הערת ביניים
בתור איש השיווק של חברת י. הומינר שעוקב אחר התגובות בפורום, אני מוכרח להעיר הערת ביניים.
ראשית, התגובה שהכי אהבתי היא של מקארתור שכתב:
"אסכם את הדיון מנקודת מבטי, אכן,
'הומינר' הצליחה לחדור למודעות"
... רק שלנו, לאיש הפשוט שלא מבין בכלל מה רוצים ממנו, הוא מפטיר בניד ראש וכו'
זה לא כ"כ מדויק, אבל יש בזה משהו עמוק, וזה גם חלק מהמטרה העיקרית של קמפיין "פיזה"
שנית, הקמפיין הפרסומי הנוכחי של חברת י. הומינר, מורכב מכמה וכמה שלבים, (אין הכוונה לערבב רעיונות ומסרים
אלא שלאחר עבודה מאומצת, הוחלט ללכת על כמה מישורים שלבסוף ישולבו כיצירה מאוחדת שתעביר את כל המסרים המתוכננים.
הופתעתי מאוד מההד הרחב של קמפיין "פיזה" שגרר וגורר אחריו ים של תגובות מעודדות.
התגובות מגיעות מכיוונים שונים, מדעות שונות, ומביקורות ומחמאות שונות.
המכנה המשותף הוא: המותג "הומינר" קיבל ב"ה עלייה משמעותית (ואולי אפי' דרסטית
, מכל הבחינות.
סיומת: בשלבי הסיום של הקמפיין הכל ייראה לגמרי אחרת.
בהצלחה לכולכם !