מדריך טיפים עלי אקספרס- טיפ מס 1- סכסוך מוצלח- רווח מובטח

השקעות וכלכלה

אלתר ספרים עושים בית הספר לקפסולות
את איציק אלתר פגשתי ביינות לעשרות ארגזים, קפסולות באריזה, רשימות ממוחשבות, ואתר און ליין המתעדכן כל רגע בהזמנה נוספת. "את רואה? " הזמין אותי...
התחלה >>>
סיפור של תחילת הדרך, במטרה לתת כלי בכל התחלה שהיא… ביצעתי עבודה ללקוח – קטלוג לנעלים, אגב, הלקוח ידע שזה פעם ראשונה שאני עושה את זה וקיבל מחיר...
שיווק אגרסיבי
כמה תלכו רחוק בשיווק המוצר שלכם: בגבולות החוק / עד שתתעייפו / עד גיהוץ האשראי של הלקוח ועד בכלל
10 טעויות קלאסיות שבעלי עסקים עושים בשביל לסגור את העסק.
שאומר לכם את האמת? איפשהו מרגיש לי שלעסקים פשוט נח להאשים את הקורונה בהכל, כן כמה שזה נשמע קריפי זה אמת, הרי אי אפשר להוכיח אחרת, וכולם מקבלים את...

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
משתפת מעל במה זו- יש לי 100% הצלחה בקבלת החזר מלא בסכסוכים בעליאקספרס
ספרתי עכשיו ויש לי 98 סכסוכים- ובכולם FULL REFUND- החזר מלא

אז למה הלכתי היום על סכסוכים ולא על טיפים לקניה- כי אני מקבלת על זה יותר שאלות באישי

יאלה, נתחיל

למה אנחנו פותחים סכסוך?

1. כל מוכר מבטיח החזר מלא אם לא מקבלים את המוצר תוך X ימים (מוקף באדום) 60 יום
111.jpg
אם נשנה את שיטת השילוח- במקרה הזה לא משתלם כמובן...
גם מספר הימים אותם מבטיח המוכר להגעת החבילה- ירד- 27 יום
22.jpg

אם לא קיבלנו את החבילה עד סמוך למועד המובטח- יש לנו 2 אופציות:
א. לבקש מהמוכר להאריך את הגנת הרכישה ע"י המשפט הזה
Can you please extend the purchase protection for me?
Thanks

ב. לחכות שיעברו מספר הימים הכתוביחם ב"אחריות המוכר" ולפתוח סכסוך

מה אני בוחרת לעשות? את שניהם!

לדוגמא, הזמנתי מוצר ועברו 58 יום מההזמנה- אני מבקשת מהמוכר להאריך את הגנת הרכישה, הוא מאריך בשמחה- ומחכה עוד יומיים שלושה, כשעוברים 61- 62 יום- אני פותחת סכסוך

מה כותבים בסכסוך כזה? הנה דוגמא- למעלה רואים את ההתכתבות שלי עם המוכר- הבקשה להארכת הגנת הרכישה
ולמטה רואים את הסכסוך, 3 ימים אחרי הבקשה להארכה
בסכסוך כתבתי שהמוכר מבטיח החזר מלא תוך 60 יום וכבר ביקשתי ממנו להאריך וחיכיתי ועדיין לא קיבלתי את המוצר
המוכר הזה היה ממש חביב ועליאקספרס אפילו לא היו צריכים להתערב
המוכר הסכים להחזר
וקיבלתי אותו
33.jpg

בטח אתם חושבים עכשיו, זה מה שהיא השיגה? 75 סנט?
אז בבקשה כמה דוגמאות אקראיות

44.jpg

2. האופציה השניה לבקשת החזר היא שהמוצר לא כפי שתואר
חשוב!!! לא הכוונה שבתמונה זה היה נראה כחול רויאל חם וקיבלתי כחול רויאל חמים עד חם
אלא הבדל משמעותי בצבע או צבע אחר
פריט אחר ממה שהזמנתי
או הזמנתי שניים וקיבלתי אחד
או איכות לא טובה: שבור, מוכתם, לא עובד, שרוט וכו

דוגמאות שלי: מסך לפלאפון שרוט- לדעתי יד שניה
הזמנתי מכנס ורוד וקיבלתי תכלת
חולצה עם כתם אבק ענק (שירד בכביסה אבל לא רלוונטי לסכסוך)
שמלה בצבע חאקי שהגיעה חומה לגמרי
גודל לא נכון בטבל תהגדלים- הפרש משמעותי
שעון לא עובד

החלק החשוב בסכסוכים כאלו הוא ההוכחה- תמונה ורצוי וידאו שמראה היטב את הפגם
לדוגמא: הסרטה של 10 שניות שרואים שהמחוגים בשעון לא זזים
תמונה של החולצה עם הכתם
הסרטה שעוברת משריטה לשריטה במסך הפלאפון
תמונה של המכנס שהגיע לצד מה שהזמנתי
סרט לד שחסרים לדים, מפסק שחסר האופציה להדליק

דוגמאות? בבקשה
UTB8A5p2y4HEXKJk43Jeq6yeeXXay.jpg UTB8u0qPfMnJXKJkSaelq6xUzXXa9.jpg UTB8cX9pfYnJXKJkSahGq6xhzFXaU.jpg UTB8g3OHoyaMiuJk43PTq6ySmXXaS.jpg UTB8VgsbdL2JXKJkSanrq6y3lVXaX.jpg UTB8.fAcdFPJXKJkSahVq6xyzFXaT.jpg

( 2 התמונות הראשונות זה המכנס והחולצה שהבטחתי הוראות איך לקבל אותם חינם- החולמה המוכתמת כובסה והמכנס התכול- גם כן התרגלתי ליופי של תכלת לבת ולא רק ורוד...)

יש עוד אופציות בהן פותחים סכסוכים- תכתבו לי אם מענין אתכם- כי זה עבודה די קשה לכתוב את הטיפים ולהעלות צילומי מסך- אם מענין מישו- אני אעלה

מזכירה שאני מאד אוהבת לעזור (בעיקר לעזור לאנשים לקבל את הכסף שלהם, סתאאםםם...) אז אני באישי לשאלות
אבל תשתדלו למקד ולשאול את כל השאלה בהודעה אחת ולא כל שניה להוסיף לי עוד 2 שורות בסיפור, אני לא פסיכולוגית שצריכה לחלוב מידע...)
לדוגמא
אני מקבלת הודעה:
הזמנתי פריט בעלי אקספרס
אני: נו
היא: הוא לא הגיע
אני: אויש, מה עשית?
היא: ואז פתחתי סכסוך

וכו'...


בטיפ הבא בס"ד
איך מזמינים עגלת תינוק ומה לא עושים!!! פוסט שיתוף רווי דמעות...סתאאאםם
 

מגה

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עיצוב גרפי
כל הכבוד לך על היוזמה!!
חבל שהאשכול הזה לא נפתח לפני שנתיים...
אז רכשתי מכשיר ימבמם בעלי אקספרס במחיר של 28$
הוא הגיע שבור
צילמתי פתחתי סכסוך, ושלחתי בקשה להחזר כספי
עלי אקספרס אישרו לי החזר מלא רק אם אני שולחת בחזרה את המוצר אליהם או שאני מתפשרת לקבלת החזר של חצי מהסכום 14$
כמובן שהתפשרתי כי עלות המשלוח לא היית לי שווה
אבל צריך לשים לב שהם לא תמיד נותנים החזר מלא.
לעומת זאת כאשר המוצר לא הגיע, קבלת ההחזר פשוטה יותר (רק אם זה לא תלוי בדואר ישראל, כי כבר היה לי שאמרו לי שהמוצר בישראל ושאברר בדואר המקומי)
 

GALAXY

משתמש מקצוען
כל הכבוד לך על היוזמה!!
חבל שהאשכול הזה לא נפתח לפני שנתיים...
אז רכשתי מכשיר ימבמם בעלי אקספרס במחיר של 28$
הוא הגיע שבור
צילמתי פתחתי סכסוך, ושלחתי בקשה להחזר כספי
עלי אקספרס אישרו לי החזר מלא רק אם אני שולחת בחזרה את המוצר אליהם או שאני מתפשרת לקבלת החזר של חצי מהסכום 14$
כמובן שהתפשרתי כי עלות המשלוח לא היית לי שווה
אבל צריך לשים לב שהם לא תמיד נותנים החזר מלא.
לעומת זאת כאשר המוצר לא הגיע, קבלת ההחזר פשוטה יותר (רק אם זה לא תלוי בדואר ישראל, כי כבר היה לי שאמרו לי שהמוצר בישראל ושאברר בדואר המקומי)
תלוי כמה נקודות יש לך באלי. כלומר עד כמה אתה קונה רציני וטוב
 

מגה

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עיצוב גרפי
תלוי כמה נקודות יש לך באלי. כלומר עד כמה אתה קונה רציני וטוב
דווקא בעבר קניתי הרבה גם דברים יקרים עד הסיפור הנ"ל
איפה אני רואה מה מספר הנקודות שלי?
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כל הכבוד לך על היוזמה!!
חבל שהאשכול הזה לא נפתח לפני שנתיים...
אז רכשתי מכשיר ימבמם בעלי אקספרס במחיר של 28$
הוא הגיע שבור
צילמתי פתחתי סכסוך, ושלחתי בקשה להחזר כספי
עלי אקספרס אישרו לי החזר מלא רק אם אני שולחת בחזרה את המוצר אליהם או שאני מתפשרת לקבלת החזר של חצי מהסכום 14$
כמובן שהתפשרתי כי עלות המשלוח לא היית לי שווה
אבל צריך לשים לב שהם לא תמיד נותנים החזר מלא.
לעומת זאת כאשר המוצר לא הגיע, קבלת ההחזר פשוטה יותר (רק אם זה לא תלוי בדואר ישראל, כי כבר היה לי שאמרו לי שהמוצר בישראל ושאברר בדואר המקומי)
מוזר
על מוצר לא שלם- קיבלתי החזרים מלאים תמיד
 

חרמון

משתמש מקצוען
@קופצנית כשכתוב לי ההזמנה שלך תיהיה סגורה ב...
זה בעצם מספר הימים שהמוכר הבטיח?
או שצריך להכנס למוצר ולבדוק כמה ימים המוכר רושם שם ולעשות את החשבון לפי תאריך ההזמנה?
דבר נוסף, מוצר שלא קבלתי והוא בסטטוס סגור, יש מה לעשות?
 

מנגו מאיה

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
אם נשנה את שיטת השילוח- במקרה הזה לא משתלם כמובן...
גם מספר הימים אותם מבטיח המוכר להגעת החבילה- ירד- 27 יום
אין מילים!!!
קוראת בשקיקה רבה כל מילה:)
אפשר לשאול משו קטן?!
מה זה "לשנות שיטת שילוח"?
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אין מילים!!!
קוראת בשקיקה רבה כל מילה:)
אפשר לשאול משו קטן?!
מה זה "לשנות שיטת שילוח"?
סימנתי שם
הכוונה ללחוץ על המילים שילוח דרך...
ואז נפתח לך חלון ואת יכולה לבחור משלוח עם מספר מעקב או משלוח מהיר יותר (בד"כ בתשלום)
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
@קופצנית כשכתוב לי ההזמנה שלך תיהיה סגורה ב...
זה בעצם מספר הימים שהמוכר הבטיח?
או שצריך להכנס למוצר ולבדוק כמה ימים המוכר רושם שם ולעשות את החשבון לפי תאריך ההזמנה?
דבר נוסף, מוצר שלא קבלתי והוא בסטטוס סגור, יש מה לעשות?
בשאלה הראשונה- זה אכן מספר הימים עד שההזמנה תסגר
אם עברו 15 יום מאז שההזמנה סגורה- לא ניתן לפתוח סכסוך, תבדקי אם עברו 15 יום
 

hbecker

מהמשתמשים המובילים!
מנהל
מנוי פרימיום
הזמנתי שעון וגם עגילים
שלחו לי משהו אחר ממה שהזמנתי
מה אני עושה?
 

שקדיה

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
איור וציור מקצועי
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
הזמנתי שעון וגם עגילים
שלחו לי משהו אחר ממה שהזמנתי
מה אני עושה?
מעלים תמונה בסכסוך ומקבלים החזר מלא

מנסיון שלי
אני גם מקבלת החזרים על כל פיפס שהוא לא טוב
ממש כמו שקופצנית הסבירה (מלבד הקטע של אם לא הגיע בזמן שלא העזתי אלא"כ עבר באמת הרבה זמן ואכן קיבלתי החזר)
אבל אני גם נותנת תמיד פידבקים על כל עיסקה מוצלחת
ממש מקפידה על זה
גם עוזר למי שרוצה לרכוש מישראל (משתדלת לתאר בכמה מילים בעברית אם יש צורך)
וגם מעלה את נקודות האמון של אליאקספרס בי
 

שתים

משתמש מקצוען
מוזר
על מוצר לא שלם- קיבלתי החזרים מלאים תמיד
אני הזמנתי משהו והוא הגיע שבור ושלחתי להם תמונה והם טענו שאין להם הוכחה שזה הגיע שבור (כאילו אולי אני שברתי) וסגרו לי את הסכסוך ללא החזר!
 

Geula-Arc

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב ואדריכלות פנים
מה עושים אם לדוגמא הזמנתי שעון (לא יקר) קיבלתי אותו היה נראה טוב ועובד ,
מיד דיווחתי שקיבלתי וגם ניקדתי ניקוד טוב -5 נקודות
אבבבבל...אחרי כמה ימים התפרק , מה אני עושה עכשיו ??
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אני הזמנתי משהו והוא הגיע שבור ושלחתי להם תמונה והם טענו שאין להם הוכחה שזה הגיע שבור (כאילו אולי אני שברתי) וסגרו לי את הסכסוך ללא החזר!
מי טען שאין לו הוכחה?
המוכר או עליאקספרס?
 

שתים

משתמש מקצוען
מי טען שאין לו הוכחה?
המוכר או עליאקספרס?
המוכר, ואז אלי אקספרס התערבו וסגרו את הסכסוך ככה.
אח"כ ניסיתי לדבר עם המוכר שוב והוא אמר שיחזיר לי את הכסף ותכלס עדיין לא עשה את זה - בערך לפני חודשיים.
 
למעלה