נכתב ע"י inasher;637421:ממחקר פרטי שערכתי בין מכרים וידידים ישנם אנשים מפונקים ובעלי אמצעים שאוהבים מאוד את הקרטוניות (נקטר) של סופר דרינק ולא מטעמי חסכון.
נכתב ע"י דניאל נ;637452:ממחקר שערכתי : יש ידידים ומכרים בעלי אמצעים ומפונקים שהינם קמצנים ( סליחה - חסכנים )
היום יש שמות חדשים לכל דבר
קמצן= חסכן
שמן = בריא
ילד מופרע = מיוחד
חסר טקט= בעיות חברתיות
עובד נקיון = מנהל לוגיסטיקה
מלמד בחיידר = ר״מ בכיתה ד׳
אברך בישיבה = משיב בסדר ג׳
מאעכר - עסקן
גנב - קומבינטור
בכיין ומקטר = רגיש לסביבה
מגיב בפרוג = קופרייטר ועוסק ביח״צ
משקה גועלי = סופר דרינק
נכתב ע"י דניאל נ;636772:מוזר מאוד אני המפונק היחיד ???
אין סיכוי שלא אבדיל בין קוקה קולה לפפסי וארסי שלא לדבר על סופר דרינק שנראה שחיפשו את המתכון הכי מגעיל לקולה ויצרו תערובת מוזרה ומגעילה
לגבי שאר החברות והמותגים : לכל חברה יש טכנאי מזון שתפקידו לערבב כימיקלים וחומרים שונים וליצור משהו אכיל ופה מגיע ההבדל הגדול : בעוד חברת מגדנות או מתוקי או חברות מסכנות אחרת מעסיקות טכנאי מזון שלמד שנתיים ומקבל משכורת מינימום ובהתאם לכך בחוזה שלו נכתב שהמוצר צריך להיות אכיל בסופו של יום . בחברת אוסם מעסיקים צוות שלם של טכנאים מהטובים ביותר והחומרים שהם משתמשים יקרים יותר ולא יעזור כלום הטעם שונה לחלוטין
ברור לי שיש קמצנים ששותים סופר דרינק ואוכלים ביסלי של חברת ״משמחים״ ומרגישים טעם גן עדן בכך שחסכו 2 שקלים אבל אדם רגיל שלא מרגיש את ההבדל כדאי לו לגשת בדחיפות לרופא אף לשון וגרון
נכתב ע"י naamah;637605:מי שחושב שההבדל בין קוקה-קולה לסופר דרינק נעוץ במיתוג כזה או אחר, לא מאמין בקיומו של מוצר מתחת למיתוג. המיתוג נועד למכור מוצר. מיתוג טוב ככל שיהיה, לא ימכור מוצר גרוע.
נכתב ע"י אביה;637825:אולי במקרה הספציפי של קוקה קולה וסופר דרינק.
אבל במונחים כלליים-פרסום נכון בכוחו לשנות את דעתך לגבי המוצר.
הרי בסופו של דבר, גם ההתרשמות בפועל, היא לא אובייקטיבית.
נכתב ע"י eden7115;637898:מה שנעמה התכוונה (למיטב הבנתי - וגם אני חושבת כך) שגם המיתוג הטוב ביותר שיגרום לכל האנשים לנהור לחנויות ולרכוש את המוצר בפעם הראשונה לא יכול לשנות את העובדה שאם המוצר גרוע, אנשים לא יקנו אותו בשנית...
העבודה של הממתג היא להביא את האנשים לרצות להתנסות במותג, העבודה של היצרן היא להשאיר אותם שם...
נכתב ע"י מי אני;637910:יכול ללכת נהדר להכניס גוונים לשולחן שבת. - שלוש סעודות, אין סוף גוונים.
לשולחן שבת עם ילדים זה ממש מתאים. כי זה משתייך עם עליזות ועם רעננות.
ולהורים אפשר להציע להתאים צבע לילדים לפי האופי שלהם (חנוך לנער על פי דרכו?)
הילד החכם שלך יאהב כחול
הילד התוסס שלך יעדיף ירוק
הילד המבריק שלך - סגול (יש דבר כזה?)
הילד העליז שלך ישתה כתום
והילד השמח צהוב...
(ששש...אתה, כמובן שותה קולה!)
*יוקרתינכתב ע"י mig;637906:מותג פשוט כיוקרטי.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
הנחת ענק!
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
24.06
י"ח סיוון
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
7.05
כ"ט ניסן
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
מלחמה מבעד לעדשה
עם אילן לורנצי
שיתוף מטלטל ומיוחד על צילומים בזמן מלחמה ותיעודים יותאי דופן זווית יוצאת דופן מתוך עזה והעוטף ועד הצפון
לתלמידים ובוגרים בלבד!
תהילים פרק קלג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד הִנֵּה מַה טּוֹב וּמַה נָּעִים שֶׁבֶת אַחִים גַּם יָחַד:ב כַּשֶּׁמֶן הַטּוֹב עַל הָרֹאשׁ יֹרֵד עַל הַזָּקָן זְקַן אַהֲרֹן שֶׁיֹּרֵד עַל פִּי מִדּוֹתָיו:ג כְּטַל חֶרְמוֹן שֶׁיֹּרֵד עַל הַרְרֵי צִיּוֹן כִּי שָׁם צִוָּה יְהוָה אֶת הַבְּרָכָה חַיִּים עַד הָעוֹלָם: