דרוש מידע דופליקטים יונה ספיר

מצב
הנושא נעול.
הוא הכניס אצבע לפה וישר חבש בטישו
יש סיכוי.
אני לא אומרת שלא, שלא תבין לא נכון, אני רק אומרת שיכול להיות שהם כן ראו טיפה או שתיים של דם.
אבל למה שישי יהיה דופליקט? הרי לדופליקט יש קצת ניצוצות סגולים בעיניים ולא כתוב שדני ראה משהו מוזר.
 

michalor

משתמש מקצוען
יש סיכוי.
אני לא אומרת שלא, שלא תבין לא נכון, אני רק אומרת שיכול להיות שהם כן ראו טיפה או שתיים של דם.
אבל למה שישי יהיה דופליקט? הרי לדופליקט יש קצת ניצוצות סגולים בעיניים ולא כתוב שדני ראה משהו מוזר.
אמרו כבר איפשהוא פה בדיון שלהרבה אנשים יש צבעים בעיניים ומי שלא יחפש לא ישים לב למשהו חריג
 

TzipiR

משתמש רשום
דווקא זכור לי שהוא ליקק, ומישהו העיר לו על זה.
מצטטת:
רגלו של נתן מעדה על אחד הסלעים, ישי תפס אותו ברגע האחרון, ענף חד פוצע את אצבעו תוך כדי. ישי פלט קריאת כאב והכניס ספונטנית את אצבעו לפיו, .......
"אסור לבלוע דם", גער בו סנדי.
ישי חילץ במהירות את אגודלו. "נפצעתי כבר ב'גלובל'", אמר בנזיפה לסנדי, "אתה יודע שהסכינים שלכם חדות פחד? עכשיו זו מהדורה שניה של אותה שריטה". הוא חבש את אצבעו המסכנה בטישיו ונראה אומלל. (עמ' 327)
 
מצטטת:
רגלו של נתן מעדה על אחד הסלעים, ישי תפס אותו ברגע האחרון, ענף חד פוצע את אצבעו תוך כדי. ישי פלט קריאת כאב והכניס ספונטנית את אצבעו לפיו, .......
"אסור לבלוע דם", גער בו סנדי.
ישי חילץ במהירות את אגודלו. "נפצעתי כבר ב'גלובל'", אמר בנזיפה לסנדי, "אתה יודע שהסכינים שלכם חדות פחד? עכשיו זו מהדורה שניה של אותה שריטה". הוא חבש את אצבעו המסכנה בטישיו ונראה אומלל. (עמ' 327)
כן, אני זוכרת, השאלה היא איזה דם הוא מוצץ.
וכתוב שהוא מכניס בספונטניות? כלומר לא מתוך פחד? אלא מתוך הרגל?
 

אלישבע הרץ

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
בלת"ק
כל הרעיון של להתחבר לעבר, זה משהו שעושה את הספר/הסיפור לליצנות
אם זה היה רק בצורה של להסתכל על העבר ללא שום יכולת להשפיע עליו, כלומר, אפילו אי אפשר להזיז גרגיר חול, אי אפשר לדרוך במקום מסוים ולהשאיר בו סימן, רק נטו להסתכל שם כמו צללית, ניחא. אבל אם אתה מסתובב בעבר ויכול "להרגיז" את אנשי העבר, אזי זה לא עבר אלא הווה, וזה פשוט צחוק. גם בהארי פוטר יש קטעים כאלו ולעדתי הענייה זה פוגם קשות באיכות העלילה. עלילה צריכה להיות משהו שיכול היה להיות ואילו לשחק עם העבר ולשנות בו דברים, זה משהו שסותר את עצמו.
בלי קשר לנ"ל, הרעיון הוא נהדר, הביצוע בינוני. חלקים רבים מהספר הם משעממים ולא קורה שום דבר מיוחד מלבד פרטים טכניים כאלו ואחרים. מעניין שזה קורה למחברת שהצטיינה ביצירת אקשן ללא הפסקה ב"מרגל להשכרה". אגב, גם ב"סוף העולם דרומה" ישנם יותר מדי פרקים ללא התרחשות מיוחדת. חבל.
 

רצתה

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
כלומר ישי לא חרדי?
אלא סתם בחור מחופש? (זכור לי שמשהו אמר את זה שם שאולי יש בקבוצה שלהם בחור מחופש ,קותי אולי? :unsure: אבל זה עוד היה שהם חשבו שכל התקלות זה מטעם ההנהלה )
 
בלת"ק
כל הרעיון של להתחבר לעבר, זה משהו שעושה את הספר/הסיפור לליצנות
אם זה היה רק בצורה של להסתכל על העבר ללא שום יכולת להשפיע עליו, כלומר, אפילו אי אפשר להזיז גרגיר חול, אי אפשר לדרוך במקום מסוים ולהשאיר בו סימן, רק נטו להסתכל שם כמו צללית, ניחא. אבל אם אתה מסתובב בעבר ויכול "להרגיז" את אנשי העבר, אזי זה לא עבר אלא הווה, וזה פשוט צחוק. גם בהארי פוטר יש קטעים כאלו ולעדתי הענייה זה פוגם קשות באיכות העלילה. עלילה צריכה להיות משהו שיכול היה להיות ואילו לשחק עם העבר ולשנות בו דברים, זה משהו שסותר את עצמו.
בלי קשר לנ"ל, הרעיון הוא נהדר, הביצוע בינוני. חלקים רבים מהספר הם משעממים ולא קורה שום דבר מיוחד מלבד פרטים טכניים כאלו ואחרים. מעניין שזה קורה למחברת שהצטיינה ביצירת אקשן ללא הפסקה ב"מרגל להשכרה". אגב, גם ב"סוף העולם דרומה" ישנם יותר מדי פרקים ללא התרחשות מיוחדת. חבל.
פחות התחברתי למה שכתבת..
בעיניי הוא ספר מושלם..
אבל על טעם וריח וכולי.
 
כלומר ישי לא חרדי?
אלא סתם בחור מחופש? (זכור לי שמשהו אמר את זה שם שאולי יש בקבוצה שלהם בחור מחופש ,קותי אולי? :unsure: אבל זה עוד היה שהם חשבו שכל התקלות זה מטעם ההנהלה )
זה ישי אמררר
נכון הזכרת לייי
הוא אמר שיכול להיות שהחליפו להם את הבחורים בקבוצההה
 

לוצ'י

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
זה ישי אמררר
נכון הזכרת לייי
הוא אמר שיכול להיות שהחליפו להם את הבחורים בקבוצההה
למה שהוא יפליל את עצמו אבל?
אולי הוא דופליקט אורתודוכסי.. למרות שהסבירות שזה יקרה היא נמוכה ממש
 

אמת מארץ תצמח

משתמש מקצוען
בלת"ק
כל הרעיון של להתחבר לעבר, זה משהו שעושה את הספר/הסיפור לליצנות
אם זה היה רק בצורה של להסתכל על העבר ללא שום יכולת להשפיע עליו, כלומר, אפילו אי אפשר להזיז גרגיר חול, אי אפשר לדרוך במקום מסוים ולהשאיר בו סימן, רק נטו להסתכל שם כמו צללית, ניחא. אבל אם אתה מסתובב בעבר ויכול "להרגיז" את אנשי העבר, אזי זה לא עבר אלא הווה, וזה פשוט צחוק. גם בהארי פוטר יש קטעים כאלו ולעדתי הענייה זה פוגם קשות באיכות העלילה. עלילה צריכה להיות משהו שיכול היה להיות ואילו לשחק עם העבר ולשנות בו דברים, זה משהו שסותר את עצמו.
בלי קשר לנ"ל, הרעיון הוא נהדר, הביצוע בינוני. חלקים רבים מהספר הם משעממים ולא קורה שום דבר מיוחד מלבד פרטים טכניים כאלו ואחרים. מעניין שזה קורה למחברת שהצטיינה ביצירת אקשן ללא הפסקה ב"מרגל להשכרה". אגב, גם ב"סוף העולם דרומה" ישנם יותר מדי פרקים ללא התרחשות מיוחדת. חבל.
לא הבנתי
איפה משחקים פה עם אנשי העבר?
@michalor , איך שמת לב. וואו
אז ישי דופליקט, מסתבר.. ואולי לכן בנדו לא ראה אותו בטירה..


אגב, זכור לי שכבר העלו את ההשערה שיש דופליקט, כאן, או באשכול אחר..
בהחלט, ובהקשר לנקודה הזאת של בנדו.
יכול להיות..
רק מנסה להבין, למה צריך שיהיה בקבוצה של דני עוד דופליקט? הוא בכלל טוב או רע?
כלומר, הוא משתף פעולה עם זירו? או שהוא שומר על דני מפני זירו?
ומי אמר שזה בכלל קשור לזירו?
אולי במקרה שניהם יחד?
[באמת יש התייחסות פעמיים למסתורין מה מביא את ישי לשנת התגלות, ואגב, זה גם מסביר את ההתייחסות לכך שיש לו אח תאום (אם ייפגשו במהלך השנה בבייס שלו...)]
כן, אני זוכרת, השאלה היא איזה דם הוא מוצץ.
וכתוב שהוא מכניס בספונטניות? כלומר לא מתוך פחד? אלא מתוך הרגל?
ספונטני זה אכן הרגל, אבל הרגל יכול להיות מחמת כאב, ויכול להיות מחמת ההרגל להסתיר את הצבע...

@יונה ספיר עלו פה על נקודה נכונה, אה?
[לכו תדעו, אולי ישי זה מקסימילאן... או הלן...]
 

לוצ'י

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
לא ברור.
הרי מקס שיתף את חברי הקבוצה של דני והפך אותם לרבלרים, אז הוא אמור לשמור עליו..
הוא שיתף אותם די בסוף.. לא?

זאת אומרת, המטרה של ישי (טוב או רע) הייתה כבר מתחילת שנת ההתתגלות.. לא כשהוא שיתף אותם..

רגע, כאילו ישי הוא גם דופליקט וגם רבלר?:oops: וואו
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב חַלְּצֵנִי יְהוָה מֵאָדָם רָע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי:ג אֲשֶׁר חָשְׁבוּ רָעוֹת בְּלֵב כָּל יוֹם יָגוּרוּ מִלְחָמוֹת:ד שָׁנֲנוּ לְשׁוֹנָם כְּמוֹ נָחָשׁ חֲמַת עַכְשׁוּב תַּחַת שְׂפָתֵימוֹ סֶלָה:ה שָׁמְרֵנִי יְהוָה מִידֵי רָשָׁע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי אֲשֶׁר חָשְׁבוּ לִדְחוֹת פְּעָמָי:ו טָמְנוּ גֵאִים פַּח לִי וַחֲבָלִים פָּרְשׂוּ רֶשֶׁת לְיַד מַעְגָּל מֹקְשִׁים שָׁתוּ לִי סֶלָה:ז אָמַרְתִּי לַיהוָה אֵלִי אָתָּה הַאֲזִינָה יְהוָה קוֹל תַּחֲנוּנָי:ח יְהוִֹה אֲדֹנָי עֹז יְשׁוּעָתִי סַכֹּתָה לְרֹאשִׁי בְּיוֹם נָשֶׁק:ט אַל תִּתֵּן יְהוָה מַאֲוַיֵּי רָשָׁע זְמָמוֹ אַל תָּפֵק יָרוּמוּ סֶלָה:י רֹאשׁ מְסִבָּי עֲמַל שְׂפָתֵימוֹ (יכסומו) יְכַסֵּמוֹ:יא (ימיטו) יִמּוֹטוּ עֲלֵיהֶם גֶּחָלִים בָּאֵשׁ יַפִּלֵם בְּמַהֲמֹרוֹת בַּל יָקוּמוּ:יב אִישׁ לָשׁוֹן בַּל יִכּוֹן בָּאָרֶץ אִישׁ חָמָס רָע יְצוּדֶנּוּ לְמַדְחֵפֹת:יג (ידעת) יָדַעְתִּי כִּי יַעֲשֶׂה יְהוָה דִּין עָנִי מִשְׁפַּט אֶבְיֹנִים:יד אַךְ צַדִּיקִים יוֹדוּ לִשְׁמֶךָ יֵשְׁבוּ יְשָׁרִים אֶת פָּנֶיךָ:
נקרא  17  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה