה אם יצליחו להתגבר על זה בעז"ה
 

yitzhak123

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
מה העילה של בג"ץ?
שיש עתירה בנושא,
ואם יתחילו לחלק לפני שבגץ יכריע, ההכרעה כבר לא תהיה רלוונטית,
לכן בג"ץ הוציא צו מניעה זמני עד הדיון וההכרעה בנושא בעוד כמה ימים.
 

בת צלופחד

משתמש רשום
צריך לזכור שכ"א מקבל בדיוק מה שנגזר עליו בר"ה
ואף אחד גם לא בג"ץ לא יכול לקחת לו את זה
זה הזמן להתפלל לשנת שפע בכל המישורים
יפה ונכון!
מי אמר שנקצב המענק בר"ה הקודם?
אולי צריך להתפלל שייגזר השנה/ שלא נצטרך!!!!
 

שמחהלה

משתמש פעיל
והצדק שלך אומר אחרת?
הצדק שלי גם אומר את זה,
אבל אם זה היה מקרה של מליארדים למגזר הערבי או החילוני, בג"ץ לא היה מתערב, וגם לא היה בכלל מוגשת עתירה (כי לא היה לה סיכוי להתקבל)
אז שם אין צדק אמיתי, אלא רוע ורשעות נגד המגזר החרדי
 

yitzhak123

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
הצדק שלי גם אומר את זה,
אבל אם זה היה מקרה של מליארדים למגזר הערבי או החילוני, בג"ץ לא היה מתערב, וגם לא היה בכלל מוגשת עתירה (כי לא היה לה סיכוי להתקבל)
צודק.

מענין מה טוענת התובעים, גם אם לפי הקרטיונים של החלוקה הכספים אכן מועברים ברובם לחרדים, מאי שנא מכספים לכדורגל (למשל) שמועברים ברובם לחילונים.

בכל אופן כלל לא ברור שבג"ץ יפסול, נחיה ונראה...
 
נערך לאחרונה ב:

מאיירת@

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עריכה והפקת סרטים
D I G I T A L
אברהם בלוך: ‏בשל הטענה כי תווי המזון נועדו לחלוקה לפני החגים, שופטת העליון יעל וילנר קובעת מסגרת זמנים מהירה מאוד בעתירות נגד חלוקת התווים. עד יום שני המדינה תגיב לעתירות. הדיון יתקיים לא יאוחר מיום רביעי. יש לצפות שגם פסק הדין בעניין יהיה מאוד מאוד מהיר.
 

David Hadas

מערכות ואוטומציות לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
בלתק,
איך מאשררים את הכרטיסים הישנים? למי צריך להתקשר?
 

בת צלופחד

משתמש רשום
הדיון בעתירה נגד חלוקת תלושי המזון של יו"ר ש"ס אריה דרעי נקבע ליום רביעי הקרוב בשעה 10:00. בעתירה ידונו שופטי בית המשפט העליון עוזי פוגלמן, יעל וילנר ודפנה ברק-ארז. אתמול הוציא בית המשפט צו על תנאי נגד חלוקת תלושי המזון. בעתירתה, התנועה למען איכות השלטון ציינה כי התלושים אינם שוויוניים וטענה להעדפת חרדים מובהקת. "מתווה החלוקה של תווי המזון כבר הוכח בעבר כלא יעיל, מפלה, ולמעשה מעביר מיליארדי שקלים מתקציב המדינה גם למי שאינם בהכרח נזקקים לכך".
 

שמחהלה

משתמש פעיל
הדיון בעתירה נגד חלוקת תלושי המזון של יו"ר ש"ס אריה דרעי נקבע ליום רביעי הקרוב בשעה 10:00. בעתירה ידונו שופטי בית המשפט העליון עוזי פוגלמן, יעל וילנר ודפנה ברק-ארז.
עם כזה הרכב שופטים...
אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים
 

יוסי בר

משתמש פעיל
כאן 11׳ בפרסום ראשון: היועמ״שית מיארה צפויה להגן על עמדת יו״ר ש״ס אריה דרעי והממשלה בדיון בבג״ץ בעניין חלוקת תלושי המזון. תמר אלמוג: ״היעוץ המשפטי היו מעורבים במתווה הזה והוא שונה לפי דרישתם ולכן הם צפויים להגן עליו השבוע בבג״צ״.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב חַלְּצֵנִי יְהוָה מֵאָדָם רָע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי:ג אֲשֶׁר חָשְׁבוּ רָעוֹת בְּלֵב כָּל יוֹם יָגוּרוּ מִלְחָמוֹת:ד שָׁנֲנוּ לְשׁוֹנָם כְּמוֹ נָחָשׁ חֲמַת עַכְשׁוּב תַּחַת שְׂפָתֵימוֹ סֶלָה:ה שָׁמְרֵנִי יְהוָה מִידֵי רָשָׁע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי אֲשֶׁר חָשְׁבוּ לִדְחוֹת פְּעָמָי:ו טָמְנוּ גֵאִים פַּח לִי וַחֲבָלִים פָּרְשׂוּ רֶשֶׁת לְיַד מַעְגָּל מֹקְשִׁים שָׁתוּ לִי סֶלָה:ז אָמַרְתִּי לַיהוָה אֵלִי אָתָּה הַאֲזִינָה יְהוָה קוֹל תַּחֲנוּנָי:ח יְהוִֹה אֲדֹנָי עֹז יְשׁוּעָתִי סַכֹּתָה לְרֹאשִׁי בְּיוֹם נָשֶׁק:ט אַל תִּתֵּן יְהוָה מַאֲוַיֵּי רָשָׁע זְמָמוֹ אַל תָּפֵק יָרוּמוּ סֶלָה:י רֹאשׁ מְסִבָּי עֲמַל שְׂפָתֵימוֹ (יכסומו) יְכַסֵּמוֹ:יא (ימיטו) יִמּוֹטוּ עֲלֵיהֶם גֶּחָלִים בָּאֵשׁ יַפִּלֵם בְּמַהֲמֹרוֹת בַּל יָקוּמוּ:יב אִישׁ לָשׁוֹן בַּל יִכּוֹן בָּאָרֶץ אִישׁ חָמָס רָע יְצוּדֶנּוּ לְמַדְחֵפֹת:יג (ידעת) יָדַעְתִּי כִּי יַעֲשֶׂה יְהוָה דִּין עָנִי מִשְׁפַּט אֶבְיֹנִים:יד אַךְ צַדִּיקִים יוֹדוּ לִשְׁמֶךָ יֵשְׁבוּ יְשָׁרִים אֶת פָּנֶיךָ:
נקרא  25  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה