למתג את סופר דרינק

נוי

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
נכתב ע"י mig;636235:
לא לקהל החרדי, אבל מה שילדים עושים אחרי כזו שתיה:
מוציאים את הלשון ועושים תחרות של מי יותר צבועה...
וזה רעיון לתמונה הגדולה והיפה בפרסומת.
 

טוהר

משתמש צעיר
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
נכתב ע"י יערי;636171:
אני מסכים עם דבריך.
אני הבנתי עד היום שמותג זה או איכות, או יוקרה.

אתן לך שתי דוגמאות שיסייעו לך.

1. אם נניח אני אכין בבית משקה אגדי עם טעם גן עדן שעלות הייצור שלו 100 ש"ח לבקבוק וכל מי שיטעם אותו ישתגע מהטעם שלו, האם זה הופך אותו למותג או שהוא רק מוצר איכותי ויקר???

2. נניח שהמצאתי משחק עשוי פלסטיק ממוחזר שעלות הייצור שלו בסין 10 אגורות לחתיכה. למוצר קראתי "זיג" (או זיגים) עשיתי לו מיתוג (אם לא תקנה זיגים לילדים שלך, הם יהיו דחויים ומסכנים ואם תקנה תוכל לישון צהריים בכיף) ועכשיו כולם מדברים על ה"זיג" כמוצר חובה בכל בית... והילדים... מתים על זה!!!
האם לדעתך המוצר הוא איכותי (בחומר)??? כולה פלסטיק ממוחזר... והאם הוא יוקרתי???? כולה פלסטיק ממוחזר (רואים אפילו את הטביעות אצבע של הסיני שארז אותו)...

כל העניין הוא מיתוג...

האיכות והיוקרה נמדדים בערך שהוא נותן לילדים ולהורים במקרה הזה...

לצורך הדוגמה...בבנית האסטרטגיה השיווקית, מכרתי את המוצר בזול (ביחס לצעצועים אחרים) אך ביוקר ביחס לעלות היצור, כדי לתת למוצר "ערך". יצרתי לו תדמית של משחק כייפי (מי שזוכר את ה"פוגים"... עלו הון ביחס למוצר וכולה היה מדובר בחתיכת פלסטיק או פח) מיתגתי אותו כטרנד חובה בכל בית וכמשחק שיסחף את הילדים אחריו במקום להציק להורים וכ"ו

וה"זיגים"... נחטפו כמו לחמניות... כי עכשיו כולם רוצים "זיגים" בבית....
נכון שדי מהר יקומו מתחרים... אז אני אחזק את המיתוג עם "הזיג המקורי" בגדול על האריזה ובחנויות המכירה.במקביל אייצר מוצרים נלווים\משלימים, כדי להיות צעד לפני החיקויים וכן הלאה...

מקווה שהובנתי כראוי... (מי שרוצה לרכוש חבילת "זיגים"... אני מצטער, המלאי חוסל...)

ערב שמח (-:

אדיר
 
א

איצה מאייר

אורח
נכתב ע"י אברומי נויבירט;636201:
ברור.

אם ישימו לי RC בבקבוק של קוקה קולה
אפי' לא אחשוד שהחליפו.

אבל סופר דרינק אפי' עוורי טעם ירגישו...
טוב אז אני יספר לך על מבחן שעשו בכיתה,
לקחו בקבוק קוקה קולה ובקבוק סופר דרינק והחליפו את המשקאות זה בזה.
שמו על שלחן בשביל שהקהל יתכבד.
כמובן שכולם לקחו מ....הקוקה קולה.
ומה שקרה זה שאף אחד לא צייץ ולא אמר כלום.
 

coffee-righter

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
נכתב ע"י איצה מאייר;636269:
טוב אז אני יספר לך על מבחן שעשו בכיתה,
לקחו בקבוק קוקה קולה ובקבוק סופר דרינק והחליפו את המשקאות זה בזה.
שמו על שלחן בשביל שהקהל יתכבד.
כמובן שכולם לקחו מ....הקוקה קולה.
ומה שקרה זה שאף אחד לא צייץ ולא אמר כלום.



טעות בידך.

כולם לקחו מהקוקה, בגלל שזה היה קוקה.
אתה הוא זה שעבדו עליו
וסיפרו לך סיפורים שהחליפו...
 

פינחס

משתמש חדש
מאמר מעולה !!!
סופר דרינק מיתגו את עצמם בצורה טובה מאד כשתייה זולה ...
אני בכלל לא בטוח שהם מצטערים על המיתוג הזה מכיוון שעל המיתוג שתייה איכותית ויקרה נאבקים פפסי קוקה קולה ואפילו אר סי ולכן לדעתי טוב להם עם זה כי כשמחפשים את השתייה הכי זולה ולפעמים מחפשים כזו שתייה מיד עולה בראש ובעגלה סופר דרינק - אז הלך להם ...
 
א

איצה מאייר

אורח
נכתב ע"י coffee-righter;636275:
טעות בידך.

כולם לקחו מהקוקה, בגלל שזה היה קוקה.
אתה הוא זה שעבדו עליו
וסיפרו לך סיפורים שהחליפו...
אם נוח לך לחשוב כך אז בבקשה,
אבל המציאות היא שונה
 

יערי

משתמש מקצוען
נכתב ע"י טוהר;636261:
אתן לך שתי דוגמאות שיסייעו לך.

1. אם נניח אני אכין בבית משקה אגדי עם טעם גן עדן שעלות הייצור שלו 100 ש"ח לבקבוק וכל מי שיטעם אותו ישתגע מהטעם שלו, האם זה הופך אותו למותג או שהוא רק מוצר איכותי ויקר???

2. נניח שהמצאתי משחק עשוי פלסטיק ממוחזר שעלות הייצור שלו בסין 10 אגורות לחתיכה. למוצר קראתי "זיג" (או זיגים) עשיתי לו מיתוג (אם לא תקנה זיגים לילדים שלך, הם יהיו דחויים ומסכנים ואם תקנה תוכל לישון צהריים בכיף) ועכשיו כולם מדברים על ה"זיג" כמוצר חובה בכל בית... והילדים... מתים על זה!!!
האם לדעתך המוצר הוא איכותי (בחומר)??? כולה פלסטיק ממוחזר... והאם הוא יוקרתי???? כולה פלסטיק ממוחזר (רואים אפילו את הטביעות אצבע של הסיני שארז אותו)...

כל העניין הוא מיתוג...

האיכות והיוקרה נמדדים בערך שהוא נותן לילדים ולהורים במקרה הזה...

לצורך הדוגמה...בבנית האסטרטגיה השיווקית, מכרתי את המוצר בזול (ביחס לצעצועים אחרים) אך ביוקר ביחס לעלות היצור, כדי לתת למוצר "ערך". יצרתי לו תדמית של משחק כייפי (מי שזוכר את ה"פוגים"... עלו הון ביחס למוצר וכולה היה מדובר בחתיכת פלסטיק או פח) מיתגתי אותו כטרנד חובה בכל בית וכמשחק שיסחף את הילדים אחריו במקום להציק להורים וכ"ו

וה"זיגים"... נחטפו כמו לחמניות... כי עכשיו כולם רוצים "זיגים" בבית....
נכון שדי מהר יקומו מתחרים... אז אני אחזק את המיתוג עם "הזיג המקורי" בגדול על האריזה ובחנויות המכירה.במקביל אייצר מוצרים נלווים\משלימים, כדי להיות צעד לפני החיקויים וכן הלאה...

מקווה שהובנתי כראוי... (מי שרוצה לרכוש חבילת "זיגים"... אני מצטער, המלאי חוסל...)

ערב שמח (-:

אדיר
הדוגמאות שהבאת הם דוגמאות מצויינות לסוג השני של המותגים שמה שהופך אותם למותג הוא לא האיכות אלא סיבות צדדיות, כגון ראשוניות חברה מפורסמת ויוקרתית וכדומה.
ואני יחדד את הדברים יש הרבה מאד אנשים שקונים דווקא פסטה ובייגלך של אסם, רק בגלל שאוסם זה חברה מכובדת, על אף שאני לא ירדתי אף פעם לעומק ההבדל בין הטעמים של אוסם לבין של טעמן ובייגל למשל. אפילו שבדרך כלל אוסם מרשה לעצמה לקחת מחיר גבוה יותר.
מה זה אומר, לא יודע, אולי בתת מודע של האנשים אוסם נתפשת כחברה איכותית יותר, וממילא כל מוצר שלה יהפך אוטומטית למותג.
עוד דוגמא, יש הרבה אנשים שחברה בעלת שם לועזי בפרט אם היא בעלת שם עולמי ומוכר גורם להם לקנות את אותו בגד יותר מכל בגד אחר, אפילו אם החברה הראשונה מייצרת בסין והשניה בארץ, למה ? כי זה יותר מכובד (בלשון נקיה).
אבל להגיד שמוצר זול הוא מותג בגלל שהוא זול או בגלל רמת השיח שהוא מעורר\ זה דבר שלא מובן לי וגם לא הבאת לי דוגמאות לזה.
 

טוהר

משתמש צעיר
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
נכתב ע"י יערי;636335:
הדוגמאות שהבאת הם דוגמאות מצויינות לסוג השני של המותגים שמה שהופך אותם למותג הוא לא האיכות אלא סיבות צדדיות, כגון ראשוניות חברה מפורסמת ויוקרתית וכדומה.
ואני יחדד את הדברים יש הרבה מאד אנשים שקונים דווקא פסטה ובייגלך של אסם, רק בגלל שאוסם זה חברה מכובדת, על אף שאני לא ירדתי אף פעם לעומק ההבדל בין הטעמים של אוסם לבין של טעמן ובייגל למשל. אפילו שבדרך כלל אוסם מרשה לעצמה לקחת מחיר גבוה יותר.
מה זה אומר, לא יודע, אולי בתת מודע של האנשים אוסם נתפשת כחברה איכותית יותר, וממילא כל מוצר שלה יהפך אוטומטית למותג.
עוד דוגמא, יש הרבה אנשים שחברה בעלת שם לועזי בפרט אם היא בעלת שם עולמי ומוכר גורם להם לקנות את אותו בגד יותר מכל בגד אחר, אפילו אם החברה הראשונה מייצרת בסין והשניה בארץ, למה ? כי זה יותר מכובד (בלשון נקיה).
אבל להגיד שמוצר זול הוא מותג בגלל שהוא זול או בגלל רמת השיח שהוא מעורר\ זה דבר שלא מובן לי וגם לא הבאת לי דוגמאות לזה.


לדעתי אתה מבלבל בין המושגים. בהתחלה אתה מגדיר מותג כמוצר המצטייר כאיכותי ואז אתה מזכיר באותה נשימה (משפט) מוצר מתחרה שקוראים לו טעמן שהוא זול יותר ולדעתך טעמו לא פחות טוב משל אוסם. דהיינו הזכרת שני מותגים מתחרים. אוסם מתגה את עצמה איכותית ויוקרתית ולכן זה שמוצריה יקרים יותר, לא מפריע לאנשים לרכוש אותם. טעמן לעומת זאת גם היא מותג (שעבר מיתוג כדי להיות מותג)שחדר לשוק והוא נחשב פחות איכותי ויוקרתי מאוסם אך הוא עדיין מותג.

יש לי דוגמה נוספת בשבילך (ואחת המדהימות שפגשתי בימי חיי) איך בונים מיתוג לעסק\מוצר לא קיים.
מי שמכיר את הקמפיין שהיה ברשת ב' (סיפרו לי כמובן אני שומע רק רדיו קול חי(-: ) ל"פלאפל מוסקו".

יושב איזה גאון וחושב איך לפרק את התדמית של הפרסום ברשת ב', כפרסום יקר שמתאים רק לחברות גדולות ובונה מותג בשם "פלאפל מוסקו". הוא בונה קמפיין שלם על פלאפל ותיק בתל אביב עם טעם חבל"ז (ואל תשכח שאי אפשר לראות ולשמוע טעם) ויוצר תדמית לפלאפל לא קיים. אחרי שאנשים התחילו להתקשר ולחפש את הפלאפל המהולל ברשת ב' גילו את הסוד המדהים על המותג שלא היה קיים מעולם...
(אני אגב חושב שלהוגה הרעיון מגיע פרס נובל על גאוניות ויצרתיות).

אז מסתבר שאפשר אפילו למתג מוצר שאף אחד בעולם לא ראה שמע או טעם קודם. כמוצר אוכל איכותי ויוקרתי (כולה פלאפל)...

ערב שמח (-:

אדיר
 

coffee-righter

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
נכתב ע"י טוהר;636352:
מותג בשם "פלאפל מוסקו". הוא בונה קמפיין שלם על פלאפל ותיק בתל אביב עם טעם חבל"ז (ואל תשכח שאי אפשר לראות ולשמוע טעם) ויוצר תדמית לפלאפל לא קיים. אחרי שאנשים התחילו להתקשר ולחפש את הפלאפל המהולל ברשת ב' גילו את הסוד המדהים על המותג שלא היה קיים מעולם...
(אני אגב חושב שלהוגה הרעיון מגיע פרס נובל על גאוניות ויצרתיות).

אז מסתבר שאפשר אפילו למתג מוצר שאף אחד בעולם לא ראה שמע או טעם קודם. כמוצר אוכל איכותי ויוקרתי (כולה פלאפל)...

ערב שמח (-:

אדיר


אפשר גם אפשר להמציא פלאפל מוסקו
אפשר גם ג'חנון ברלין.
ואפשר גם להניע אנשים לחפש את ה"מותגים" הללו
עד לרגע שהם יגלו שאין כזה דבר, פה נגמר הסיפור וה"מותג".
בדיוק כמו בסופר דרינק, אפשר למתג אותם מפה ועד למוסקו
אך ברגע שאנשים יצמידו את פיהם לשפת הבקבוק, נגמר הסיפור.


*מוכרחים לציין לשבח את הסודה של סופר דרינק.
טעמו משובח,
הוא שם גז (ראשית הגז)
הוא שקוף,
וכיום גם הקרטון חזק דיו
למניעת פיזור הבקבוקים כשחוצים איתם הכביש.
 

באג

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
בסה"כ שיחקתם אותה
אחלה יחצנות לדרינק סופר :D
 

טוהר

משתמש צעיר
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
נכתב ע"י coffee-righter;636370:
אפשר גם אפשר להמציא פלאפל מוסקו
עד לרגע שהם יגלו שאין כזה דבר, פה נגמר הסיפור וה"מותג".

סוחטים את הפלאפל עד תום: שפ"מ מציעה את 'פלאפל מוסקו' למכרז

יום שני, 1 באוגוסט 2011 15:26 מאת: מערכת SHIVUK

המותג המומצא "פלאפל מוסקו" שנולד כדי להוכיח את אפקטיביות הפרסום בקול ישראל, מוצע כעת למכירה בידי שפ"מ, זכיינית שידורי הפרסום ברשתות הרדיו של קול ישראל. המותג יימכר למי שיתחייב לרכוש עבורו את המספר הגדול ביותר של חבילות פרסום ברדיו.

קמפיין "מוסקו" זכה במדליית הזהב בתחרות האפי לבחינת המהלך השיווקי האפקטיבי של השנה בתקציבים קטנים. "הזכייה שלנו באפי הוכיחה כי הרדיו של קול ישראל הוא המדיום הנכון לייצר מהלך שיווקי אפקטיבי - עם תוצאות מדידות ואובייקטיביות מוכחות - גם כאשר לא רוצים או לא יכולים להוציא סכומי עתק על פרסום", אמר אברהם פרחי, מנכ"ל שפ"מ.

פרחי ציין, כי נתוני TGI האחרונים, המצביעים על גידול ניכר בשיעורי ההאזנה של צעירים בני 18-29 לתוכניות האקטואליה של רשת ב' אף מגבירות ומרחיבות את אפקטיביות הפרסום ברדיו של קול ישראל לציבורים נוספים.

המכרז ייפתח לציבור המפרסמים מחר ויינעל ב-7.9.

לקוח מאתר איגוד השיווק הישראלי
 

אלי ויסברג

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
לכאורה, המעלה של סופר דרעק היא באיכות הנמוכה של המוצר שמאפשרת מחיר נמוך, וכך החברה ממתגת את עצמה אוטומטית למתפשרים.
לכן מיתוג מחודש שינסה להכניס את המוצר למגרש המשקאות האיכותיים אולי יצליח, אבל ישנה למעשה את קהל היעד.
 
א

אליהו פריד

אורח
גם מלברו וגם טיים וכל שאר הסיגריות זה רעל, אבל מלברלו ממותג יותר מנקסט, מדהים! לא???
כשהייתי ילד ונפל לי שן, אמא שלי רצתה להדגים את הנזקים שקוקה קולה עושה לשיניים.
היא מלאה כוס קולה והניחה בתוכו את השן תוך יום יומיים הקוקה קולה עיכלה את השן.
בקוקה קולה יש כנראה יותר סוכר ממים.

כך שקוקה קולה זה גם רעל עכברים, אז אם אפשר למתג את קוקה קולה, אפשר למתג את סופר דרינק.
אגב, קוקה קולה לא ממותגת כשתיה טעימה, אלא כשתיה מצננת, אה כן ואמRיקה.... (סמים רוק אנד רול ו... + חוף ים)
אז סופר דרינק צריך להיות המצנן הרשמי הישראלי.

קוקה קולה יותר איכותי מסופר דרינק??? מדהים, לפי איזה קו תקן???

אפשר למתג את סופר דרינק בכל כיוון שרוצים
'גם "איכות" וגם מחיר.
השאלה של כל מועמד לנשיאות בקמפיין בחירות "יש'ך מספיק כסף???"
 

A JERBI

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
סוכות שעבר ההורים שלי קיבלו הרבה "סופר דרינק" שכמובן נשאר מיותם, אך אחרי שנגמרו כמה בקבוקי RC שפכנו לתוכם סופר דרינק:D, וראו איזה פלא הל נגמר:)

אך זה רק אצל ילדים, ואנשים שחיים זרם! ומי שלא, ישים לב! (ולא רק בזה)

ועוד משהו- קוקה קולה הוא הרעל הכי איכותי, ולא בגלל הסוכר, תנסו לשים שם שן... ואח"כ תגיבו!
 

יערי

משתמש מקצוען
יתכן שהמאמר הזה הוא סוג של טיזר לסופר דרינק, כתחביבו של נוחעם ? ימים יגידו.
לפחות את קוראי האשכול כבר הספקתם לשכנע.
 

דובדבני

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
מה בין קורנפלקס קלוגס לקורנפלקס תלמה?
קלוגס הינו מותג אנגלי יוקרתי, בעל מוניטין של עשרות שנים, הנמכר בארצות רבות. (תקנו אותי בפרטים).
אנשים שגדלו על קלוגס מבינים שא"א להשוות את קונפלקס תלמה לקלוגס.
ומה עם אנשים שלא מכירים?
בארץ, ובעיקר בציבור החרדי, קורנפלקס זה תלמה.
פעם אחת פירגנתי לנו קלוגס. (הוא יקר יותר משמעותית). הילדים שלי, במגוון גילאים, שטעמו את הקלוגס, לא הצליחו להבין מה נפל על אמא שלהם שנהנית מטעמו של הקורנפלקס בעל המרקם המוזר....
מי אמר שסופר דרינק פחות טעים מקוקה קולה? אולי בכל אשמה הלשון שלנו שהתרגלה לטעם, ומוחנו, שקיבע עצמו שקוקה קולה הוא 'המשקה' הטעים?
חסרים ממתקים ממותגים בטעמים מזוויעים?
פעם ראשונה, שטעמתי, לפני כ15 שנה את הטעם החמוץ מתוק, חשבתי שקורה לי משהו.....
 

obyektiv

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
D I G I T A L
לא תמיד זה פסיכולוגי.
לפעמים החומרים בהם משתמשים יותר איכותיים.
ואז, העבודה של הפרסומאי, למצוא את אותה נקודה שתגבר על השיקול הזה, או תתעלם ממנה ותציג את הנקודות האחרות החיוביות או הנותנות אוירה מתאימה להעדפת המוצר.
ככל שהמוצר פחות זוהר העבודה יותר מאתגרת.
 

אברוּמי

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
נכתב ע"י דובדבני;636492:
מי אמר שסופר דרינק פחות טעים מקוקה קולה? אולי בכל אשמה הלשון שלנו שהתרגלה לטעם, ומוחנו, שקיבע עצמו שקוקה קולה הוא 'המשקה' הטעים?
חסרים ממתקים ממותגים בטעמים מזוויעים?
פעם ראשונה, שטעמתי, לפני כ15 שנה את הטעם החמוץ מתוק, חשבתי שקורה לי משהו.....

מי אמר?!
נו, באמת!

יש סיבה למה לשוננו התרגלה ל RC / PEPSI
ודבקה לחיכנו כשהתקרבה לסופרדרינק.
פשוט, 6,000,000 אנשים לא טועים ולא מחליפים וינדולין בקולה.

והמשוואה של קלוגס ותלמה אינה דומה לענייננו
קוראים לזה טעם נרכש...
את הטעם של קלוגס בהחלט אפשר לרכוש
מה שאין כן...

ומעניין, שמתי לב שחברת סופר דרינק
השמיטה מתויות המשקאות שלהם
את הכיתוב 'לא למאכל'.
 

אברוּמי

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
בעבר ניסתה קוקה קולה לשווק במחנינו קולה בטעם חדש,
בטעם שרי, דובדבן, לא זוכר בדיוק.
מישהו יכול למצוא היום כזה בקבוק?

אין לי מושג אם במגזר הכללי אפשרי למצוא אחד שכזה.
מה שאומר, שאפי' קוקה קולה
השופכים מליונים על קמפיין שיווק
לא תמיד מצליחים,
כי ישנם טעמים בלתי נרכשים.

עוד דוגמא, של אוסם, בטעמים חדשים של ה'בסלי'
שבמשך השנים ניסו דברים חדשים, ולא הצליח
בילדותי יצא 'בסלי' חדש של 'אוסם' בטעמים של קטשופ וטאקו.
שנה וחצי, והם נעלמו מהמדפים ומהנוף.
אז לא בכל מקרה המיתוג יעיל.
ולא תמיד קונים האסקימואים קרח.
 

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
נכתב ע"י אברומי נויבירט;636564:
אני נזכר שבעבר
קוקה קולה ניסתה לשווק במחנינו קולה בטעם חדש,
בטעם שרי, דובדבן, לא זוכר בדיוק.
מישהו יכול להראות לי היום כזה בקבוק?

אין לי מושג אם במגזר הכללי אפשרי למצוא אחד שכזה.
מה שאומר, שאפי' קוקהקולה
השופכים מליונים על קמפיין שיווק
לא תמיד מצליחים,
כי ישנם טעמים בלתי נרכשים.

עוד דוגמא, של אוסם, בטעמים חדשים של ה'בסלי'
שבמשך השנים ניסו דברים חדשים, ולא הצליח
בילדותי יצא 'בסלי' חדש של 'אוסם' בטעמים של קטשופ וטאקו.
שנה וחצי, והם נעלמו מהמדפים ומהנוף.
אז לא בכל מקרה המיתוג יעיל.
ולא תמיד קונים האסקימואים קרח.

ואני מחפשת את הטאקו עד עצם היום הזה...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  20  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה