דרוש מידע ספר משנה חיים?!

מצב
הנושא נעול.

מקצה הארץ-:)

משתמש מקצוען
דברים מהרב דב יפה זצ"ל
לא. גם אותו יש לי אך לא התכוונתי אליו כלל.
ובזכותך קמתי וחפשתי את הספר והתברר שעשיתי לו שינוי השם בלי לשאול אותו...:)
דברתי על הספר "כי אתה עמדי" של הרב יאמניק.

*תוקן
איני יודע אם כיוונתם לזה אך יש את אלו - -

+ הכל לאדון הכל - רוחמה שיין (לא יודע אם משנה חיים) אבל בהחלט נותן פרספקטיבה על החיים וכמיהה לחיים פשוטים ומתוקים של פעם..
* קראתי אותו לפני הרבה שנים ותמיד שאני נזכר בו זה עושה לי משהו..

+ כי אתה עמדי - (הרב חייים אברהם יאמניק) עוסק בעניני אמונה וביטחון, ערוך וכתוב בשפה ברורה ונעימה מונגשת יפה עם הרבה סיפורים מהווי החיים. שווה קריאה!
שלקחתי ממנו ותמיד אני חוזר עליו על כח התפילה שאנו למדים מחנה שבכתה לה' שיתן לה זרע אנשים, והיא פתחה פתח וכביכול שכנעה את הקב"ה לתת לה שאלתה. בזה שקראה לו בשם 'צבאות' שאף לא חד כינה אותו ית' בשם זה ואמרה לפניו טעם וסיבה שלא אמרו כן לפניה, והוא שהרי יש לו להי"ת כ"כ הרבה מערכות כבירות בשמים של שמש ירח כוכבים גלקסיות ואין סוף מלאכים ועולמות ושערים שונים וכו' וכו' ומכל זה אין ביכלתו לתת לה סה"כ ילד אחד, וכי אם איזה עני ההולך בדרך רעב מאוד ותכף נופח את נשמתו.. והנה לפניו אולם אירועים של המלך ירום הודו.. נכנס שם ובא אצל המלך אמר לו בבקשה ממך תן לי פרוסת שוקולד להשקיט רעבוני, מזה כמה ימים שלא בא אוכל לפי.. וכי העשיר ידחה אותו ולא יתן לו ולו איזה מאכל קטן לשמח לב נדכא כזה??
ואתה אל מלך חנון ורחום אין לך איזה פרוסת שוקולד לתת לי?? וזה עשה רעש בשמים וה' נתן לה שכרה את שמואל הנביא ע"ה.
זה כתבתי מהזיכרון.. ובכ"א זה הרעיון שם.

+ כמובן את ספרי הרב פינקוס זצ"ל
 

REBEKA997

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
בלת"ק
מי אמר שלא. בריינא שפירא
ספר חובה
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  15  פעמים

לוח מודעות

למעלה