השתלשלות העניינים:
1. הטלפון שלי שבק חיים.
2. ראינו פרסומת במקומון כלשהו על חברת סלולר בק"ס שמבטיחה מכשירים אם מניידים דרכה.
3. ניידנו דרכם, התחייבנו ל4 חודשים וקיבלנו מכשיר w8 ב80 שח.
4. קיבלנו הביתה מכשיר עם שליח
עד כה - סתם סיפור,
מכאן מתחיל המעצבן:
למתעצלים אפשר לדלג על מסכת התלאות, ולעבור ישר לסיכום בסוף
5. המכשיר תקול!! מהתחלה מגמגם, בעיות קליטה, מתקשרים אלי ושומעים - המנוי לא זמין, שיחות חשובות נקטעות באמצע וכו.
6. פונים לחברת הסלולר מק"ס, והם מצווים עלינו לפנות לחנות סלולר בירושלים - הם האחריות.
7. נוסעים בצייתנות למקום, משאירים שם את הטלפון בצירוף תיאור הבעיות, ממתינים כמה ימים בלי טלפון (=מה שממש מסרבל את החיים), כעבור כמה ימים מקבלים הודעה שהמכשיר חזר, נוסעים שוב לחנות ואוספים את המכשיר
8. המכשיר חזר - במצב יותר גרוע!! בעיות התקשורת נותרו בעינן, וכעת הוא כבר גם לא מצלצל בקול ואין לו רמקול.
9. פונים שוב להוא מק"ס. תמצות השיחה:
הוא: "תחזרו לחנות, אני רק משווק ולא חנות, האחריות לא עלי פנו לאחריות"
אני: מסובך לי לנסוע לשם שוב, לחכות שוב שבוע בלי טלפון, לנסוע שוב לאסוף ושוב יחזור גרוע" (מה בסהכ ביקשתי???? המכשיר דפוק מהתחלה מה זה השירות הזה???)
הוא: תיסעי ותגידי שיחליפו לך מכשיר ואם יהיו בעיות תתקשרי אלי מהחנות"
10. נוסעת שוב לחנות. החנות: אנחנו בסהכ נקודת איסוף של ההוא מק"ס, לא קשורים אליו, לא האחריות שלו, לא מחליפים לך מכשיר, מוכנים שאשאיר את המכשיר אצלם כמו בפעם הקודמת וישלחו למעבדה, משך זמן כחמישה ימים.
11. מתקשרת עצבנית להוא מק"ס, מתנהל דו שיח קצר של חרשים עצבניים
12. סיכום לבסוף: נגיע פיזית למשרדו של ההוא (מירושלים לקרית ספר!!) ואם לדעתו המכשיר אכן תקול, יחליפנו במקום.
13. למחרת נוסעים מירושלים לק"ס, מגיעים למשרד, בודק את הטלפון ואכן - אין לו תקנה, ההוא מק"ס מתקשר לספק (דמות חדשה בסיפור), הספק: תתפטר מהלקוח, שיחזור לחנות בירושלים, לא מחליפים לו טלפון.
14. אנחנו: באנו במיוחד!!!!!!!
15. ההוא: טוב לפנים משורת הדין ארד למעבדה פה ברחוב ליד, הוא יחליף לכם לוח אם במכשיר ואשלח לכם מחר עם שליח לבית, קחו בינתיים טלפון חילופי, אין לו בטריה - רק צריך להטעין.
16. אנחנו: אוקיי.
17. מגיעים הביתה - מטעינים את המכשיר החילופי - לא עובד.
18. מעדכני את ההוא, ההוא: כנראה המספר הסידורי שלו לא תקין אין לי מה לעשות.
19. עייפנו. נחכה עד מחר בלי טלפון.
20. למחרת היום: השליח והטלפון לא מגיעים.
21. מתקשרים להוא. ההוא: כן במעבדה לא היו חלפים, אולי יהיו היום בערב, בכלל לא אחריות שלי לעזור לכם אני רק משווק לא חנות. אנחנו: אז תן את המספר של הספק! הוא: לא רוצה, ובכל מקרה האחריות לא עלי אני רק משווק וכו וכו וכו. בעיה שלכם שלא חזרתם לחנות אף פעם לא באים אלי. אנחנו: אבל אמרת!!! הוא: אני רק משווק האחריות לא עלי.
תודה לכל מי שקרא עד פה!
סיכום: משווק שקיבל כסף, לא סיפק מכשיר עובד וטוען שהוא רק משווק ולא אחריות. (מי כן? החנות בירושלים. החנות בירושלים: אנחנו לא אחריות אנחנו נקודת איסוף)
רעיונות מה עושים?
מישהו יודע האם באמת אחריות לא חלה על משווקים?
יצוין ששילמנו לו ולא לאף אחד אחר
1. הטלפון שלי שבק חיים.
2. ראינו פרסומת במקומון כלשהו על חברת סלולר בק"ס שמבטיחה מכשירים אם מניידים דרכה.
3. ניידנו דרכם, התחייבנו ל4 חודשים וקיבלנו מכשיר w8 ב80 שח.
4. קיבלנו הביתה מכשיר עם שליח
עד כה - סתם סיפור,
מכאן מתחיל המעצבן:
למתעצלים אפשר לדלג על מסכת התלאות, ולעבור ישר לסיכום בסוף
5. המכשיר תקול!! מהתחלה מגמגם, בעיות קליטה, מתקשרים אלי ושומעים - המנוי לא זמין, שיחות חשובות נקטעות באמצע וכו.
6. פונים לחברת הסלולר מק"ס, והם מצווים עלינו לפנות לחנות סלולר בירושלים - הם האחריות.
7. נוסעים בצייתנות למקום, משאירים שם את הטלפון בצירוף תיאור הבעיות, ממתינים כמה ימים בלי טלפון (=מה שממש מסרבל את החיים), כעבור כמה ימים מקבלים הודעה שהמכשיר חזר, נוסעים שוב לחנות ואוספים את המכשיר
8. המכשיר חזר - במצב יותר גרוע!! בעיות התקשורת נותרו בעינן, וכעת הוא כבר גם לא מצלצל בקול ואין לו רמקול.
9. פונים שוב להוא מק"ס. תמצות השיחה:
הוא: "תחזרו לחנות, אני רק משווק ולא חנות, האחריות לא עלי פנו לאחריות"
אני: מסובך לי לנסוע לשם שוב, לחכות שוב שבוע בלי טלפון, לנסוע שוב לאסוף ושוב יחזור גרוע" (מה בסהכ ביקשתי???? המכשיר דפוק מהתחלה מה זה השירות הזה???)
הוא: תיסעי ותגידי שיחליפו לך מכשיר ואם יהיו בעיות תתקשרי אלי מהחנות"
10. נוסעת שוב לחנות. החנות: אנחנו בסהכ נקודת איסוף של ההוא מק"ס, לא קשורים אליו, לא האחריות שלו, לא מחליפים לך מכשיר, מוכנים שאשאיר את המכשיר אצלם כמו בפעם הקודמת וישלחו למעבדה, משך זמן כחמישה ימים.
11. מתקשרת עצבנית להוא מק"ס, מתנהל דו שיח קצר של חרשים עצבניים
12. סיכום לבסוף: נגיע פיזית למשרדו של ההוא (מירושלים לקרית ספר!!) ואם לדעתו המכשיר אכן תקול, יחליפנו במקום.
13. למחרת נוסעים מירושלים לק"ס, מגיעים למשרד, בודק את הטלפון ואכן - אין לו תקנה, ההוא מק"ס מתקשר לספק (דמות חדשה בסיפור), הספק: תתפטר מהלקוח, שיחזור לחנות בירושלים, לא מחליפים לו טלפון.
14. אנחנו: באנו במיוחד!!!!!!!
15. ההוא: טוב לפנים משורת הדין ארד למעבדה פה ברחוב ליד, הוא יחליף לכם לוח אם במכשיר ואשלח לכם מחר עם שליח לבית, קחו בינתיים טלפון חילופי, אין לו בטריה - רק צריך להטעין.
16. אנחנו: אוקיי.
17. מגיעים הביתה - מטעינים את המכשיר החילופי - לא עובד.
18. מעדכני את ההוא, ההוא: כנראה המספר הסידורי שלו לא תקין אין לי מה לעשות.
19. עייפנו. נחכה עד מחר בלי טלפון.
20. למחרת היום: השליח והטלפון לא מגיעים.
21. מתקשרים להוא. ההוא: כן במעבדה לא היו חלפים, אולי יהיו היום בערב, בכלל לא אחריות שלי לעזור לכם אני רק משווק לא חנות. אנחנו: אז תן את המספר של הספק! הוא: לא רוצה, ובכל מקרה האחריות לא עלי אני רק משווק וכו וכו וכו. בעיה שלכם שלא חזרתם לחנות אף פעם לא באים אלי. אנחנו: אבל אמרת!!! הוא: אני רק משווק האחריות לא עלי.
תודה לכל מי שקרא עד פה!
סיכום: משווק שקיבל כסף, לא סיפק מכשיר עובד וטוען שהוא רק משווק ולא אחריות. (מי כן? החנות בירושלים. החנות בירושלים: אנחנו לא אחריות אנחנו נקודת איסוף)
רעיונות מה עושים?
מישהו יודע האם באמת אחריות לא חלה על משווקים?
יצוין ששילמנו לו ולא לאף אחד אחר
נערך לאחרונה ב: