מגדלי פיזה-הומינר מזכרות, הבנתם?

מיץ ענבים

משתמש רשום
פתחתי את מגזין משפחה, ותוך כדי עלעול בעיתון המשעמעם הזה, צד עיני עמוד שלם עם מגדל פיזה האיטלקי מתנוססת עליה, במחשבה ראשונית חשבתי שמדובר על פרסום לחברת תיירות, מקסימום לשיחות לחו"ל, או אולי לביטוח משלים של הכללית.

מה מאוד נדהמתי לראות בתחתית העמוד את מוצרי הומינר, עומדים מבויישים מלאי מבטי חמלה ?

אולי יש לי קושי בהבנה, אולי חור בהשכלה, אך עדיין אני לא מצליח להבין את הקשר בין מגדל פיזה לבין שנה טובה ומבורכת מבית הומינר
 

n_eli

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
אולי תעלי את זה...
 

ירושלמי

משתמש צעיר
אולי אחה"צ אני יעלה את זה.

הכי הרגיז אותי, שמילא היית 'פותח' חנות קטנה בקומה השישית, אבל סתם לתקוע מילים בלי קשר, זה הפירוש לזלזל באינטלגנציה של הקוראים.

אם המוצרים היו נראים כמו הפרסומות לא היה נמכר אפילו מזכרת אחת, מזל שהמוצרים שלו יפים. (יחצנות בחינם:))

איך אמר ההוא, מה אני הייתי עושה בכסף הזה...
 

iMac

משתמש רשום
מחריד!!!
זה היה בדיחת השבת אצלי בבית כל פעם שמשהו אמר משהו לא מאה אחוז קשור (זה קורה בערך כל דקה וחצי...) התשובה היתה זה בדיוק כמו הקשר של המגדל להומינר
 

big_dil

משתמש צעיר
הרעיון יכול היה להיות נחמד, אך הביצוע מאוד רדוד.
 

זו אניאני

משתמש פעיל
אם כבר הרעיון הזה - אז אפשר היה לשים פשוט משקל...
 

n_eli

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
הומינר - יש בזה רעיון אך הוא לא כ"כ קשור, חוץ מזה שעל אותו עקרון של פרסום, (בניין נוטה בלי קשר לפרסומת עצמה) אפשר להשים משאית ששופכת חול "ונוטה על שמאל" ואז לכתוב את אותו רעיון.
ולא חסר דוגמאות.
מטוס בנחיתה לצד שמאל, סולם בזיוות שמאל, עמוד חשמל עקום, עצים עקומים כשיש רוחות סוערות, רימון, תפוח, בטטות וכו'...

ושוב רעיון נחמד, אבל אין שום קשר בין מגדל פיזה לזמירות ולברכונים המאוד יפים - של הומינר.
כשבונים רעיון צריך שכל דבר יהיה קשור לשני בכדי שיובן, כ"ש שפה המגדל הזה הוא כמעט כל בסיס הרעיון של המודעה.
 

P360

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
נראה לי שזאת היית האסטרטגיה שלהם .
שכל אחד ידבר עד כמה הפרסומת שלהם לא מובנת .:)
 

זו אניאני

משתמש פעיל
נכתב ע"י n_eli;162181:
הומינר - יש בזה רעיון אך הוא לא כ"כ קשור, חוץ מזה שעל אותו עקרון של פרסום, (בניין נוטה בלי קשר לפרסומת עצמה) אפשר להשים משאית ששופכת חול "ונוטה על שמאל" ואז לכתוב את אותו רעיון.
ולא חסר דוגמאות.
מטוס בנחיתה לצד שמאל, סולם בזיוות שמאל, עמוד חשמל עקום, עצים עקומים כשיש רוחות סוערות, רימון, תפוח, בטטות וכו'...

ושוב רעיון נחמד, אבל אין שום קשר בין מגדל פיזה לזמירות ולברכונים המאוד יפים - של הומינר.
כשבונים רעיון צריך שכל דבר יהיה קשור לשני בכדי שיובן, כ"ש שפה המגדל הזה הוא כמעט כל בסיס הרעיון של המודעה.

כן, אבל אם היו שמים משקל - לפחות היה מתקשר לראש השנה...:)
 

מבינים

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
דוקא אני שעד עכשיו ממש סלדתי מהפירסומות שגימיק למהדרין (אנד גימיק..) עשו להומינר בשבועות האחרונים,נראה לי שהמודעה הזו היא ממש מקצועית ויפה.
עצם זה שמגדל פיזה, שמצטייר בעיני כולם כדבר רציני ועולמי עומד כביכול לשירות הומינר ואף נוטה כדי להסתכל על הקולקציה החדשה שלהם זה ממש משדר רצינות.
בנוסף הם גם שמו כמה מוצרים די יפים בתחתית המודעה שגם מראים את איכות המזכרות שלהם.
אתם יכולים לחלוק.זו דעתי.
 

מיץ ענבים

משתמש רשום
אולי בקבוק קוקה קולה שהינו מותג עולמי ויותר מוכר ממגדלי פיזה יעמוד לשירות "הומינר"

השאלה הנשאלת הינו, מה הקשר בין מגדל פיזה למזכרות לארועים

הומינר יצא למסע פרסום בגלל שהמתחרים שלו התחילו לשפוך כל שבוע עמודי פרסום בעיתונות, הם נוקטים בטקט פרסום מכירתי, ולא תדמיתי, דהיינו מראים את המוצרים הספציפיים ואת המבחר הגדול.

דווקא לזה הוא לא נותן מענה, בזה שמוצג בינלאומי גדול עומד נטוי....

תבליט מה שיש לך יתרון למתחרה
 

ruvi

משתמש רשום
פרסום וקופי
הרעיון פשוט,
ההתעניינות הרבה במוצרי הומינר, ומשקל האנשים הרב, גרם לבניין לנטות,
הומינר צריך לפרוץ לתודעה, אך היות ורוב העם מואיל בטובו לראות מודעה אך ורק אם היא מזעזעת אותו (וזאת עקב ריבוי המודעות הקלאסיות המכובדות מאד אך לא אפקטיביות). על כן צריך להשתמש באלמנט מפורסם מושך בזכות עצמו, לצרף אליו את הגימיק של מבנה שנוטה על צידו עקב ריבוי משקל, להוסיף את הגורם המושך שהוביל אל עודף המשקל, ולהוציא מודעה מושכת עין, + טקסט מינימלי לאלו שלא יבינו בלי זה, המטרה הסופית למעשה הושגה דווקא בגלל שזה פיזה, ולא סתם מבנה שעבר הטיה בפוטושופ... למרות שזה חצוף לנכס לעצמך את הגורם לנטייה המפורסמת.
אגב, אני מאמין שזה לא פחות חצוף להמליך את עצמך על מוצרי הז'אנר... (חוצפה עובדת!)

תחשבו על כך שאם המודעה הייתה עוד מודעה קלאסית מכובדת, לא היינו דנים בה כלל...
 

מקארתור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
הרעיון יפה ומוצלח, אם כי לפעמים רעיון גדול מדאי עבור לקוח קטן מדאי,
זה ממש לא יעבוד, [לפעמים כן, כאן לא]
אחרי שנכיר אותו קצת יותר, מכח עיצובים מהממים [בלבד] ואולי גם הנחות קורעות מתחרים, זה יוכל אולי קצת יותר לעבוד
 

n_eli

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
נכתב ע"י ruvi;162328:
הרעיון פשוט,
ההתעניינות הרבה במוצרי הומינר, ומשקל האנשים הרב, גרם לבניין לנטות,
.

המסקנה הזו...
הייתה בצחוק? נכון!
 

ruvi

משתמש רשום
פרסום וקופי
כל המודעה הזו היא בצחוק, לא?
 

n_eli

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
ח"ו לא התכוונתי לזלזל בדעתך.
אך קשה לי להבין מהיכן צץ הרעיון שזה המסר שהם רצו להעביר.

כי אני מאמין שהם עשו פרסומת זו לקוראים הפשוטים ולמיטב ידיעתי אף אחד לא הבין כך את המודעה.
לכן מכיוון שהאנשים הפשוטים לא הגיעו לכזו עמקות הם פיספסו את את העברת המסר והוציאו כסף לחינם, או שזה פשוט דעה יחידה שלך.

ולא שהרעיון כ"כ חזק, הוא מובן אך בינו לבין המציאות כמעט ואין קשר.
אחד מהדברים החשובים בפרסום הוא אמינות - וצריך קרקע בכל פרסומת משהו שהפרסומת יכול להיסתמך ואם אין לה אז הפרסומת יכול לעניין אך לקרטע כי המשמעות לא תובן כפי שהם רצו אלא אחרת לגמרי.

ד"א לגבי מודעה קלאסית - נכון, אבל הגיון חזק וברור יותר היה עוזר בהרבה לבנות מודעה חזקה ומובנת, הן להקוראים והן לנו העוסקים בזה.
 

ריקי

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
לפי דעתי באמת המטרה היתה שכוווווווווווולם ידברו על הומינר וזה משקרה נראה לי בכל הבתים שקוראים עיתון משפחה.............. מטרתם הושגה!!!! (אולי בדרך קצת נועזת אבל איך שלא יהיה, המטרה הושגה......)
 

אברימי

מנהל פורום סוכרת
מנהל
מנוי פרימיום
באותה מידה הם יכלו להשתמש בדמות של "שרק" או "הארי פוטר"... שבוודאי מתעניינים במוצרים שלהם יותר ממגדל פיזה...
 

n_eli

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
בדיוק אברימי חידדת את דברי...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

למעלה