דוד שני הפלאשים הבזיקונכתב ע"י דוד דנברג;1290356:לא מגיעה לריצפה כי היא צמודה לרקע ולמעלה, אם האור שיחזור לריצפה יגיע באלכסון מגובה נמוך יותר הוא ישרוף גם בעוצמה נמוכה בהרבה.
התמונה האחרונה שצרפת נשרפה רק ע"י פלאש אחד ! הרקע נשרף כולו למרות שרק פלאש אחד הבזיק.
מתיש ? לא התכוונתי, מצטער.
האור האחורי לא הוסיף כלום בשיער חוץ מהחזר בצד שמאל...נכתב ע"י דוד דנברג;1290359:האובך בתמונה שצרפתי נוצר בגלל עריכה גרועה ומהירה, התמונה הגיעה יותר קונטרסטית, בשביל להוסיף אור על הפנים נעזרתי בקורברס שהוריד את הניגודיות.
אור אחורי מוסיף ברק לשיער ותלת ממדיות, תנסי לראות תמונה עם אור אחורי ובלי, ובלי הכוונה גם בלי ההחזר החזק מהרקע
לצלם על בד, קשה, כי יש קפלים, אבל בריסטול זה רעיון מעולה
הדוגמא שהבאתי משקפת צילום שבו הרקע שרוף נכון, בלי החזרים חזקים ובפיזור אחיד, לגבי הריצפה, זה עניין של עשירית סטופ ורק בגלל שזה משטח שקשה לשרוף בגלל קפלי הבד מתחת למשטח השקוף/שרוט
נכתב ע"י יונה יונה;1290366:רחלי,
מה שיש לך שם זו בדיוק נישה (או מסדרון?) שבפנים עומדים הרקעים...
עכשיו מענין אותי איך את מעמידה שם תאורה ברקע צבעוני.
נכתב ע"י RacheliM;1290313:
נכתב ע"י שלמה;1290462:הפלש ממוקם די גבוה ועם רגליים פתוחות למינימום.
קצת מפחיד אותי המחשבה שילד ייגע בעמוד וייפול מחוסר שיווי משקל!
שימי משקולת.
נכתב ע"י RacheliM;1290453:אני עד לפני כמה חודשים (4,5?) צילמתי על בד. רק לאחרונה עברתי לרקע בריסטול,אז אני גם מכירה את המסובכות של זה...
ובאמת פרספקט יותר קשה לשריפה. הוא גם סתם פחות יפה בעיני...
זה קצת מורכב להסביר,
את צריכה להגיע ולראות
זה מסדרון עקום כזה...
איפה שהפלאש נכנס זה דלת של חדר...
נכתב ע"י דוד דנברג;1290374:כתבתי שלטעמי חוץ מזה שהתאורה מקדימה לא שטוחה צריך גם אחורית. על רקע שחור וצבעוני אין ספק שזה מוסיף, נכון ? אצלי גם על לבן זה מוסיף באותה מידה
.
נכתב ע"י יונה יונה;1290507:אני מצלמת על פרספקט לבן (רקע בריסטול) לא ניסיתי משהו אחר אבל זה הכי פשוט לשריפה.
בכייף... תזמיני
מה שבתחילה לא קלטתי זה שיש בכלל מסדרון, לא הבנתי איך יתכן שהמשטח נוגע בקיר (מצד שמאל) ויש אח"כ עוד עומק.
נכתב ע"י יונה יונה;1290507:אני מצלמת על פרספקט לבן (רקע בריסטול) לא ניסיתי משהו אחר אבל זה הכי פשוט לשריפה.
בכייף... תזמיני
מה שבתחילה לא קלטתי זה שיש בכלל מסדרון, לא הבנתי איך יתכן שהמשטח נוגע בקיר (מצד שמאל) ויש אח"כ עוד עומק.
כשבאים אלי בנים גדולים יותר (5 ומעלה) אני "קונה" אותם בהסברים על המערכת שמסביב- משדר, מקלט, חיישן אופטי, איך זה עובד ואפילו נותנת להם לנסות...נכתב ע"י KR;1290615:סליחה שאני נדחפת לדיון המקצועי
תגידו, עם כל המכשור המרשים הזה וכל החצובות והמטריות
האמהות לא ''חופרות'' לכם שכדאי שלא יראו את זה בתמונה?
והילדים לא מפחדים מזה?
תמיד חשבתי שהתמונות פה מהממות
אבל עכשיו כשאני רואה את מאחורי הקלעים וכל המסביב -
אני נדהמת איך הם עוד מחייכים ונינוחים ומשתפים פעולה? זה ממש נראה לי קסם...
(שלי בטוח היו מנסים חצובה חצובה בתור עץ לטיפוס. בטוח).
נכתב ע"י SPOT;1291072:העוצמה ביניהם כלל לא אחידה,
אחד הוא מאד חלש ואני מגבירה אותו רק בצילומי משפחה או בהרבה ילדים
נכתב ע"י SPOT;1291063:
נראה לי שההשפעה של החלונות על התאורה היא זניחה לחלוטיןנכתב ע"י RacheliM;1291175:בהחלט...
יש לך שטח מעורר קנאה.........!
רק חבל שהוא לא מנוצל מספיק טוב
ממליצה לך לסגור את החלונות שלא ישפיעו לך על התאורה..
ולהתאמץ עוד קצת להוציא רקע שרוף לגמרי...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
סילבוס חדש ל-2024!
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
21.05
י"ג אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
דיגיטל בגובה העיניים
עם מנדי נאבול
כל האפשרויות הטמונות בעולם הדיגיטל שיגרמו לך להרוויח יותר!
לתלמידים ובוגרים בלבד!
תהילים פרק קמד
א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו: