קייס סטאדי על מעטפת פרסום שנבנתה במשך שנתיים / סיפור בעשרה המשכים כולל שיתופים סודיים משולחן העבודה :) /// פרק ט'

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
כאן הפרקים הקודמים:
פרק א', ובו סופר איך התחיל הכל
פרק ב', ובו סופר על השוקולדים שנגמרו והספיר שנצנץ

פרק ג', ובו סופר על הלוגו שפרש כנפיים
פרק ד', ובו סופר על מיתוג שהושלם וטוויסט מהדהד
פרק ה', ובו סופר על הציפורים שכבר לא יפרשו כנף
פרק ו', ובו סופר על מסע חדש ולוגו מלוטש
פרק ז', ובו סופר איך ב"ה יצאנו סופית מהמבוך והגענו אל היעד
פרק ח', ובו סופר על מודעת השקה ראשונה בסדרה ועל כבאית בהפתעה

---
פרק ט',
ובו יסופר על מילים לא נרדפות לחורים ועל סדרת מודעות נוספת-


מתחילה עם צפירת הרגעה לכל מי שדרש בשלומי באישי בעקבות הפרק הדרמטי הקודם :)

-בחסדי השם יצאנו ממש ללא פגע מהכמעט שריפה, וחוץ מסיר שחור משחור והרבה מאד עשן מחניק- מצאתי את הבית עומד על מכונו כשחזרתי אליו. אגב, אחרי קרצופים נמרצים אפילו הסיר חזר לאיתנו והוא משמש אותי בנאמנות עד עצם היום הזה, ה' יאריך ימיו בטוב :)



ועוד לפני שהצלחתי להיפטר מריח העשן (שהתעקש לדבוק במטבח שלי למרות כל ניסיונות האוורור והניקיון), הגיע תורן של המודעות הנוספות בסדרה.

אז הנושאים כבר רשומים לי במסמך התכנון כזכור, ובמודעה הנוכחית אני בוחרת להביא לפרונט את הערך של הארגון, ההקלה, והעול שיורד מגב הלקוחות בזכות השירות המושלם של שרה. מיסים זו מילה נרדפת למבוך מבלבל ומתיש? לא אצל הלקוחות שלנו.

יש לנו כבר גריד עיצובי מהודק שאמור ללוות את כל הסדרה, וחשוב לי לא פחות לשמור על אחידות מקסימלית גם מהפן הרעיוני. אני רוצה שלקוחות פוטנציאליים שנתקלו במודעה הראשונה, ישייכו מיד גם את הבאה אחריה לאותה סדרה.

לכן אני מחפשת כותרת עוצמתית שתעביר את המסר, אבל בתבנית זהה לזו של הכותרת הראשונה. במקרה הזה הנכון הוא דווקא לא להיות מקורית מדי :sneaky:

כאן נכנסת לתמונה חני שרלין האלופה, ומבריקה עם כותרת שעושה יופי את העבודה: גם מעבירה את המסר המדויק, גם קריאייטיבית ומחדשת, וגם בנויה בדיוק על אותו קונספט ולא ממציאה את הגלגל מחדש:

מיסים? זו לא מילה נרדפת לחור בראש.

שימו לב למבנה הזהה של השאלה- תשובה,
המילה הלא נרדפת,
ובעיקר- החור.


מהפן הוויזואלי המודעה מאתגרת לא פחות. לא קל לבטא את המושג 'חור בראש' בלי ליפול למחוזות הקיטש בטעות...

אוספת תמונות פוטנציאליות ומשתדלת לא להסתחרר בעצמי על הדרך:

מודעה מספר 2- תהליך.JPG


זה הדוגמן הנבחר:

תמונה-למודעה-לפני.png

ואחרי צריבה סבלנית וגיור אקספרס מהודר:

תמונה-למודעה--אחרי.png

וזו המודעה הסופית:

מודעה מספר 2.jpg

הנושא במודעה השלישית הוא אחת מנקודות הכאב הכי רגישות של הלקוחות הפוטנציאליים של שרה.

מי שלא סובל את המונחים בירוקרטיה וטופסולוגיה, על מאגרי האנרגיות והזמן הבלתי נדלים שהם גוזלים- שירים יד רגע. אוקיי, כולם להוריד ידיים.

הפעם נדבר על החיסכון בזמן ובכוח, שהלקוחות נהנים ממנו בזכות השירות המקצועי של שרה. למה לשרוף משאבים כל כך יקרים כשיש מקצוענים שיעשו את זה בשבילכם?

גם כאן חני שומרת על קונספט החור,

וזו המודעה השלישית:

מודעה מספר 3.jpg

הפעם הוספנו גם הנעה ממשית לפעולה, שמתייחסת להתמחות של שרה בנושא החזרי מס: הצעה לבדיקת זכאות החזר מס לשכירים במחיר היכרות.

(והנה פיסת נוסטלגיה עסיסית: ממרחק של שנתיים הזוי לגלות שנתתי להטבה את הכותרת היצירתית: הטבת קורונה. היו ימים...)


הסדרה מתפרסמת, והמשוב שמגיע ב"ה חם ומשמח.

הנה כל השלישייה יחד:

סדרת מודעות.jpg


הלאה, אנחנו מתקדמות לסדרת המודעות הבאה.

אחרי הרבה חשיבה, החלטנו ללכת על מה שנקרא 'הוכחה חברתית'.

עד עכשיו העלינו את המותג לתודעה, הטמענו את השם, החוזקות והערכים בתודעת הלקוחות הפוטנציאליים ששמעו עליו כעת לראשונה, ואחרי שהחריש כבר נעשה- זה הזמן לחזק את האמון במותג עם סיפורים מהשטח.

עדויות של לקוחות מרוצים, בפרט אם הן מופיעות בשם ומלכות, מהוות כלי עוצמתי בעולם רווי המסרים שבו אנחנו חיים.

הכותרת מנוסחת בנימה של קביעת עובדה, כזו שאין עליה עוררין... ועם קריצה קריאייטיבית של משחק מילים עם המונח 'עסק' בשתי המשמעויות שלו:

מודעת רבע עמוד.jpg


והמודעות הבאות בסדרה:

מודעת רבע עמוד מספר 2.jpg

מודעת רבע עמוד מספר 3.jpg

מודעת רבע עמוד מספר 4.jpg

כל מודעה מתפרסמת יותר מפעם אחת, מה שיוצר למותג של שרה חשיפה ארוכה ומתמשכת בת כמה חודשים, שבונה צעד אחר צעד את האמון של הלקוחות הפוטנציאליים במותג.



בנקודה הזו אני עוצרת, מסתכלת לאחור על הדרך הארוכה שעברנו ומתיישבת לרגע לנוח וליהנות קצת מהנוף :)

בסיעתא דשמיא העסק של שרה הפך מחסר שם ופנים, אי אז בתחילת הדרך, למותג מרשים, ארוז היטב בפריטי מיתוג מוקפדים ובמעטפת פרסום מקיפה. תודו שזה ציון דרך מרגש.


אבל לא מתעכבת הרבה מדי על הספסל, עוד הדרך ארוכה. שוב אנחנו מסמנות יעד, משרטטות מפות וארוזות תרמילים. אתגר חדש ומשמעותי לא פחות עומד בפנינו.



המשך יבוא בשבוע הבא אי"ה >>>
 
נערך לאחרונה ב:

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
יואו, איזה דרך מרתקת ומדהימה.
מחכה כבר לפרק 10.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה