מגדלי פיזה-הומינר מזכרות, הבנתם?

גרף

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
נכתב ע"י מחש2ות;162860:
:):)

הרעיון במודעה הוא שמרוב האנשים הרבים שעלו לצפות באולם התצוגה בקומה השישית של הקולקציה החדשה של הומינר ,
המגדל התחיל לנטות ..
חוכמה ?? אני לא חושבת שיש כאן בכלל . כי גם לי לקח זמן להבין את הקשר בין המגדל למזכרות .

אולי אם היו מפרסמים משהו מתוצרת איטלקית הרעיון היה יכול להיות מוצלח ומובן יותר .
אני חושבת שהבעיה נמצאת במודעה מצד ימין שמסבירה על התצוגה ,היא פשוט הורסת מבחינת העיצוב את כל הגימיק .
הם היו צריכים לחשוב על משהו שמסביר בצורה יותר פשטנית את הרעיון ולא ע"י מודעה שלא נראית קשורה עיצובית לכל שאר הפרסומת .
ושוב , אני לא חושבת שהכוונה שלהם היתה לעשות פרסומת לא מובנת .
להיפך,
הם ניסו לעשות משהו מתוחכם רק שהביצוע היה קצת בינוני .. ולכן היא לא מובנת ..

נכון מאוד.

כשראיתי את המודעה על התצוגה, הסתכלתי מיד על הכתובת של הומינר (בן פתחיה משהו) ולא זכרתי שיש שם בנין של 6 קומות...

אם השלט הזה היה מוצב על הדשא של התמונה המקורית של מגדל פיזה, והיה מעוצב בהתאם (צבעים, צל וכו') עוד היו מצליחים לקלוט את החכמה.

יש כאן גימיק, אפילו למהדרין, אך הביצוע לא משהו. לא נורא, תמיד יש מה להשתפר.

דבר אחד בטוח, אם היו מעלים את המודעה לחוו''ד בפורום עיצוב גרפי, היא היתה נראית קצת שונה...

לא לשכוח שאנו בחודש אלול ולא כדאי לרדת יותר מידי על אנשים שעובדים קשה על מנת להוציא דברים מושלמים. ביקורת בונה, אבל בחסד...
 

ruvi

משתמש רשום
פרסום וקופי
גרף
המשפט האחרון שלך יפה.
לא רק באלול...
וגם אני מצטרף
 

iMac

משתמש רשום
גרף, רובי וכל השאר
אף אחד לא התכוון לפגע במשהו אישית, וגם אם כן מה ההבדל בין לכתוב הערות על מהדרין גימיק לבין לכתוב על המשרדים הגדולים?
כי אותה רובנו מכירים? נו אז מה יש פה הרבה (כולל אני) שעובדים במשרדים הגדולים והכינו את המודעות שאליהם אנכנו כל כך הרבה צוחקים, כך שאין שום הבדל
 

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
פעמים רבות מרב שיש מחוכמות למודעה לא זוכרים למי בכלל היא היתה...
(מנסיון אישי, ובשם בעל מקצוע מהשורה הראשונה שאמר "היום משרדי הפרסום לא מפרסמים את המוצר, הם מפרסמים את עצמם. אתה זוכר מי פירסם אתה לא זוכר מה...)
נראה לי שזה הדין עם הפרסומת הנ"ל.
 

אברימי

מנהל פורום סוכרת
מנהל
מנוי פרימיום
נכתב ע"י אליהו לוי;162749:
RUVI טוב שיש פה סוף סוף מישהו שמבין מה הוא מדבר יש פה כמה בלי לנקוב בשמות שסייג לחכמה שתיקה יפה להם... ומוטב יחכו עוד כמה שנים לפני שיגיבו בתחום שהם ממש לא מבינים בו
משפט מטופש שאמר פעם ביבי: "אם הוא כל כך חכם, למה הוא לא עשיר?"
וד"ל.
 

ירושלמי

משתמש צעיר
נכתב ע"י ruvi;162715:
ברור שהחשיפה כאן במקרה של הומינר שהוא היה עד היום אלמוני, השיגה את מטרתה. ברור שההמשך אם יהיה חייב כעת להתמקד במוצר עצמו או לפחות במותג עצמו יותר, אבל השלב הראשוני חייב להיות גורם מעורר עניין בכל מחיר, נחכה ונראה מה יש למהדרין גימיק באמתחתם הלאה, לפי זה נוכל לשפוט את הקמפיין כולו...

הומינר לא היה אלמוני אף פעם.
אני לא יודע אם ה-18 שנה שהם מפרסמים זה מאז שחשבו על הרעיון או מאז שהוא יצא לאור באמת, אבל אני זוכר את זה לפני כמה שנים טובות.

וזה לא 'שלב ראשוני' זה בערך מודעה עשירית שעשו להומינר.

ערכתי את הודעתי לתוכן ענייני
מתנצל אם מישהו קרא את מה שכתבתי לפני.

אני חוזר בי מהנאמר.
חג שמח לכולם ושנה טובה.
 

Cohen_Amir

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
לצערי הרב. פפפפפפאדיחה.
בייחוד שלמתחרים שלו, בלי שום משרד פרסום יש מודעות שובות לב.
 

iMac

משתמש רשום
ירושלמי
כל הכבוד!!!
רק חבל שאנחנו נמצאים בפורום שמה מותר או אסור לאמר לא מתחלק שווה בשווה בין כולם אלא יש כאלה שמותר לדבר אליהם ויש כאלה שאסור!!!
 

המביט

משתמש מקצוען
אף אחד לא אמר שאסור לדבר,
בקשו רק לעשות את זה בעדינות ולא בהתקפה
 

מקארתור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
"אסכם את הדיון מנקודת מבטי, אכן, 'הומינר' הצליחה לחדור למודעות"

... רק שלנו, לאיש הפשוט שלא מבין בכלל מה רוצים ממנו, הוא מפטיר בניד ראש וכו'
 

עיצובים

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
הערת ביניים

בתור איש השיווק של חברת י. הומינר שעוקב אחר התגובות בפורום, אני מוכרח להעיר הערת ביניים.
ראשית, התגובה שהכי אהבתי היא של מקארתור שכתב:

"אסכם את הדיון מנקודת מבטי, אכן, 'הומינר' הצליחה לחדור למודעות"
... רק שלנו, לאיש הפשוט שלא מבין בכלל מה רוצים ממנו, הוא מפטיר בניד ראש וכו'

זה לא כ"כ מדויק, אבל יש בזה משהו עמוק, וזה גם חלק מהמטרה העיקרית של קמפיין "פיזה"

שנית, הקמפיין הפרסומי הנוכחי של חברת י. הומינר, מורכב מכמה וכמה שלבים, (אין הכוונה לערבב רעיונות ומסרים)
אלא שלאחר עבודה מאומצת, הוחלט ללכת על כמה מישורים שלבסוף ישולבו כיצירה מאוחדת שתעביר את כל המסרים המתוכננים.
הופתעתי מאוד מההד הרחב של קמפיין "פיזה" שגרר וגורר אחריו ים של תגובות מעודדות.
התגובות מגיעות מכיוונים שונים, מדעות שונות, ומביקורות ומחמאות שונות.
המכנה המשותף הוא: המותג "הומינר" קיבל ב"ה עלייה משמעותית (ואולי אפי' דרסטית) , מכל הבחינות.
סיומת: בשלבי הסיום של הקמפיין הכל ייראה לגמרי אחרת.
בהצלחה לכולכם !
 

big_dil

משתמש צעיר
איך אמר פעם מישהו: "לא משנה מה מדברים עליי, העיקר שידברו".
אפי' שלא תכננתם את זה, אבל הרווחתם את זה בגדול, כי כווולם מדברים עליכם,
ובמקרה שלכם זה לטובה, כי בסה"כ כולם פה הסכימו שהומינר עושים דברים יפים.
 

n_eli

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
אסכם ג"כ לענ"ד
הם היו צריכים לכוון את הפרסום, בגובה העיניים ולא בגובה העננים.

אין פה ולו עקיצה אחת לעבר "הומינר" - הומינר מבינים בעיצוב ואת זה הם עושים בהצלחה.
מהדרין & גימיק - אמורים להבין בפרסום ונראה בהמשך עד כמה.
 

ירושלמי

משתמש צעיר
מקארתור, עיצובים, big dil.

של מה הסיכום שלכם? של האשכול פה?
אז כנראה שיש לנו שני סוגי אשכולות או שאני לא רואה טוב.

אני לא רוצה לסכם את האשכול,
לקשיי ההבנה אפשר פשוט לקרוא שוב פעם ושוב פעם, אני לא רוצה לסכם בחודש אלול.
 

רימון

משתמש רשום
נכתב ע"י עיצובים;163129:
ראשית, התגובה שהכי אהבתי היא של מקארתור שכתב:
"אסכם את הדיון מנקודת מבטי, אכן, 'הומינר' הצליחה לחדור למודעות"
... רק שלנו, לאיש הפשוט שלא מבין בכלל מה רוצים ממנו, הוא מפטיר בניד ראש וכו'

תבדוק את המקור של המשפט שהוא ציטט ותקרא את ההמשך, לא תאהב את זה...
 

רימון

משתמש רשום
עיצובים רובי ו___ ו___

כתבתם שיש כאן משהו עמוק, השאלה הנשאלת האם כדי לחדור למודעות חייבים לעשות משהו כ"כ עמוק ולא מובן... בפרט שלעניות דעת הרוב כאן זה מוזר אבל נניח שזה גם עמוק.

מסכים שצריך להיות משהו שונה, אך לא משונה!!!

נשמע את דעתכם, ואולי נחכים ואולי חלילה וחס...
 

Deena

משתמש פעיל
נכתב ע"י n_eli;162181:
הומינר - יש בזה רעיון אך הוא לא כ"כ קשור, חוץ מזה שעל אותו עקרון של פרסום, (בניין נוטה בלי קשר לפרסומת עצמה) אפשר להשים משאית ששופכת חול "ונוטה על שמאל" ואז לכתוב את אותו רעיון.
ולא חסר דוגמאות.
מטוס בנחיתה לצד שמאל, סולם בזיוות שמאל, עמוד חשמל עקום, עצים עקומים כשיש רוחות סוערות, רימון, תפוח, בטטות וכו'...

ושוב רעיון נחמד, אבל אין שום קשר בין מגדל פיזה לזמירות ולברכונים המאוד יפים - של הומינר.
כשבונים רעיון צריך שכל דבר יהיה קשור לשני בכדי שיובן, כ"ש שפה המגדל הזה הוא כמעט כל בסיס הרעיון של המודעה.

לא נכון. כי (כמעט..) ה"הגדרה" של מגדל אייפל היא זה שהוא עקום... מה שאי אפשר לומר על כל הדוגמאות שכתבתם.
 

n_eli

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
דינה לא התכוונתי בדיוק לשאר הדוגמאות רק ניסיתי לומר שאין קשר בין מגדל פיזה להומינר...
והם "קשורים בדיוק" כמו שאר הדוגמאות שנתתי והיטיב להגיד זאת אברימי:
באותה מידה הם יכלו להשתמש בדמות של "שרק" או "הארי פוטר"... שבוודאי מתעניינים במוצרים שלהם יותר ממגדל פיזה...
בקיצר כוונתי היתה שאין שום קשר ביניהם ועוד הוספתי "בטטות" רימונים וכו'.. בשביל שלא יבוא ח"ו מישהו לטעות בי.:)
 

ריקי

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
מה שבטוח שכולם יפתחו השבו עאת עיתון משפחה ודבר ראשון יחפשו את המודעה של הומינר!
מה שבטוח שהוא נכנס למודעות פי מליון ממה שהיה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  0  פעמים

לוח מודעות

למעלה