דרוש מידע תווי המזון בדרך!!

מצב
הנושא נעול.

חושבת הלאה

משתמש פעיל
לי דוקא יש את הכרטיס הישן קיבלתי טלפון אתמול ואישרתי שהוא ברשותי, והתבקשתי להקליד את מספרו.
נאמר לי בהקלטה שיוטען בימים הקרובים
 

נחמן ששון

משתמש פעיל
 

עדיין לא

משתמש חדש
קיבלתי עכשיו הנחה לארנונה אבל אין לי כרטיס ובפעם הקודמת לאחר כמה נסיונות של השליחים למצוא את הבית שלי אמרו לי לבוא לאיזה משרד בירושלים [נראה לי באיזור גאולה או מאה שערים] ולקחת משם כרטיס השאלה היא האם עכשיו אפשר מראש להגיע למשרד לקבל כרטיס או שצריך לעבור קודם את כל הסאגה ורק אח"כ להגיע לשם או לחילופין האם אפשר להשתמש בכרטיס השני של חמותי שכן שמרה אותם
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
20230907_174948.jpg
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
גורמים בכירים בש״ס:
מאות אלפי משפחות עניות המכניסות 1,760 שקל לנפש בממוצע לחודש ומחכות בכיליון עיניים לתלושי המזון ובמיוחד בתקופת החגים, תלויות כעת בידי השופט שטיין שמרוויח בממוצע 85,000 שקלים בחודש ומונע מהם 300 שקל תלושי מזון. מנותקים!
 

נחמן ששון

משתמש פעיל

יצחק ק

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
אריה ארליך: ״‏בג"ץ זו דוגמה קלאסית לשבע שלא מסוגל להרגיש את הרעב. יושבת קבוצה שבעה ואליטיסטית בגבעת-רם ובהינף קולמוס גוזרת רעב על השכבות החלשות ביותר בחברה, מכל המגזרים והערים, ערב חגי תשרי. חרפת הרעב וחוסר הביטחון התזונתי של מאות אלפי ילדים לא מעניינת אותם, כי הם יכולים והם אדוני הארץ״.
7.9.2023 17:36
איציק סודרי: ‏״בג״צ גוזל את כבשת הרש למאות אלפי משפחות נזקקות מכל העדות והדתות ערב חג, ונענה לתביעה הקנטרנית של שרגא הג׳ינג׳י שעל פי כל הפרסומים והתחקירים האחרונים הרי שנזקקים, משפחות של נכים וקשיי יום לא בדיוק בראש מעייניו. תנסו לשכנע אותי למה לא צריך דחוף רפורמה משפטית עכשיו. בושה״.
 

נחמן ששון

משתמש פעיל
עמי מימון: ״‏בג״צ יבג״צ. למה? למה הרעות לעם הזה? יש יהודי יקר בן 60 בן לניצולי שואה, חולה אונקולוגי כבר כמה שנים עובר טיפולים קשים. אני כל הזדמנות דואג לו למזון לפני החגים ושבתות לסירוגין. השבוע הוא חייג אלי כולו באורות: השנה לא צריך שתתאמץ עבורי, אקבל תלושים לחג. אז למה?״.
7.9.2023 18:20
‏ינון מגל: גורמים בכירים בש״ס בתגובה לצו הביניים של בג״צ: ״אחרי שגבה שכר טרחה של מיליון וחצי שקלים מנכה צה״ל, התפנה עו״ד אליעד שרגא מהתנועה לאיכות השלטון הלבן להתנכל לעניים ביותר ולמנוע את כבשת הרש - חלוקת תלושי המזון שיזם יו״ר ש״ס דרעי לכלל המגזרים, וכל זה ימים לפני כניסת החגים. האכזריות של הג׳ינג׳י לא יודעת שובע״.
7.9.2023 18:20
גורמים בכירים בש״ס לעמית סגל: ״מאות אלפי משפחות עניות המכניסות 1,760 שקל לנפש בממוצע לחודש ומחכות בכיליון עיניים לתלושי המזון ובמיוחד בתקופת החגים, תלויות כעת בידי השופט שטיין שמרוויח בממוצע 85,000 שקלים בחודש ומונע מהם 300 שקל תלושי מזון. מנותקים!״.
 

פסגות

משתמש מקצוען
זה באמת ניתוק הזוי
כבר כ"כ שמחנו ,
מתי יתקיים הדיון?
כך שאולי כן יחלקו

אברהם בלוך: ‏בשל הטענה כי תווי המזון נועדו לחלוקה לפני החגים, שופטת העליון יעל וילנר קובעת מסגרת זמנים מהירה מאוד בעתירות נגד חלוקת התווים.
עד יום שני המדינה תגיב לעתירות. הדיון יתקיים לא יאוחר מיום רביעי. יש לצפות שגם פסק הדין בעניין יהיה מאוד מאוד מהיר
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלו

א הוֹדוּ לַיהוָה כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב הוֹדוּ לֵאלֹהֵי הָאֱלֹהִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ג הוֹדוּ לַאֲדֹנֵי הָאֲדֹנִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ד לְעֹשֵׂה נִפְלָאוֹת גְּדֹלוֹת לְבַדּוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ה לְעֹשֵׂה הַשָּׁמַיִם בִּתְבוּנָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ו לְרֹקַע הָאָרֶץ עַל הַמָּיִם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ז לְעֹשֵׂה אוֹרִים גְּדֹלִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ח אֶת הַשֶּׁמֶשׁ לְמֶמְשֶׁלֶת בַּיּוֹם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ט אֶת הַיָּרֵחַ וְכוֹכָבִים לְמֶמְשְׁלוֹת בַּלָּיְלָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:י לְמַכֵּה מִצְרַיִם בִּבְכוֹרֵיהֶם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יא וַיּוֹצֵא יִשְׂרָאֵל מִתּוֹכָם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יב בְּיָד חֲזָקָה וּבִזְרוֹעַ נְטוּיָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יג לְגֹזֵר יַם סוּף לִגְזָרִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יד וְהֶעֱבִיר יִשְׂרָאֵל בְּתוֹכוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:טו וְנִעֵר פַּרְעֹה וְחֵילוֹ בְיַם סוּף כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:טז לְמוֹלִיךְ עַמּוֹ בַּמִּדְבָּר כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יז לְמַכֵּה מְלָכִים גְּדֹלִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יח וַיַּהֲרֹג מְלָכִים אַדִּירִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יט לְסִיחוֹן מֶלֶךְ הָאֱמֹרִי כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כ וּלְעוֹג מֶלֶךְ הַבָּשָׁן כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כא וְנָתַן אַרְצָם לְנַחֲלָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כב נַחֲלָה לְיִשְׂרָאֵל עַבְדּוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כג שֶׁבְּשִׁפְלֵנוּ זָכַר לָנוּ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כד וַיִּפְרְקֵנוּ מִצָּרֵינוּ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כה נֹתֵן לֶחֶם לְכָל בָּשָׂר כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כו הוֹדוּ לְאֵל הַשָּׁמָיִם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:
נקרא  15  פעמים

לוח מודעות

למעלה