נכתב ע"י אברומי נויבירט;636536:ודבקה לחיכנו כשהתקרבה לסופרדרינק.
פשוט, 6,000,000 אנשים לא טועים ולא מחליפים וינדולין בקולה.
אתה יודע כמה מתוכם לא ניסו בכלל בגלל דעות קדומות?
(ואני בתוכם)
נכתב ע"י אברומי נויבירט;636536:ודבקה לחיכנו כשהתקרבה לסופרדרינק.
פשוט, 6,000,000 אנשים לא טועים ולא מחליפים וינדולין בקולה.
נכתב ע"י אברומי נויבירט;636564:אני נזכר שבעבר
קוקה קולה ניסתה לשווק במחנינו קולה בטעם חדש,
בטעם שרי, דובדבן, לא זוכר בדיוק.
מישהו יכול להראות לי היום כזה בקבוק?
אין לי מושג אם במגזר הכללי אפשרי למצוא אחד שכזה.
מה שאומר, שאפי' קוקהקולה
השופכים מליונים על קמפיין שיווק
לא תמיד מצליחים,
כי ישנם טעמים בלתי נרכשים.
נכתב ע"י לללי;636580:הסיבה שקוקה קולה הורידה אותם מהמדף היא אחרת לחלוטין.
התרחבות של מותג למוצרים נוספים בקטגוריה, מחלישה את חוזקו. זו הסיבה שקוקה קולה נותרה קוקה קולה שחור בלבד! אפילו את הדיאט שלהם בחו"ל הם מוכרים תחת מותג אחר.
נכתב ע"י naamah;636801:את טועה.
דיאט קולה הוא אחד המוצרים הנמכרים של קוקה קולה.
למיטב זכרוני המקליש, ייתכן שאפילו יותר מהקולה הרגילה.
נראה לי שיתאים לך לעבוד בתור טועם ביקב.נכתב ע"י דניאל נ;636772:מוזר מאוד אני המפונק היחיד ???
אין סיכוי שלא אבדיל בין קוקה קולה לפפסי וארסי שלא לדבר על סופר דרינק שנראה שחיפשו את המתכון הכי מגעיל לקולה ויצרו תערובת מוזרה ומגעילה
לגבי שאר החברות והמותגים : לכל חברה יש טכנאי מזון שתפקידו לערבב כימיקלים וחומרים שונים וליצור משהו אכיל ופה מגיע ההבדל הגדול : בעוד חברת מגדנות או מתוקי או חברות מסכנות אחרת מעסיקות טכנאי מזון שלמד שנתיים ומקבל משכורת מינימום ובהתאם לכך בחוזה שלו נכתב שהמוצר צריך להיות אכיל בסופו של יום . בחברת אוסם מעסיקים צוות שלם של טכנאים מהטובים ביותר והחומרים שהם משתמשים יקרים יותר ולא יעזור כלום הטעם שונה לחלוטין
ברור לי שיש קמצנים ששותים סופר דרינק ואוכלים ביסלי של חברת ״משמחים״ ומרגישים טעם גן עדן בכך שחסכו 2 שקלים אבל אדם רגיל שלא מרגיש את ההבדל כדאי לו לגשת בדחיפות לרופא אף לשון וגרון
נכתב ע"י דניאל נ;636772:לגבי שאר החברות והמותגים : לכל חברה יש טכנאי מזון שתפקידו לערבב כימיקלים וחומרים שונים וליצור משהו אכיל ופה מגיע ההבדל הגדול : בעוד חברת מגדנות או מתוקי או חברות מסכנות אחרת מעסיקות טכנאי מזון שלמד שנתיים ומקבל משכורת מינימום ובהתאם לכך בחוזה שלו נכתב שהמוצר צריך להיות אכיל בסופו של יום . בחברת אוסם מעסיקים צוות שלם של טכנאים מהטובים ביותר והחומרים שהם משתמשים יקרים יותר ולא יעזור כלום הטעם שונה לחלוטין
ברור לי שיש קמצנים ששותים סופר דרינק ואוכלים ביסלי של חברת ״משמחים״ ומרגישים טעם גן עדן בכך שחסכו 2 שקלים אבל אדם רגיל שלא מרגיש את ההבדל כדאי לו לגשת בדחיפות לרופא אף לשון וגרון
נכתב ע"י נקי_כפים;637080:הצרכן הישראלי מסרב לוותר על המותגים הגדולים והמוכרים לטובת מוצרים לא ממותגים, שלרוב זהים למותג המקורי וזולים ממנו בכ־10%–15%.
למעשה, בעלי רשתות השיווק מאשימים בעליות המחירים של מוצרי המזון בין היתר גם את הצרכנים, שממשיכים לקנות מותגים ולא מוכנים להתנסות במותג הפרטי. "הצרכן אשם חלקית בעליית המחירים, בעצם היותו מוטה מותג", אומר איל רביד, הבעלים והמנכ"ל של רשת השיווק א.ב.א. ויקטורי. "הצרכן קונה אסם, תלמה ועלית, ולא מוכן אפילו להתנסות במותג הפרטי בתחום מוצרי המזון. אם הוא יתחיל להבין שאין סיבה לקנות טונה ויליגר כשניתן לקנות טונה של המותג שמיוצרת על ידי ויליגר; ושאין סיבה לקנות גביעי גלידה אסם כשהוא יכול לקנות מותג פרטי המיוצר על ידי גילרו, שמייצרת גם לאסם - המצב ישתנה".
נכתב ע"י נקי_כפים;636901:...הכל נמצא בראש: כשאתה רואה מוצר של אוסם הממותגת כאיכותית אתה מייד חולם על מעבדה נוצצת בה פזורים עשרות מכשירים שלא מעלמא הדין, ולהפך...
זה עצם כוחו וגדולתו של מותג...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
הנחת ענק!
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
24.06
י"ח סיוון
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
7.05
כ"ט ניסן
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
מלחמה מבעד לעדשה
עם אילן לורנצי
שיתוף מטלטל ומיוחד על צילומים בזמן מלחמה ותיעודים יותאי דופן זווית יוצאת דופן מתוך עזה והעוטף ועד הצפון
לתלמידים ובוגרים בלבד!
תהילים פרק קלב
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ: