שמוליק 1234
משתמש חדש
מכתב שכתבתי לרשות להגנת הצרכן:
שלום וברכה
קיבלתי מסלקום חשבונית ע"ס 1888 ש"ח (מצורף)
לאחר בירור מול נציגי החברה הובהר לי שהחיוב הוא למרות שאני מנוי בתוכנית של שיחות בארץ ללא הגבלה
כיוון ששוחחתי כ7900 דקות שאינם שימוש הוגן וסביר
אני קובל על כך מכמה סיבות
א. סלקום לא יידעה אותי בכך שיש הגבלה לשיחות למותר לציין שאת השיחות עשיתי באופן הוגן
אמנם סלקום קובעת שהוגן הם 5000 דקות שיחה בחודש אולם לא טורחת לידע את המנויים על כך
ב. לא נשלחה לי כל התרעה על כך שאני עומד בגבול הדקות .
כמובן שבסלקום אומרים שכן התריעו אבל ברור לכל בר דעת שאם ההתרעה היתה מועברת אלי לא הייתי משוחח יותר
(למיטב הבנתי ההתרעה נשלחת באמצעות שיחה קולית נכנסת (אין לי sms) אולם שיחות קוליות מתנתקות פעמים רבות ואינם מגיעות ליעד
הייתי ממליץ שיפעלו כמו חברות אחרות אשר מאמתות את קבלת ההודעה למקבלה)
ג. בחודש שקדם לחיוב הנ"ל שוחחתי כ7500 דקות ולא נאמרה לי כל אזהרה על כך שאינם שימוש הוגן ואף נגבה ממני הסכום הרגיל
כך שהטעו אותי לחשוב שגם סכום כזה של דקות שיחה הינם שימוש סביר והוגן
ד. ע"מ לבדוק את כמות דקות השיחה מעמידה סלקום קו שמספרו *444 שם ניתן בעיקרון לשמוע את כמות דקות השיחה
אבל במענה אוטומטי זה חלים שיבושים כך שמענה קולי הראשון שמפרט את סכום הדקות הוא נוקב בסך מסויים של דקות
אבל שם כשמבקשים לדעת פירוט של ניצול החבילה מקבלים במענה האוטומטי סך אחר של דקות כך שאני תוהה האם להאמין למענה הקולי הראשון או השני
למותר לציין שאת טענו אלו העלתי בפני נציגי החברה שלא נתנו לי מענה חוץ מכך שלא אקבל זיכוי
בברכה ובתודה
שלום וברכה
קיבלתי מסלקום חשבונית ע"ס 1888 ש"ח (מצורף)
לאחר בירור מול נציגי החברה הובהר לי שהחיוב הוא למרות שאני מנוי בתוכנית של שיחות בארץ ללא הגבלה
כיוון ששוחחתי כ7900 דקות שאינם שימוש הוגן וסביר
אני קובל על כך מכמה סיבות
א. סלקום לא יידעה אותי בכך שיש הגבלה לשיחות למותר לציין שאת השיחות עשיתי באופן הוגן
אמנם סלקום קובעת שהוגן הם 5000 דקות שיחה בחודש אולם לא טורחת לידע את המנויים על כך
ב. לא נשלחה לי כל התרעה על כך שאני עומד בגבול הדקות .
כמובן שבסלקום אומרים שכן התריעו אבל ברור לכל בר דעת שאם ההתרעה היתה מועברת אלי לא הייתי משוחח יותר
(למיטב הבנתי ההתרעה נשלחת באמצעות שיחה קולית נכנסת (אין לי sms) אולם שיחות קוליות מתנתקות פעמים רבות ואינם מגיעות ליעד
הייתי ממליץ שיפעלו כמו חברות אחרות אשר מאמתות את קבלת ההודעה למקבלה)
ג. בחודש שקדם לחיוב הנ"ל שוחחתי כ7500 דקות ולא נאמרה לי כל אזהרה על כך שאינם שימוש הוגן ואף נגבה ממני הסכום הרגיל
כך שהטעו אותי לחשוב שגם סכום כזה של דקות שיחה הינם שימוש סביר והוגן
ד. ע"מ לבדוק את כמות דקות השיחה מעמידה סלקום קו שמספרו *444 שם ניתן בעיקרון לשמוע את כמות דקות השיחה
אבל במענה אוטומטי זה חלים שיבושים כך שמענה קולי הראשון שמפרט את סכום הדקות הוא נוקב בסך מסויים של דקות
אבל שם כשמבקשים לדעת פירוט של ניצול החבילה מקבלים במענה האוטומטי סך אחר של דקות כך שאני תוהה האם להאמין למענה הקולי הראשון או השני
למותר לציין שאת טענו אלו העלתי בפני נציגי החברה שלא נתנו לי מענה חוץ מכך שלא אקבל זיכוי
בברכה ובתודה