למתג את סופר דרינק

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
נכתב ע"י אברומי נויבירט;636536:
ודבקה לחיכנו כשהתקרבה לסופרדרינק.
פשוט, 6,000,000 אנשים לא טועים ולא מחליפים וינדולין בקולה.

אתה יודע כמה מתוכם לא ניסו בכלל בגלל דעות קדומות?
(ואני בתוכם)
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
נכתב ע"י אברומי נויבירט;636564:
אני נזכר שבעבר
קוקה קולה ניסתה לשווק במחנינו קולה בטעם חדש,
בטעם שרי, דובדבן, לא זוכר בדיוק.
מישהו יכול להראות לי היום כזה בקבוק?

אין לי מושג אם במגזר הכללי אפשרי למצוא אחד שכזה.
מה שאומר, שאפי' קוקהקולה
השופכים מליונים על קמפיין שיווק
לא תמיד מצליחים,
כי ישנם טעמים בלתי נרכשים.


הסיבה שקוקה קולה הורידה אותם מהמדף היא אחרת לחלוטין.
התרחבות של מותג למוצרים נוספים בקטגוריה, מחלישה את חוזקו. זו הסיבה שקוקה קולה נותרה קוקה קולה שחור בלבד! אפילו את הדיאט שלהם בחו"ל הם מוכרים תחת מותג אחר.
 

דובדבני

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
ואולי, פפסי וRC הצליחו כי מיתגו את עצמם ואילו סופר דרינק לא מיתגו ולא הצליחו???
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
אכן. לא קראתם מספיק בעיון את האותיות הקטנות מרוב הזדהות...
סופר דרינק מעולם לא טרחה למתג את עצמה כראוי. בזהירות הייתי אומרת שהיא מותג, לא בזכות עצמה, אלא בגלל שהציבור מיתג אותה כחברה זולה, שטעם משקאותיה אינו מהמשובחים שניתן בשוק.
 

RacheliArt

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
אני עדייו מתלבטת אם יצרני סופר דרינק הם לא "סנו"...לפחות את המשקה הכחול...

האמת, יש לסופר דרינק קרטוניות נקטרים די טעימים. במיוחד האגסים.
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
שימו לב, כל הצוחקים והמלגלגים למיניהם, עושים זאת רק על גב המוגזים שלהם.
יש להם סדרה של משקאות קלים, ממש נעימים לחיך.
אל תתחילו איתי, זה לא ג'אמפ, אבל ממש לא חומרים כימיים מעורבים באורניום מועשר.
 

דובדבני

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
ספרייט גם מיוחסת לקוקה קולה וממותגת באופן נפרד כדי לא להחליש את כוחה.
 

דניאל נ

משתמש מקצוען
מוזר מאוד אני המפונק היחיד ???
אין סיכוי שלא אבדיל בין קוקה קולה לפפסי וארסי שלא לדבר על סופר דרינק שנראה שחיפשו את המתכון הכי מגעיל לקולה ויצרו תערובת מוזרה ומגעילה
לגבי שאר החברות והמותגים : לכל חברה יש   טכנאי מזון שתפקידו לערבב כימיקלים וחומרים שונים וליצור משהו אכיל ופה מגיע ההבדל הגדול : בעוד חברת מגדנות או מתוקי או חברות מסכנות אחרת מעסיקות טכנאי מזון שלמד שנתיים ומקבל משכורת מינימום ובהתאם לכך בחוזה שלו נכתב שהמוצר צריך להיות אכיל בסופו של יום . בחברת אוסם מעסיקים צוות שלם של טכנאים מהטובים ביותר והחומרים שהם משתמשים יקרים יותר ולא יעזור כלום הטעם שונה לחלוטין
ברור לי שיש קמצנים ששותים סופר דרינק ואוכלים ביסלי של חברת ״משמחים״ ומרגישים טעם גן עדן בכך שחסכו 2 שקלים אבל אדם רגיל שלא מרגיש את ההבדל כדאי לו לגשת בדחיפות לרופא אף לשון וגרון
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י לללי;636580:
הסיבה שקוקה קולה הורידה אותם מהמדף היא אחרת לחלוטין.
התרחבות של מותג למוצרים נוספים בקטגוריה, מחלישה את חוזקו. זו הסיבה שקוקה קולה נותרה קוקה קולה שחור בלבד! אפילו את הדיאט שלהם בחו"ל הם מוכרים תחת מותג אחר.

את טועה.
דיאט קולה הוא אחד המוצרים הנמכרים של קוקה קולה.
למיטב זכרוני המקליש, ייתכן שאפילו יותר מהקולה הרגילה.
 

Shia

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
נכתב ע"י naamah;636801:
את טועה.
דיאט קולה הוא אחד המוצרים הנמכרים של קוקה קולה.
למיטב זכרוני המקליש, ייתכן שאפילו יותר מהקולה הרגילה.

ייתכן שזה נמכר יותר מקוקה-קולה רגיל, אבל זה אכן משוווק תחת מותג נפרד בשם "Diet Coke".
צפה בקובץ המצורף 102549
 

קבצים מצורפים

  • coke.png
    KB 11.1 · צפיות: 15

נוי

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
נכתב ע"י דניאל נ;636772:
מוזר מאוד אני המפונק היחיד ???
אין סיכוי שלא אבדיל בין קוקה קולה לפפסי וארסי שלא לדבר על סופר דרינק שנראה שחיפשו את המתכון הכי מגעיל לקולה ויצרו תערובת מוזרה ומגעילה
לגבי שאר החברות והמותגים : לכל חברה יש טכנאי מזון שתפקידו לערבב כימיקלים וחומרים שונים וליצור משהו אכיל ופה מגיע ההבדל הגדול : בעוד חברת מגדנות או מתוקי או חברות מסכנות אחרת מעסיקות טכנאי מזון שלמד שנתיים ומקבל משכורת מינימום ובהתאם לכך בחוזה שלו נכתב שהמוצר צריך להיות אכיל בסופו של יום . בחברת אוסם מעסיקים צוות שלם של טכנאים מהטובים ביותר והחומרים שהם משתמשים יקרים יותר ולא יעזור כלום הטעם שונה לחלוטין
ברור לי שיש קמצנים ששותים סופר דרינק ואוכלים ביסלי של חברת ״משמחים״ ומרגישים טעם גן עדן בכך שחסכו 2 שקלים אבל אדם רגיל שלא מרגיש את ההבדל כדאי לו לגשת בדחיפות לרופא אף לשון וגרון
נראה לי שיתאים לך לעבוד בתור טועם ביקב.:)
יש אכן אנשים עם חוש טעם מפותח שחשים בהבדלים. פסיכולגיה או לא , לא יצליחו לבלבל להם את חוש הטעם.
 

נקי_כפים

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
נכתב ע"י דניאל נ;636772:
לגבי שאר החברות והמותגים : לכל חברה יש   טכנאי מזון שתפקידו לערבב כימיקלים וחומרים שונים וליצור משהו אכיל ופה מגיע ההבדל הגדול : בעוד חברת מגדנות או מתוקי או חברות מסכנות אחרת מעסיקות טכנאי מזון שלמד שנתיים ומקבל משכורת מינימום ובהתאם לכך בחוזה שלו נכתב שהמוצר צריך להיות אכיל בסופו של יום . בחברת אוסם מעסיקים צוות שלם של טכנאים מהטובים ביותר והחומרים שהם משתמשים יקרים יותר ולא יעזור כלום הטעם שונה לחלוטין
ברור לי שיש קמצנים ששותים סופר דרינק ואוכלים ביסלי של חברת ״משמחים״ ומרגישים טעם גן עדן בכך שחסכו 2 שקלים אבל אדם רגיל שלא מרגיש את ההבדל כדאי לו לגשת בדחיפות לרופא אף לשון וגרון

הוא אשר אמרנו : "מיתוג"

וכי מי סיפר לך על מהות ועומק ההבדל בין כימאי (יותר תקני לומר "טכנולוג מזון") אוסם לטכנאי מגדנות? היית שם? בדקת?

אלא מה, הכל נמצא בראש: כשאתה רואה מוצר של אוסם הממותגת כאיכותית אתה מייד חולם על מעבדה נוצצת בה פזורים עשרות מכשירים שלא מעלמא הדין, ולהפך...

זה עצם כוחו וגדולתו של מותג.

על חברת "מנה" שמעת?
שנים שהיא מכרה חטיפים ומוצרי מאפה באריזות שקופות ועלובות בלי מותג, "תן צ'אפ" קראו להם ועוד בסגנון, היחס אליה היה נחות אפילו משל סופר דרינק, לפני שנתיים סנו רכשה את החברה על מנת להכנס לקטגוריית המזון, המוצרים נשארו כשהיו, האריזות קיבלו סופר עיצוב ו...היום שקדי מרק של מנה מכבדים כל שלחן שבת...
 

coffee-righter

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
מתהליך המיתוג החדש של סופ & דרינק.

בקרוב סדרת טעמים חדשה תחת הסיווג של משקאות היברידיים,
גם משקה וגם מרק.

במקרה ואורחים נחתו אצלך ללא התראה מוקדמת
קח סופ אנד דרינק, והגש בטמפרטורת החדר.
האורח צמא?! כוס סופנדרינק, והבעיה באה על פתרונה.
 

קבצים מצורפים

  • soup and drink copy.jpg
    KB 643.5 · צפיות: 13

אלי אלימלך

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
דעתי הקטנה היא שסופר דרינק מוכרחת לישאר בצורה שהיא כעת.
א. עטיפת נייר מחוספס ולא ניילוני (כמו שאר החברות)
ב. לוגו, שם, ועיצוב שנעשו בתוכנת וורד בשנות המילניום המוקדמות :)
הסיבה, המחיר הלא-כל-כך נמוך!
ואעשה כלומר:
ר' זונדל וארבעה עשר ילדיו (בציבורינו החרדי מרובה הילדים וקצוץ הקצבאות), מגיע לפיופ הירושלמית עם סובארו האברכים הבלויה שלו, לרכוש את שתיית השבת.
הוא מעוניין מיד את המשקה הכי זול. הוא לא צריך לחפש ולהשוות מחירים. עטיפת הנייר הקורעה מדברת מיידית אליו. השם סופר דרינק, יאכנע מארץ היאכנעס, אומר לו הכל.
ואזי, אם יבדוק וייראה שההבדל בין סופר דרינק ובין RC קולה הוא בסך הכל שקל וחצי או שתים לארגז (שזה האמת!!), הוא יעבור לRC. אבל הוא לא בודק בכלל. משום שהמיתוג של סופר דרינק ישכנע אותו בכל מקרה שזהו זה. הנה המותג שחיפשת. זה הההכי זול ואל תספרו לי סיפורים קינדערלאך!
לפספס את קהל היעד הענק הזה ולהתחיל להתחרות עם RC, פפסי וקוקה קולה? אתמהה!
 

נקי_כפים

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
עוד 2 דוגמאות רלוונטיות ביותר שעולות לי בראש:

גביעי גלידה: קניתם פעם גביעי גלידה בסופר? הידעתם שאת כל שלל המותגים המופיעים על המדף מיצרת ייצרנית אחת בלבד?
א"כ למה הגביעים של אוסם עולים פי 2 מהגביעים של גילרו/עלמה ה"מתחרה"?

מותג, אמרנו כבר?!

וופלים של עלית קניתם? עלית אמנם מייצרת וופלים רבים במפעלה הפרטי, אולם, הוופלים בהכשר המהדרין מיוצרים על ידי מגדנות או משהו דומה, מנסיון הם באותו טעם/צורה/מרקם בדיוק, רק שאלו של עלית עולים פי....

כוחו של מותג.

וכאן זה בלי שום נסיון להצטעצע ולספר על נוסחאות סודיות וחומרי גלם יחודיים, אותו המוצר עצמו עם מותג ובלעדיו...

ושלא תחשבו שאני ממציא הנה הדברים מתוך אתר כלכליסט:
כמעט לכל רשת שיווק בישראל יש כיום באמתחתה מותג פרטי. ובכל זאת, נראה כי המותגים הפרטיים לא הצליחו לפרוץ לתודעת הצרכנים: מכירות המותגים הפרטיים מהוות עד 10% בלבד מסך המכירות של רשתות השיווק בארץ, לעומת 30% ברשתות בחו"ל. נתונים אלו מלמדים כי הצרכן הישראלי מסרב לוותר על המותגים הגדולים והמוכרים לטובת מוצרים לא ממותגים, שלרוב זהים למותג המקורי וזולים ממנו בכ־10%–15%.
למעשה, בעלי רשתות השיווק מאשימים בעליות המחירים של מוצרי המזון בין היתר גם את הצרכנים, שממשיכים לקנות מותגים ולא מוכנים להתנסות במותג הפרטי. "הצרכן אשם חלקית בעליית המחירים, בעצם היותו מוטה מותג", אומר איל רביד, הבעלים והמנכ"ל של רשת השיווק א.ב.א. ויקטורי. "הצרכן קונה אסם, תלמה ועלית, ולא מוכן אפילו להתנסות במותג הפרטי בתחום מוצרי המזון. אם הוא יתחיל להבין שאין סיבה לקנות טונה ויליגר כשניתן לקנות טונה של המותג שמיוצרת על ידי ויליגר; ושאין סיבה לקנות גביעי גלידה אסם כשהוא יכול לקנות מותג פרטי המיוצר על ידי גילרו, שמייצרת גם לאסם - המצב ישתנה".
 

חיים2

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
שמעתי שלסופר דרינק יש את כל הטעמים חוץ מפיש יוך (ציר דגים) מוגז,

אולי כחלק מהמיתוג הם ימשיכו להוסיף גם את הטעם הזה.
 

יצירתית

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
חברת סופר דרינק החליטה לצ'פר את חברי הפורום, ושלחה 2 ארגזי קולה למשרדי פרוג
אתם מוזמנים לבוא ולקחת...
מי מגיע מחר לב"ב ויוכל להביא לי?
 

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
נכתב ע"י נקי_כפים;637080:
הצרכן הישראלי מסרב לוותר על המותגים הגדולים והמוכרים לטובת מוצרים לא ממותגים, שלרוב זהים למותג המקורי וזולים ממנו בכ־10%–15%.
למעשה, בעלי רשתות השיווק מאשימים בעליות המחירים של מוצרי המזון בין היתר גם את הצרכנים, שממשיכים לקנות מותגים ולא מוכנים להתנסות במותג הפרטי. "הצרכן אשם חלקית בעליית המחירים, בעצם היותו מוטה מותג", אומר איל רביד, הבעלים והמנכ"ל של רשת השיווק א.ב.א. ויקטורי. "הצרכן קונה אסם, תלמה ועלית, ולא מוכן אפילו להתנסות במותג הפרטי בתחום מוצרי המזון. אם הוא יתחיל להבין שאין סיבה לקנות טונה ויליגר כשניתן לקנות טונה של המותג שמיוצרת על ידי ויליגר; ושאין סיבה לקנות גביעי גלידה אסם כשהוא יכול לקנות מותג פרטי המיוצר על ידי גילרו, שמייצרת גם לאסם - המצב ישתנה".

למעט מותג הרשת יש שיקר בכמה שקלים טובים מכל המתחרים כולל הממותגים - טריק לקחת כסף ממי שאוטומטית לוקח את מותג הבית ע"מ לחסוך...
 

Shia

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
יש מידה רבה של אמת בטיעון שאותו הציג נקי כפיים:
נכתב ע"י נקי_כפים;636901:
...הכל נמצא בראש: כשאתה רואה מוצר של אוסם הממותגת כאיכותית אתה מייד חולם על מעבדה נוצצת בה פזורים עשרות מכשירים שלא מעלמא הדין, ולהפך...
זה עצם כוחו וגדולתו של מותג...

ללא ספק, בעידן שלנו, מותגים נשענים על דברים חיצוניים כמו שפה עיצובית מהוקצעת ועדכנית, חומרי עטיפה ואריזה איכותיים הקורצים לצרכן מהמדף, פרסום ויח"צ יקרים המגבירים את החשיפה למותג באמצעי המדיה ועוד מגוון עזרים פירוטכניים המאדירים את שמו של המותג.

אבל כהדיוט גמור וחסר הבנה בתחום, אני רוצה להציג זוית אחרת.
מותגים מנצחים תמיד הציעו ערך מוסף אמיתי ומוחשי הניתן לכימות ולמדידה. משהו שהוא מעבר לרעש וצלצולים ועיצוב מהמם.
-קל לקבוע שאאודי הוא פשוט אוטו טוב יותר מפיאט.
-קל להבחין באופן אובייקטיבי שמקדחה של "בוש" היא טובה יותר ממקדחה סינית לא נודעת.
-אפשר להבחין בהבדל הברור בין הטעם של שוקולד למריחה "השחר" לבין שוקולד למריחה "נוטלה"...
-צרכן של עלית יודע שהוא יכול להתקשר למוקד שירות לקוחות ולקבל פיצוי על מוצר פגום, לעומת צרכן של "ח.א.פ.ר. תעשיות מזון מישור אדומים", שאין לו בכלל לאן להתקשר.
לא יעזרו כל התעלולים המיתוגיים...

בקיצור, לקוח של "סופר דרינק", מבין שאם הוא מחפש משקה איכותי בעל טעם מעודן, זו לא הכתובת.

אמנם לסופר דרינק, דווקא ישנו ערך מוסף. זה אכן משקה מנצח ...
...בקטגוריה של מחיר.
סופר דרינק ללא ספק ממוצב כמוצר הזול ביותר בקטגוריה של משקאות קלים.
מיתוג חכם ואגרסיבי ללא ספק יכול להיטיב עם כל מותג, אבל לאור האמור, יש מקום להסתפק האם נכון מבחינת ערכי המותג (זול, עממי) להשקיע משאבים במאמצי מיתוג בעזרת האמצעים המשמשים את המתחרים.
מהלך כזה כרוך בהקצאת תקציבים נכבדים -שיתגלמו בסופו של דבר במחיר המוצר, ובכך יחלישו את היתרון העיקרי שלו ויפגעו במיצוב הזול שלו.
פלח השוק השותה סופר דרינק, עלול לנטוש את המותג לנוכח הפיכת עורו.

לסיכום, הכדאיות של מיתוג מחדש של סופר-דרינק, לאחר שקלול העלויות שלו והפגיעה במיצוב, עלולה להתברר כמיותרת במקרה הטוב או כלא כדאית כלל במקרה הגרוע.
 

inasher

משתמש רשום
ממחקר פרטי שערכתי בין מכרים וידידים ישנם אנשים מפונקים ובעלי אמצעים שאוהבים מאוד את הקרטוניות (נקטר) של סופר דרינק ולא מטעמי חסכון.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  31  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה