השאלה איך עושים את זה נכון, הרי בלילה יש פחות שליטה וגם עייפים.לא קראתי את כל האשכול
לגבי גמילת לילה
את הגדולים גמלתי יום ולילה ביחד והיה נפלא
אצל הבת שלי שמעתי לעיצה שגויה (לדעתי) שכדאי להפריד ולגמור קודם רק יום.
ולצערי כבר שנה אחרי!!! והגמילה לא נגמרה
עכשיו בקורונה ראיתי לנכון פשוט להעיף את הטיטול של הלילה סופית ומה שיהיה יהיה...
כל בוקר כמובן החלפת כל הציוד מכף רגל ועד ראש כולל מצעים כמובן.. סיוט!!!
ממליצה יום ולילה ביחד!!
בול כמו אצלנו.הייתי בטוחה שבחיים אני לא אשתמש בסיר....
את הילדים הגדולים גמלתי מצוין עם מקטין אסלה, אבל הבת שלי פשוט רעדה מפחד והתאפקה ימים שלמים.
עם סיר הם מרגישים יותר בטוחים, ויש פלוס קטן שהוא נייד ואפשר לקחת אותו לכל מקום בבית
אני חושבת שברגע שהילד קלט שאין טיטול בכלל!!השאלה איך עושים את זה נכון, הרי בלילה יש פחות שליטה וגם עייפים.
כלומר, הולך מיוזמתו בלי לעדכן?גומלת רק עכשיו את בני בן ה3 אין פספוסים בכלל ב"ה, דא עקא הילד לא מודיע שהוא צריך ללכת לשירותים, עברו שבועיים מאז הגמילה ואף לא פעם אחת שמעתי את המשפט יש לי קטנים....
מזדהה עם הכל-בול כמו אצלנו.
כבר שמחתי שהדבר הדוחה הזה לא יכנס אלי הביתה.
אז התבדיתי... אבל העיקר שב"ה הילד כבר כמעט לא מפספס, וזה אחרי שעל השירותים כמעט לא היו הצלחות!
אני מקווה שכל המטפלות תזרומנה עם הילדים החדשים שיחזרו להם אחרי הקורונה: גמולים, ולא ישנים צהרים...
הוא תמיד אומר שאין לו, אחרי שכנועים והצהרות הוא יושב ועושהכלומר, הולך מיוזמתו בלי לעדכן?
או שפשוט מניחים אותו בלי לשאול?
אולי תנסו להניח לו ולבדוק מה קורה?הוא תמיד אומר שאין לו, אחרי שכנועים והצהרות הוא יושב ועושה
האמת שהילד שלי כבר שבוע וחצי בלי טיטול, ורוצה ממש ללכת לשירותים, אבל לא הצליח אפילו פעם אחת לעשות שם משהו...
יושב שם שעות כי הוא מרגיש שהוא צריך, ורואים שהוא צריך, ואז ברגע שהוא יורד אחרי דקה יוצא לו ):
איך אפשר להצליח שהוא יעשה בשירותים?
משהו התפספס לי...?
בינתיים הוא רק עושה על הרצפה הכל...
הוא לא אומר כלום לדעתי הוא מסוגל להתאפק גם יום שלם לא רוצה שיגרם לו נזקאולי תנסו להניח לו ולבדוק מה קורה?
שהשליטה על המצב תעבור אליו.
בן כמה?הוא לא אומר כלום לדעתי הוא מסוגל להתאפק גם יום שלם לא רוצה שיגרם לו נזק
לא נכה ולא נעלים.בא לא נגזים...
החינוך הרוסי ידוע כנוקשה וקר מאד..
לא ילך כאן.
בגיל 10 חודשים יכול להיות שהילד גמול, אבל נכה נפשית.
איך אמר הגרי"ג אדלשטיין שליט"א להזהר לומר לילד פעם אחת ולא לעשות לו ריאקציה!
מה הסוד שלה?לא נכה ולא נעלים.
אצל אמא שלי כל הילדים (שישה) היו גמולים עד גיל שנה
ברגע שידעו לשבת, הושיבה על הסיר.
בזמנה היו חיתולי בד וזה הגעיל אותה והעיק עליה (לא היו מייבשים, כן?)
רק השביעי, שבזמנו כבר היו טיטולים (אמנם יקרים ולא ממש סדיר, אבל כבר היה) נגמל בגיל שנה וחצי ואיתו היה לה הכי קשה. היה קשור דווקא לסחר שלו והיתה צריכה לקחת איתה את הסיר לכל מקום שהלכו...
אצל אף אחד מאיתנו לא נרשמה נכות נפשית ברוך ה'. לא זמנית ובטח לא קבועה.
אין סוד.מה הסוד שלה?
האמת שהילד שלי כבר שבוע וחצי בלי טיטול, ורוצה ממש ללכת לשירותים, אבל לא הצליח אפילו פעם אחת לעשות שם משהו...
יושב שם שעות כי הוא מרגיש שהוא צריך, ורואים שהוא צריך, ואז ברגע שהוא יורד אחרי דקה יוצא לו ):
איך אפשר להצליח שהוא יעשה בשירותים?
משהו התפספס לי...?
בינתיים הוא רק עושה על הרצפה הכל...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
סילבוס חדש ל-2024!
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
21.05
י"ג אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
דיגיטל בגובה העיניים
עם מנדי נאבול
כל האפשרויות הטמונות בעולם הדיגיטל שיגרמו לך להרוויח יותר!
לתלמידים ובוגרים בלבד!
תהילים פרק קמד
א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו: