ברור שזאת הסיבהמוסד שמברר כשאתה מכניס ילד אם יש מחשב עם רשת לא יכול אחרי זה לשלוח חומר ברשת.........
ברור שזאת הסיבהמוסד שמברר כשאתה מכניס ילד אם יש מחשב עם רשת לא יכול אחרי זה לשלוח חומר ברשת.........
אחח, אם רק היינו יכולים בתור ילדים להקיש 3 עד הצלצול..אולי בלגניסטית לא קטנה, אבל חכמה אש, תופסת כל חומר בשניה, והמורה מאריכה בהסברים איטיים, היא כל הזמן אומרת לי-אמא, תדלגי
מערכת מבחנים הקמנו מזמן. כולל גם תשובות הקשה ותשובות קוליות שהמערכת מפענחת.אחח, אם רק היינו יכולים בתור ילדים להקיש 3 עד הצלצול..
כפי שזה נראה הלמידה מרחוק רחוקה עוד מלהסתיים, ומחובתו של משרד החינוך להקים מערכות של קווים ופתרונות לכלל התלמידים במגזר החרדי, לדוג' - מערכת מבחנים אמריקאית שצריך להקיש על תשובה (כל שאלה נניח עד 5 דקות) והמורה/המלמד מקבל במערכת את התשובות.
בקשר לשעורים - לדעתי ועידה יומית עם תלמידים היא לא אפקטיבית בכלל, מקסימום פעמיים בשבוע, כנ"ל השעורים שלא חייבים להתבסס על חומר יומי אלא יותר שבועי.
אל דאגה בסוף כולם ילמדו משהו בתקופה הזאת, גם המורים..
המייל של היום זה הפקס של הדור הקודםלא נראה לי שזה הסיבה
רק מוסד שמברר כשאתה מכניס ילד אם יש מחשב עם רשת לא יכול אחרי זה לשלוח חומר ברשת.........
אפשר לעשות את זה בצורה נעימה בלי לצפצף על הבית ספר.היא פשוט מספרת להם במשך החמישה שיעורים האלו סיפורים, שואלת אותן חידות ומצפצפת על הנהלת הבית ספר.
היא חושבת שהלמידה הזו רק גורמת נזק לתלמידותיה.
לכל בית יעקב היום יש כתובת מיילברור שזאת הסיבה
אכן כן...לרובם יש.. אך למעייש'ה לא נאה לבית הספר להשתמש בכך...לכל בית יעקב היום יש כתובת מייל
שאגב כשרוצים לשחרר תלמידה אומרים לך תשלחי פקס או מייל....
(דרך הטלפון לא מסכימים לשחרר!!)
רחמנות עליכן ורחמנות על התלמידות.@מוטיבציה כנראה שאינך כ"כ בעניינים...
אנחנו כצוות נדרשנו ל4 שיעורים בני חצי שעה (למלמד לא' נתנו הנחה ל-20 ד' לא פחות!)
וחובה שיעור ועידה אחד ביום!
כמובן שהכל בפיקוח והמנהל מאזין ובודק למהלך השיעורים..
יש אפשרות בתשלום לקבל קוים יותר עמידים?
רחמנות....@מוטיבציה כנראה שאינך כ"כ בעניינים...
אנחנו כצוות נדרשנו ל4 שיעורים בני חצי שעה (למלמד לא' נתנו הנחה ל-20 ד' לא פחות!)
וחובה שיעור ועידה אחד ביום!
כמובן שהכל בפיקוח והמנהל מאזין ובודק למהלך השיעורים..
אכן אנחנו אי"ה מתחילת שבוע הבא עוברים למתכונת של קו ששילמנו עליו טבין ותקיליןבהחלט.
מכירה מוסדות שהשתמשו באופציה הזו, שילמו כסף... ואין יותר נפילת קווים.
אבל כשרוצים חינם זה שווה חינם וככה זה נראה
דרך הטלפון זה לא חוקי, לא שהם לא רוצים.(דרך הטלפון לא מסכימים לשחרר!!)
אכן.אפשר לעשות את זה בצורה נעימה בלי לצפצף על הבית ספר.
יש לי אחיינית בכיתה א'
אמא שלה אמרה לי שהיא כל יום נכנסת לחדר לבד עם הטלפון, ולומדת לפי המערכת
המורה שלה עושה את זה בצורה מאוד חוויתית והילדה מחכה ללמוד
אפשר ללמד ואפילו הרבה, השאלה איך עושים את זה...
המורות צריכות להפעיל קצת את היצירתיות שלהן.
לא ממש עם הוראה מתקנת אבל-משוב על הוראה מתקנת בלמידה מרחוק לא שמעתי.
מורות שילוב מחוייבות לעבוד עם התלמידים דרך הטלפון.
הרעיון היה נראה לי מופרך.
כעת אני אחרי שבע שעות עבודה (!) של בניית ערכות למידה לשמונה תלמידות.
הלוואי שלמאמץ יהיה תועלת.
אשמח לשמוע ממי שכבר חוה התנסות כזו.
אפשר לקבל פרטים במה מדובר?אכן אנחנו אי"ה מתחילת שבוע הבא עוברים למתכונת של קו ששילמנו עליו טבין ותקילין
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
קורס משולב בינה מלאכותית
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
18.06
י"ב סיוון
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
פוטושופ לצלמים
עם אופק עוגן
כלים מתקדמים, טכניקות חדשות ובינה מלאכותית בפוטושופ לצלמים בעידן 2024
לתלמידים ובוגרים בלבד!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק יד
א לַמְנַצֵּחַ לְדָוִד אָמַר נָבָל בְּלִבּוֹ אֵין אֱלֹהִים הִשְׁחִיתוּ הִתְעִיבוּ עֲלִילָה אֵין עֹשֵׂה טוֹב:ב יְהוָה מִשָּׁמַיִם הִשְׁקִיף עַל בְּנֵי אָדָם לִרְאוֹת הֲיֵשׁ מַשְׂכִּיל דֹּרֵשׁ אֶת אֱלֹהִים:ג הַכֹּל סָר יַחְדָּו נֶאֱלָחוּ אֵין עֹשֵׂה טוֹב אֵין גַּם אֶחָד:ד הֲלֹא יָדְעוּ כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן אֹכְלֵי עַמִּי אָכְלוּ לֶחֶם יְהוָה לֹא קָרָאוּ:ה שָׁם פָּחֲדוּ פָחַד כִּי אֱלֹהִים בְּדוֹר צַדִּיק:ו עֲצַת עָנִי תָבִישׁוּ כִּי יְהוָה מַחְסֵהוּ:ז מִי יִתֵּן מִצִּיּוֹן יְשׁוּעַת יִשְׂרָאֵל בְּשׁוּב יְהוָה שְׁבוּת עַמּוֹ יָגֵל יַעֲקֹב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל: