דיון 2 שאלות דחופות על אבוקדו

shali

משתמש מקצוען
1. האם מותר לאכול אבוקדו שהשחיר? היה בחוץ 4-5 שעות [לא בחום]
2. ו..איך מבשילים הכי מהר אבוקדו
 

שירה קיי אולפנים

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
שימו אותו לחימום במיקרו למשך 10 עד 30 שניות וזה יעשה תעבודה טריק נוסף להבשלה מהירה (יחסית) של אבוקדו - לשים אותו בשקית נייר חומה יחד עם תפוח או בננה והוא יהנה מגז האתן הטבעי שהם משחררים - בשיטה הזו האבוקדו יבשיל בתוך שלושה או ארבעה ימים במקום שבוע
 

שירה קיי אולפנים

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה



4 דרכים קלות לרכך אבוקדו במהירות​

ובכן, הדרך הטובה ביותר להבשיל אבוקדו היא לשים אותו בשקית נייר חומה עם עוד חתיכת פרי (כמו תפוח או בננה) ולהמתין יומיים או שלושה. אבל זו לא באמת השיטה המהירה ביותר - הנה ארבעה טריקים מוכחים להפוך אבוקדו לרך וקרמי בתוך זמן קצר.

שיטה 1: השתמשו בתנור
כדי להבשיל אבוקדו במהירות שיא, עטפו אותו בתוך נייר כסף ושימו על גיליון אפייה. חממו אותו בתנור בחום של 200 מעלות צלזיוס במשך עשר דקות, או עד שהאבוקדו הופך לרך (תלוי כמה קשה הוא, התהליך יכול לקחת עד שעה כדי להגיע לריכוך אופטימלי).
כשהאבוקדו נאפה בנייר כסף, גז אתילן מקיף אותו ומאיץ את תהליך ההבשלה. הוציאו אותו מהתנור והכניסו למקרר עד שמוכן לאכילה. והנה אבוקדו טוסט לכולם.

שיטה 2: השתמשו בשקית נייר חומה
קניתם אבוקדו קשה ביום שני אבל אתם רוצים להשתמש בו בשבת הקרבה? אין בעיה. תחבו את הפרי לשקית נייר חומה, סגרו אותה ואחסנו על דלפק המטבח שלכם. אבוקדו מייצר גז אתילן, אשר משוחרר בדרך כלל לאט וגורם לפרי להבשיל.
אבל אתם יכולים להאיץ את התהליך הזה על ידי הנחת אבוקדו במיכל (שקית נייר היא האופציה הטובה ביותר, שכן היא מאפשרת לפרי "לנשום") שמרכז את הגז. האבוקדו שלכם צריך להיות מוכן תוך בערך ארבעה ימים (או פחות, אז המשיכו לבדוק כל יום).

שיטה 3: השתמשו בעוד חתיכת פרי
חזרו על התהליך שצוין לעיל, אבל הכפילו את גז האתילן על ידי הוספת בננה או תפוח לנייר חום יחד עם האבוקדו. מאחר ופירות אלה גם משחררים אתילן, הם יבשילו אפילו מהר יותר.

שיטה 4: מלאו שקית נייר חומה בקמח
מלאו תחתית של שקית נייר חומה עם קמח, הניחו את האבוקדו בפנים וודאו שהשקית סגורה. שיטה זו מרכזת את כמות גז האתילן, תוך הגנה על הפרי מעובש וחבורות.
 

CO2

עריכה לשונית היא חמצן לטקסט
מנוי פרימיום
טיפ למנוע השחרה: לשים את הגרעין בתוך מים!
עובד!!!!!!!! גם אם נסעת רחוק וגם מיום שישי לשבת.
 

Yahalom

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
למה לא? אצלי זה עבד
חצי אבוקדו במקרר והגרעין בשלמותו בנטלה עם מים
לא השחיר למחרת
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב יַעַנְךָ יְהוָה בְּיוֹם צָרָה יְשַׂגֶּבְךָ שֵׁם אֱלֹהֵי יַעֲקֹב:ג יִשְׁלַח עֶזְרְךָ מִקֹּדֶשׁ וּמִצִּיּוֹן יִסְעָדֶךָּ:ד יִזְכֹּר כָּל מִנְחֹתֶךָ וְעוֹלָתְךָ יְדַשְּׁנֶה סֶלָה:ה יִתֶּן לְךָ כִלְבָבֶךָ וְכָל עֲצָתְךָ יְמַלֵּא:ו נְרַנְּנָה בִּישׁוּעָתֶךָ וּבְשֵׁם אֱלֹהֵינוּ נִדְגֹּל יְמַלֵּא יְהוָה כָּל מִשְׁאֲלוֹתֶיךָ:ז עַתָּה יָדַעְתִּי כִּי הוֹשִׁיעַ יְהוָה מְשִׁיחוֹ יַעֲנֵהוּ מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ בִּגְבֻרוֹת יֵשַׁע יְמִינוֹ:ח אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם יְהוָה אֱלֹהֵינוּ נַזְכִּיר:ט הֵמָּה כָּרְעוּ וְנָפָלוּ וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ וַנִּתְעוֹדָד:י יְהוָה הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

אשליה אופטית • אתגר 48

לוח מודעות

למעלה