תעופה נסיעה לאומן לר"ה תשפ"ד

נחמן צור

משתמש חדש
לתועלת הציבור
לקבוצה איכותית הנוסעת מאומן לבודפשט ישנם מקומות פנוים במחיר 105$ שזה זול יחסית
וכן מקומות פנוים מאומן לקלוז נאפוקה במחיר זול
לתיאום והצטרפות
0548501400 נחמן
ביום שני שאחרי ראש השנה
 

זה מה שאני

משתמש פעיל
שלום
אם יש למשהו הצעה לחדר של שניים במחיר סביר (יחסית) לא רחוק מידי מאזור פושקינה אשמח מאוד תודה רבה
 

urieli

משתמש פעיל
אני בכוונה מקפיץ זאת שוב כי אני יודע שהרבה אנשים סגרו הלוך לסופיה ביום שלישי בלילה שנוחתת לפנות בוקר ביום רביעי כמו"כ אלו שנוחתים ביום רביעי בבוקר מוקדם אנו מעוניינים למלא אוטובוס לאומן בהקדם האפשרי ע"מ שאנשים לא יזכרו ברגע האחרון ואז כבר יהיה מאוחר נא הקדימו להרשם כאן או לטל' 0504169396
 

מרדכי מוטי

משתמש רשום
נפשי משתוקקת להגע לציון המצוינת בפעם הראשונה בחיי...
מי יכול להחכים אותי בנוגע לאפשרויות הלינה,
שני אנשים לא מדי מפונקים,
איפה מחפשים, כמה אמור לעלות בערך,
אשמח למידע, וגם לתפילה שיבטלו המניעות ואזכה לכך...
 

נחמן צור

משתמש חדש
נפשי משתוקקת להגע לציון המצוינת בפעם הראשונה בחיי...
מי יכול להחכים אותי בנוגע לאפשרויות הלינה,
שני אנשים לא מדי מפונקים,
איפה מחפשים, כמה אמור לעלות בערך,
אשמח למידע, וגם לתפילה שיבטלו המניעות ואזכה לכך...
אשריך אח יקר, יה"ר שתזכה להפיק את המירב מהנסיעה הקדושה,
יש לי מספר של מישהו שמתעסק בזה
קוראים לו סטולין, חבר לקח ממנו כמה פעמים ומאוד נהנה
0583222689
 

נחמן צור

משתמש חדש
כמה אמור לעלות בערך,
סגירה מראש,
יש מיטות גם ב150 דולר, כמובן שזה בהתאם, לא הכי נוח וכו
מחיר סביר נע בין 250 ל350 דולר למיטה בחדר ממוצע עם 8 מיטות בחדר
סגירה במקום ושל הרגע האחרון יכולה להניב תו אות יותר טובות, כמובן שזה יותר מלחיץ ופחות ישוב הדעת
מלונות מתחילים מסביבות ה650 דולר לאדם כולל הכל ומגיעים ל2,000 דולר לאדם...
בהצלחה
 

מאנ"ש

משתמש חדש
דירה יהודית בבניין יהודי 'מצפה אומן' (ויסקי) ריהוט מלא קרוב לציון לא על קברים עם 10 מיטות במחיר טוב - לפרטים 447823453873 | 0559513893 שלוחה 1
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

קיבוץ תשפ"ד • משבר בין ישראל לאוקראינה​

המשבר אמיתי: איזה השפעות יכולות להיות על אומן ראש השנה?​


בימים האחרונים הולך ומסתבר כי למרות ההכחשות הנחרצות שהוציאו גורמים ישראלים, הרי שהמשבר בין ישראל לאוקראינה הוא אמיתי ועמוק.
בין אם משום ששגריר אוקראינה בישראל לקח זאת כמשימה אישית ועורר דובים מרבצם מיזמתו, ובין אם הוא נשלח לעשות זאת מטעם גורמים גבוהים יותר, בסופו של דבר נכון להיום, נראה כי גם הישראלים קלטו כי המשבר אמיתי.
מה מקור המשבר?
רשמית, מדובר במשבר פליטים. לטענת שגריר אוקראינה בישראל, הישראלים מגרשים אזרחים אוקראיניים שמבקשים להכנס לישראל באחוזים גבוהים (לטענת האוקראינים: כ-10 אחוז), ואילו הישראלים מכחישים וטוענים כי מדובר ב-5 אחוז בלבד (כ-2500 מתוך כמעט 50 אלף).
ואכן, כאשר פנתה ממשלה אוקראינה לשר הפנים משה ארבל, על מנת לדון בבעיית הפליטים, הוא סירב אפילו להפגש עם השגריר (ויש אומרים כי ההוראה הגיעה מדרג גבוה יותר במפלגתו של ארבל…)
אלא, שעל פי מקורות בכירים מאוד באוקראינה, הסיבה למשבר שונה לחלוטין, ומקורה בהתעלמותו של ראש ממשלת ישראל מאוקראינה.
על פי מקורות אלו, לפני הבחירות הבטיח נתניהו הבטחות לאוקראינים, הן במסגרת מסע הבחירות ("מדיניות העברת הנשק תיבחן מחדש" וכדומה) והן מאחורי הקלעים, אולם בפועל, מאז הוקמה הממשלה החדשה, מתעלם נתניהו מזלנסקי, אינו משיב לפניותיו ואף אינו מקיים את הבטחותיו. "במקום לקיים הבטחות, הוא שולח לנו כל פעם שר אחר שמורח זמן", אמר מקור בכיר באוקראינה.
נראה, כי הדרישה האוקראינית נכון לעכשיו היא התערבות מיידית של נתניהו במשבר.
ניתן היה להניח כי כמו בשנה שעברה, גם השנה יעבור המשבר בלא כלום, אלא שהאוקראינים העלו את ההימור: כל כלי התקשורת באוקראינה עסקו בנושא, ודיווחו כי אוקראינה שוקלת לבטל את הפטור מויזות. שגריר אוקראינה בישראל ערך מסע נרחב מאוד באוקראינה, העניק ראיונות, העביר ידיעות ופירט את טענותיו על ישראל (וכאשר נטען כלפיו כי אינו מייצג את עמדת הנשיא, השיב: אם איני מייצג את עמדתו, הרי הוא יכול פשוט להחזיר אותי לקייב…). כאשר ההימור הפך להיות כל כך פומבי, קשה להאמין כי האוקראינים יוכלו פשוט לסגת בלי להציג פומבית או הישג משמעותי, או סנקציה משמעותית.
מה ההשפעה של המשבר עלינו חסידי ברסלב, ועל הקיבוץ ראש השנה?
ראשית, מעט רקע.
בחודש אב תש"ע, נחתם בין ישראל לבין אוקראינה הסכם על ביטול הצורך באשרת כניסה בין המדינות לאזרחי שתי המדינות. על פי ההסכם, אזרחי כל מדינה אינם נדרשים להציג אשרת כניסה כלשהי בכניסה למדינה האחרת (אולם כן נדרשים לעמוד בתנאים כלליים אחרים, למשל: ניתן לדרוש מהם להציג הוכחות לזמן בו הם מתכוונים לעזוב את המדינה, שיש להם האמצעים להחזיק עצמם כלכלית במהלך שהותם, שלא באו לעבוד וכן הלאה).
כל צד מן הצדדים יכול לסגת מן ההסכם באמצעות הודעה מתאימה לצד השני (סעיף 9.2 להסכם), אולם הביטול יכנס לתוקף 90 יום לאחר ההודעה.
מאידך, סעיף 7 להסכם אומר כי "בנסיבות חריגות מטעמי ההגנה על הסדר הציבורי, הבטחון הלאומי או בריאות הציבור, יש לצדדים זכות להשעות, באופן מלא או חלקי, את יישום הסכם זה. הצד המקבל החלטה כאמור יודע לצד האחר על הצעדים שננקטו בצינורות הדיפלומטיים לפחות 48 שעות לפני כניסתם לתוקף. ההשעיה כאמור לא תימשך יותר משלושים ימים. לאחר מכן ניתן להאריך או לחדש את ההשעיה בהסכמת הצדדים".
והמשמעויות בפועל:
פירוש הסעיף – על פי פרשנות של מומחים – היא, כי לפני האוקראינים עומדים כמה אפשרויות:
א. השעיה זמנית מוחלטת של ההסכם, שפירושה: שכל ישראלי שמבקש להכנס לאוקראינה יהיה חייב בויזה;
ב. בקשה מראש של מסמכים או מילוי ויזה אלקטרונית (כפי שצריך למלא מי שנוסע לארה"ב למשל).
על פי טענת חלק מהמומחים, למרות שהדבר יתכן, הרי שקשה להאמין שהאוקראינים ינקטו בו. ולדעתם האופציות הן: הצבת דרישה לאישור כניסה אלקטרוני, או, בצורה פרקטית יותר, ללא הצבת דרישה דיפלומטית – פשוט: עמידה על הכללים בגבולות ודחיית כניסה של מי שאינו עומד בהם, סוג של מידה כנגד מידה.
ובתמצית: אם לא יהיה שינוי, יתכן שניתקל בדרישה של האוקראינים לאשרת כניסה דיגיטלית, או גרוע יותר, שניתקל בבעיות ועיכובים בגבול, בכניסה לאוקראינה.
ההחלטה המעשית בענין הינה של נשיא אוקראינה, ונכון לעכשיו, אין עדיין התייחסות רשמית של משרד החוץ האוקראיני או נשיא אוקראינה לשאלה, אולם החשש הוא כי אם מדינת ישראל לא תפעל נחרצות לפתור את המשבר, את המחיר ישלמו חסידי ברסלב.
מה יהיה המחיר? כאמור, עדיין אין דרך לומר.
מה שמוטל עלינו הוא להיקהל ולעמוד על נפשינו ולקרוע שערי שמים שנזכה כולנו לעלות ברננה אומנה ולקיים את ציווי רבינו הקדוש של "איש בל יעדר" ותתבטל רוע הגזירה.
אנו כאן ב'ברסלב נייעס' נמשיך נעקוב ונדווח…
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
ראשי ממשלת אוקראינה ומולדובה מסכימים על פיתוח שליטה משותפת בגבול המדינה

אוקראינה ומולדובה יפתחו שליטה משותפת בגבול המדינה. ראש ממשלת אוקראינה דניס שמיהל וראש ממשלת מולדובה דורין רסיין הסכימו לכך במהלך פגישה בקייב.

"אני רוצה לציין את ההתקדמות שלנו בפיתוח הלוגיסטיקה לנוכח חסימת 'מסדרון התבואה' של רוסיה בים השחור. החלטה מהירה על הקמת גשר מעל הדנייסטר, פיתוח נקודות מעבר גבול וחיבורי רכבת חשובים ומכריעים עבורנו", הדגיש דניס שמיחל.

הצדדים דנו גם בשיתוף הפעולה בין אוקראינה למולדובה להמשך האינטגרציה האירופית.

ראש ממשלת אוקראינה הודה למולדובה על תמיכתה מאז הימים הראשונים של המלחמה הכוללת. הוא הביע תקווה שביקורה היום של המשלחת המולדובה יתרום להמשך הפיתוח של מגעים דו-צדדיים ודיאלוג פורה.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
תשעה מעברי גבול חדשים בפיתוח בגבול אוקראינה והאיחוד האירופי:

אוקראינה עובדת קשה לבניית תשתית הגבול שלה. בין השאר, מתוכנן לפתוח 9 מעברי גבול נוספים על הגבול עם האיחוד האירופי בעתיד הקרוב.

"אוקראינה מתכננת להרחיב את רשת המחסומים בגבולותיה עם האיחוד האירופי". כך הודיע ראש הממשלה דניס שמיחל.

נכון להיום, ישנם 21 מעברי גבול לתנועת כלי רכב בגבולות עם אירופה, שלושה מהם נפתחו במהלך הפלישה הרוסית.

כעת מודיעים על השקת תשעה מחסומים חדשים נוספים ועל מודרניזציה של 13 מחסומים קיימים.

הדגש העיקרי יהיה על הגבול עם פולין. אוקראינה חתמה על הסכם לקבלת הלוואה רכה של 160 מיליון יורו משותפים פולנים לשיקום כבישים, מחסומים ורכישת סורקים.

בנוסף, אמר ראש הממשלה כי אוקראינה, יחד עם פולין, מיישמת את הרעיון של יצירת מערכת מחסומים מאוחדת בין המדינות. פרויקט הפיילוט הראשון של שליטה משותפת כזו ייושם בגבול פולין-אוקראינה.

במסגרת הפרויקט יוקם מחסום אחד בו יעבדו נציגי שתי המדינות. זה יעזור להשיג אינטגרציה עמוקה יותר עם המרחב האירופי, להאיץ תהליכים לוגיסטיים ולהפחית את הסיכון לשחיתות.

הוא גם ציין כי אוקראינה מתכננת ליישם יוזמה דומה בגבול עם רומניה. הצעה מתאימה כבר נשלחה לצד הרומני.

בפרט, מתוכנן לפתח במשותף דרכי גישה ותשתיות רכבת, וכן לפשט את ביקורת הגבולות עם רומניה.

כמו כן, הקמת מכס וביקורת גבולות משותפת עם מדינות האיחוד האירופי היא אחת המטרות המרכזיות.
 

צפתית

משתמש מקצוען

חדש! מרכז מידע "אור בהירות הדרך" מהנחיתה ועד לציון הקדוש | הפרטים המלאים:​



כל המידע במקום אחד! מתכוננים לנסוע לאומן לראש השנה ולא יודעים מהיכן מומלץ לנסוע? מחפשים מידע על מערך הרכבות באוקראינה וברחבי אירופה? מנסים לקנות כרטיסים לרכבות ללא הצלחה? מאיפה מומלץ לחצות את הגבול השנה, ובאלו מהם יווצרו עומסים? כיצד מצטרפים לקבוצה לנסיעות מנמלי התעופה ומתחנות הרכבת לאומן? על שאלות אלו ועוד רבות, תקבלו בעז"ה תשובות בכתבה שלפניכם:

בעקבות סגירת המרחב האווירי באוקראינה, והנסיעה ממדינות שונות ומיעדים מרוחקים, קיים בלבול בציבור בכל הנוגע לאפשרויות התחבורה מרחבי אירופה לאומן וחזרה, אם בענין הרכבות ותחבורה ציבורית, אם בענין נסיעות מאורגנות, ורבים הם מאנשי שלומנו השואלים ומחפשים מידע על דרכי הגעה לאומן לקראת ראש השנה תשפ"ד.
ובסייעתא דשמיא לאחר עבודה ממושכת ומאומצת של כמה אברכים מאנ"ש אשר ידיהם רב להם בענינים אלו, הוקם מרכז מידע "אור בהירות הדרך", אתר בו ניתן לקבל את כל המידע והאינפורמציה בשלל הענינים הנוגעים לדרכי נסיעה.

האתר נערך באופן נגיש וידידותי ומחולק למספר קטגוריות:

א. "מדריכים לנסיעה באירופה" כאן ניתן למצוא מדריכים לנסיעה ברכבות, את תחנות הרכבת השונות, ופירוט מלא של נקודות הגבול בין אוקראינה לשלל המדינות והעומסים בהם, מרחקי נסיעה מנמלי התעופה ותחנות הרכבת, ועוד

ב. "לוח זמנים לרכבות" כאן ניתן בקלות למצוא את לוח הזמנים לכלל הרכבות מכל המדינות בקטגוריות מסודרות עבור כל מדינה ומדינה בפני עצמה, כמו כן ניתן למצוא את הדרכים הנוחות לרכישת כרטיסים, בדגש על פתרונות לבעיות מסוימות שישנם ברכישת הכרטיסים.

ג. "התארגנות לנסיעות קבוצתיות" – פלטפורמה יחודית בה ניתן להתארגן יחד לנסיעות פנים מנמלי התעופה ותחנות הרכבת השונות, על מנת להוזיל עלויות וכן על מנת לנסוע בצוותא חדא.

ועוד מידע חשוב ורב כאשר תחזנה עיניכם…

מרכז המידע מתעדכן באופן שוטף כל העת על ידי העורכים, בנוסף ישנה אפשרות לכל אחד לעדכן במידע נוסף שברשותו לטובת הכלל בצורה פשוטה וקלה. כמו כן במידה ויש שאלות ניתן גם להגיב ולקבל מידע נוסף.

כל מה שנותר לכם הוא פשוט להכנס כעת לכתובת: https://uman.pw/
או בחיפוש: מרכז מידע אור בהירות הדרך.

בתפילה שנזכה אכן לראות אור בהירות הדרך ולהתקבץ עמו יחד ברננה.

קרדיט: breslevnews
הקישורים שהבאתם שם לקניית מקומות ברכבת מפולין לאוקראינה לא רלוונטים כי א"א לשלם עם כרטיס אשראי ישראלי
יש דרך אחרת לקנות?
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הקישורים שהבאתם שם לקניית מקומות ברכבת מפולין לאוקראינה לא רלוונטים כי א"א לשלם עם כרטיס אשראי ישראלי
יש דרך אחרת לקנות?
אפשר לקנות עם כרטיס אשראי ישראלי (אולי לא בכל הכרטיסים אבל אני באופן אישי העברתי שם עם ישראכרט)
צריך לבחור במסוף של פריבאט בנק (הירוק. אמצעי)
יש שאומרים שעבר להם דווקא בגוגל פאי, לי עבר גם באמצעות מילוי פרטי הכרטיס בצורה הרגילה
 

צפתית

משתמש מקצוען
אפשר לקנות עם כרטיס אשראי ישראלי (אולי לא בכל הכרטיסים אבל אני באופן אישי העברתי שם עם ישראכרט)
צריך לבחור במסוף של פריבאט בנק (הירוק. אמצעי)
יש שאומרים שעבר להם דווקא בגוגל פאי, לי עבר גם באמצעות מילוי פרטי הכרטיס בצורה הרגילה
אז אולי נכנסנו לקישור לא נכון?
אפשר קישור עדכני?
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אז אולי נכנסנו לקישור לא נכון?
אפשר קישור עדכני?
יש רק קישור אחד לאתר הרשמי
(ובאתרים הלא רשמיים לא ניתן כלל להזמין כרטיסי רכבת בינלאומיים)
יתכן שישנם קצת בעיות תנסו כמה פעמים (ואולי אם יש כרטיסי אשראי אחרים)
אם שום דבר לא עוזר ניתן גם לקנות אצל הסוכן הפולני שהבאנו שם באתר (רק זה יותר יקר, וגם רק ברכבות ישיבה כי ברכבות שינה יתכן שתקבלו חדרים עם גויים וכו')
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
שר החוץ אלי כהן חושף בראיון לישי כהן ב׳כיכר׳: "שר החוץ האוקראיני נתן לי את הבטחתו שלא תדרש ויזה מישראלים שנכנסים לאוקראינה".
 

נחמן צור

משתמש חדש
הקישורים שהבאתם שם לקניית מקומות ברכבת מפולין לאוקראינה לא רלוונטים כי א"א לשלם עם כרטיס אשראי ישראלי
יש דרך אחרת לקנות?
נכון
צריך 3 פרמטרים בשביל לקנות שם
1. Vpn אוקראיני או דומה
2. אשראי אירופאי
3. סים אוקראיני
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
נכון
צריך 3 פרמטרים בשביל לקנות שם
1. Vpn אוקראיני או דומה
2. אשראי אירופאי
3. סים אוקראיני
הסעיף השני לא מדויק. רבים הצליחו לרכוש כרטיסים בימים האחרונים באמצעות כרטיסי אשראי ישראלים גם בסכומים גדולים (ביניהם אני הקטן)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלח

א לְדָוִד אוֹדְךָ בְכָל לִבִּי נֶגֶד אֱלֹהִים אֲזַמְּרֶךָּ:ב אֶשְׁתַּחֲוֶה אֶל הֵיכַל קָדְשְׁךָ וְאוֹדֶה אֶת שְׁמֶךָ עַל חַסְדְּךָ וְעַל אֲמִתֶּךָ כִּי הִגְדַּלְתָּ עַל כָּל שִׁמְךָ אִמְרָתֶךָ:ג בְּיוֹם קָרָאתִי וַתַּעֲנֵנִי תַּרְהִבֵנִי בְנַפְשִׁי עֹז:ד יוֹדוּךָ יְהוָה כָּל מַלְכֵי אָרֶץ כִּי שָׁמְעוּ אִמְרֵי פִיךָ:ה וְיָשִׁירוּ בְּדַרְכֵי יְהוָה כִּי גָדוֹל כְּבוֹד יְהוָה:ו כִּי רָם יְהוָה וְשָׁפָל יִרְאֶה וְגָבֹהַּ מִמֶּרְחָק יְיֵדָע:ז אִם אֵלֵךְ בְּקֶרֶב צָרָה תְּחַיֵּנִי עַל אַף אֹיְבַי תִּשְׁלַח יָדֶךָ וְתוֹשִׁיעֵנִי יְמִינֶךָ:ח יְהוָה יִגְמֹר בַּעֲדִי יְהוָה חַסְדְּךָ לְעוֹלָם מַעֲשֵׂי יָדֶיךָ אַל תֶּרֶף:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה