אמא שלי שהיא מורה בחינוך העצמאי והיא כבר בעשור השישי לחייה,בתור מורה נדרשתי להקליט 5 שיעורים של עשר דקות. (לפי מערכת של הכיתות).
כרגע, לפי הבנתי, א"א לשמוע את השיעור (הקו קרס מזמן) וכן, א"א להקליט (רוב המורות לא הקליטו בסופו של דבר)....
לגבי התלמידות- בעיני הלמידה מיועדת לבנות שמטפסות כבר על הקירות ומשוועות למעט ידע, תעסוקה ואתגר...
לא הייתי אומרת שזה מה ששיעורים מקוטעים מעין אלו מספקים, אבל אני לא מצפה מכל התלמידות
להקשיב בהאזנה מלאה ולבצע את ההוראות.
אם התנאים היו מאפשרים- כן הייתי דורשת.
אבל אין תנאים- מה יש לדרוש מהתלמידים?
מנכל משרד החינוך: הלמידה מרחוק איננה אידיאלית, בחודש יולי לא תהיה חופשה
בדיון בוועדה המיוחדת של הכנסת להיערכות מערכת החינוך לשנת הלימודים הבאה, הודה מנכל משרד החינוך, שמואל אבואב, כי הלמידה מרחוק אינה פתרון מיטבי, אולם הוסיף כי במשבר צריך להתנהג כמו במשבר. הוא הבהיר, כי בחודש יולי לא תהיה חופשת קיץwww.hidabroot.org
ממרום גילה יכולה היא ללמד את מנהלתה הצעירה פרק או שניים בחכמת חיים.
היא פשוט מספרת להם במשך החמישה שיעורים האלו סיפורים, שואלת אותן חידות ומצפצפת על הנהלת הבית ספר.
היא חושבת שהלמידה הזו רק גורמת נזק לתלמידותיה.
בתוך כל הלחץ של הנגיף הזה צריך רק לשמח את הלב של הילדים והילדות.
אצל בנים זה טיפה יותר מסובך כי הם חייבים ללמוד קצת.
הם מחזיקים את העולם.
אז אפשר גם איתם ללמוד בנחת ובשלווה דברים שמחים בצורה נאותה.
רק בנחת, בנחת, בלי לחץ.