אשכול הסנגוריה הגדול

pessi&chani

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אחותי מורה למגמת עיצוב אופנה באחד התיכונים בארץ, מעבירה את התלמידות פרוייקט ועוד כהנה וכהנה.
יש בוחנת (אנטי דתית לחלוטין, די מפחידה) שמגיעה ויושבת עם התלמידות ועם המורות ומעבירה אותם את הפרוייקט, ונפגשת איתם כמה מס' פעמים במשך השנה
השנה נודע לאחותי שמשנה הבאה היא אמורה לעבור לאיזור אחר, ולכן זה היה סוג של פרידה, אחותי לא חשבה, לעשות מזה עסק.
והנה לקראת סוף היום הגיעה אליה הגב' בהתרגשות גדולה!!, לחצה את ידה ואמרה בדמעות:
"תדעי לך שממש קשה לי לעזוב אתכן, אין לך מושג כמה אני מתפעלת ואוהבת את השיתוף פעולה איתכן, אני מתפעלת מהעדינות של התלמידות, מההכנעה שלהן, מהכבוד שהן נותנות למורות שלהן, מקבלות את ההערות ומחפשות איך לשפר, מי מדבר על הידע המקצועי ועל ההשקעה בכל פרט, דברים שאין היום בשום מקום, כל תלמידה מגיעה לרמה של 100%, ביצירת פרוייקטים מושקעים ומקצועיים וכל זה מתוך עדינות ושמירה על כללי צניעות, ותוך כדי חסימה לרשת = ז"א שבניית הרעיון מתבצעת מ-א ועד ת' ע"י התלמידה, לא מועתקת ולא לקוחה משום אתר.
אני אומרת לך א-י-ן דברים כאלה, איך, איך אתם עושים את זה? קשה לי לעזוב אתכן, שתדעי לך שכל פעם בדרך חזור לביתי אני כולי מהורהרת ומתפעלת, וצריכה להזהר באלף עיניים בכביש."
 

Shaniart

משתמש פעיל
הייתי במרפאת שיניים
נכנס זוג שנראה חילוני "למהדרין"...
רופאת השיניים יצאה לרגע מחדרה ונתקלה בהם,
חייך אליה הבעל (גלוי הראש) ואמר:
"ד"ר את לא מזהה אותי בגלל הזקן? זה של העומר..."
 

מלי

משתמש מקצוען
הרבה מגדולי ישראל שמדברים על הנסיונות של בחורי הישיבות הי''ו שעמלים בתורה בלי הפסקה ובמיוחד בדור הזה שמחוץ תשכל חרב ברוחניות עם כל הטכנולוגיה הקלוקלת והם לא שמים ליבם וממשיכים להגות בתורה הקדושה והם מוסיפים ואומרים אותם הגדולים שהורים שיש להם כאלו ילדים כשהם חוזרים הביתה לשבת או לבין הזמנים צריכים ההורים להשתחוות אליהם אפיים ארצה ולא לגמור להודות להשי''ת שבנם לן בעומקה של תורה למרות כל המפריעים בחוץ.
אשריהם תלמידי חכמים!!!!!!!
 

המייטב

משתמש רשום
חסד חובק עולם!
ארוחת צהריים בשרית, מזינה, אסטטית, טעימה ומרגשת
הגיע אלינו בדיוור ישיר ישירות עד הבית...באשדוד.

מתרומתו של: האדמו''ר מאלכסנדר ארה''ב
בעלות סימלית של 1 ש''ח בלבד!

כמה חסד מסתובב סביב מנת חסד זו:
ההתרמה
הבישול
האריזה
המספור
הרישום
השילוח
החיוך....

מי כעמך ישראל!
 

קבצים מצורפים

  • 1.png
    KB 613.6 · צפיות: 13

יוסניו

משתמש פעיל
סתם להתעניין מי זה האדמו"ר מאלכסנדר ארה"ב?
יש לזה קשר לאלכסנדר בארץ?
 

מלי

משתמש מקצוען
רדיו קול חי התחיל מהיום בכל מהדורת חדשות בסוף להגיד פרק תהילים
 

זיו

משתמש רשום
הרב לאו ביקר אתמול בבית החולים אצל החיילים הפצועים
פנה אליו חייל אחד פצוע: הרב, מה אני יעשה שלא הרגשתי טוב כל הבוקר הייתי על נורופן, ולא זכור לי אם הנחתי תפילין......
 

מילה בסלע

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
פרסום וקופי
נכתב ע"י גוייבה;1324396:
הפרגון כאן באשכול המדהים הזה
על כל שורה עשרות צלצולים!!!!!!!

הפעם הצלצולים הם לא פרגון אלא הסכמה והתפעלות...
 

זיו

משתמש רשום
מפליא

נראה לי שגם זה מתאים באשכול זה!!
 

קבצים מצורפים

  • פניית החייל.jpg
    KB 51.1 · צפיות: 14

נוי

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
ראיתי היום ארגז ענקי של ככרות לחם. משפחות משפחות באות ולוקחות. האוירה נעימה ונחמדה ולא מבישה כלל. איש אחד העמיד לחם לכל דורש, ונעלם. בלי לבדוק בציציות הלוקחים.
זה היה מצד אחד כאוב כי אנשים ככה מתרגשים מלחם חינם, ומצד שני מרגש.
 

זיו

משתמש רשום
בישיבת מיר ג''כ היה היום משהו בסגנון זה בכמויות אדירות - משאית שלימה של אנג'ל!!
מי כעמך ישראל!!!
 

yaffab

משתמש מקצוען
הייתי בטיפת חלב היום עם בתי התינוקת.
כל האחיות שם כמעט, היו אמהות לילדים מגוייסים.
ומה שמלא את האויר והאוירה שם היה כאב וחשש ותפילה...
נכנסנו אל האחות שלנו, על השולחן דלק נר וספר התהילים היה מונח לצדה.
שני בנים בגולני, כבר יומיים שלא קבלה מהם אות חיים, "שרק יכתבו לי מילה, שרק ישלחו הודעה קטנה שהם בחיים". הדמעות היו כ"כ מתבקשות שם ביחד אתה. לא היו חילוקי דעות ביננו , ולא הייתי אני החרדית והיא החילונית, היא המלומדת ואני המצומצמת, היינו שתינו אמהות.
אמהות שתמצית הלב שלהן הוא כאב ויסורים של אהבה...
היא ביקשה שנתפלל על שני בניה ואנחנו כתבנו את השמות בחרדת קודש.
אמא יהודיה, גם כשהיא רחוקה, מאד רחוקה, היא כל כך קרובה...
יעלה תחנונינו מערב, ויבוא שוועתנו מבקר ויראה רנוננו עד ערב...
 

א.ד.

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
ראיתי אשה חילונית לגמרי כשהיא מדברת בטלפון ואומרת למי שמשוחחת איתה "כדאי לך זו מצוה מאד גדולה, הפרשת חלה, אז אני שולחת אליך נשים שיתקשרו ואת תהיי האיש קשר.." יותר לא שמעתי אבל חשבתי לעצמי על האשכול הזה...
 

נוי

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
לפני ר"ה הייתי במירון. ישבו שם לידי שתי נשים. אחת לבושה בחולצה שחורה ועליה כתוב מאחור באותיות גדולות ולבנות"ביטחון". השנייה נראתה ממוצא לא ברור, במצב דתי לא ברור, ובקיצור: לא ברור.
ישבה ה"לא ברורה" ושפכה לבה לפני המאבטחת:"אבל איך אני מצליחה לחזור בתשובה, איך?" פניה היו עגמומיות ומיואשות ומלאות כמיהה. שמה המאבטחת יד על הכתף העגמומית ושוחחה אתה שיחת התעוררות ותקווה ועצות טובות להתקדמות- מדהים!
רב מרצה לבנות סמינר לא היה אומר זאת יותר טוב. אני התחזקתי והתרגשתי.
 

יערי

משתמש מקצוען
כלה מבית הרוס שלא היה לה שקל מאיפה להתחיל ולגמור את הוצאות החתונה, וזה כולל את כל הפרטים מאולם ועד גרביים, והמון אנשים שנרתמו לעזרה ותרמו מן הגורן ומן היקב, עד שהיתה חתונה ונדוניה שלא מביישת כל כלה אחרת. ואציין שני סיפורים בולטים.
א. רבנית אחת שמארגנת קבוצה של נשים צדיקות שכל חודש מארגנות פריטים לכלות מסכנות, על ידי שכל אחת תורמת חפץ מסוים. בתחילה חשבנו שיבואו כמה פריטים ושמחנו על כך. בסופו של דבר הגיעו שני טנדרים עמוסים בחפצים, החל ממוצרי חשמל וכלה בסירים סכו"ם שמיכות וכריות, והבעיה העיקרית היתה שהיו צריכים לזה חדר שלם, והיה קשה לנו לאתר חדר כזה.
ב. אשה יקרה ששמעה על הכלה הזאת בחצי אוזן, ואמרה שאין לה כסף לסייע כי היא עצה מחתנת ילדים, אבל ריצות היא יכולה לעשות. האשה הזאת עמדה גם היא לחתן בן, אבל היא הפכה למחותנת של ממש, שמידי יום ויום יצאה עם הכלה לכל החנויות של הבגדים והמצרכים, ארגנה את הדירה, והתרימה אנשים, שעות על גבי שעות כל יום.
ועוד נדיבים מנדיבים שונים שתרמו סכומי כסף ממש גדולים בלי שזה יקבל פרסום ואפילו לא ביררו איפה החתונה.
מי כעמך ישראל
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  17  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה