למתג את סופר דרינק

בנים

משתמש צעיר
ועוד משהו שכדאי לבדוק, הקולה דיאט לימון שלהם לא רעה בכלל.
 

דניאל נ

משתמש מקצוען
נכתב ע"י inasher;637421:
ממחקר פרטי שערכתי בין מכרים וידידים ישנם אנשים מפונקים ובעלי אמצעים שאוהבים מאוד את הקרטוניות (נקטר) של סופר דרינק ולא מטעמי חסכון.

ממחקר שערכתי : יש ידידים ומכרים בעלי אמצעים ומפונקים שהינם קמצנים ( סליחה - חסכנים )
היום יש שמות חדשים לכל דבר
קמצן= חסכן
שמן = בריא
שבבניק בשידוכים = בחור עם לב זהב
בזבזן = לארג׳
ערבי = אפרו פלסטינאי
יש לו אופי = עקשן בצורה מחרידה
רצח = המתת חסד

ילד מופרע = מיוחד
חסר טקט= בעיות חברתיות
עובד נקיון = מנהל לוגיסטיקה
מלמד בחיידר = ר״מ בכיתה ד׳
אברך בישיבה = משיב בסדר ג׳
מאעכר - עסקן
גנב - קומבינטור
בכיין ומקטר = רגיש לסביבה
מגיב בפרוג = קופרייטר ועוסק ביח״צ :D
משקה גועלי = סופר דרינק
 

bbr

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
נכתב ע"י דניאל נ;637452:
ממחקר שערכתי : יש ידידים ומכרים בעלי אמצעים ומפונקים שהינם קמצנים ( סליחה - חסכנים )
היום יש שמות חדשים לכל דבר
קמצן= חסכן
שמן = בריא
ילד מופרע = מיוחד
חסר טקט= בעיות חברתיות
עובד נקיון = מנהל לוגיסטיקה
מלמד בחיידר = ר״מ בכיתה ד׳
אברך בישיבה = משיב בסדר ג׳
מאעכר - עסקן
גנב - קומבינטור
בכיין ומקטר = רגיש לסביבה
מגיב בפרוג = קופרייטר ועוסק ביח״צ :D
משקה גועלי = סופר דרינק

הכן נכון בול!
חוץ מהשורה האחרונה:D:D:D
 

דובדבני

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
באם סופר דרינק ירצו למתג עצמם, יהיה עליהם לשנות הכל למעט את המשקה בעצמו.

1. מציאת ערך, שאף מותג עוד לא תפס בעלות עליו - הבטחה מותגית.
הראש הקריאייטיבי, מסתבר, יאלץ לעבוד חודשים נוספים על מציאת נישה כזאת. ברם, השמיים הם הגבול וכבר החיו מוצרים בעולם.
2. מיתוג מחדש: שינוי שם, צבעים, צורה, לוגו - סביבה מותגית.

 

imagine

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
יש ל"סופר דרינק" הרבה מה ללמוד מ"טמבור" ו"נירלט"!!!!!
תראו איך שתי יצרניות צבע הצליחו למתג את עצמן! ואילו השלישית.... (למרות שיש לה צבעים הרבה יותר חזקים :) :) :)
ואפרופו מותג... כאשר גיסי קנה שולחן וכסאות מטבח, הוא שם לב לתופעה מעניינת: בכל חנויות הרהיטים הוא פגש את אותם קטלוגים! מאותה חברה! עם אותם המוצרים!!! כאשר חקר תופעה זו לעומק הוא הצליח "לסחוט" ממוכר אחד את הסוד שלהלן: כל, אבל כל, רהיטי המטבח המשווקים ארץ מיוצרים על ידי אותו יצרן!!! רק שאם קנית אותם בחנות ממותגת הרגשת שכל שקל מה-1800 ששילמת שווים את הסחורה... ואם שפר מזלך, ונפרדת רק מ- 1400 ש"ח בחנות ה"יאכנעית" ל"ע ול"עליכם, הרי שרק מזה כבר יצא התאבון מכל האוכל (והסופר דרינק :) שאתה תאכל עם אותם שולחנות וכסאות...
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מי שחושב שההבדל בין קוקה-קולה לסופר דרינק נעוץ במיתוג כזה או אחר, לא מאמין בקיומו של מוצר מתחת למיתוג. המיתוג נועד למכור מוצר. מיתוג טוב ככל שיהיה, לא ימכור מוצר גרוע.
 

M.TS

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
נכתב ע"י דניאל נ;636772:
מוזר מאוד אני המפונק היחיד ???
אין סיכוי שלא אבדיל בין קוקה קולה לפפסי וארסי שלא לדבר על סופר דרינק שנראה שחיפשו את המתכון הכי מגעיל לקולה ויצרו תערובת מוזרה ומגעילה
לגבי שאר החברות והמותגים : לכל חברה יש טכנאי מזון שתפקידו לערבב כימיקלים וחומרים שונים וליצור משהו אכיל ופה מגיע ההבדל הגדול : בעוד חברת מגדנות או מתוקי או חברות מסכנות אחרת מעסיקות טכנאי מזון שלמד שנתיים ומקבל משכורת מינימום ובהתאם לכך בחוזה שלו נכתב שהמוצר צריך להיות אכיל בסופו של יום . בחברת אוסם מעסיקים צוות שלם של טכנאים מהטובים ביותר והחומרים שהם משתמשים יקרים יותר ולא יעזור כלום הטעם שונה לחלוטין
ברור לי שיש קמצנים ששותים סופר דרינק ואוכלים ביסלי של חברת ״משמחים״ ומרגישים טעם גן עדן בכך שחסכו 2 שקלים אבל אדם רגיל שלא מרגיש את ההבדל כדאי לו לגשת בדחיפות לרופא אף לשון וגרון

להבדיל בין טעמים זה משהו אחד
לאהוב דווקא טעם מסויים זה משהו אחר
אם תנסה להבדיל בין הטעמים קרוב לוודאי שתצליח, אבל מה גורם לך לאהוב דווקא טעם מסויים? אולי מיתוג...........
 

אביה

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
נכתב ע"י naamah;637605:
מי שחושב שההבדל בין קוקה-קולה לסופר דרינק נעוץ במיתוג כזה או אחר, לא מאמין בקיומו של מוצר מתחת למיתוג. המיתוג נועד למכור מוצר. מיתוג טוב ככל שיהיה, לא ימכור מוצר גרוע.


אולי במקרה הספציפי של קוקה קולה וסופר דרינק.
אבל במונחים כלליים-פרסום נכון בכוחו לשנות את דעתך לגבי המוצר.
הרי בסופו של דבר, גם ההתרשמות בפועל, היא לא אובייקטיבית.
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
מיתוג של מוצר הוא לא מה הוא באמת, כמו איך הוא נתפס בראשו של הצרכן.
אף אחד לא אמר שקוקה קולה, שמקורו במשקה מבית מרקחת, בריא יותר או איכותי יותר ממשקים אחרים. הוא ממותג יותר מהם.
 

eden7115

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
נכתב ע"י אביה;637825:
אולי במקרה הספציפי של קוקה קולה וסופר דרינק.
אבל במונחים כלליים-פרסום נכון בכוחו לשנות את דעתך לגבי המוצר.
הרי בסופו של דבר, גם ההתרשמות בפועל, היא לא אובייקטיבית.

מה שנעמה התכוונה (למיטב הבנתי - וגם אני חושבת כך) שגם המיתוג הטוב ביותר שיגרום לכל האנשים לנהור לחנויות ולרכוש את המוצר בפעם הראשונה לא יכול לשנות את העובדה שאם המוצר גרוע, אנשים לא יקנו אותו בשנית...

העבודה של הממתג היא להביא את האנשים לרצות להתנסות במותג, העבודה של היצרן היא להשאיר אותם שם...
 

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
נכתב ע"י eden7115;637898:
מה שנעמה התכוונה (למיטב הבנתי - וגם אני חושבת כך) שגם המיתוג הטוב ביותר שיגרום לכל האנשים לנהור לחנויות ולרכוש את המוצר בפעם הראשונה לא יכול לשנות את העובדה שאם המוצר גרוע, אנשים לא יקנו אותו בשנית...

העבודה של הממתג היא להביא את האנשים לרצות להתנסות במותג, העבודה של היצרן היא להשאיר אותם שם...

זה נכון בתנאי שמיתגו שגוי:
מותג פשוט כיוקרטי.
במקרה זה נוצרת אכזבה מהמותג.

אם ממתגים את המוצר בהתאם למיצובו ולפלח השוק - שכן יכול להינות ממנו:
לדוג' כשהחסכון ערב לחיכו יותר מכל בועות CO2 ושילובי תזקיקי נפט למיניהם.
או כשתית שבת ציבעונית לילדים וכו'

יש סיכוי לתפוס פלח שוק נחמד ויציב מאד.

אין הבטחה לטעם - אין אכזבה מהטעם.
 

מי אני

משתמש רשום
יכול ללכת נהדר להכניס גוונים לשולחן שבת. - שלוש סעודות, אין סוף גוונים.
לשולחן שבת עם ילדים זה ממש מתאים. כי זה משתייך עם עליזות ועם רעננות.

ולהורים אפשר להציע להתאים צבע לילדים לפי האופי שלהם (חנוך לנער על פי דרכו?)
הילד החכם שלך יאהב כחול
הילד התוסס שלך יעדיף ירוק
הילד המבריק שלך - סגול (יש דבר כזה?)
הילד העליז שלך ישתה כתום
והילד השמח צהוב...
(ששש...אתה, כמובן שותה קולה!)
 

שוקולד לבן

משתמש צעיר
הפקות ואירועים
הכיוון ש-CKUH מציעה כאן לרי-ברנדינג (מיתוג מחדש) של סופר דרינק - הוא כיוון מעולה, מן הסיבה הבאה:
משום שהוא מציג ערך מוסף במיתוג הקיים של המותג.

דהיינו: כשרוצים לעשות מיתוג מחדש, א"א ללכת נגד הראש של צרכנים.
מותג, כמו שאמרו פה, הוא הצורה שבה תופס הצרכן את המוצר במח, בתודעה.
או אם תירצו: איזו מילה נתפסת במח כתרגום של המוצר.
התרגום של סופר דרינק אצלנו הוא 'זול'.

ועם המוח א"א להילחם.
לו תחליט סופר דרינק למתג את עצמה מחדש כמותג יוקרתי - המהלך נידון לכשלון.
ואפילו אם תשפר את המוצר.
בראש שלנו נתפס כבר הערך של זול.
אם נבוא למכולת ונמצא קולה סופר דרינק יוקרתית, סביר שנגיד לעצמנו:
למה לנו לקנות את ה'בנזין' היוקרתי הזה, נקנה כבר את ה'דבר האמיתי' - את קוקה קולה.

אבל מה ש-CKUH מציעה, הוא לזרום עם התודעה של הצרכן - המחיר הזול, אבל להציג בה ערך מוסף - להפוך אותה ליתרון.
קולה זולה? ודאי. הקולה של הילדים.

אז האמת, שאם חושבים על כך - זו תפיסה שתעבוד יותר במגזר החרדי.
כי במגזר החילוני זה לא קורקטי לומר ש'לילדים נפרגן את הזול יותר' (גם אם זה מה שאנשים יעשו מידי פעם...).
בציבור החרדי סולם הערכים שונה, וההשקעה בילדים מתבטאת בערכים אחרים.

ואם מיתוג כזה נוגד את הערכים של קהל מרכזי, יתכן שנצטרך לפנות לאפיק שונה, או לפחות לחשוב על הסבר שונה לתפיסה לפיה סופר דרינק הוא משקה הילדים.
כי מיתוג חייב להיות אחיד בכלל המגזרים.
אפשר למשוך אותו לכאן ולכאן בהתאם לערכיו של המגזר (ע"ע תנובה - בית ישראלי/למהדרין), אבל א"א למתג אותו בצורה שנוגדת את הערכים של ציבור גדול כמו הציבור הכללי בארץ.

על כל פנים, אין ספק שהכיוון הוא מצויין.
מי שיישמה אותו בעבר היא חברת כרמית, עם לני איש הממתקים.
 

נוי

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
שוקולד, ואם מחליטים למתג מיתוג חדש לחלוטין: אותו מוצר בתחפושת חדשה: שם אחר, גרפיקה שונה לחלוטין, קמפיין פרסום חדשני וכו'? יש סיכוי שהטעם יעבור?
-פעם פעם, סיפרה לנו המורה לספרות כדי להדגים על כח המילה, על שמפו "פינוק" שיצא בשם אחר, חיוור. המכירות היו חוורות בהתאם, עד שהוחלט לשנות שם (היום קוראים לזה מיתוג מחדש) והנה המכירות עלו פלאים. אבל לשמפו להבדיל ממשקה יש יותר סיכוי להצליח. כל עוד הוא עשוי סבון וריחו נסבל.
 

שוקולד לבן

משתמש צעיר
הפקות ואירועים
ההבדל הוא לא בסוג המוצר, אלא בתודעה.

אם יש מוצר עם מיתוג חיוור, כלומר שעדיין לא תפס מקום בתודעה, הוא לא מוּכּר, ועדיין אין לו 'מילה' במח(כלומר: קוראים לו נניח קריקי, ואת אומרת לאנשים קריקי, וזה לא מעלה להם בראש כלום, כי הם לא מכירים את המותג הזה, במילים אחרות: אין עדיין מיתוג) - אפשר לעשות שינויים.

אבל ברגע שמוצר תפס בעלות על מילה במח, והתמתג כבר - לטוב או למוטב, אי אפשר לשנות את המיתוג.

ו... כן. יש מציאות של מותגים ש'מתים' - כי כבר א"א לשפר אותם (בתור דוגמה המותג רמדיה). אם מישהו בכל אופן מעוניין להמשיך למכור את המוצר, הוא יצטרך להביא לעולם במקומם מותג חדש לגמרי, שלא מאזכר בחצי מילה את ה'גלגול הקודם' שלו (שם חברה, שם מותג, אישים מרכזיים, צבעים וכו' וכו').

וכאן אם נעשה הבחנה מדוייקת - אולי בפועל יש תהליך של מיתוג מחדש, אבל מבחינת התודעה של הצרכן יש כאן הולדת מותג חדש.
וזה מה שחשוב.
 

tamar

משתמש מקצוען
נכתב ע"י מי אני;637910:
יכול ללכת נהדר להכניס גוונים לשולחן שבת. - שלוש סעודות, אין סוף גוונים.
לשולחן שבת עם ילדים זה ממש מתאים. כי זה משתייך עם עליזות ועם רעננות.

ולהורים אפשר להציע להתאים צבע לילדים לפי האופי שלהם (חנוך לנער על פי דרכו?)
הילד החכם שלך יאהב כחול
הילד התוסס שלך יעדיף ירוק
הילד המבריק שלך - סגול (יש דבר כזה?)
הילד העליז שלך ישתה כתום
והילד השמח צהוב...
(ששש...אתה, כמובן שותה קולה!)

לא נראה לי שאמא נורמלית תשתכנע שכדאי להרעיל את החכם שלה בכחול...
ואם יש לה ילד תוסס- היפראקטיבי בלע"ז - היא תשתדל להמעיט בצבעי המאכל בתזונה שלו ולא תתן לו ירוק...
אולי במגזר הערבי זה ילך...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה