בעקבות העיכובים הגדולים של חבילות בעיקר מאלי אקספרס השאלות הרבות והדרכות בעניין המחלוקות שם להלן מס' הודעות
עוד בעניין סכסוכים
https://www.prog.co.il/threads/טיפים-עלי-אקספרס-טיפ-מס-1-סכסוך-מוצלח-רווח-מובטח.403672/
--------------------------
באשכול הזה תשאלו את כל מה שיש לכם לשאול בענייני סכסוכים באלי אקספרס.
המוצר לא הגיע?
הגיע שבור?
ועוד כל נושאי הסכסוכים באלי אקספרס פה זה המקום.
ושאלה ראשונה שלי,
בדף של ההזמנות רשום כבר חודשיים ממתין למשלוח ובאתר של מעקב משלוחים של הדואר
כותב פריט לא קיים \ לא תקין
יכול להיות שההזמנה עוד לא נשלחה?
אשמח לעזרה
תודה רבה
העתקה מ-תשיג לי קישור @GALAXY
ב"ה-
ראשית: עדכון בדבר העומסים על דואר ישראל!
חודש נובמבר הוא חודש ידוע שבו מתבצעות המון קניות ברשת.
לכן לאחרונה אנחנו חווים איחור בהגעת הפרטים.
אם כי לאחרונה נרשם בהחלט שיפור בהגעת מוצרים חדשים שהזמנו.
כלומר יש מוצרים שהוזמנו בחודש אוקטובר נובמבר ולא הגיעו-- לעומת זאת פריטים שהוזמנו בחודש דצמבר הגיעו תוך שבוע וחצי שבועיים!!! כבר שמעתי את זה מכמה וכמה לקוחות.
כנראה שבדואר ישראל החליטו לפתוח את השקים החדשים שמגיעים- ואת הישנים לשמור למועד מאוחר יותר ולפתוח אותם בהדרגה.
אבל כמובן שבסוף כל הפריטים יגיעו - זה רק שאלה של זמן.
במשך השנה אם חבילה לא הגיעה אחרי חודשיים אני אפתח מחלוקות,
אבל -
חשוב להבין שהרווח של המוכרים מכל הזמנה הוא פשוט אפסי, בדרך כלל מדובר בדולר עד שניים לחבילה,
ולכן אם אתם פותחים מחלוקת, לא רק שהמוכר לא ירוויח אלא הוא גם יפסיד ויצטרך למכור המון מוצרים כדי להשלים את הרווח.
וברוב המקרים העיכוב הוא באשמת דואר ישראל ולא באשמת המוכר.
כמובן שאנחנו לא אחראים על הרווח שלהם ואם הזמנו מוצר אנחנו צריכים לקבל אותו בריא ושלם,
אבל אפשר קצת להתחשב,
בתקופה כזאת אני ממש לא ממהר לפתוח מחלוקת,
ועוד נקודה חשובה -
חשוב ממש להיות הוגנים מול המוכרים -
אם פתחתי מחלוקת והמוצר הגיע זמן קצר לאחר שקיבלתי את כספי בחזרה אני אשתדל להיות הוגן ולשלם למוכר שוב (פשוט עושים הזמנה חדשה וכותבים למוכר שלא ישלח את המוצר- לפעמים הם לא יבינו ופשוט תקבלו עוד מוצר)
חשוב לדעת - אם תפתחו יותר מידי מחלוקות - עליאקספרס עלולים לחסום לכם את החשבון
עוד בעניין סכסוכים
https://www.prog.co.il/threads/טיפים-עלי-אקספרס-טיפ-מס-1-סכסוך-מוצלח-רווח-מובטח.403672/
--------------------------
באשכול הזה תשאלו את כל מה שיש לכם לשאול בענייני סכסוכים באלי אקספרס.
המוצר לא הגיע?
הגיע שבור?
ועוד כל נושאי הסכסוכים באלי אקספרס פה זה המקום.
ושאלה ראשונה שלי,
בדף של ההזמנות רשום כבר חודשיים ממתין למשלוח ובאתר של מעקב משלוחים של הדואר
כותב פריט לא קיים \ לא תקין
יכול להיות שההזמנה עוד לא נשלחה?
אשמח לעזרה
תודה רבה
נערך לאחרונה ע"י מנהל: