פרסומת טלוויזיונית חרדית

מצב
הנושא נעול.

דובדבני

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
האם האב לא נראה צעיר מידי? כמעט חשבתי שהוא בחור ישיבה......
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י Shia;657454:
הלו... אנחנו בשנת 2011... יצא לך לבקר ביוטיוב/vimeo/metacafe בשלוש השנים האחרונות?
היום הכל בHD.
חיבורי האינטרנט היום הם בקצבים שמאפשרים שיתוף וידאו באיכות גבוהה.

הוידאו עצמו גרוע לדעתי.
זה נחמד לראות שנוחעם מגלה חדשנות ומנסה דברים מקוריים שלא רואים כל-כך במגזר, אבל הביצוע ממש לא טוב וחבל.


אני צופה בסרטים/סרטונים ברשת ברמה יום-יומית (או לפחות שבועית).
ממש לא הכל בHD.

מכל מקום עצם כתיבת המשפט "דרושה סבלנות" וכו', מראה על חוסר הבנה במדיה.
 

טוהר

משתמש צעיר
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
מוטב לו לסרטון הנ"ל שלא נברא משנברא ומשנברא מוטב יעסוק מפיק הסרט בתורה ובמצוות מאשר ישקיע את זמנו בהפקת סרטים (-:

אדיר
 

אלי אלימלך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אז ככה
מבחינה קרייאטיבית, הסרטון נגע בדיוק בנקודות המדוייקות.
המיקומים שבהם הכסף מציק בצורה לא מתוכננת. טיפולי שיניים, אובר, וכו'. והפתרון באמצעות המקסי-הלט.
אולי יש מה לשפר מבחינת עריכה, אבל התובנה אדירה , וזה כל מה שנדרש מהסרטון.
(וזה מה שכל-כך חסר במשרדי הפרסום שלנו, אוףף),
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י אלי אלימלך;657559:
אז ככה
מבחינה קרייאטיבית, הסרטון נגע בדיוק בנקודות המדוייקות.
המיקומים שבהם הכסף מציק בצורה לא מתוכננת. טיפולי שיניים, אובר, וכו'. והפתרון באמצעות המקסי-הלט.
אולי יש מה לשפר מבחינת עריכה, אבל התובנה אדירה , וזה כל מה שנדרש מהסרטון.
(וזה מה שכל-כך חסר במשרדי הפרסום שלנו, אוףף),

הסרטון לא חידש דבר מהבחינה הזו, התובנה הזו כבר הופיעה בפרינטים שלהם.
צריך לדעת איך לקחת קונספט שעבד טוב בפרינט ולעבד אותו לפרסומת לטלויזיה.
לעשות את זה בלי לדעת איך, כשאתה משרד פרסום ולא תלמיד שמתנסה להנאתך, ויש לך לקוח שמשלם על התענוג - לזה קראתי חוצפה ישראלית.
 

דניאל נ

משתמש מקצוען
נכתב ע"י אלי אלימלך;657559:
אז ככה
מבחינה קרייאטיבית, הסרטון נגע בדיוק בנקודות המדוייקות.
המיקומים שבהם הכסף מציק בצורה לא מתוכננת. טיפולי שיניים, אובר, וכו'. והפתרון באמצעות המקסי-הלט.
אולי יש מה לשפר מבחינת עריכה, אבל התובנה אדירה , וזה כל מה שנדרש מהסרטון.
(וזה מה שכל-כך חסר במשרדי הפרסום שלנו, אוףף),

סלח לי אולי אני דפוק אבל איך מקסי הלט שכנראה עולה גם כסף נותן לך פיתרון לבעיה כלכלית ?? מילא היו מציגים לחצים לא כלכליים כדוגמת השוויגער :D ( שבלי קשר לדעתי פה ישנה גם טעות שמעצבנת ציבור שלם של שויגעריות גם אם זה בהומור ) אבל ברגע שאתה מציג בעיה כלכלית והפתרון הוא בהוצאה נוספת .. משום מה לא מסתדר לי אני לא רואה את הגאונות שבעניין או תובנה אדירה כלשונך
אבל עדיין אני מסכים שדווקא לפעמים פרסומת מטומטמת מביאה תוצאה ברוכה בגלל שמדברים הרבה על הטמטום שבעניין וכך זה נכנס למודעות
 

דניאל נ

משתמש מקצוען
לסיכום הסרטון מצוין
צריך רק לשפר ולשנות את העריכה התוכן האיכות וכמובן את הקרייאטיב והוא יהיה מושלם 
 

שאפו

משתמש רשום
איש קטן עסוק כעת. בהמשך אולי הוא ינחת גם בפרוג :)
לבינתיים, אתם מוזמנים לצפות בתגובתו הנרחבת בשטיבל
 

bbr

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אני לא מבינה איפה הולכים להראות את הסרטון הזה???
אם בטלויזיה? אז למה לשים חרדי? זה סתם מתייג את המוצר למקום שאני לא בטוחה שהוא רוצה שאנשים ישייכו אותו לשם.
ואם לא אז איפה כן?
 

obyektiv

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
D I G I T A L
אז ככה
מבחינה קרייאטיבית, הסרטון נגע בדיוק בנקודות המדוייקות.
המיקומים שבהם הכסף מציק בצורה לא מתוכננת. טיפולי שיניים, אובר, וכו'. והפתרון באמצעות המקסי-הלט.
אולי יש מה לשפר מבחינת עריכה, אבל התובנה אדירה , וזה כל מה שנדרש מהסרטון.
(וזה מה שכל-כך חסר במשרדי הפרסום שלנו, אוףף),

תכלס סוכריה על שינים עם חורים זה מעורר צמרמורת ולא קשור לויטמין.
התסכול נראה הצגתי מידי.
האבא שמנשק את המזוזה בדרך וכו מסיט את המחשבה.
הסוכריה שהמצלמה מתמקדת בה, נותנת תחושה שמדובר באבא טפש---
אם הי-ה כתוב אחרי זה: לחץ, תסכול. אי אפשר לשנות את החיים.
קח כח להתמודד עם זה: ויטמין.
בדיל ויעבור
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י bbr;657597:
אני לא מבינה איפה הולכים להראות את הסרטון הזה???
אם בטלויזיה? אז למה לשים חרדי? זה סתם מתייג את המוצר למקום שאני לא בטוחה שהוא רוצה שאנשים ישייכו אותו לשם.
ואם לא אז איפה כן?

נוחעם כתב שזה יופיע על גבי מסכים בארוע גדול לציבור החרדי שאמור להתקיים בקרוב.
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אגב, תמהני ואשמח מאוד לקבל את תגובת נוחעם או צוותו לשאלה, איך הסרטון הנ"ל (הכוונה לעצם יצירת סרטון פרסומת 'טלויזיוני' ולא לתוכן הספציפי) מתיישב עם הדברים הבאים:

"...למשרד פרסום חרדי יש תפקיד מכריע במערך המורכב הזה. אנו חייבים לתמוך בשמרנות ולא לפרוץ אותה, לפרסם כל מותג בתוך הגבולות ההחלטיים שהציב המגזר בפני העולם ולא לייבא ערכים חדשים מחוץ. פרסום טוב צריך לפרסם את המוצר, אך לא פחות חשוב מכך – לסייע לערכים שלנו, להתאים להם, ולא חלילה לנגוד אותם.
כי בנפשנו הדבר."
 

cmyk

משתמש צעיר
נכתב ע"י naamah;657617:
אגב, תמהני ואשמח מאוד לקבל את תגובת נוחעם או צוותו לשאלה, איך הסרטון הנ"ל (הכוונה לעצם יצירת סרטון פרסומת 'טלויזיוני' ולא לתוכן הספציפי) מתיישב עם הדברים הבאים:

"...למשרד פרסום חרדי יש תפקיד מכריע במערך המורכב הזה. אנו חייבים לתמוך בשמרנות ולא לפרוץ אותה, לפרסם כל מותג בתוך הגבולות ההחלטיים שהציב המגזר בפני העולם ולא לייבא ערכים חדשים מחוץ. פרסום טוב צריך לפרסם את המוצר, אך לא פחות חשוב מכך – לסייע לערכים שלנו, להתאים להם, ולא חלילה לנגוד אותם.
כי בנפשנו הדבר."

התמיהה תקף עד לפני כתיבת הפוסט על 'החרדי החדש' - -
 

אהרן2

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
תגובתו של נוחעם בפשקויל

ראשית, דבר אחד טוב כבר הרווחנו מהקליפ הזה, לפחות אלו שידעו לדקלם בכל הזדמנות שנוחעם אינו יודע מימינו לשמאלו והוא "מקשקש"בזנבו, התעלו הפעם וקבעו ש"נוחעם ימשיך לעשות את מה שהוא טוב בו". וזה כבר משמח את הלב.

עוד אנקודטה אחת לפני שאגש לענין עצמו: אינני חושב שאני מקבל מהבלוג הזה יחס שונה מאחרים. מעולם לא ביקשתי למחוק תגובות שצרמו לי, גם כשהייתי חלק מהבלוג הזה, ומעולם גם לא מנעתי מחוצקיס לבקר אותי ולכתוב את מה שהם באמת חושבים, וההיסטוריה של הבלוג הזה תוכיח. לא אחת הועלתה כאן ביקורת לא קלה לעיכול מצד מנהלי הבלוג החשוב הזה. וזה חשוב, כי זה גורם ליעילות, להתמקדות, לבניין ולהשתפרות מתמדת. בדיוק מה שייגרם לנו בעקבות הקליפ הזה והביקורת הנכונה שבעקבותיו.

ולענין שלשמו התכנסנו.

מקסי הלט השקיעה עד הנה במגזר מליוני שקלים. הדברים חרוטים על נתוני יפעת שדירגו את השקעת הפרסום של מקסי-ישראל במקום השני אחרי יוניליוור. (התוצאות, אם נדייק, מפתיעות. המכירות הכפילו את עצמן במאות אחוזים, והייבוא אינו עומד בקצב).

מכיון שהמגזר אינו כזה שרוכש כורסאות טלוויזיה יחד עם הלחמנייה של הבוקר, ידענו שיהיה מיותר להוציא תקציב גדול עבור קליפ פרסומי ברמה סבירה שעלותו עשרות אלפים; שקלים במקרה הגרוע, דולר במקרה הסביר ויורו במקרה ה"נחמד".

ובכל זאת, רצינו להתנסות בדבר הזה, רצינו לטעום אותו. וכשהיה לנו ברור שיש לנו תסריט מספיק טוב בשביל ליצור קליפ סביר עבור אירוע בודד וגדול שמתרחש בקרוב ושמצדיק את ההוצאה מינימלית, החלטנו שאנו לוקחים תקציב מאד מאד מצומצם, ששומר על כיסו של הלקוח וממקד אותנו להוצאה חכמה, ומנסים לסחוט אותו עד הסוף, בידיעה מראש: הוליווד זה לא יהיה, גם לא עספור, וגם לא ערוץ הידברות. לדבר על קקטוס? מישהו נפל על הראש? אבל בכל-זאת משהו טוב יקרה עם זה, זה יתפוס את העין, ועל אף שאינו עומד בסטנדרטים הגבוהים בערכי הצילום, העריכה, השחקנים וכו', זה עדיין ייחרט בעיני כל אלו שייחשפו לזה, כולם ללא יוצא מהכלל הם כאלה שלא נחשפו מעולם לטלוויזיה. אם תשמעו את גובה התקציב המצומצם שהוקדש לזה, תבינו שהדבר הזה נהדר פלוס.

לעצם התסריט, הוא בנוי אחד על אחד על הקמפיין המאסיבי הראשון של מקסי-הלט, שהביא להצלחה האדירה של החברה. מי שלא אהב אותו אז ימשיך לא לאהוב אותו עכשיו. ומי שכן, יכניס לוורידים שלו עוד מהמסר המרכזי של החברה, הנספג ביותר בגוף.

למדנו המון מהמעט שיצא, ונכון הדבר שצריכים להחזיר אותו לפרופורציות הנכונות שלו, קליפ טלויזיוני לא, קליפ משעשע – כן. וכהגדרה הנכונה באתר שלנו "קליפ פרסומי חביב למקסי הלט".
נמשיך לחתור לחדשנות באופי הפרסום, זה אף פעם לא מובטח בדבש ושושנים, זה כן מובטח בעקשנות ולמידה מתמדת מהביקורות הנכונות והמנומקות, חדי עין יוכלו לזהות את הביקורות המקצועיות ולנפות את התולעים, כי רבים המה.

ברגע שנתחיל להתבייש ללמוד – נקפא על שמרינו.
 

מוישי הלר

משתמש צעיר
ואל יבוש… זה פתגם שמתאים מאוד לנושא כאן. נוחעם, ילדון צעיר שפשוט עושה בית ספר לפרסומאים הותיקים, הנועזות, החוצפה לפרוץ גדרות, ההשקעה המקסימלית בלקוחות, וכמובן היחודיות של כל קמפיין מדליק אותי פעם אחר פעם, זה התחיל בקמפיין השטריימלאך המטורף, המשיך עם מקסי הלט, שאין אחד שאינו יודע מה זה, וכמובן התפילין.
לעצם התשדיר, הוא מקצועי, מעביר את המסר בצורה ברורה ובהירה, הוא משקף את הקושי היומיומי של אברך סטנדרטי, ועם כל הקושי מקסי הלט – היום שלך נראה אחרת. למה ציפיתם? לפני שנה אפחד לא יכל להגות את צמד המילים המוזר הזה.
הוא לוקח מוצר שאיך אומרים בלשון המעטה "לא מוכר" ופשוט מצליח להחדיר מותג, כמו "הגדולים", ואני חושב שראוי לו הכבוד ראויה לו הערכה, כי הוא באמת באמת עושה עבודה נפלאה וטובה, יהיו אלו שיאמרו הנה עוד מתחנף, אבל אל דאגה, אני לא מסתתר מאחורי ניק עלום שם, אני כותב בשמי ובשם משפחתי, ומי שמכיר אותי יודע שאין, לא היה, ולא יהיה לי שום טובת הנאה מנוחעם, (עוד רבנו אפילו על לקוח (:)
למרות הקושי של רוב החברים, תפרגנו! זה בריא!!!
 

obyektiv

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
D I G I T A L
עם מלוא הפירגון! אם משהו אחר הי-ה עושה את זה, היו כותבים לו בינוני ובזה הי-ה נגמר.
כיון שמדובר כאן על משרד פרסום מיוחד לטובה, הביקורת תהי-ה יותר חריפה.
זה ממש לא מחוסר פירגון!!!!
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י מוישי הלר;657624:
ואל יבוש… זה פתגם שמתאים מאוד לנושא כאן. נוחעם, ילדון צעיר שפשוט עושה בית ספר לפרסומאים הותיקים, הנועזות, החוצפה לפרוץ גדרות, ההשקעה המקסימלית בלקוחות, וכמובן היחודיות של כל קמפיין מדליק אותי פעם אחר פעם, זה התחיל בקמפיין השטריימלאך המטורף, המשיך עם מקסי הלט, שאין אחד שאינו יודע מה זה, וכמובן התפילין.
לעצם התשדיר, הוא מקצועי, מעביר את המסר בצורה ברורה ובהירה, הוא משקף את הקושי היומיומי של אברך סטנדרטי, ועם כל הקושי מקסי הלט – היום שלך נראה אחרת. למה ציפיתם? לפני שנה אפחד לא יכל להגות את צמד המילים המוזר הזה.
הוא לוקח מוצר שאיך אומרים בלשון המעטה "לא מוכר" ופשוט מצליח להחדיר מותג, כמו "הגדולים", ואני חושב שראוי לו הכבוד ראויה לו הערכה, כי הוא באמת באמת עושה עבודה נפלאה וטובה, יהיו אלו שיאמרו הנה עוד מתחנף, אבל אל דאגה, אני לא מסתתר מאחורי ניק עלום שם, אני כותב בשמי ובשם משפחתי, ומי שמכיר אותי יודע שאין, לא היה, ולא יהיה לי שום טובת הנאה מנוחעם, (עוד רבנו אפילו על לקוח (:)
למרות הקושי של רוב החברים, תפרגנו! זה בריא!!!

צר לי, אך האפשרות היחידה לפרגן לסרטון הנ"ל היא מפי מי שמעולם לא ראה סרטון פרסומת אמיתי.
אני מפרגנת מאוד לנוחעם ולמשרדו על הקמפיינים המוצלחים שלהם, ככל שזה נוגע לתחום הפרינט.

סרטון פרסומת? צריך ללמוד איך לעשות. צריך מינימום לראות איך נראית היום פרסומת. זוויות צילום נכונות ומגוונות מספיק, מה קצב העריכה הנכון, איך נראית תאורה מקצועית, איך נראית תפאורה מקצועית, איך משלבים מוזיקה להעצמת האפקט, איך מספרים סיפור קצר - עם אקספוזיציה, נק' מפנה, שיא והתרה - בדקה. בפרט חסר בסרטון הזה קצב, שזה אולי המאפיין הכי חשוב של פרסומת.

להעיז זה יופי, לרצות ללמוד זה נפלא, אבל עבודה כזו היא מסוג העבודות שצריך להישאר במגירה, תחת הכותרת "תהליכי למידה". לצאת החוצה, זה רק כשיש עם מה.
 

אהרן2

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
אף אחד לא מתווכח עם העובדה שיכלו לבצע א"ז הרב היותר טוב.
הנדון הוא, האם במצב הנוכחי שלא מצדיק השקעה גדולה על מדיה כזאת, היה נכון לעשותו או לא.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  7  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה