קייס סטאדי על מעטפת פרסום שנבנתה במשך שנתיים / סיפור בעשרה המשכים כולל שיתופים סודיים משולחן העבודה :) /// פרק ג'

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
כאן הפרקים הקודמים:
פרק א', ובו סופר איך התחיל הכל
פרק ב', ובו סופר על השוקולדים שנגמרו והספיר שנצנץ


---
פרק ג',
ובו יסופר על הלוגו שפרש כנפיים-


שרה מתחברת מיד, ונותנת אור ירוק לצאת עם הספיר המנצנץ לדרך ✨

במקביל אני מטרידה שוב את הקולגות הבלתי נלאות עם הרעיון החדש, וכולן בעד לגמרי וממליצות בחום ללכת על זה. כיף!

באקראי אני מגלה שהמילה ספיר במשמעות האבן נכתבת באנגלית Sapphire. לא נורא, נוותר על המשמעות הזו ונסתפק באזכור המעניין של ראשי התיבות ובקונוטציה של מספרים וספירת רווחים :)


אז זהו, סופסוף הכל מוכן למסע. ב"ה יוצאים לדרך!

(אגב, ההקבלה שלי כאן בפוסט לעולם התוכן של מפה ודרך לא אקראית...

זו התשובה שאני עונה ללקוחות שלא מבינים למה אני מתכוונת כשאני מדברת על תהליך אסטרטגי, ולמה הוא מהווה חלק בלתי נפרד מעיצוב לוגו:

מבחינתי לעצב לוגו ללא אסטרטגיה מקיפה, מעמיקה ויסודית= לצאת למסע בלי מפה. מצטערת, אני לא אוהבת להיאבד בדרכים... שווה לי להשקיע לפעמים יותר זמן ואנרגיות בהכנות, בתכנון ובחשיבה, מאשר בביצוע עצמו. כשהכיוון ברור המיתוג החזותי אמור לרוץ אי"ה)


אוספת השראות, מהארץ ובינלאומיות, יושבת על סקיצות ידניות ראשוניות (כן, למרות הדחף הזה לרוץ כבר למחשב וללהטט עם העכבר...) ואחר כך עוברת לביצוע ממוחשב, ליטושים ודיוקים אין סוף.

בסופו של תהליך שרה מקבלת פרזנטציה מפורטת עם שלושה כיוונים ללוגו, כולל הסברים על משמעות הלוגו, הצורה בה הוא משקף את הבטחת המותג ואת הערכים הבולטים, והקשר של כל בחירה עיצובית כמו צבעוניות ופונטים לעניין.

זו אופציה א':

מוקאפ-ללוגו-1.jpg


אופציה ב':

מוקאפ-ללוגו-2.jpg


אופציה ג':

מוקאפ-ללוגו-3.jpg


הפעם זה הולך מהר :)
שרה בוחרת מיד בלוגו השני.

זה מה שכתבתי עליו בפרזנטציה:

בלוגו זה נעשה שימוש בטכניקת 'שבירה' של חלקי אותיות, כשחלק מהאות A הוחלף באלמנט מופשט בצורת הסימון V. טכניקה זו מעניקה ללוגו טוויסט מעניין, ייחודי וזכיר.

האלמנט מסמל את ההצלחה המובטחת בס"ד ללקוחות, ואת הדיוק והמקצועיות שעומדים מאחורי השירות.

בנוסף, ניתן לראות בו גם אזכור לציפור דרור פורשת כנפיים, במטרה להעביר את השדר הברור: אצלנו תהיו בטוחים, רגועים ומשוחררים מהעול של התנהלות מול הרשויות בנושאים פיננסיים. להעמקת השדר, מופיעים בלוגו אלמנטים מינימליסטיים של ציפורים נוספות ש'מתעופפות' מתוך ה-V.

מבחינה טיפוגרפית הלוגו מורכב מפונט אחד, דו לשוני, מה שתורם לנראות אחידה ומגובשת במיוחד.

הצבעוניות בלוגו זה פופולארית ומזוהה בפרט עם עסקים פיננסיים-

צבע כחול רשמי, יציב, אמין וסמכותי, גרדיאנט (צבע מעבר) תכול חדשני, ובסיס של אפור נקי וקלאסי.


אז ברוך ה' יש לנו לוגו, ואפשר כבר לעבור לפיתוח שפת המותג ועיצוב הניירת המשרדית. לשרה אין שום בקשה לתיקון, וזה נדיר למדי. תהליך ליטוש של לוגו עלול לקחת הרבה זמן...

לכאורה הכל בסדר, אז למה אני עוד לא מרוצה?

מסתכלת על הלוגו שוב, ומשהו מפריע לי. לא מצליחה לשים את האצבע על הנקודה, אבל ברור לי שאני עדיין לא יכולה לתת ללוגו הזה לפרוש כנפיים אל העולם; עוד לא.



המשך יבוא בשבוע הבא אי"ה >>>
 

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
וואו זה מדהים!
מיד כשראיתי את הלוגו השני התלהבתי...
התפללתי שהיא תבחר בה.
תודה,
גם אני אוהבת אותו מאד :)
אבל חכי להמשך, הוא יהיה מפתיע אי"ה...
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  8  פעמים

לוח מודעות

למעלה