נכתב ע"י עפולה;1338990:
תירוץ קלאסי של נציגת מכירות
, תמיד בדיוק אצלך קרתה תקלה [חלילה לא שיטת מצליח
].
לפעמים זה נראה שאנחנו מלאכים...
כמו שברור לך שאת כעובדת או מעבידה, אין לי מושג במה את עובדת, קורות טעויות גם סלקום למרבה הפלא לא מעסיקה מלאכים, היא מעסיקה בנ"א.
במקרה דנן, כמו שכולם יודעים גם מערכות ממוחשבות הן לא מושלמות. וגם שם לעיתים יש תקלות\ווירוסים וכו'.
חוצמיזה, קורה ומתקשרים ללקוח ע"מ לעדכן שעומד לעבור את השימוש הלא הוגן\סביר והלקוח דוחה את השיחות כי הן ממקור חסוי,
ויש עוד הרבה סיבות.
אני צוחקת לפעמים כשלקוחות שממתינים הרבה זמן למענה מנציג (שאגב כבר התחילה להכנס אלינו מערכת חדשה שלקוח יכול להפעיל את שרותי הCALLBACK ונציג יחזור אליו ולא המערכת) כשאני אומרת את ה "סלקום שלום מדברת X" הם מתחילים לצעוק עלי למה לא הרמתי את השפופרת וכבר 20 דק' שהם מצלצלים...ו"כן, אתם, לא אכפת לכם, אתם שותים קפה והטלפון מצלצל"
מה אתם חושבים?
אני מקבלת שיחות בלי הפסקה, שיחה אחרי שיחה אחרי שיחה. בלי קפה ובלי לנוח (להוציא את ה10-20 דק' הפסקה עלובות)
ותאמינו לי, יש אצלנו נציגות שיוצאות משיחה עם בכי!!!
זה לא קל!
לפעמים הלקוחות מטרטרים ובאמת באופן מוגזם.
שיהיה ברור אנחנו לא מחפשות לעשות רע אנחנו לא עושים את זה בכוונה וברצון "מצליח" כמו שאתם קוראים לזה. בהחלט מותר להבין שגם אנחנו לא מלאכים.
איך אמרה לי פעם חברה כשלקוחה כשרה צעקה עליה נוראות?
היא אמרה "תארי לך שהבת שלך היתה עומדת במקומי והיתה לקוחה צועקת עליה כמו שאת? מה היית חושבת על הלקוחה?"...
כן, יש צעקות ויש צעקות. אנחנו גם בנ"א מאחורי הקווים...
אה, והעיקר, כשאנחנו רואים שהלקוח
באמת זכאי לזיכוי אנו מזכים.
יומוצלח.