דרוש מידע שערוריה במשנת יוסף

מצב
הנושא נעול.

נעמיתוש

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
קיץ בריא לכולנו!
יש לכם מושג איך אפשר ליצור קשר עם שירות הלקוחות של משנת יוסף?
הם לא עונים כלל במספר 08-9798574 במשך כל התקופה! כולל היום ואין אפשרות לתפוס אותם.


עדין מנסה.
סוף סוף- אות חיים מהם- החזירו לי מייל -

שירות לקוחות

089798574

א-ה 9-15

ו 9-12


????

וחוזר חלילה.

אין מענה ואין עם מי לדבר!!
כסף יודעים לגבות, בהחזר- נעלמים!!
 

הדס'וש

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עדין מנסה.
סוף סוף- אות חיים מהם- החזירו לי מייל -

שירות לקוחות

089798574

א-ה 9-15

ו 9-12


????

וחוזר חלילה.

אין מענה ואין עם מי לדבר!!
כסף יודעים לגבות, בהחזר- נעלמים!!
אלי התקשרה נציגה ממשנת יוסף מהמס' הזה:
0527661700
תנסי אולי....
 

חחח

משתמש סופר מקצוען
אין מענה ואין עם מי לדבר!!
כסף יודעים לגבות, בהחזר- נעלמים!!
אני אישית לא קניתי אצלם. אבל, דוד שלי קניין קבוע טוען שהם תמיד מזכים בלי שום ויכוח עד השקל האחרון.
אני ממליצה שכל האנשים הזועמים דפה יתנו להם שבוע להתאושש מהמכירה ומהחג ואז מן הסתם הם יחזרו לתת שירות.
אתם לא באמת מצפים שבערב פסח יוכלו לענות לכולם וגם לא יום אחרי....
 

נעמיתוש

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אני אישית לא קניתי אצלם. אבל, דוד שלי קניין קבוע טוען שהם תמיד מזכים בלי שום ויכוח עד השקל האחרון.
אני ממליצה שכל האנשים הזועמים דפה יתנו להם שבוע להתאושש מהמכירה ומהחג ואז מן הסתם הם יחזרו לתת שירות.
אתם לא באמת מצפים שבערב פסח יוכלו לענות לכולם וגם לא יום אחרי....

הלוואי ותצדקי.
אם זה היה חד פעמי, הייתי מותרת ולא נכנסת לענין.
 

saralulu

משתמש מקצוען
אני בכל זאת סוברת שאין כמו משנת יוסף!

רואה את המעלות שלהם וכמובן את החסכון והנוחות בקניה השבועית.

אין לי חנות כמו יש וכו' קרוב לבית ולכן זה מאד משתלם ונח.
 

חחח

משתמש סופר מקצוען
הלוואי ותצדקי.
אם זה היה חד פעמי, הייתי מותרת ולא נכנסת לענין.
מקווה בשבילך,
אחרי האשכול פה בערב החג ממש התווכחתי איתו שהם דפוקים והוא טען שמזמין אצלם כל שבוע ובחייו לא נדפק. שכזה שירות מעולה הוא לא מקבל באף מקום. ויצא לו יותר מפעם אחת להזדכות אצלם......
 

נעמיתוש

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אני בכל זאת סוברת שאין כמו משנת יוסף!

רואה את המעלות שלהם וכמובן את החסכון והנוחות בקניה השבועית.

אין לי חנות כמו יש וכו' קרוב לבית ולכן זה מאד משתלם ונח.

לא נכנסת לפרטים.
לכל דבר יש מינוס ופלוס.
אך מקום צריך לכבד את עצמו, ובמיוחד כשמשלמים ממיטב כספנו.
 

saralulu

משתמש מקצוען
לא נכנסת לפרטים.
לכל דבר יש מינוס ופלוס.
אך מקום צריך לכבד את עצמו, ובמיוחד כשמשלמים ממיטב כספנו.
נכון!
וזו בחירה של כל אחד אם ההתנהלות הזו מתאימה לו.
לנו ההתנהלות נוחה, מזמינים כל שבוע באתר הנח והידידותי מקבלים בחלוקה את הדף אוספים את המוצרים והולכים...

פתרון מאד נח.

פעם היינו נסחבים... מחכים בתור הארוך משלמים וצועדים כברת דרך עם כל המוצרים.

היום החיים נהיו קלים ונוחים יותר.

יתכן שיש חסרונות אך המעלות רבות מאד!
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
השתדלתי לקרוא דקות ארכות את כל האשכול

מראש אומר שלצערי אני מבין המבקרים.

א. אני קונה במשנת יוסף כבר למעלה מ 5 שנים ומשנה לשנה הכללים הופכים להיות נוקשים יותר ויותר.

ב. ייתכן מאוד שזה תלוי במנהל התחנה כמה הוא יקה או כמה אחריות הוא לוקח על עצמו, למשל יש מקומות שהמנהלים מאוד קשוחים ולא מגיעים לקראתך ואין לזה הרגשה טובה, ומאידך מקומות שהמנהל מגיע לקראתך ומרגיע אותך ולוקח אחריות

ג. גם אם הגיע סחורה לא טובה אתה מתחיל ליכנס לנערוונים, שאולי אני לא אחסנתי את הסחורה כראוי ולכן היא התקלקה, וגם אתה לא יכול תהתחיל להגדיר להם מה בדיוק התקלקל. והאם זה נקרא קלקול או שזה נקרא סוג ב' במקום סוג א'.

ד. לגבי משלוחים, הסטטיסטיקה אומרת שתמיד תיהיה סחורה מקולקלת, אבל במשנת יוסף גם זה יילקח (למעט מקרים חריגים) כי אם שלחו את הילד והוא לא יודע כ"כ להבחין אז אמא אומרת לעצמה , טוב, זה חלק מהנוחות והעלות שהילד/ה הביא סחורה דפוקה, וכן אם אתה מגיע אחרון אז אתה מאשים את עצמך שהגעת בסוף ואתה לוקח את הדפקט

ה. זיכויים!!! מאוד מתסכל כשאתה שילמת לפני 5 דקות זמזומן ואין את המוצר (והוא כן רשום בדף ההזמנות שקיבלת) ואז אתה מגיע אל האחראי והוא ואומר לך , טוב אתה תקבל זיכוי, אבל לפני רגע הבאתי לכם במזומן?????? לא!!! ככה זה הכללים פה. אני מלונ כסף למשנת יוסף.

ו. באם לא הגעתי למכירה הלך כל מה שקניתי, ולא אקבל זיכוי כלל (מעניין באיזו עיר האחראים אוספים את ההזמנמה בעלות של 15 ש"ח) ומאידך אם מגיע אדם ורואה שנשאר מוצר בחזרות שמחכות למשאית, והוא מתקשר לשירות הלקוחות והם גובים ממנו את התשלום, אז בעצם משנת יוסף הרויחו פעמיים. האחד על האדם שלא לקח את המוצר והשני על האדם שלקח בסוף המכירה. ופעם ניסה אחד האחראיים להסביר לי שיש גם בלאי של ילדים שמתבללבלים במוצרים ולוקחים דברים אחרים כגון בעופות שלוקחים שוק במקום כנפיים ועוד בלבולים שיש, ועל ידי זה מכסים את העליות.

ז. ארגון חסד מרשה לעצמו להפסיד באם זהו טובת הציבור, אבל משנת יוסף לא מרשה לעצמה להפסיד כלל.

ח. אף אחד לא מחייב אותי לקנות, זה נכון , אבל יש לי זכות לבוא בטענות ולומר את הדברים בפרט שיש כאן סוג של שליטה רגשית בציבור, וכן מכיון שבפועל כהיום לאירגוני הצדקה יש הסכמים איתם אז אנשים כבר קונים במשנת יוסף.


ט. אכן נכון שמשנת יוסף גם מביאה להורדת מחירים וליציבות במחירים. אבל יש לזה מחיר...
אתה חייב לבוא בשעה ספציפית - בחנות ובסופר כל יום למעלה מ13 שעות במהלךשעות היום.
אם לא מוצא חן בעיניך המוצר, אתה חייב לקחת - בחנות אתה לא חייב, לא רוצה, אל תקח.
במכירה של משנת יוסף אם יש בעיה אתה צריך להתקשר לשירות הלקוחות וגם שם סליחה אדוני, אלו הכללים ואין עם מי לדבר. - בחנות אם יש בעיות פונים למנהל החנות או הסניף שיש לו סמכויות רחבות ויכול לתת זיכוי.
אם יורד גשם אף אחד לא מגן לך על המוצרים. - בחנות אם ירד גשם על המוצרים אני לא קונה.
אם לוקחים לי את החניה של הבניין שלי למכירה אין לי מכך שום זיכוי ושום רווח ורק קושי במציאת חניה לרכב וקרטונים בסוף המכירה. - בחנות אם ירצה להשמש בחניה שלנו אז הוא יהיה חייב לפצות אותנו ולתת 10 אחוז הנחה לפחות.
איו תזכורת שמגיעה שעת המכירה בדרך כלל


י. יש פה סתירה, מצד אחד אומרים שזאת מכירה נוחה כי זה ליד הבית, ומה נוח בזה? שאפשר לשלוח את הילדים, ומצד שני יש טענה שהילדים מבלגנים ומפילים.

י"א. פעמים רבות מסתירים מידע בסיסי מהציבור. וגם בשירות הלקוחות לא יודעים לומר.
וכן פעמים רבות אומרים בתקליט ייתכן שיגיעו בצבעים שונים וכשאתה קונה מפיונים אתה רוצה גיוון, ואם אתה תחנה סטנדרטית אז מגיע רק סוג אחד.


ויש עוד ועוד כהנה וכהנה רבות.

אולי נעשה יומן......................
 

הולי

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
אני הזמנתי במכירה הקהילתית
12 מוצרים,
ומתוכם רק 6 הגיעו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ייאמר לזכותם שהם החזירו מזומן במקום.
ולדעתי הם רק הפסידו כי היה שם בלגן מטורף ולבחור שם, לא היה זמן לחשב כמה להחזיר לכל אחד,
אז פשוט אמרו לו כמה להחזיר והוא החזיר
 

elibeli

משתמש מקצוען
ומה לגבי החלוקה לנשים וגברים?
ברור שצריך לעשות הפרדה המקום צפוף ודחיפות וכו'.
אבל---
אני, למה אני שאין לי גבר זמין לשלוח למכירה צריכה להגיע לפוגרום.
במכירה של המוצרים היבשים עוד היו מוצרים אבל הכל הפוך ומעורבב.
במכירה של הירקות גזר לא נשאר בצל רקוב פלפלים דפוקים.
כששאלתי למה גברים קודם אמרו לי שרוב הקניות עושים הגברים.
זו לא תשובה מבחינתי.
ואני שנים במשנת יוסף ומרוצה מאד.
השנה היה חוסר ארגון מעל לכל ספק.
ומותר להם להודות בזה.
(אצלנו נשים קודם. וחוסר ארגון תלוי בד"כ במנהלי התחנה)
 

well

משתמש פעיל
לא שמעתי על זה...
באתר וגם בטלפון אי אפשר לבצע הזמנה והם אומרים שהמערכת תיפתח להזמנות רק ביום חמישי.
יכול להיות שרק בחלק מהתחנות יש מכירה?
 

lovely

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
מעניין מאוד אני קניתי באושר עד שמן אגוזים של מיה ב16.9 וביש היה ב12.9 רק מעל 100 שקל מוגבל ל4 יחידות מעניין איפה היה ב 9.9 אני מדבר על בני ברק.
אבל מה שבטוח ששילמתי על זה כפול ומכופל בשאר הדברים.
ביש עלה 9.90 לחברי מועדון בקניה מעל 100 שקל.
 

lovely

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
עדין מנסה.
סוף סוף- אות חיים מהם- החזירו לי מייל -

שירות לקוחות

089798574

א-ה 9-15

ו 9-12


????

וחוזר חלילה.

אין מענה ואין עם מי לדבר!!
כסף יודעים לגבות, בהחזר- נעלמים!!
זאת ממש הוצאת שם רע, הרבה מאד פעמים נזקקתי להחזר ממשנת יוסף אף פעם לא היתה לי בעיה, במכירות הרגילות את ממלאה פתק עוד במכירה עצמה להחזר, ובלי שום טלפון מחזירים בהזמנה הבאה, ובמכירות של פסח התקשרתי ועל המקום היא זיכתה אותי, במכירה של הירקות כבר הופיע לי הזיכוי!!
יכול להיות שבימים שלפני פסח היה עומס על הקווים וזה דבר נורמלי ביותר, לא הוגן להשליך על כל ההתנהלות שלהם מפעם אחת שניסית לקבל החזר ולא הצלחת!!!
 

saralulu

משתמש מקצוען
זאת ממש הוצאת שם רע, הרבה מאד פעמים נזקקתי להחזר ממשנת יוסף אף פעם לא היתה לי בעיה, במכירות הרגילות את ממלאה פתק עוד במכירה עצמה להחזר, ובלי שום טלפון מחזירים בהזמנה הבאה, ובמכירות של פסח התקשרתי ועל המקום היא זיכתה אותי, במכירה של הירקות כבר הופיע לי הזיכוי!!
יכול להיות שבימים שלפני פסח היה עומס על הקווים וזה דבר נורמלי ביותר, לא הוגן להשליך על כל ההתנהלות שלהם מפעם אחת שניסית לקבל החזר ולא הצלחת!!!
צודקת מאד!

לא אוהבת שמלכלכים על מקום שאני נהנית ממנו!

אני באופן אישי מגיעה תמיד בזמן למכירה, וגם אם היה חסר מוצר כלשהו אני כותבת זיכוי, והזיכוי מופיע בשבוע אח"כ.

למדתי מה להזמין וב"ה החסכון משמעותי!
 

saralulu

משתמש מקצוען
השתדלתי לקרוא דקות ארכות את כל האשכול

מראש אומר שלצערי אני מבין המבקרים.

א. אני קונה במשנת יוסף כבר למעלה מ 5 שנים ומשנה לשנה הכללים הופכים להיות נוקשים יותר ויותר.

ב. ייתכן מאוד שזה תלוי במנהל התחנה כמה הוא יקה או כמה אחריות הוא לוקח על עצמו, למשל יש מקומות שהמנהלים מאוד קשוחים ולא מגיעים לקראתך ואין לזה הרגשה טובה, ומאידך מקומות שהמנהל מגיע לקראתך ומרגיע אותך ולוקח אחריות

ג. גם אם הגיע סחורה לא טובה אתה מתחיל ליכנס לנערוונים, שאולי אני לא אחסנתי את הסחורה כראוי ולכן היא התקלקה, וגם אתה לא יכול תהתחיל להגדיר להם מה בדיוק התקלקל. והאם זה נקרא קלקול או שזה נקרא סוג ב' במקום סוג א'.

ד. לגבי משלוחים, הסטטיסטיקה אומרת שתמיד תיהיה סחורה מקולקלת, אבל במשנת יוסף גם זה יילקח (למעט מקרים חריגים) כי אם שלחו את הילד והוא לא יודע כ"כ להבחין אז אמא אומרת לעצמה , טוב, זה חלק מהנוחות והעלות שהילד/ה הביא סחורה דפוקה, וכן אם אתה מגיע אחרון אז אתה מאשים את עצמך שהגעת בסוף ואתה לוקח את הדפקט

ה. זיכויים!!! מאוד מתסכל כשאתה שילמת לפני 5 דקות זמזומן ואין את המוצר (והוא כן רשום בדף ההזמנות שקיבלת) ואז אתה מגיע אל האחראי והוא ואומר לך , טוב אתה תקבל זיכוי, אבל לפני רגע הבאתי לכם במזומן?????? לא!!! ככה זה הכללים פה. אני מלונ כסף למשנת יוסף.

ו. באם לא הגעתי למכירה הלך כל מה שקניתי, ולא אקבל זיכוי כלל (מעניין באיזו עיר האחראים אוספים את ההזמנמה בעלות של 15 ש"ח) ומאידך אם מגיע אדם ורואה שנשאר מוצר בחזרות שמחכות למשאית, והוא מתקשר לשירות הלקוחות והם גובים ממנו את התשלום, אז בעצם משנת יוסף הרויחו פעמיים. האחד על האדם שלא לקח את המוצר והשני על האדם שלקח בסוף המכירה. ופעם ניסה אחד האחראיים להסביר לי שיש גם בלאי של ילדים שמתבללבלים במוצרים ולוקחים דברים אחרים כגון בעופות שלוקחים שוק במקום כנפיים ועוד בלבולים שיש, ועל ידי זה מכסים את העליות.

ז. ארגון חסד מרשה לעצמו להפסיד באם זהו טובת הציבור, אבל משנת יוסף לא מרשה לעצמה להפסיד כלל.

ח. אף אחד לא מחייב אותי לקנות, זה נכון , אבל יש לי זכות לבוא בטענות ולומר את הדברים בפרט שיש כאן סוג של שליטה רגשית בציבור, וכן מכיון שבפועל כהיום לאירגוני הצדקה יש הסכמים איתם אז אנשים כבר קונים במשנת יוסף.


ט. אכן נכון שמשנת יוסף גם מביאה להורדת מחירים וליציבות במחירים. אבל יש לזה מחיר...
אתה חייב לבוא בשעה ספציפית - בחנות ובסופר כל יום למעלה מ13 שעות במהלךשעות היום.
אם לא מוצא חן בעיניך המוצר, אתה חייב לקחת - בחנות אתה לא חייב, לא רוצה, אל תקח.
במכירה של משנת יוסף אם יש בעיה אתה צריך להתקשר לשירות הלקוחות וגם שם סליחה אדוני, אלו הכללים ואין עם מי לדבר. - בחנות אם יש בעיות פונים למנהל החנות או הסניף שיש לו סמכויות רחבות ויכול לתת זיכוי.
אם יורד גשם אף אחד לא מגן לך על המוצרים. - בחנות אם ירד גשם על המוצרים אני לא קונה.
אם לוקחים לי את החניה של הבניין שלי למכירה אין לי מכך שום זיכוי ושום רווח ורק קושי במציאת חניה לרכב וקרטונים בסוף המכירה. - בחנות אם ירצה להשמש בחניה שלנו אז הוא יהיה חייב לפצות אותנו ולתת 10 אחוז הנחה לפחות.
איו תזכורת שמגיעה שעת המכירה בדרך כלל


י. יש פה סתירה, מצד אחד אומרים שזאת מכירה נוחה כי זה ליד הבית, ומה נוח בזה? שאפשר לשלוח את הילדים, ומצד שני יש טענה שהילדים מבלגנים ומפילים.

י"א. פעמים רבות מסתירים מידע בסיסי מהציבור. וגם בשירות הלקוחות לא יודעים לומר.
וכן פעמים רבות אומרים בתקליט ייתכן שיגיעו בצבעים שונים וכשאתה קונה מפיונים אתה רוצה גיוון, ואם אתה תחנה סטנדרטית אז מגיע רק סוג אחד.


ויש עוד ועוד כהנה וכהנה רבות.

אולי נעשה יומן......................


אני רוצה לאמר לך משהו שחשוב שתפנים טוב:
אתה צודק!
באמת אסור לך לקנות במקום כזה!
הוא לא בשבילך!
את משנת יוסף צריך להשאיר למי שזה טוב לו - ויש כאלו אנשים.....
אפילו הרבה!
זה לא פוגע ולא מעליב לדעת שיש דברים שאינם מתאימים לנו.
קח את זה בטוב :)
לך תדע....
אולי יום אחד עוד תתגעגע......
בינתים - לבחירתך: אושר עד, יש חסד ועוד כהנה וכהנה...
קניות נעימות לכולנו!!!!
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה