דרוש מידע וואטצאפ קולי

שעשוע

משתמש פעיל
יש לנו ואטצאפ קולי במשך תקופה ארוכה
פתאום כשמנסים להיכנס הוא מודיע לי: "השירות שניתן ללקוחות הקומה הכשרה אינה כוללת את השירות בתכונה זו..."
מישהו יודע מדוע, ומה עושים?
 

שלמה ויסברג

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
אוטומציה עסקית
ועדת הרבנים לענייני תקשורת חסמה בימים האחרונים את כל הקווי נייעס למיניהם שמתחילות ב 079
הפיתרון הרגיל הוא לפנות לימות המשיח ויש טופס בקשה שאתה שולח אליהם שאתה מבקש לפתוח את הקו המבוקש ואין שם דברי הבל וכו' וכו' והם שולחים את זה לוועדת הרבנים שיאשרו את זה (מנסיון ברוב הפעמים הם לא מאשרים את זה פסיק נקודה סוף פסוק....)
אבל יש קומבינה שעושים +972 לפני המספר ואז עושים את המספר וזה ברוב המקרים עובד!!!
בהצלחה!
 

להודות ולהלל!

משתמש מקצוען
יש פתרון קל נוסף
להתקשר לימות המשיח ולקבל מספר אישי (אפשרי לכל הקווים המשפחתיים שנחסמו)
מתקשרים 077-3137770 שלוחה 612
ואז פועלים לפי ההוראות. פשוט וקל.
בהמשך הם שואלים אם לשלוח מספרים אישיים לכל הקבוצה או להמשיך רגיל אז צריך לבחור את האפשרות השניה וללחוץ על מקש 2
הרבה הצלחה.
נ.ב. אתמול עשיתי את זה 5 פעמים לקוים שנחסמו לי ....;)
 
נערך לאחרונה ב:

שעשוע

משתמש פעיל
יש פתרון קל נוסף
להתקשר לימות המשיח ולקבל מספר אישי (אפשרי לכל הקווים המשפחתיים שנחסמו)
מתקשרים 077-3137770 שלוחה 612
ואז פועלים לפי ההוראות. פשוט וקל.
בהמשך הם שואלים אם לשלוח מספרים אישיים לכל הקבוצה או להמשיך רגיל אז צריך לבחור את האפשרות השניה וללחוץ על מקש 2
הרבה הצלחה.
תודה רבה!!
הפתרון הראשון לא עבד, ננסה את זה

אגב אפשר לחילופין ליצור ואטצאפ חדש שמתחיל ב 077 במקום 079?
 
  • תודה
Reactions: ivr

by6199

משתמש מקצוען
D I G I T A L
יש לנו ואטצאפ קולי במשך תקופה ארוכה
פתאום כשמנסים להיכנס הוא מודיע לי: "השירות שניתן ללקוחות הקומה הכשרה אינה כוללת את השירות בתכונה זו..."
מישהו יודע מדוע, ומה עושים?
@ivr
 
  • תודה
Reactions: ivr

ivr

משתמש פעיל
וואי סופסוף הוואצאפ הזה נחסם נמאסססס ממנו:D

במידה ונמאס לך מהוצאפון, ומשאר השרותים שימות המשיח נותנת למאות אלפי לקוחות מרוצים מהציבור החרדי, יש דרך קלה ופשוטה להתנתק מהכל.
תפנה אלינו בדוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> ותציין שברצונך לחסום את מספרך ממערכות ימות המשיח.
לאחר אימות שאכן אתה בעל המספר שמבקש זאת, המערכת תהיה אלרגית למספר שלך - אתה לא תוכל לחייג לאף מערכת בימות המשיח, ואף לקוח של ימות המשיח לא יוכל לחייג אליך.

מבחינתך, זה יהיה כאילו חברת ימות המשיח לא באה לעולם, ואילו שאר מאות אלפי הלקוחות המרוצים מהציבור החרדי, שנהנים מהשרותים של חברת ימות המשיח ימשיכו להנות מבלי שהם יפריעו לך.
 

ivr

משתמש פעיל
הוראות להתמודדות עם חסימות העסקנים מועדת התקשורת


שלב ראשון: דרישה מחברת התקשורת לפתוח את החסימה.

על קווי הטלפון מהקומה הכשרה מוגדר בחברות התקשורת שרות הנקרא "שרות חסימת שיחות".

זכותכם החוקית לדרוש מחברת התקשורת את ביטול השרות הזה, וחברת התקשורת מחוייבת לבטל את חסימת השיחות בקו שלכם תוך 24 שעות, גם אם החסימות הינן בהוראת עסקני ועדת הרבנים.

חובת חברת התקשורת לבטל שרות לדרישת הלקוח כתובה ברשיון שניתן לה על ידי משרד התקשורת.

למרות חובה זו, חברות התקשורת אינן ממהרות לבטל להעתר לבקשה לביטול שירות החסימה. חסימה שכאמור חוסכת כסף לחברת התקשורת. (יצויין כי חברות התקשורת בתורן העבירו מאות אלפי ש"ח לועדה מידי שנה, מאות אלפי ש"ח שרשם העמותות קבע שיש חשש שהוברחו לכיסים הפרטיים של העסקנים בועדה, לקריאת הדו"ח המלא של רשם העמותות לחצו כאן)

לידיעתכם, היו לקוחות שעדכנו אותנו במקרים שלאחר התעקשות מול חברת התקשורת, חברת התקשורת ביטלה להם את החסימה ופתחה את הקו לחיוגים.

במקרה וחברת התקשורת מסרבת לדרישתכם המעוגנת ברישיון שלה ולא פותחת את החסימות, נעבור לשלב השני: תלונה למשרד התקשורת.


מספרי הטלפון של שרות לקוחות של חברות התקשורת השונות:

גולן: 1-800-016-058 דוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>‏

סלקום: *3123 דוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

פרטנר: 1-800-800-054 דוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

פלאפון: 1-800-050-166 דוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

רמי לוי: 076-8888600 דוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

הוט מובייל: 1-800-800-053 דוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>


שלב שני - תלונה למשרד התקשורת כנגד החברה שמסרבת לבטל את החסימה.

משרד התקשורת אמור לפקח על חברות התקשורת, ולכן, במידה וחברת התקשורת שלכם לא מקיימת את תנאי רשיונה, ומסרבת לדרישתכם לבטל את החסימות על המנוי שלכם, נתלונן עליה במשרד התקשורת ונבקש מהם שיטפלו בבעיה ויורו לחברת התקשורת לבטל את החסימה מהמנוי.

בתלונה חשוב להדגיש שלא יתכן שחברת התקשורת מפרה את הרישיון שלה ומסרבת לבטל את שרות החסימות מהמנוי. כדאי גם לציין מהם המערכות שנחסמו לחיוג מהמנוי שלכם, כיצד מערכות אלו משרתות אתכם ואת הציבור, ומדוע חסימתו פוגעת בציבור, ושזו הסיבה שאתם דורשים את ביטול שרות החסימה מהחברה.

ידוע לנו על מקרים, שבהם משרד התקשורת פנה לחברות התקשורת ועסקני הוועדה, וכתוצאה מכך, בסופו של דבר הקו אכן נפתח.

בפניה למשרד התקשורת יש לציין את פנייתכם לחברת התקשורת שלכם, ואת תשובתה. במידה לחברת התקשורת היתה בכתב, צרפו את ההתכתבות מול חברת התקשורת.



דרכים להגשת תלונה /פניה במשרד התקשורת:

באמצעות הדוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> באמצעות פקס 03-5198106

באמצעות דואר- משרד התקשורת רח' אחד העם 9 תל אביב 6525101 , תחום פיקוח על השירות לצרכן.

הטלפון של משרד התקשורת לטיפול במקרים דחופים , או לברור מצב הטיפול בתלונה שנשלחה, הוא: 03-5198231 טלפון זה זמין בימים א'- ה' בין השעות: 11:00 - 10:00 , 14:00 - 13:00.

מזכירות לשכת שר התקשרות: דואר אלקטרוני:<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> פקס: 02-6240029

טלפון של אגף בכיר פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת 03-5198214 פקס:03-5198110



שלב שלישי:

באפשרותנו לתת לכם פתרונות ביניים, להחלפת מספר או לקבלת מספר אישי:

אם אתה בעל מערכת שנחסמה, כתוב למייל שלנו <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> הודעה בנושא - בקשת פתרון למערכת שנחסמה.

בגוף הפניה ציינו את מספר המערכת שנחסמה והסיסמה שלה ולבקש מספרים אישיים, אנו נגדיר לציבור המאזינים שלכם מספרי גישה אישיים למערכת.

אופציה נוספת לבעל המערכת שנחסמה: לרכוש קו נייח מאחת מחברות התקשורת, או מספר נוסף לקו קיים בדוגמת המספר הוירטואלי שניתן להזמין לקווי בזק, לפנות בדואר אלקטרוני לשרות הלקוחות שלנו, ואנו ננייד את המספר החדש לימות המשיח ונקים לכם את המערכת על המספר הזה,

מספרים אלו בצורה משמעותית נחסמים פחות מאשר הקווים הרגילים.

חשוב להדגיש, מהרגע שהמספר מנויד לחברת ימות המשיח ולבעלותה, חברת התקשורת ממנה נרכש הקו מפסיקה לחייב אתכם, ואצלנו השימוש בו בחינם.


אם אתם אדם פרטי המנסה להתקשר למערכת - והגישה אליה נחסמה:

התקשר אלינו ל 077-3137770 ובשלוחה 6 > 1 > 2 לדווח לנו על המספר שנחסם, אנו נפעל להקצות לכם מספר גישה אישי חדש למערכת בהקדם.
 

כולנו עם אחד

משתמש פעיל
איך יתכן שאדם מקבל צינתוק מהמערכת אותה אני מפעיל אך כאשר הוא חוזר למספר נאמר לו המכשיר אינו מחובר לשירות זה לפרטים פנה לשירות הלקוחות *166
 

by6199

משתמש מקצוען
D I G I T A L
איך יתכן שאדם מקבל צינתוק מהמערכת אותה אני מפעיל אך כאשר הוא חוזר למספר נאמר לו המכשיר אינו מחובר לשירות זה לפרטים פנה לשירות הלקוחות *166
זוהי הודעה של פלאפון על חסימה.
כל חברה משמיעה הודעה אחרת, יש חברות שאומרים שהמספר לא קיים
 
  • תודה
Reactions: ivr

א.ר.

משתמש פעיל
היום חסמו לנו קו משפחתי שמתחיל ב-077 שאין בו אפשרות להגיע לנייעס.
 
  • תודה
Reactions: ivr

למדן וידען

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
@ivr המספר של הקלטות השיחה * משהו, קודם כל תודה על השירות.
שנית, לפעמים (והרבה פעמים) הקו לא פעיל 'כשל ברשת'.
הבעיה מוכרת לכם?
 
  • תודה
Reactions: ivr

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  26  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה