פרסומת טלוויזיונית חרדית

מצב
הנושא נעול.

yaeli

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
נכתב ע"י אהרן2;657670:
אף אחד לא מתווכח עם העובדה שיכלו לבצע א"ז הרב היותר טוב.
הנדון הוא, האם במצב הנוכחי שלא מצדיק השקעה גדולה על מדיה כזאת, היה נכון לעשותו או לא.

בעיני העניין משול למי שהחליט לצאת עם חליפה מרופטת יד שניה לרחוב, ולכל מי שהעיר לו, הוא הסביר: 'אם רק היה לכם מושג כמה גרושים שילמתי על זה...'

אני באמת מפרגנת לנוחעם ומאחלת לו הצלחה בכל מעשי ידיו, אבל גם אני כמו שכתבו מעלי, הייתי שומרת את העבודה הבוסרית במגירה, ומשחררת לאוויר רק מה שיתרום לשמי הטוב.
 

שמואל בזנסון

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
זה כיף לראות שנוחעם מעיז. הוא פורץ בשטחים שטרם נפרצו. אני מעריץ את הדמות שהוא בנה לעצמו. אבל הוידאו הזה לצערי הוא מתחת לכל ביקורת והייתי ממליץ לו לא לפרסם אותו ובוודאי לא לשים את שמו על הסרטון. כמי שעסק בתחום הוידאו כאב לי כאב פיזי לצפות בזה.
 

ציפיש

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
דבר אחד טוב יצא מזה
מעכשיו כל מי שיעשה פרסומת בוידאו אפשר לומר זה אפי' יותר טוב מנוחעם...

אולי כדאי לנוחעם אחרי קריאת האשכול לקחת קצת מקסי הלט ולהרגע...
 

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
נחום עושה בדרך כלל עבודות די יפות, אבל הסרטון הזה פספוס.
הסבל ארוך, מסורבל ולא מובן, הפתרון לא ברור מספיק.
אפשר לגרום ללקוח לשלם גם עם ספוט של 15 שניות.
 

הברקהבפרסום

משתמש פעיל
קיבלתי מכמה בקשה בהודעה אישית שאני יעלה פה את הסרט כי יש הרבה נתיבים שזה חסום להם, הלעתי את זה כבר אבל משום מה זה נמחק, אז אני מעלה את זה שוב ואני כותב שוב שזה בכלל לא ברור כמו המקורי כי הורדתי את זה דרך תוכנה לא טובה...
 

קבצים מצורפים

  • נוחם בטל.wmv
    11.7 MB · צפיות: 50

bbr

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
יש כאן טעות אחת בקשר לאשכול הזה:
במקום לכתוב סרטון חביב לפרסום בערב נשים, כתבו: 'פרסומת טלויזיונית חרדית'.
ברור לכל אחד כאן שאם כותרת האשכול היתה: נוחעם בסרטון נחמד לערב של המודיע וכדו' אף אחד לא היה מתייחס בכזו חריפות לסרטון הזה.
כי כבר היינו בהרבה ערבי נשים וכדו' שהיה סרטוני פרסומת וזה לא מענין את אף אחד וזה אפילו לא נושא.
תראו מה כותרת יכולה לעשות...:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

מי אני

משתמש רשום
על מה הכצעקתה?
זה בדיוק המסר הראשוני של מקסי הלס - שכולנו התלהבנו כשיצא לאור. רק מה שכן - אם הוא רוצה לשדר רוגע ושלוה עדיף היה לתת דוגמאות יותר רגשיות - כמו קושי עם הילדים, לחץ בעבודה, חוסר רכוז בלמודים וכדו' ולא בעניני כספים.
 

מי אני

משתמש רשום
על מה הכצעקתה?
זה בדיוק המסר הראשוני של מקסי הלס - שכולנו התלהבנו כשיצא לאור. רק מה שכן - אם הוא רוצה לשדר רוגע ושלוה עדיף היה לתת דוגמאות יותר רגשיות - כמו קושי עם הילדים, לחץ בעבודה, חוסר רכוז בלמודים וכדו' ולא בעניני כספים.
 

obyektiv

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
D I G I T A L
אולי כדאי למשרד הפרסום שלו להוציא כתבה בנושא ציפיות מול אכזבות.
אם אוסם יוציאו עוגיות יבשות ושבורות, הם יחטפו על זה ביקורת, הו, הו,
אם איזה מאפיה קטנה היתה מוציאה כאלה עוגיות, היו מסתפקים בלעקם את הפרצוף ולא לקנות שם יותר.
זה הוכחה לכך שהוא בנה מותג חזק, וכמותג חזק הוא חיב להוציא מוצרים ברמה גבוהה.
סרטון כזה חביב מאד לשיעורי בית של סטודנט וכל הכבוד שהוא העיז, אבל יש תוצרים שנשארים במגירה.
משרד פרסום אמיץ. יודע מה לפרסם, ומה בעיקר למרות ההשקעה האדירה להשאיר במגירה.
 

שאפו

משתמש רשום
הקליפ עבר שדרוג רציני, בעיני הוא השתפר מאד, אם כי יש עוד הרבה מה להוסיף (כמו תמיד...)
 

נעמי.

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי DIP
UX UI
D I G I T A L
תגובה שהתפרסמה הבוקר בפאשקוויל:


ספגנו, ראינו, קראנו, ובעיקר הפנמנו את הביקורות הנכונות, ובחרנו לשדרג את הקליפ הפרסומי שדרוג רציני.

- – -

ביקורת תמיד היתה נר לרגלי, אלו שזוכרים את ראשית ימי פרוג, יודעים ש'ניצלתי' את הפלטפורמה שניתנה לי כדי להעלות יצירות ולהיחשף לביקורת וללמוד מהם, עד כדי שינוי תוך כדי קמפיין בעקבות ביקורות, והדברים המה כתובים על גבי דפים וירטואליים. יהיו כאלה שיראו בזה מגרעת, בפרט אלו שחושבים שמשרדי הפרסום יודעים הכל מהכל על הכל, וכל איתות שלהם לקבל דעת הזולת פוגע במקצועיותם. אני נוטה לחשוב שהמלאכים מקומם בשמיים, והפעמים היחידות שהם יורדים מטה, הם מצריכים מופע דיבוקי מתוקשר להוציאם.

פרסומאים יודעים הרבה, אך אינם יודעים הכל. ואף מגרעת גדולה להם, שמרוב עבודה בחלונות הגבוהים, הם שוכחים מידי פעם להקשיב לרחשי הקהל הפונטציאלי. אני רואה בחשיפה לביקורת דרך לימוד עוקפת בתי-ספר ואוניברסיטאות, ומשנתי בענין סדורה במאמר "ביקורת בונה – המדריך" (קליק למאמר), משנה ספוגה בדם ביקורתי רב, בעיקר של אלו שמשתמשים באופציית הביקורת לשתף את הזולת עם הרעל העצמי שלהם.

למדתי בימים האחרונים המון, ימים שבלעדיהם ייתכן והייתי צריך לעמול קשה יותר בעתיד. נגענו בתחום חדש למגזר, ויודעים אנו מעתה טוב יותר איך להתמודד עם פרוייקט כזה בעתיד. אך מנגד, ביקורת כואבת ולא מנומקת, בכוחה לשתק כל איש.

יאיר לפיד, איש אהוב בהיבט המקצועי נטו, אשר כל מאמר מפרי עטו משפיע בצורה זו או אחרת על קהלים גדולים בציבוריות הישראלית, אמר השבוע בראיון עיתונאי, שלוקח לו לפחות 36 שעות לכתוב טור אחד של אלף מילה. כאשר רוצים להשפיע בביקורת, ההשקעה בכל מילה צריכה להיות כפולה ומכופלת. וכאשר רוצים להרעיל, די לסכם ב"שתי מילים, אוי ואבוי".

ביממה האחרונה אני נמצא במו"מ עם חנויות פרחים. פרחים וורודים במיוחד אצטרך לשלוח לכמה וכמה טוקבקיסטים שחשו ברע וצוטטו בכותבם ש"נגרם להם כאב פיזי מהצפייה בקליפ". וזאת למודעי, לא התכוונתי לגרום כאב לאף אחד, ובקבלת הפרחים תנוחעמו.

לצפייה בקליפ המשודרג:
http://www.nuchem.co.il/?p=1071
 

יעל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
הרבה יותר טוב
(הייתי מראה גם המטוס נוחת על הריצפה בסוף..)
 

דניאל נ

משתמש מקצוען
עולם אחר
10 רמות מעל הרבה יותר ברור הרבה יותר חד הרבה יותר מובן הרבה יותר נוחעם האמיתי
בהצלחה תמיד
 

yaeli

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
באותה מידה שהייתי בין המבקרים, אני שמחה להיות בין המפרגנים.
כל הכבוד על הנכונות לקבל ביקורת, וגם לתקן. הצלחה רבה.:eek:
 

obyektiv

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
D I G I T A L
ראיתי והפרסומת עלתה 10 קומות.
 

Shia

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
קודם כל, עבודה יפה. הסרטון השתדרג להפליא.

דבר שני, אם מישהו רוצה ללמוד פרק ביח"צ, הנה שיעור חינם איך הופכים משבר להזדמנות.
נוחעם מוכיח שגם כשלא הולך בקלות, הוא מחובר לקהל שלו, יודע לתקן תוך כדי ריצה ובסופו של דבר להוציא מתוק מעז.
 

ליבי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אני בנתיב אבל אהבתי את ה"ספגנו"
מנצל את ההזדמנות לספוג...
 

פופקו

משתמש סופר מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
אני מאמין שזה יותר טוב מהמקורי (שלא ראיתי), אך זה פשוט לא נראה מלחיץ מידיי, וממש לדעתי לא עשוי טוב, (התסריט), המוזיקה מלחיצה, אבל היא מלחיצה בכל מקרה, היה אפשר להכניס לפחות עוד 3-4 אלמנטים מלחיצים מעניינים, ולא רק טלפון מהבוס או מהשוויגר שלא תמיד נתפס כדבר מלחיץ.
אפשר למשל - שרואים אותו נכנס לבית לאחר האוברדראפט, והוא מפיל עציץ שעומד, כשהעציץ נשבר בקצב איטי מאוד (SLOW MO) זה ייצור כבר יופי ויזואלי, (שזה דבר חשוב מאוד בקליפ כזה)
כשהוא מסתכל אחורה לעציץ וממשיך להתקדם לסלון, הוא לא שם לב ונתקע בילד שלו שרץ לקראתו ומפיל אותו לרצפה אל מתחת לשולחן, הילד מתחיל לבכות, וכשהוא קם להרים אותו הוא נתקע בראשו בשולחן, ואז הבוס מתקשר, ואז כבר באמת נמאס לו....
מה שאני מתכוון לתאר, זה שיש קצב אירועים מסחרר ומעצבן, ולא סתם טלפונים שלא נחשבים דווקא כמלחיצים במיוחד.
כך לדעתי לפחות.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  27  פעמים

לוח מודעות

למעלה