קייס סטאדי על מעטפת פרסום שנבנתה במשך שנתיים / סיפור בעשרה המשכים כולל שיתופים סודיים משולחן העבודה :) /// פרק ה'

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
כאן הפרקים הקודמים:
פרק א', ובו סופר איך התחיל הכל
פרק ב', ובו סופר על השוקולדים שנגמרו והספיר שנצנץ

פרק ג', ובו סופר על הלוגו שפרש כנפיים
פרק ד', ובו סופר על מיתוג שהושלם וטוויסט מהדהד

---
פרק ה',
ובו יסופר על הציפורים שכבר לא יפרשו כנף-


פתאום התברר שלא כל הקצוות סגורים.

אז נכון שהלוגו היה סגור ומאושר (כמובן, לא מתחילה לפתח שפה ופריטי מיתוג לפני קבלת אישור ללוגו), אבל דווקא עכשיו, כשפריטי המיתוג מעוצבים ונשאר רק לבחור ביניהם, התעוררה אצל שרה תחושה לא נוחה, ואני שמחה שהיא מספיק כנה כדי לשתף אותי בהתלבטות שלה:

האם נכון ללכת על לוגו ושפה שמביאים ציפורים משוחררות לפרונט, כשבעצם המותג שלה הוא משרד ייעוץ מס רשמי ורציני?

אני מחווה את דעתי ומפרטת לשרה קצת על סוגי הלוגואים הרבים שקיימים.

נכון שישנם לוגואים רבים שמציגים אלמנט ברור בהקשר ישיר לעולם התוכן של המותג, אבל דווקא לוגו שמשלב בין עולמות תוכן נחשב לאינטליגנטי יותר.

הציפור אמנם לא קשורה לייעוץ מס, אבל יש לה קשר רעיוני לאסטרטגיית המותג והיא מבטאת מסרים חשובים.

אם דיברנו על ערכים של רוגע, בטחון, שחרור וראש שקט ללקוחות-
זה מה שציפור דרור מסמלת, ובעיניי השילוב שלה בלוגו מעביר בהצלחה את השדר.

אנחנו ממשיכות לחשוב יחד, ואני מעלה אופציה נוספת שקולגה מקסימה הציעה לי בשלב הליטוש- לוותר על הציפורים שמתעופפות מתוך הלוגו ולהישאר רק עם אחת עוצמתית:

לוגו-ללא-ציפורים.png



במקביל שרה ממשיכה להתייעץ גם במעגל הקרוב (בהחלט שיטה מומלצת, לקבל חוות דעת מאנשים שמכירים אישית את בעל המותג ורואים את הלוגו מזווית המבט שלהם), והיא מקבלת פידבק חם ונלהב.

אבל היא עדיין לא שלמה עם הלוגו, ומבקשת ממני לבצע כמה שינויים כדי לשפר ולדייק יותר. אנחנו מנסות לשנות את הסלוגן, לדקק את הפונט, לגעת בצבעוניות... שרה מציעה להוסיף גווני זהב או כסף שישדרו יותר יוקרה ורשמיות.

אני כן ממליצה להישאר עם הכחול, כי בעיניי יש לו אמירה מאד חזקה-
מצד אחד הוא נתפס כצבע אמין, מקרין יציבות ובטחון ופופולארי מאד בעסקים פיננסיים, ומצד שני הוא גם מתקשר לעולם התוכן של ציפורים ושמיים.

מנסה בכל אופן להציע שילוב של הטבעת כסף בהדפסה:

מוקאפ--הטבעה-בכסף.png


אבל לא. זה עדיין לא הפתרון הגואל, וברור לי שאי אפשר להמשיך בצורה כזו.

גם אם בעיניי המיתוג הזה מושלם כמות שהוא, לפני הכל הוא של הלקוחה שלי, ושלה בלבד. ואם היא לא מרגישה איתו בנוח, הוא לא ממלא את תפקידו.

אני יכולה להסביר, להציע, לחוות את דעתי כאשת מקצוע, אבל בשורה התחתונה שרה אמורה להרגיש שהמיתוג משקף אותה, שהוא עונה על הציפיות ומגשים את החלום שלה לנראות עסקית מושלמת.

(במאמר מוסגר, אני מספרת כאן על סיטואציה לא סטנדרטית בכלל שב"ה לא קרתה לי מעולם, לא לפני ולא אחרי. בדרך כלל תהליכים כאלה של חשיבה מחודשת, דיוק וחידוד המסר- מתרחשים הרבה קודם, בשלב העבודה על הלוגו ולא אחרי שהניירת כולה מוכנה. אבל מסתבר שתמיד יש פעם ראשונה...)

כמה ימים חולפים,

ובבוקר אחד אני מקבלת משרה עדכון מפתיע שכאמור, יוצר תפנית דרמטית לחלוטין בעלילה.

בעקבותיו אני משגרת את הציפורים שכבר הספקתי להיקשר אליהן ולאהוב ממש- הישר אל תיקיה סגורה במחשב, לנוח בשלום על משכבן. אבל לא מקדימה את המאוחר...



המשך יבוא בשבוע הבא אי"ה >>>
 

Reizily

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
כל פרק מדהים יותר מקודמו!


אין סיכוי שתעשי פרוטקציה ותעלי לנו את כל הפרקים בבת אחת? :(
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
ושתעדכני גם כאן באשכול שאת מעלה אשכול חדש?
 

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
כל פרק מדהים יותר מקודמו!
תודה,
איזה פרגון משמח!

אין סיכוי שתעשי פרוטקציה ותעלי לנו את כל הפרקים בבת אחת? :(
האמת שאני צריכה פשוט לכתוב אותם עדיין :)

ושתעדכני גם כאן באשכול שאת מעלה אשכול חדש?
בטח, בשמחה.
(אגב, זוכרת את החלק שלך בפרויקט הזה? אני בכל אופן לא שוכחת את הייעוץ הסבלני :))
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
אמא'לה, לא זוכרת!
בטוחה שזו אני?
 

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
אמא'לה, איזה מציאות יש בארכיון!
לא זכרתי מזה בכלל...
כיף להזכר במייל.
וכיף עוד יותר לקרוא את זה עם הכתיבה המשובחת שלך. את הופכת את המסע הזה למרתק ומחכים.
מחכה כבר לקרוא מה התפנית בעלילה :)
 

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L

pessi&chani

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אחד החוזקות של מעצב גדול -
היא לוותר על עיצוב שהוא מאוד אהב והתחבר אליו, לטובת עיצוב חדש ואחר, שמשרת את המטרה.
ופה אני אומרת- זאת מקצועיות!
כי לא רק העיצוב היפה, והמושלם, מדבר,
אלא גם ובעיקר, הדיוק, שביעות הרצון של הלקוח, והמטרה המושגת.

ומי כמונו כמעצבות יודעות עד כמה קשה להיפרד מעיצוב טוב.
 

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
אחד החוזקות של מעצב גדול -
היא לוותר על עיצוב שהוא מאוד אהב והתחבר אליו, לטובת עיצוב חדש ואחר, שמשרת את המטרה.
ופה אני אומרת- זאת מקצועיות!
כי לא רק העיצוב היפה, והמושלם, מדבר,
אלא גם ובעיקר, הדיוק, שביעות הרצון של הלקוח, והמטרה המושגת.

ומי כמונו כמעצבות יודעות עד כמה קשה להיפרד מעיצוב טוב.
תודה,
הפרגונים שלך הכי שווים שיש :)
ואת כל כך צודקת לגבי הנקודה הזו-
שהמטרה היא עיצוב פונקציונלי שעובד, לא רק יפה ואהוב (אם אפשר גם וגם- מה טוב :), אבל ההיררכיה חייבת להיות ברורה לנו)
תודה שוב!
 

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
ושתעדכני גם כאן באשכול שאת מעלה אשכול חדש?
הנה, מעדכנת :)
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה