השתדלתי לקרוא דקות ארכות את כל האשכול
מראש אומר שלצערי אני מבין המבקרים.
א. אני קונה במשנת יוסף כבר למעלה מ 5 שנים ומשנה לשנה הכללים הופכים להיות נוקשים יותר ויותר.
ב. ייתכן מאוד שזה תלוי במנהל התחנה כמה הוא יקה או כמה אחריות הוא לוקח על עצמו, למשל יש מקומות שהמנהלים מאוד קשוחים ולא מגיעים לקראתך ואין לזה הרגשה טובה, ומאידך מקומות שהמנהל מגיע לקראתך ומרגיע אותך ולוקח אחריות
ג. גם אם הגיע סחורה לא טובה אתה מתחיל ליכנס לנערוונים, שאולי אני לא אחסנתי את הסחורה כראוי ולכן היא התקלקה, וגם אתה לא יכול תהתחיל להגדיר להם מה בדיוק התקלקל. והאם זה נקרא קלקול או שזה נקרא סוג ב' במקום סוג א'.
ד. לגבי משלוחים, הסטטיסטיקה אומרת שתמיד תיהיה סחורה מקולקלת, אבל במשנת יוסף גם זה יילקח (למעט מקרים חריגים) כי אם שלחו את הילד והוא לא יודע כ"כ להבחין אז אמא אומרת לעצמה , טוב, זה חלק מהנוחות והעלות שהילד/ה הביא סחורה דפוקה, וכן אם אתה מגיע אחרון אז אתה מאשים את עצמך שהגעת בסוף ואתה לוקח את הדפקט
ה. זיכויים!!! מאוד מתסכל כשאתה שילמת לפני 5 דקות זמזומן ואין את המוצר (והוא כן רשום בדף ההזמנות שקיבלת) ואז אתה מגיע אל האחראי והוא ואומר לך , טוב אתה תקבל זיכוי, אבל לפני רגע הבאתי לכם במזומן?????? לא!!! ככה זה הכללים פה. אני מלונ כסף למשנת יוסף.
ו. באם לא הגעתי למכירה הלך כל מה שקניתי, ולא אקבל זיכוי כלל (מעניין באיזו עיר האחראים אוספים את ההזמנמה בעלות של 15 ש"ח) ומאידך אם מגיע אדם ורואה שנשאר מוצר בחזרות שמחכות למשאית, והוא מתקשר לשירות הלקוחות והם גובים ממנו את התשלום, אז בעצם משנת יוסף הרויחו פעמיים. האחד על האדם שלא לקח את המוצר והשני על האדם שלקח בסוף המכירה. ופעם ניסה אחד האחראיים להסביר לי שיש גם בלאי של ילדים שמתבללבלים במוצרים ולוקחים דברים אחרים כגון בעופות שלוקחים שוק במקום כנפיים ועוד בלבולים שיש, ועל ידי זה מכסים את העליות.
ז. ארגון חסד מרשה לעצמו להפסיד באם זהו טובת הציבור, אבל משנת יוסף לא מרשה לעצמה להפסיד כלל.
ח. אף אחד לא מחייב אותי לקנות, זה נכון , אבל יש לי זכות לבוא בטענות ולומר את הדברים בפרט שיש כאן סוג של שליטה רגשית בציבור, וכן מכיון שבפועל כהיום לאירגוני הצדקה יש הסכמים איתם אז אנשים כבר קונים במשנת יוסף.
ט. אכן נכון שמשנת יוסף גם מביאה להורדת מחירים וליציבות במחירים. אבל יש לזה מחיר...
אתה חייב לבוא בשעה ספציפית - בחנות ובסופר כל יום למעלה מ13 שעות במהלךשעות היום.
אם לא מוצא חן בעיניך המוצר, אתה חייב לקחת - בחנות אתה לא חייב, לא רוצה, אל תקח.
במכירה של משנת יוסף אם יש בעיה אתה צריך להתקשר לשירות הלקוחות וגם שם סליחה אדוני, אלו הכללים ואין עם מי לדבר. - בחנות אם יש בעיות פונים למנהל החנות או הסניף שיש לו סמכויות רחבות ויכול לתת זיכוי.
אם יורד גשם אף אחד לא מגן לך על המוצרים. - בחנות אם ירד גשם על המוצרים אני לא קונה.
אם לוקחים לי את החניה של הבניין שלי למכירה אין לי מכך שום זיכוי ושום רווח ורק קושי במציאת חניה לרכב וקרטונים בסוף המכירה. - בחנות אם ירצה להשמש בחניה שלנו אז הוא יהיה חייב לפצות אותנו ולתת 10 אחוז הנחה לפחות.
איו תזכורת שמגיעה שעת המכירה בדרך כלל
י. יש פה סתירה, מצד אחד אומרים שזאת מכירה נוחה כי זה ליד הבית, ומה נוח בזה? שאפשר לשלוח את הילדים, ומצד שני יש טענה שהילדים מבלגנים ומפילים.
י"א. פעמים רבות מסתירים מידע בסיסי מהציבור. וגם בשירות הלקוחות לא יודעים לומר.
וכן פעמים רבות אומרים בתקליט ייתכן שיגיעו בצבעים שונים וכשאתה קונה מפיונים אתה רוצה גיוון, ואם אתה תחנה סטנדרטית אז מגיע רק סוג אחד.
ויש עוד ועוד כהנה וכהנה רבות.
אולי נעשה יומן......................