הסכם שכר חדש במשה''ח ישפיע על מורות בחינוך העצמאי?

שרי רבקה

משתמש רשום
מצרפת עוד חוזר לאופק @טילון בנוגע להמרת שכר תוספת שכר מינימום החל מ3/2012 לא נחשבת להמרה אני לר מוצאת עכשיו את החוזר אבל כך ראיתי
 

קבצים מצורפים

  • sgydry.pdf
    1 MB · צפיות: 84

טילון

מהמשתמשים המובילים!
עריכה והפקת סרטים
מצרפת עוד חוזר לאופק @טילון בנוגע להמרת שכר תוספת שכר מינימום החל מ3/2012 לא נחשבת להמרה אני לר מוצאת עכשיו את החוזר אבל כך ראיתי
ממה שאני רואה בקובץ שהבאת, התוספת של ההסכם החדש לא נחשבת לעניין ההשלמה למינימום, שזו בשורה נהדרת, כי אחרת היא לא היתה רלוונטית להרבה מורות.

לא ראיתי כאן אזכור לגבי ההמרה לאופק, וטוב שכך (למרות התסכול שבגלל ההשלמה למינימום אין משמעות להשתלמויות, בסופו של דבר ההשלמה למינימום גורמת לשכר להמרה להיות גבוה יותר)
 

מנוי חדש

משתמש פעיל
פורסם נספח "השוואת תקצוב מוסדות החינוך" בהסכם בין הליכוד ליהדות התורה.

בראשו סעיף כללי שקובע: "החל משנת 2023 יושוו כל התקציבים למוסדות החינוך של המגזר החרדי (לרבות מעונות, גני ילדים, בתי ספר, סמינרים, תרבותיים ייחודיים, רשתות החינוך העצמאי ומעיין החינוך, צהרונים, בית הספר של החופש, תכניות העשרה, הזנה, הסעות וכו׳). שכר המורים הגננות והסייעות בחינוך החרדי יושווה לשכר בחינוך הכללי בכל רכיבי השכר".

"לרבות באמצעות תכניות אופק חדש ועוז לתמורה שיותאמו למגזר החרדי, ובכל עדכוני השכר (לרבות הסכמים קיבוציים). כמו כן, תושווה הזכאות לתכניות שונות כגון תכניות העשרה ושילוב. ככל שיש צורך בכך תקודם חקיקה שתאושר עד להעברת תקציב 2023. כלל התיקונים ייכנסו לבסיס התקציב ויעודכנו מדי שנה בהתאם לתקצוב כלל התכניות, התקציבים, והפעולות של משרד החינוך", נכתב בנוסף.
 

חי 523

משתמש פעיל
האם ההסכמים של דגל הינם גם על נושאים אלו או שרק אגודה חתמו בשם כולם על זה, ודגל חותמים רק על הנושאים שנשארו פתוחים?
היום פורסם במרכז הענינים שהשואת השכר הינה במשך 3 שנים, 60 אחוז השוואה ב2023 80 אחוז ב2024 ו100 ב2025
אז יש עוד זמן, אך כן יכנס אופק חדש,
תכלס צריך להתפללללללל
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמא

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה קְרָאתִיךָ חוּשָׁה לִּי הַאֲזִינָה קוֹלִי בְּקָרְאִי לָךְ:ב תִּכּוֹן תְּפִלָּתִי קְטֹרֶת לְפָנֶיךָ מַשְׂאַת כַּפַּי מִנְחַת עָרֶב:ג שִׁיתָה יְהוָה שָׁמְרָה לְפִי נִצְּרָה עַל דַּל שְׂפָתָי:ד אַל תַּט לִבִּי לְדָבָר רָע לְהִתְעוֹלֵל עֲלִלוֹת בְּרֶשַׁע אֶת אִישִׁים פֹּעֲלֵי אָוֶן וּבַל אֶלְחַם בְּמַנְעַמֵּיהֶם:ה יֶהֶלְמֵנִי צַדִּיק חֶסֶד וְיוֹכִיחֵנִי שֶׁמֶן רֹאשׁ אַל יָנִי רֹאשִׁי כִּי עוֹד וּתְפִלָּתִי בְּרָעוֹתֵיהֶם:ו נִשְׁמְטוּ בִידֵי סֶלַע שֹׁפְטֵיהֶם וְשָׁמְעוּ אֲמָרַי כִּי נָעֵמוּ:ז כְּמוֹ פֹלֵחַ וּבֹקֵעַ בָּאָרֶץ נִפְזְרוּ עֲצָמֵינוּ לְפִי שְׁאוֹל:ח כִּי אֵלֶיךָ יְהוִה אֲדֹנָי עֵינָי בְּכָה חָסִיתִי אַל תְּעַר נַפְשִׁי:ט שָׁמְרֵנִי מִידֵי פַח יָקְשׁוּ לִי וּמֹקְשׁוֹת פֹּעֲלֵי אָוֶן:י יִפְּלוּ בְמַכְמֹרָיו רְשָׁעִים יַחַד אָנֹכִי עַד אֶעֱבוֹר:
נקרא  5  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה