זהירות מסלקום !!!!!!!!!!!!!!

Art Studio

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אני כרגע באורנג'.
על פי התכנית אנו אמורים לשלם 70 ש"ח (35 ש"ח ליחיד).
בתכלס אנו משלמים בין 200 - 220 ש"ח לחודש, בממוצע.
מדובר על שני מנויים. ואנחנו לא מהדברנים (בטלפון)...
 

חנה פכמן

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
למה באמת אתם לא מעבירים לאורנג' (או לכל חברה אחרת)?
שווה 4 שקל פחות בחודש בשביל הכאב ראש הזה?
עכשיו ברור שאם תעבירו הם יתקשרו אליכם בחזרה(ברוב הפעמים) החכמה זה להתחשב בשאר הלקוחות ולא להשאר אצלם אפי' שמוותרים וכו'

עוד דבר שמהניסיון עוזר זה לפנות לאמון הציבור 03-5606069 (וכמובן לידע את סלקום על זה)
 

efratrutti

משתמש פעיל
נכתב ע"י Art Studio;1338204:
אני כרגע באורנג'.
על פי התכנית אנו אמורים לשלם 70 ש"ח (35 ש"ח ליחיד).
בתכלס אנו משלמים בין 200 - 220 ש"ח לחודש, בממוצע.
מדובר על שני מנויים. ואנחנו לא מהדברנים (בטלפון)...

למה אתם לא עושים שום דבר בנידון?

ודרך אגב גם לנו היתה אותה בעיה עם סלקום וצלצלנו אליהם ואיימנו שנעבור חברה (חייבו אותנו למרות שלא דיברנו הרבה וזה היה ללא פופורציה) ובסוף זיכו אותנו בסכום החיוב.
בהצלחה.
 

Art Studio

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י efratrutti;1338245:
למה אתם לא עושים שום דבר בנידון?

ודרך אגב גם לנו היתה אותה בעיה עם סלקום וצלצלנו אליהם ואיימנו שנעבור חברה (חייבו אותנו למרות שלא דיברנו הרבה וזה היה ללא פופורציה) ובסוף זיכו אותנו בסכום החיוב.
בהצלחה.

גם מעצלות וגם מחוסר אומץ... :cool:
אולם אתם צודקים, הגיע הזמן להזיז עניינים.

תודה לכם! :)
 

eli lev

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
נכתב ע"י Art Studio;1338204:
אני כרגע באורנג'.
על פי התכנית אנו אמורים לשלם 70 ש"ח (35 ש"ח ליחיד).
בתכלס אנו משלמים בין 200 - 220 ש"ח לחודש, בממוצע.
מדובר על שני מנויים. ואנחנו לא מהדברנים (בטלפון)...

אולי זה גם 1900 ו144 וכדו' תבדקו
 

MIC.MIS

סטודיו GlowUp בניית אתרי חנויות בהנהלת מיכל מישאלי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אני ממש משתכנע להעביר את כל חשבונותי לאורנג'.[/QUOTE]

אני עברתי מסלקום לאורנג - בגלל המחיר
וחזרתי בחזרה
כי ממש לא היה קליטה באיזור שאני גרה
(ואני ממש לא גרה בחור- להפך במקום מאוד מאוד מרכזי!)
כדאי לבדוק גם את זה...
 

אברהם

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
עימוד ספרים
לא רציתי לפרסם את החברה שבה היה לי מקרה כזה, אבל עכשיו שאני רואה שכולם חושבים שזה רק בסלקום, אומר: במקרה שלי זו לא הייתה סלקום.
 

lmaof

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
לי גם היה עם סלקום שיטת מצליח
העברתי להם שני קווים דרך מוקד המכירות בהבטחות חורות ונשנות שהסים חינם והשליחות חינם
כמובן ששבמציאות חוייבתי
כשהתקשרתי הנציגה הודתה לי שבהערות כתוב שמגיע לי חינם אך הם שכחו להכניס את זה בתוך החשבונית
 

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
אשמח לשמוע אם יש מישהו בגולן שעשו לו טריקים מהסגנון הנ"ל.
 

park

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
לי היה בעיות בגולן בחיוב. פעם אחת הם גבו עוד כסף לקו והם זיכו אותי אוטומאטית בלי להודיע.
ועוד פעם עקב פעולה ממוחשבת שנציגה עשתה לא נכון, אני עדין בדיבור איתם על הזיכוי כי הזיכוי הקודם מבלבל אותם.
בכוונה מצליח כמו בחברות השניות עדיין לא נתקלתי (כבר שנתיים בגולן).
 

שמוליק 1234

משתמש חדש
נכתב ע"י שושיה;1338002:
אגב, יכולת לבקש שיתקינו לך את המצב של התראות כשיכ שימוש לא הוגן.

מה זה
אני לא מבין לא מתריעים לכולם?

א"כ איך מצטרפים לזה?
 

הני מושקוביץ

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
נכתב ע"י שמוליק 1234;1338975:
מה זה
אני לא מבין לא מתריעים לכולם?

א"כ איך מצטרפים לזה?

בעיקרון זה אוטומטית, לפעמים קורית תקלה ממוחשבת ואז צריך פשוט לעדכן.

בהצלחה.
 

עפולה

משתמש מקצוען
נכתב ע"י שושיה;1338984:
בעיקרון זה אוטומטית, לפעמים קורית תקלה ממוחשבת ואז צריך פשוט לעדכן.

בהצלחה.
תירוץ קלאסי של נציגת מכירות :), תמיד בדיוק אצלך קרתה תקלה [חלילה לא שיטת מצליח:cool:].
 

שולה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י MIC.MIS;1338411:
אני עברתי מסלקום לאורנג - בגלל המחיר
וחזרתי בחזרה
כי ממש לא היה קליטה באיזור שאני גרה
(ואני ממש לא גרה בחור- להפך במקום מאוד מאוד מרכזי!)
כדאי לבדוק גם את זה...

ואני הפוך, הייתי בסלקום ונאלצתי לעבור בגלל שלא היתה קליטה טובה שהם בכל האזור ואילו לאורנג' יש קליטה מעולה.
 

הני מושקוביץ

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
נכתב ע"י עפולה;1338990:
תירוץ קלאסי של נציגת מכירות :), תמיד בדיוק אצלך קרתה תקלה [חלילה לא שיטת מצליח:cool:].

לפעמים זה נראה שאנחנו מלאכים...

כמו שברור לך שאת כעובדת או מעבידה, אין לי מושג במה את עובדת, קורות טעויות גם סלקום למרבה הפלא לא מעסיקה מלאכים, היא מעסיקה בנ"א.

במקרה דנן, כמו שכולם יודעים גם מערכות ממוחשבות הן לא מושלמות. וגם שם לעיתים יש תקלות\ווירוסים וכו'.

חוצמיזה, קורה ומתקשרים ללקוח ע"מ לעדכן שעומד לעבור את השימוש הלא הוגן\סביר והלקוח דוחה את השיחות כי הן ממקור חסוי,
ויש עוד הרבה סיבות.

אני צוחקת לפעמים כשלקוחות שממתינים הרבה זמן למענה מנציג (שאגב כבר התחילה להכנס אלינו מערכת חדשה שלקוח יכול להפעיל את שרותי הCALLBACK ונציג יחזור אליו ולא המערכת) כשאני אומרת את ה "סלקום שלום מדברת X" הם מתחילים לצעוק עלי למה לא הרמתי את השפופרת וכבר 20 דק' שהם מצלצלים...ו"כן, אתם, לא אכפת לכם, אתם שותים קפה והטלפון מצלצל"

מה אתם חושבים?
אני מקבלת שיחות בלי הפסקה, שיחה אחרי שיחה אחרי שיחה. בלי קפה ובלי לנוח (להוציא את ה10-20 דק' הפסקה עלובות)
ותאמינו לי, יש אצלנו נציגות שיוצאות משיחה עם בכי!!!
זה לא קל!
לפעמים הלקוחות מטרטרים ובאמת באופן מוגזם.
שיהיה ברור אנחנו לא מחפשות לעשות רע אנחנו לא עושים את זה בכוונה וברצון "מצליח" כמו שאתם קוראים לזה. בהחלט מותר להבין שגם אנחנו לא מלאכים.

איך אמרה לי פעם חברה כשלקוחה כשרה צעקה עליה נוראות?
היא אמרה "תארי לך שהבת שלך היתה עומדת במקומי והיתה לקוחה צועקת עליה כמו שאת? מה היית חושבת על הלקוחה?"...
כן, יש צעקות ויש צעקות. אנחנו גם בנ"א מאחורי הקווים...

אה, והעיקר, כשאנחנו רואים שהלקוחבאמת זכאי לזיכוי אנו מזכים.

יומוצלח.
 

אחת אחת 11

משתמש מקצוען
אותי מרגיז דבר ראשון הצורה שהיא מתעלמת ממה שהלקוח אומר ועונה כמו תקליט בצ'אט.
דבר שני נראה לי שלחצי מדינה יש חשבונות עם חברות התקשורת, אני מכירה אחד שהתקשר לאחת מחברות התקשורת וביקש שיפתחו לו שיחות לחו"ל וקנה חבילה מוזלת, הנציגה אמרה שהכל בסדר והוא יכול להתחיל לדבר...
אחרי חודש מגיעה חשבונית על סכום של 4,5 אלף שקל, הוא חסם את האשראי מיד והתקשר לחברה- שם טענו שלא היו דברים מעולם ולא היתה שיחה כזו. הוא לא שילם והם לא רצו לוותר.
העניינים נסחבו והתגלגלו והם פנו להוצאה לפועל ועקלו לו את חשבון הבנק. לאחר 5 חודשים! הם מצאו את השיחה והתקשרו להודיע ללקוח שאכן השיחה נמצאה והם מוותרים לו על הסכום. אבל--- הוא צריך לשלם את ההוצאות של ההוצאה לפועל כי זה הנוהל בחברה!!!
הוא שילם כי החשבון היה מעוקל... כל דאלים גבר...
 

park

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י שושיה;1339025:
לפעמים זה נראה שאנחנו מלאכים...

כמו שברור לך שאת כעובדת או מעבידה, אין לי מושג במה את עובדת, קורות טעויות גם סלקום למרבה הפלא לא מעסיקה מלאכים, היא מעסיקה בנ"א.

במקרה דנן, כמו שכולם יודעים גם מערכות ממוחשבות הן לא מושלמות. וגם שם לעיתים יש תקלות\ווירוסים וכו'.

חוצמיזה, קורה ומתקשרים ללקוח ע"מ לעדכן שעומד לעבור את השימוש הלא הוגן\סביר והלקוח דוחה את השיחות כי הן ממקור חסוי,
ויש עוד הרבה סיבות.

אני צוחקת לפעמים כשלקוחות שממתינים הרבה זמן למענה מנציג (שאגב כבר התחילה להכנס אלינו מערכת חדשה שלקוח יכול להפעיל את שרותי הCALLBACK ונציג יחזור אליו ולא המערכת) כשאני אומרת את ה "סלקום שלום מדברת X" הם מתחילים לצעוק עלי למה לא הרמתי את השפופרת וכבר 20 דק' שהם מצלצלים...ו"כן, אתם, לא אכפת לכם, אתם שותים קפה והטלפון מצלצל"

מה אתם חושבים?
אני מקבלת שיחות בלי הפסקה, שיחה אחרי שיחה אחרי שיחה. בלי קפה ובלי לנוח (להוציא את ה10-20 דק' הפסקה עלובות)
ותאמינו לי, יש אצלנו נציגות שיוצאות משיחה עם בכי!!!
זה לא קל!
לפעמים הלקוחות מטרטרים ובאמת באופן מוגזם.
שיהיה ברור אנחנו לא מחפשות לעשות רע אנחנו לא עושים את זה בכוונה וברצון "מצליח" כמו שאתם קוראים לזה. בהחלט מותר להבין שגם אנחנו לא מלאכים.

איך אמרה לי פעם חברה כשלקוחה כשרה צעקה עליה נוראות?
היא אמרה "תארי לך שהבת שלך היתה עומדת במקומי והיתה לקוחה צועקת עליה כמו שאת? מה היית חושבת על הלקוחה?"...
כן, יש צעקות ויש צעקות. אנחנו גם בנ"א מאחורי הקווים...

אה, והעיקר, כשאנחנו רואים שהלקוחבאמת זכאי לזיכוי אנו מזכים.

יומוצלח.


זה בעיה של החברה שמנצלת אותך והעובדים.
זה כמו שהחמאס משתמש באזרחים ע"מ להגן על עצמם. כך גם חברות התקשורת. הם עושים דברים לא חוקיים. ואין שום אפשרות לצעוק על מי שמגיע לו צעקות רק הנציגים המסכנים. עצם זה שצריך לחכות 20 דקות זה בגלל הקמצנות בכוח אדם, על חשבון העובדים בו. עצם זה שאי אפשר לקבל מנהל בעל סמכות זה גם בגלל התחמקות של החברה.
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
שושיה, אין פה לאף אחד ספק שאת עושה את עבודתך נאמנה,
בהתאם לנהלים שהכתיבו לך ולשאר הנציגות
הבעיה היא לא בנציגות, אלא במי שיושב למעלה

שימי לב שהוא כתב שבחודש שעבר דיבר 7500 דקות, ולא חייבו אותו ולא התריעו
יש פה טענה רצינית
 

עוד אחד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
מצורף תנאי התקשרות עם חברת פלאפון.
אני מכריז על תחרות: מי שגומר לקרוא ראשון מקבל חבילה ללא הגבלה*


*בלי כוכביות
** בכפוף לתנאי ההתקשרות ועל התחייבות הלוקח בלבד, לא כולל מע"מ, מט"ח, עמלות, חיובי מס, דמי הפעלה, צלצולי ריטונגים, ללא שירות נוסף..
 

קבצים מצורפים

  • חוברת תנאים כלליים-גרסא 5.pdf
    KB 498.4 · צפיות: 47

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  10  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה