קורונה לכל ההורים, המורים/ות, הילדים/ות והמנהלים/ות!!!

אי פה אי שם

משתמש מקצוען
אולי בלגניסטית לא קטנה, אבל חכמה אש, תופסת כל חומר בשניה, והמורה מאריכה בהסברים איטיים, היא כל הזמן אומרת לי-אמא, תדלגי
אחח, אם רק היינו יכולים בתור ילדים להקיש 3 עד הצלצול..

כפי שזה נראה הלמידה מרחוק רחוקה עוד מלהסתיים, ומחובתו של משרד החינוך להקים מערכות של קווים ופתרונות לכלל התלמידים במגזר החרדי, לדוג' - מערכת מבחנים אמריקאית שצריך להקיש על תשובה (כל שאלה נניח עד 5 דקות) והמורה/המלמד מקבל במערכת את התשובות.

בקשר לשעורים - לדעתי ועידה יומיומית עם תלמידים היא לא אפקטיבית בכלל, מקסימום פעמיים בשבוע, כנ"ל השעורים שלא חייבים להתבסס על חומר יומי אלא יותר שבועי.

אל דאגה בסוף כולם ילמדו משהו בתקופה הזאת, גם המורים..
 
נערך לאחרונה ב:

פזמון

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אחח, אם רק היינו יכולים בתור ילדים להקיש 3 עד הצלצול..

כפי שזה נראה הלמידה מרחוק רחוקה עוד מלהסתיים, ומחובתו של משרד החינוך להקים מערכות של קווים ופתרונות לכלל התלמידים במגזר החרדי, לדוג' - מערכת מבחנים אמריקאית שצריך להקיש על תשובה (כל שאלה נניח עד 5 דקות) והמורה/המלמד מקבל במערכת את התשובות.

בקשר לשעורים - לדעתי ועידה יומית עם תלמידים היא לא אפקטיבית בכלל, מקסימום פעמיים בשבוע, כנ"ל השעורים שלא חייבים להתבסס על חומר יומי אלא יותר שבועי.

אל דאגה בסוף כולם ילמדו משהו בתקופה הזאת, גם המורים..
מערכת מבחנים הקמנו מזמן. כולל גם תשובות הקשה ותשובות קוליות שהמערכת מפענחת.
ועידה יומית פעמים בשבוע היא טובה מאד!
 

רותי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
לא נראה לי שזה הסיבה
רק מוסד שמברר כשאתה מכניס ילד אם יש מחשב עם רשת לא יכול אחרי זה לשלוח חומר ברשת.........
המייל של היום זה הפקס של הדור הקודם
להרבה יש מחשב אם רשת לצורכי עבודה וזה לא דבר שמוסתר מההנלה
ואחד שיש לו יוכל להוריד את החומר לנגן לשכן שאין לו....
 

m a r g a l i t

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
היא פשוט מספרת להם במשך החמישה שיעורים האלו סיפורים, שואלת אותן חידות ומצפצפת על הנהלת הבית ספר.
היא חושבת שהלמידה הזו רק גורמת נזק לתלמידותיה.
אפשר לעשות את זה בצורה נעימה בלי לצפצף על הבית ספר.
יש לי אחיינית בכיתה א'
אמא שלה אמרה לי שהיא כל יום נכנסת לחדר לבד עם הטלפון, ולומדת לפי המערכת
המורה שלה עושה את זה בצורה מאוד חוויתית והילדה מחכה ללמוד
אפשר ללמד ואפילו הרבה, השאלה איך עושים את זה...
המורות צריכות להפעיל קצת את היצירתיות שלהן.
 

זיסונת

משתמש מקצוען
משוב על הוראה מתקנת בלמידה מרחוק לא שמעתי.
מורות שילוב מחוייבות לעבוד עם התלמידים דרך הטלפון.

הרעיון היה נראה לי מופרך.
כעת אני אחרי שבע שעות עבודה (!) של בניית ערכות למידה לשמונה תלמידות.
הלוואי שלמאמץ יהיה תועלת.

אשמח לשמוע ממי שכבר חוה התנסות כזו.
 

מומחית

משתמש מקצוען
@מוטיבציה כנראה שאינך כ"כ בעניינים...
אנחנו כצוות נדרשנו ל4 שיעורים בני חצי שעה (למלמד לא' נתנו הנחה ל-20 ד' לא פחות!)
וחובה שיעור ועידה אחד ביום!
כמובן שהכל בפיקוח והמנהל מאזין ובודק למהלך השיעורים..
 

הוא היה אומר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
@מוטיבציה כנראה שאינך כ"כ בעניינים...
אנחנו כצוות נדרשנו ל4 שיעורים בני חצי שעה (למלמד לא' נתנו הנחה ל-20 ד' לא פחות!)
וחובה שיעור ועידה אחד ביום!
כמובן שהכל בפיקוח והמנהל מאזין ובודק למהלך השיעורים..
רחמנות עליכן ורחמנות על התלמידות.
חלם.
 

קקאו

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
@מוטיבציה כנראה שאינך כ"כ בעניינים...
אנחנו כצוות נדרשנו ל4 שיעורים בני חצי שעה (למלמד לא' נתנו הנחה ל-20 ד' לא פחות!)
וחובה שיעור ועידה אחד ביום!
כמובן שהכל בפיקוח והמנהל מאזין ובודק למהלך השיעורים..
רחמנות....
אני לא אוחז מזה שמנהל יושב על הוריד ומחייב ככה.... ובפרט שהקווים על הפנים
 

קקאו

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
בהחלט.
מכירה מוסדות שהשתמשו באופציה הזו, שילמו כסף... ואין יותר נפילת קווים.
אבל כשרוצים חינם זה שווה חינם וככה זה נראה
אכן אנחנו אי"ה מתחילת שבוע הבא עוברים למתכונת של קו ששילמנו עליו טבין ותקילין
 

פזמון

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
שמענו מצוין מה לא טוב.
עכשיו נשמע:
מה לדעתכם ההורים כן היה מעולה וטוב.
קדימה:
 

פזמון

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אפשר לעשות את זה בצורה נעימה בלי לצפצף על הבית ספר.
יש לי אחיינית בכיתה א'
אמא שלה אמרה לי שהיא כל יום נכנסת לחדר לבד עם הטלפון, ולומדת לפי המערכת
המורה שלה עושה את זה בצורה מאוד חוויתית והילדה מחכה ללמוד
אפשר ללמד ואפילו הרבה, השאלה איך עושים את זה...
המורות צריכות להפעיל קצת את היצירתיות שלהן.
אכן.
הרבה של הבן שלי מרתק
עד כדי כך !!! שכל הילדים בבית מאזינים לו.
מרתק! עסיסי! לימד את פטירת יוסף, וספר את זה בקול בכי והתרגשות!!!
זוהי שעתם של המוכשרים מאד להצליח.
 

elibeli

משתמש מקצוען
משוב על הוראה מתקנת בלמידה מרחוק לא שמעתי.
מורות שילוב מחוייבות לעבוד עם התלמידים דרך הטלפון.

הרעיון היה נראה לי מופרך.
כעת אני אחרי שבע שעות עבודה (!) של בניית ערכות למידה לשמונה תלמידות.
הלוואי שלמאמץ יהיה תועלת.

אשמח לשמוע ממי שכבר חוה התנסות כזו.
לא ממש עם הוראה מתקנת אבל-
הבן שלי (5.5) בגן שפתי הגננת שלו הכינה ערכת חוברות מושקעת מאד מאד על כל הנושאים בחודש הקרוב (ספירת העומר, ל"ג בעומר, ואהבת.. וכו') ועוד חוברת של דפי משימה: חשבוןן, צליל פותח וכו'. היא משאירה בקו מפגש בוקר של 4(!) דקות את הנושא+ ספירת העומר עצמה (שלחה לוח)+ שיעור נפרד לחוברת משימות ג"כ באורך של 7-8 דק' לדוג' היום היא נתנה דף בחשבון לצבוע כך וכך כוכבים/ לבבות וכו' לפי הוראות וחיכתה את פרק הזמן הדרוש לצביעה שתוך כדי ההמתנה היא הרעיפה מחמאות: בטח אתם צובעים כ"כ יפה וכו' וכן שאלות: צבענו 2 לבבות בצבע אחד ועוד אחד בצבע אחר כמה בס"ה? וחכתה כמה שניות לתשובה.
מאד מאד מוצלח!
(בנוסף היא שלחה עוד חוברת של רגשות למלא כל שבוע. אחד הדברים היה 'אני מודה לה' על-' וכששאלתי אותו הוא הסתכל על הערכה ואמר לי: תודה לה' שעשה שהגננות שלי הכינו לי את כל זה...:eek::eek::eek:)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  7  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה