קייס סטאדי על מעטפת פרסום שנבנתה במשך שנתיים / סיפור בעשרה המשכים כולל שיתופים סודיים משולחן העבודה :) /// פרק א'

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
פרק א',
ובו יסופר איך התחיל הכל-


שרה פינטו היא יועצת מס אלופה, ואישיות מדהימה ונעימה במיוחד ששווה להכיר בלי קשר לטייטל המקצועי (כמי שסובלת מאלרגיה חמורה למספרים, מיסים וחוקים משעממים תופת, עד שפגשתי אותה לא האמנתי שאפשר להתחכך בהם על בסיס קבוע ועדיין להישאר אחד האנשים הנחמדים שפגשתי אי פעם. שרה הוכיחה לי שזה אפשרי ועוד איך :))

את ההיכרות הראשונה עשינו לפני שלוש שנים, כששרה חיפשה מי שיתן מענה מקיף לצורך שלה- מיתוג מחדש לעסק, כולל בחירת שם וניסוח סלוגן, ועיצוב ניירת משרדית תואמת שתעניק לעסק נראות מקצועית ומוקפדת, כמו שמצופה ממשרד ייעוץ מס רציני.

בהמשך היא תכננה גם לייצר סדרת מודעות אפקטיביות ומוכרות, במטרה להגדיל את מעגל הלקוחות בס"ד.

בשלב הזה נפגשנו, ויצאנו יחד לדרך ארוכה ומרתקת, מסתבר ששתינו אפילו לא דמיינו עד כמה :)


כמו בכל תהליך מיתוג, התחלנו עם שיחת היכרות ואחריה מילוי בריף.

שרה שלחה לי תשובות מפורטות, ואני ישבתי לנתח, לזקק, לדייק ולהסיק מסקנות.

חייבת לעצור רגע ולשתף, שכמה שהשלב הזה מורכב, מאתגר ושואב אנרגיות, במיוחד כי עוד אין שום תוצר גרפי מהמם על המסך- הוא ממלא אותי בסיפוק בכל פעם מחדש.

פתאום העסק האנונימי הזה שקיבלתי את המשימה למתג ולהצעיד אל היעד המדויק, לובש צורה ברורה. אני מארגנת את הנתונים למסמך אחד מסודר, מזהה מה הרקע ומה החזון, איפה נמצא הבידול ומהי נקודת המכירה הרגשית, יוצרת רשימה של ערכי המותג ומגדירה את האופי שלו. עורכת מחקר שוק ובודקת מי המתחרים ומהן נקודות החוזקה שלהם לעומת העסק 'שלי', ובמידת הצורך נעזרת במשובי לקוחות או במחקר עצמאי שאני עורכת כדי לחדד נקודות מסויימות.

כל נתון שנכנס תחת הכותרת מכין אותי טוב יותר למסע המיתוג, וכל כותרת היא מבחינתי תמרור נוסף בתוך בליל המידע שקיבלתי, שעוזר לי לתכנן את המשך הדרך בצורה בהירה ומובנית.

בסיום התהליך האסטרטגי הכל הרבה יותר קל, והבריף מתפקד ממש כמו ווייז החלטי שלא מאפשר לי להתבלבל בדרך.


אז בסיעתא דשמיא הניתוח האסטרטגי כבר נכתב, ואני ממרקרת לעצמי כמה שורות משמעותיות במיוחד:

ניתוח-אסטרטגי.png


המסר המרכזי בארבע מילים: ניהול תיקים בטוח וחסכוני.

אני מגדירה לעצמי את הערכים הבולטים של המותג: מקצועיות, יוקרה, אדיבות, יעילות.

ואת האופי שהוא נושא: רשמי, אמין, בטוח, יוקרתי, בוטיקי.


מעולה, מרגישה שאני מכירה את המותג ממש לעומק. המפה ברורה ונשאר רק לארוז תרמיל (עם קפה חזק ומלא שוקולדים מעוררים ללילות לבנים...) ולצאת לדרך המשמעותית- תהליך המיתוג עצמו.

אבל הי, בעצם מורידה את התרמיל מהגב (ומוציאה את הקפה, נזכרתי שאני לא אוהבת בכלל. משאירה רק שוקולדים), ועוצרת בעוד שלב משמעותי ממש לפני.

ולא באמת חלמתי אז כ מ ה משמעותי הוא יהיה :)



המשך יבוא בשבוע הבא אי"ה >>>
 

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L

סטודיו עמודים

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
עימוד ספרים
די, אני במתח!
תודה על השיתוף זה ממש מעניין,
וזה כזה כף לראות איך כל האסטרטגיה ברורה.
 

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
די, אני במתח!
תודה על השיתוף זה ממש מעניין,
וזה כזה כף לראות איך כל האסטרטגיה ברורה.
תודה על הפרגון!
מאז הסיפור הזה הבנתי עוד יותר כמה חשוב להשקיע בבניית אסטרטגיה, כי הוא התפתח בצורה לגמרי לא צפויה בהמשך והבריף הראשוני והמאורגן נשאר עוגן ההצלה היחיד שעזר לי בס"ד לצאת מהפלונטר :)
 

brachy 100

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עריכה והפקת סרטים
וואו אני ממש מחכה
 

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
וואו אני ממש מחכה
שמחה שראיתי את זה רק עכשיו
כי אני ממש במתח!:)
:)
הפרק הבא עלה, מוזמנות:
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  8  פעמים

לוח מודעות

למעלה