רכישות בחו"ל בעקבות העיכובים - אשכול הסכסוכים הגדול, הזמנות מאלי אקספרס שלא הגיעו, ועוד...

עיצוביישן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
בעקבות העיכובים הגדולים של חבילות בעיקר מאלי אקספרס השאלות הרבות והדרכות בעניין המחלוקות שם להלן מס' הודעות

העתקה מ-תשיג לי קישור @GALAXY
ב"ה-
ראשית: עדכון בדבר העומסים על דואר ישראל!

חודש נובמבר הוא חודש ידוע שבו מתבצעות המון קניות ברשת.
לכן לאחרונה אנחנו חווים איחור בהגעת הפרטים.
אם כי לאחרונה נרשם בהחלט שיפור בהגעת מוצרים חדשים שהזמנו.

כלומר יש מוצרים שהוזמנו בחודש אוקטובר נובמבר ולא הגיעו-- לעומת זאת פריטים שהוזמנו בחודש דצמבר הגיעו תוך שבוע וחצי שבועיים!!! כבר שמעתי את זה מכמה וכמה לקוחות.
כנראה שבדואר ישראל החליטו לפתוח את השקים החדשים שמגיעים- ואת הישנים לשמור למועד מאוחר יותר ולפתוח אותם בהדרגה.
אבל כמובן שבסוף כל הפריטים יגיעו - זה רק שאלה של זמן.
במשך השנה אם חבילה לא הגיעה אחרי חודשיים אני אפתח מחלוקות,
אבל -
חשוב להבין שהרווח של המוכרים מכל הזמנה הוא פשוט אפסי, בדרך כלל מדובר בדולר עד שניים לחבילה,
ולכן אם אתם פותחים מחלוקת, לא רק שהמוכר לא ירוויח אלא הוא גם יפסיד ויצטרך למכור המון מוצרים כדי להשלים את הרווח.
וברוב המקרים העיכוב הוא באשמת דואר ישראל ולא באשמת המוכר.

כמובן שאנחנו לא אחראים על הרווח שלהם ואם הזמנו מוצר אנחנו צריכים לקבל אותו בריא ושלם,
אבל אפשר קצת להתחשב,
בתקופה כזאת אני ממש לא ממהר לפתוח מחלוקת,

ועוד נקודה חשובה -
חשוב ממש להיות הוגנים מול המוכרים -
אם פתחתי מחלוקת והמוצר הגיע זמן קצר לאחר שקיבלתי את כספי בחזרה אני אשתדל להיות הוגן ולשלם למוכר שוב (פשוט עושים הזמנה חדשה וכותבים למוכר שלא ישלח את המוצר- לפעמים הם לא יבינו ופשוט תקבלו עוד מוצר)

חשוב לדעת - אם תפתחו יותר מידי מחלוקות - עליאקספרס עלולים לחסום לכם את החשבון
1f631
1f631

עוד בעניין סכסוכים
https://www.prog.co.il/threads/טיפים-עלי-אקספרס-טיפ-מס-1-סכסוך-מוצלח-רווח-מובטח.403672/
--------------------------
באשכול הזה תשאלו את כל מה שיש לכם לשאול בענייני סכסוכים באלי אקספרס.
המוצר לא הגיע?
הגיע שבור?
ועוד כל נושאי הסכסוכים באלי אקספרס פה זה המקום.

ושאלה ראשונה שלי,
בדף של ההזמנות רשום כבר חודשיים ממתין למשלוח ובאתר של מעקב משלוחים של הדואר
כותב פריט לא קיים \ לא תקין
יכול להיות שההזמנה עוד לא נשלחה?
אשמח לעזרה
תודה רבה
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

R.H. DESIGN

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
בדף של ההזמנות רשום כבר חודשיים ממתין למשלוח ובאתר של מעקב משלוחים של הדואר
כותב פריט לא קיים \ לא תקין
יכול להיות שההזמנה עוד לא נשלחה?
אשמח לעזרה
תודה רבה
ככה זה.
לדואר ישראל לוקח זמן.
 

R.H. DESIGN

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
מה שכן..
צריך לבדוק באתר של אלי אקספרס בהזמנות רשום עוד כמה ימים נותר.
חשוב לעקוב ואם עדיין לא הגיע אז לבקש הארכה
 

A052

משתמש סופר מקצוען
למה לא פתחתם סכסוך?
בדקתם את מס' המעקב באתר טראק 17?
אם לא יהיה שם מידע, תפתחו מיד סכסוך לפני שלא תוכלו יותר לפתוח.
 

R.H. DESIGN

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
נערך לאחרונה ב:

דיסק שרוט

משתמש מקצוען
רכשתי נעליים באליאקספרס לאחר זמן מה קיבלתי את ההודעה הזו (בתרגום גוגול)
"שלום, חבר, כל כך מצטער על זה, אין לנו את זה עכשיו. האם אתה pls לעזור לנו לבטל את ההזמנה. בחר את הסיבה לביטול: סיבות אחרות. תודה רבה לך."
לא ביטלתי,לאחר מס ימים הגיע הודעה שהמוצר נשלח
למעשה המוצר לא נשלח המוכר כותב לי לפתוח סיכסןך ואני לא מצליח, המערכת דורשת לכתוב משהו לפחות 500 תווים משהו לא ברור לי כיצד להתקדם בנושא אודה לעזרתכם
 

R.H. DESIGN

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
רכשתי נעליים באליאקספרס לאחר זמן מה קיבלתי את ההודעה הזו (בתרגום גוגול)
"שלום, חבר, כל כך מצטער על זה, אין לנו את זה עכשיו. האם אתה pls לעזור לנו לבטל את ההזמנה. בחר את הסיבה לביטול: סיבות אחרות. תודה רבה לך."
לא ביטלתי,לאחר מס ימים הגיע הודעה שהמוצר נשלח
למעשה המוצר לא נשלח המוכר כותב לי לפתוח סיכסןך ואני לא מצליח, המערכת דורשת לכתוב משהו לפחות 500 תווים משהו לא ברור לי כיצד להתקדם בנושא אודה לעזרתכם
נכנסים להזמנות שלי.
ליד המוצר עצמו מופיע open dispute
לוחצים ושוב open dispute
כאן צריך למלא למה נפתח סכסוך..
שלא הגיע המוצר
לרשום את הסכום( כל הסכום)
ואז הסכסוך עובר אליו
הוא מזכה אותך...
ויש לבדוק האם אכן יש זיכוי בכרטיס אשראי
 

R.H. DESIGN

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
האם הסתדר?
 

דיסק שרוט

משתמש מקצוען
תודה
הוא כותב לי
You can leave your comments here. Please use no more than 500 non-Chinese characters.
ובתרגום: אתה יכול להשאיר את ההערות שלך כאן. השתמש ביותר מ -500 תווים שאינם סיניים
אשמח לפתרון תודה מראש
 

R.H. DESIGN

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
תודה
הוא כותב לי
You can leave your comments here. Please use no more than 500 non-Chinese characters.
ובתרגום: אתה יכול להשאיר את ההערות שלך כאן. השתמש ביותר מ -500 תווים שאינם סיניים
אשמח לפתרון תודה מראש
אז אפשר לרשום:
I have not received the product
האם נותן לרשום ולשלוח?
 

שיר המעלות

משתמש פעיל
גם אצלי כתוב ממתין למשלוח ובדואר ישראל לא קיים המספר מעקב ונותרו עוד מספר ימים לפתוח סכסוך. מה שכן חלק מהמוצרים כבר קבלתי ועדיין כתוב עליהם ממתין למשלוח
 

R.H. DESIGN

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
גם אצלי כתוב ממתין למשלוח ובדואר ישראל לא קיים המספר מעקב ונותרו עוד מספר ימים לפתוח סכסוך. מה שכן חלק מהמוצרים כבר קבלתי ועדיין כתוב עליהם ממתין למשלוח
מה שכבר התקבל- צריך להכנס להזמנה וללחוץ על confirm good recived כך רושמים שהמוצר התקבל אצלינו כדי שההזמנה תיסגר וכאן רושמים האם היו מרוצים מהמוצר או לא
 

R.H. DESIGN

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
איך פותחים סכסוך?
רשמתי למעלה:
נכנסים להזמנות שלי.
ליד המוצר עצמו מופיע open dispute
לוחצים ושוב open dispute
כאן צריך למלא למה נפתח סכסוך..
שלא הגיע המוצר/ לא מרוצים/ מידה לא נכונה וכו'
לרשום את הסכום( או כל הסכום אם לא התקבל)
ואז הכדור עובר למוכר
הוא מזכה או מנסה הסכם אחר איתך. תלוי במה מדובר...( אם המוצר פגום/ אם זה לא מה שביקשת וכו')
יש לבדוק האם אכן יש זיכוי בכרטיס אשראי
 

R.H. DESIGN

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
תודה
הוא כותב לי
You can leave your comments here. Please use no more than 500 non-Chinese characters.
ובתרגום: אתה יכול להשאיר את ההערות שלך כאן. השתמש ביותר מ -500 תווים שאינם סיניים
אשמח לפתרון תודה מראש
לדעתי זה עד 500 תווים
אם יש צילום מסך יהיה טוב כי אמור להפתח מסך שמראה האם המוצר הגיע או לא ועוד
לשים לב אם זה לפי מה שרשמתי .פעמייםopen dispute
הבנתי איפה הכוונה שלך. לשים לב שיש שוב open dispute וללחוץ עליו!!!!!
 
נערך לאחרונה ב:

ayys

משתמש מקצוען
תודה
הוא כותב לי
You can leave your comments here. Please use no more than 500 non-Chinese characters.
ובתרגום: אתה יכול להשאיר את ההערות שלך כאן. השתמש ביותר מ -500 תווים שאינם סיניים
אשמח לפתרון תודה מראש
התרגום שגוי.
כתוב שם שניתן להשאיר הודעה, בבקשה לא להשתמש ביותר....
 

A052

משתמש סופר מקצוען
מהנסיון שלי, הבעיה היא עם משתמשים בתווים כגון סימן קריאה או סימן שאלה,
צריך פשוט לכתוב בפשטות מה הבעיה ואז לאשר.
 

R.H. DESIGN

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
מהנסיון שלי, הבעיה היא עם משתמשים בתווים כגון סימן קריאה או סימן שאלה,
צריך פשוט לכתוב בפשטות מה הבעיה ואז לאשר.
לא חושבת שזה רלוונטי למה שרשום 500 תווים . מניסיון.;)
זה פשוט המסך הלא נכון...
המסך של ההזמנה ולא פתיחת סכסוך...
 

123PNINI

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
איך אני עוקבת האחרי ההזמנה שלי?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  40  פעמים

לוח מודעות

למעלה