תעופה נסיעה לאומן לר"ה תשפ"ד

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
פתוח גם מנטפרי.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
כתבה שמתפרסמת כעת בתקשורת האוקראינית:

למעלה מ-30,000 עולי רגל יגיעו לראש השנה, שגריר ישראל באוקראינה בביקור היום באומן:

היום ביקר באומן שגריר ישראל באוקראינה מיכאל ברודסקי וחבר הכנסת של מדינת ישראל אליהו רביבו. במהלך המפגש נדונו ההכנות לקראת חגיגת ראש השנה בספטמבר 2023.

האורחים נפגשו באומן עם סגן ראש מינהלת מדינת צ'רקאס אולכסנדר שמראי, ראש עיריית אומן אירינה פלטניובה, נציגי מחלקות, שירותים ומינהלים המשתתפים בהכנה לחגיגת ראש השנה היהודי וכן נציגי הקהילה החסידית.

בשנה שעברה, למרות המלחמה המלאה, הגיעו לאומן למעלה מ-23,000 חסידים כדי לחגוג.

- הגעתם של מספר רב כל כך של צליינים מחייבת את הרשויות לרכז את תשומת הלב בארגון ובפיתוח התשתית התיירותית, כמו גם בחובות מסוימות ודורשת מעורבות של מאמצים נוספים, בפרט בנושא אבטחת התיירים. יש לנו כיום מספר נושאים הדורשים הסכמה ותיאום, בפרט בנושאים הקשורים לשמירה על הסדר הציבורי, ובהקשר זה שיתוף פעולה של רשויות מקומיות, יחידות משטרה לאומיות, המשמר הלאומי של אוקראינה והישראלית. המשטרה חשובה. זוהי גם מתן חובה מסביב לשעון של שירותי חירום, עמדות חילוץ וצוללנים. מדובר בשליטה על הצבת עיר אוהלים, תפקוד מוסדות הסעדה ציבוריים, אספקת מים ומתן שירותים קהילתיים נוספים. חשוב מאוד להקפיד על אמצעים נגד מגיפה,אולכסנדר שמראי , שהוביל את הפגישה מטעם ראש ה-Cherkasy OVA Igor Taburets.

במהלך הפגישה ציין שגריר ישראל מר ברודסקי כי השנה החגיגה תתקיים בתנאים קשים מאוד בשל המלחמה והודה לאוקראינה על הסיוע שהיא מעניקה להגנה על אזרחי ישראל.

— גם השנה נוכל ביחד להצליח באירוע. אנו צופים שיותר מ-30,000 מאזרחינו יגיעו לאומן כדי לחגוג את ראש השנה, אמר מיכאאל ברודסקי .

חבר הכנסת אליהו רביבו ציין כי בנוסף לייצוג הפרלמנט הוא גם נציג של כל עולי הרגל שיגיעו לאומן. עוד סיפר כי ביקר באומן פעמים רבות לפני שהפך לחבר כנסת.

- המשימה שלי היא, יחד עם עזרתכם, להבטיח את השהות הנוחה ביותר של אזרחינו כאן באומן. כן, אנחנו באמת אורחים כאן, אבל במשך תקופה כה ארוכה הפכנו באמת לבני משפחה, - אמר אליהו רביבו . — אנו מכירים בכך שיש לך צרכים וניואנסים משלך, אך עלינו לקחת בחשבון שגם לצליינים יש צרכים ושאלות מסוימות, ולכן אנו מבקשים ממך לקחת זאת בחשבון גם כן. נא לצמצם את מספר המחסומים, להפוך את העיר ליותר פתוחה ולפתור את נושא תשלום מס התיירים.

ראש עיריית אומן אירינה פלטניובה התוותה רשימה של בעיות ומשימות שצריך לפתור. במיוחד הדגישה כי רשויות העיר אינן יכולות להבטיח את שלומם של כל עולי הרגל במהלך חגיגת ראש השנה היהודי, שכן אין מספיק מקלטים למספר כה גדול של אנשים באזור העלייה לרגל.

— הוקמה ועדה ללימוד הכנת מקלטים בשטח העלייה לרגל. ברצוני לציין שלמספר הצליינים שמתכננים להגיע השנה לחגיגה לעירנו, אין באפשרותנו להבטיח שהייה בטוחה, כי במיקרו-מחוז זה אנו יכולים להציע מחסה ל-12,566 איש בלבד, אמרה אירינה פלטניובה.

בסיום החלק הרשמי מתקיים כעת דיון בנושא העלייה לרגל השנה במושב סגור.

הערה : בשנת 2023 יצוין ראש השנה מהערב של ה-15 בספטמבר ועד ה-17 בספטמבר בערב. שנת תשפ"ד לפי הלוח היהודי מתחילה ב-16 בספטמבר.
 

נתן ברגר

משתמש צעיר
אוטומציה עסקית
יו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון אירח את שגריר ישראל באוקראינה ואת ח"כ אליהו רביבו בציון רבי נחמן

שגריר ישראל באוקראינה מר מיכאל ברודצקי וח"כ אליהו רביבו הגיעו לתפילה על קברו של רבי נחמן מברסלב באומן.

לאחר התפילה בציון קיבלה המשלחת סקירה מהרב נתן בן נון על ההכנות וההיערכות לקראת הגעת חסידי ברסלב לעיר אומן בימי ראש השנה תשפ"ד הבאים עלינו לטובה.

בסיום הביקור מסר השגריר: "למרות שאוקראינה נמצאת במלחמה אנחנו נשתדל ככל האפשר כדי שהמתפללים יוכלו לבוא ולשהות באומן בביטחה ולחזור לשלום".

הרב נתן בן נון מסר: "אני מודה לשגריר וחברי המשלחת הנוספים שנרתמו לעניין לרווחת כלל חסידי ברסלב, הם פועלים עבור הצד הגשמי והפרקטי של הקיבוץ הקדוש, ורבי נחמן פועל עבור הצד הרוחני".
photo_2023-08-10_19-03-48.jpg
photo_2023-08-10_19-03-54.jpg
photo_2023-08-10_19-03-45.jpg
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הודעת עיריית אומן:

קהילת אומן נערכת לבואם של חסידי ברסלב​

התקיימה ישיבת ועדת המינהל האזורי של צ'רקסי בנושאי הבטחת ארגון אירועים הקשורים לעליה לרגל השנתית של חסידי ברסלב לעיר אומן.
בפגישה השתתפו:
  • סגנית השגרירה יוצאת הדופן והבמלאה של מדינת ישראל בקייב, הגב' לירון פינקלשטיין;
  • ראש המינהל הצבאי האזורי של צ'רקאס איהור איבנוביץ' TABURETS;
  • ראש עיריית אומאני פלטניובה אירינה הריהוריבנה
וחברי הוועדה של מינהל המדינה האזורי בצ'רקאסי בנושאי הבטחת ארגון אירועים הקשורים לעליה לרגל השנתית של חסידי ברסלב לעיר אומן; סגני ראש העיר אומן; ראשי שירותים ומחלקות במועצת עיריית אומן; נציגי משרד החוץ של אוקראינה, השירות הממלכתי של אוקראינה לאתנופוליטיקה וחופש המצפון.
השנה תימשך חגיגת ראש השנה היהודית, ראש השנה, בין ה-15 בספטמבר ל-17 בספטמבר.
הנוכחים, העוסקים בארגון קבלת העולים לרגל, עדכנו על ההיערכות להגעת הצליינים תוך התמקדות בנושאים בעייתיים הטעונים פתרון.
"על מנת להתכונן לעלייה לרגל, בהוראת ראש העיר בשנת 2023, קבוצת עבודה בנושא ארגון וחגיגת ראש השנה וועדת בדיקת החפצים הכרוכים בחגיגת ראש השנה לעמידה בתקנות הבניה והבטיחות באש. נוצרו בעיר, נורמות סניטריות ואחרות שנקבעו בחקיקה של אוקראינה. המחלקה לתכנון ערים, ניהול קרקעות, רכוש משותף ובקרת מבנים פיתחה תכנית-תכנית של שטח דיור קומפקטי ואירועים המוניים, הצבת תשתיות, ציון עליהן נקודות מזון, מיקום תושבים, מקומות תפילה, בריאות מתקני טיפול, בתי מרקחת ומקלטים.
כן מתבצעת עבודה ארגונית להבטחת תשלום מלא של מיסים ומס תיירים על ידי גורמים משפטיים ויחידים העוסקים בקבלת חסידים. בהזדמנות זו ברצוני לפנות לסוכנויות הנסיעות מישראל, המארגנות הגעת עולי רגל לעיר אומן: נא לפנות למועצת עיריית אומן כדי לערוך חוזה לתשלום מס התיירים. אז תוכלו לקבל קוד QR למעבר מהיר ונוח יותר של בקרת עולי הרגל בנקודות הצ'ק-אין בעיר אומן.
והמשימה החשובה ביותר היא שבשמחת החסידות של ראש השנה, כל שירותי העיר פעלו כרגיל, לתושבי אומן היה קצב חיים קבוע, ובמקביל, שהעולי הרגל קיימו את טקסיהם הדתיים כראוי.
אני מקווה לשיתוף פעולה פורה", אמרה ראש עיריית אומן אירינה פלטניובה.
בפגישה הדגיש ראש המינהל הצבאי האזורי צ'רקסי, איחור איבנוביץ' TABURETS, את החשיבות של יצירת התנאים הבטוחים ביותר לשהייה החסידית בשטח העלייה לרגל ולכל תושבי קהילת אומן.
 

urieli

משתמש פעיל
הלוח של ברסלב חוברת חודש אב
 

קבצים מצורפים

  • מוקטן חוברת הלוח של ברסלב חודש אב תשפג.pdf
    3.7 MB · צפיות: 35

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

חדש! מרכז מידע "אור בהירות הדרך" מהנחיתה ועד לציון הקדוש | הפרטים המלאים:​



כל המידע במקום אחד! מתכוננים לנסוע לאומן לראש השנה ולא יודעים מהיכן מומלץ לנסוע? מחפשים מידע על מערך הרכבות באוקראינה וברחבי אירופה? מנסים לקנות כרטיסים לרכבות ללא הצלחה? מאיפה מומלץ לחצות את הגבול השנה, ובאלו מהם יווצרו עומסים? כיצד מצטרפים לקבוצה לנסיעות מנמלי התעופה ומתחנות הרכבת לאומן? על שאלות אלו ועוד רבות, תקבלו בעז"ה תשובות בכתבה שלפניכם:

בעקבות סגירת המרחב האווירי באוקראינה, והנסיעה ממדינות שונות ומיעדים מרוחקים, קיים בלבול בציבור בכל הנוגע לאפשרויות התחבורה מרחבי אירופה לאומן וחזרה, אם בענין הרכבות ותחבורה ציבורית, אם בענין נסיעות מאורגנות, ורבים הם מאנשי שלומנו השואלים ומחפשים מידע על דרכי הגעה לאומן לקראת ראש השנה תשפ"ד.
ובסייעתא דשמיא לאחר עבודה ממושכת ומאומצת של כמה אברכים מאנ"ש אשר ידיהם רב להם בענינים אלו, הוקם מרכז מידע "אור בהירות הדרך", אתר בו ניתן לקבל את כל המידע והאינפורמציה בשלל הענינים הנוגעים לדרכי נסיעה.

האתר נערך באופן נגיש וידידותי ומחולק למספר קטגוריות:

א. "מדריכים לנסיעה באירופה" כאן ניתן למצוא מדריכים לנסיעה ברכבות, את תחנות הרכבת השונות, ופירוט מלא של נקודות הגבול בין אוקראינה לשלל המדינות והעומסים בהם, מרחקי נסיעה מנמלי התעופה ותחנות הרכבת, ועוד

ב. "לוח זמנים לרכבות" כאן ניתן בקלות למצוא את לוח הזמנים לכלל הרכבות מכל המדינות בקטגוריות מסודרות עבור כל מדינה ומדינה בפני עצמה, כמו כן ניתן למצוא את הדרכים הנוחות לרכישת כרטיסים, בדגש על פתרונות לבעיות מסוימות שישנם ברכישת הכרטיסים.

ג. "התארגנות לנסיעות קבוצתיות" – פלטפורמה יחודית בה ניתן להתארגן יחד לנסיעות פנים מנמלי התעופה ותחנות הרכבת השונות, על מנת להוזיל עלויות וכן על מנת לנסוע בצוותא חדא.

ועוד מידע חשוב ורב כאשר תחזנה עיניכם…

מרכז המידע מתעדכן באופן שוטף כל העת על ידי העורכים, בנוסף ישנה אפשרות לכל אחד לעדכן במידע נוסף שברשותו לטובת הכלל בצורה פשוטה וקלה. כמו כן במידה ויש שאלות ניתן גם להגיב ולקבל מידע נוסף.

כל מה שנותר לכם הוא פשוט להכנס כעת לכתובת: https://uman.pw/
או בחיפוש: מרכז מידע אור בהירות הדרך.

בתפילה שנזכה אכן לראות אור בהירות הדרך ולהתקבץ עמו יחד ברננה.

קרדיט: breslevnews
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

האם אוקראינה מתכננת ביטול הפטור מויזה לישראלים?​

אוקראינה מתכננת לבטל את הפטור מויזה לישראלים, משרד החוץ האוקראיני סירב לאשר את הדיווח:


העיתון האוקראיני באנגלית "קייב פוסט" מדווח כי אוקראינה מתכננת לבטל את המשטר ללא ויזה עם ישראל ולבקש הרחקה מרמשטיין
על פי הדיווח באתר הקייב פוסט, אוקראינה שוקלת לבטל את הפטור מויזה לישראלים ותבקש גם להוציא את המדינה מפגישות רמשטיין (פורום המדינות התורמות נשק ויסוע לאוקראינה, בבסיס חיל האויר האמריקאי "רמשטיין" שבגרמניה) בשל "פעולותיה הלא ידידותיות כלפי אוקראינה והעמדה הפרו-רוסית בזירה הבינלאומית".
"הרשויות הישראליות מעולם לא סיפקו שום עזרה אמיתית", אמר מקור במועצה לביטחון לאומי ולהגנה של אוקראינה ל-Kyiv Post.
במקום זאת, המידע שהתקבל במהלך הפגישות משמש את ישראל למען האינטרסים שלה".
ההחלטה לבטל את הפטור מויזה לישראלים מגיעה על רקע התגוששות דיפלומטית מתמשכת בין שתי המדינות על האופן שבו הן מתייחסות זו לתיירים של זו.
שגריר אוקראינה בישראל, יבגני קורנייצ'וק, טען שכ-10% מהתיירים האוקראינים מגורשים מישראל ללא הסבר.
מקור במועצה לבטחון לאומי באוקראינה אמר ל"קייב פוסט", כי ישראל מנסה להשיג ערבויות ביטחוניות לעשרות אלפי עולי הרגל היהודים שעתידים לעלות לציון רבי נחמן מברסלב בעיירה אומן לקראת ראש השנה, "במהלך התקפות טילים קבועות, אי אפשר לספק את הערבויות הללו", אמר המקור.
הם הוסיפו כי משרד החוץ של אוקראינה מכין כעת נייר עמדה לקבינט השרים בעענין הפטור מויזה, וכי ענין זה ידון "בשבועות הקרובים".
אולם, כאשר פנה קייב פוסט לדובר משרד החוץ של אוקראינה, הוא סירב לאשר מידע זה.
קרדיט: breslevnews
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

כתבה שמתפרסמת כעת בתקשורת האוקראינית:

למעלה מ-30,000 עולי רגל יגיעו לראש השנה, שגריר ישראל באוקראינה בביקור היום באומן:

היום ביקר באומן שגריר ישראל באוקראינה מיכאל ברודסקי וחבר הכנסת של מדינת ישראל אליהו רביבו. במהלך המפגש נדונו ההכנות לקראת חגיגת ראש השנה בספטמבר 2023.
כעת מדווח גם בארץ:

ההיערכות לראש השנה: הח"כ מהליכוד הגיע לאומן וקיים סדרת פגישות​

ח"כ אליהו רביבו הגיע לאומן בשליחות שר החוץ אלי כהן. רביבו קיים פגישת עבודה יחד עם שגריר ישראל באוקראינה, ראשת עיריית אומן, סגן המושל המחוזי ועוד שרות בעלי תפקידים בכירים בממשל המקומי והאוקראיני​

ח"כ אליהו רביבו ושגריר ישראל באוקראינה מר מיכאל ברודצקי הגיעו היום (חמישי) לביקור באומן ולתפילה על קברו של רבי נחמן מברסלב באומן. זאת במסגרת תפקידו של ח"כ רביבו כמתאם מטעם הכנסת למבצע העלייה לאומן.
במהלך הפגישה בין גורמים בכירים באוקראינה לחה״כ רביבו נדונו מספר רב של נושאים. ח״כ רביבו ציין בפניהם כי העלייה לרגל של עשרות אלפי חסידי ברסלב היא בלתי נמנעת, מכיוון שבין כה וכה ישראלים ויהודים מכל העולם עולים לציון בכמויות אדירות בימי ראש השנה.
עוד הוסיף רביבו בפני הנוכחים כי עדיף יהיה שמדינת ישראל תתערב בסיוע בכמה חזיתות - גלויות וסמויות, על מנת להקל, לסייע ולהוסיף ביטחון ככל הניתן וחרף הנסיבות.
רביבו הבהיר לנוכחים בפגישה שהמדינה התחילה לסייע רק אחרי שכמעט וכבר לא ניתן היה להשיג כרטיסים לקברו של רבי נחמן מברסלב - ושהסיוע של מדינת ישראל אינו יכול לעודד עולים נוספים להגיע לאומן, מכיוון שכבר לא ניתן להשיג כרטיסים לקברו של הרב.
בסיום הפגישה אמר רביבו: ״תוך כדי מספר פגישות שאני מקיים באוקראינה, בשליחות שר החוץ ביחד עם שגריר ישראל באוקראינה מיכאל ברודסקי, כבוד הרב נתן בן-נון וקונסול ישראל באוקראינה, הגענו להתפלל אצל ציון רבי נחמן הקדוש. אני שמח לבשר שתוך כדי הפגישות הקב״ה זיכה אותנו להישגים משמעותיים. אני סמוך ובטוח שבקרוב נהיה אנשי בשורה״.
שגריר ישראל באוקראינה מיכאל ברודסקי : ״הגענו לאומן לשוחח עם מקבלי ההחלטות - ולוודא שנעשה הכל על מנת לייצר תנאים אופטימליים להגעת המתפללים בראש השנה. למרות שאוקראינה תחת מלחמה, נעשה הכל על מנת שהמתפללים יוכלו להגיע להרגיש ביטחון ולחזור לישראל במהרה ובשלום״.
יצוין כי גם יו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון השתתף בביקור, ואירח את שגריר ישראל באוקראינה ואת ח"כ אליהו רביבו בציון רבי נחמן. המשלחת קיבלה סקירה מהרב נתן בן נון על ההכנות וההיערכות לקראת הגעת חסידי ברסלב לעיר אומן בימי ראש השנה תשפ"ד הבאים עלינו לטובה.
הרב נתן בן נון מסר: "אני מודה לשגריר וחברי המשלחת הנוספים שנרתמו לעניין לרווחת כלל חסידי ברסלב, הם פועלים עבור הצד הגשמי והפרקטי של הקיבוץ הקדוש, ורבי נחמן פועל עבור הצד הרוחני".
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
העסקן ר' הלל כהן בראיון:
צריכים להרגיע את הציבור, יש שחוששים מסגירת הגבולות, צריך להבין שמיכאילו פדליק הוא השלישי בדרגתו באוקראינה והוא הודיע השבוע בפירוש שלא יסגרו את הגבולות רק שכל אחד יקח אחריות על עצמו ושאוקראינה לא יכולה להבטיח את בטיחות העולים. וגם באומן היה השבוע פגישות הערכות מהגורמים הבכירים ביותר.

הקול היחיד הוא השגריר בישראל שאמר שכיון שלא עוזרים לפליטים בישראל יסגרו את הגבולות לחסידי ברסלב, למעשה זה על דעתו בלבד.
אך גם בענין השגריר אנחנו פועלים. בשבוע הבא אני בא לישראל ואקיים עימו פגישה על מנת להרגיעו ולהעמיד איתו את היחס של כל חסידי ברסלב בעולם כלפי אוקראינה שאין לזה קשר למדיניות של מדינת ישראל.
הראיון המלא כאן
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
השר פרוש אצל 'גלסנר' ב'מהדורה המרכזית' על השאלה אם השנה יהיה אומן או לא:
"אני לא נשיא אוקראינה ולא בידי הההחלטות האלה, אני צריך לעשות הכל שבמקרה שיהיה אפשרות לנסוע שהמעברים יהיו יותר נוחים ומהירים ואנושיים. מה יהיה בפועל? יש דברים שאני לא יכול לדבר עליהם אנחנו מטפלים בזה בנוסח אחר
ואני אופטימי שיהיה אפשר ליסוע"
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
כינוס הכנה והודאה לקראת ראש השנה בשילוב סעודת ראש חודש ע"י ארגון 'מורשת הנחל'

כלליות אנ"ש יתאספו ברעותא חדא, לכנס הכנה והודאה על הראש השנה העעל"ט, שזכינו להיות אצלו, והכנה לעתיד על ימי אלול וראש השנה הבעל"ט, בשילוב סעודת ראש חודש שיתקיים ברצו"ה ביום חמישי פרשת שופטים ר"ח אלול, בביהמ"ד 'נחלת חן' דחסידי ברסלב ברמה ב' בית שמש.

סדר היום יתחיל בתפילת מנחה בשעה 18:00 ולאחמ"כ נטילת ידים, יישאו דברים הרה"ח ר' שמעון צבי שפירא שליט"א – 'הראש השנה שלי עולה הכל', ולאחמ"כ יישא דברים הרה"ח ר' נתן ליברמנש שליט"א – 'אני לדודי ודודי לי' כשיחת הכנה לראש השנה הבעל"ט, ברכת המזון בשעה 21:15, ריקודים והמחאת כף בליווי כלי זמר – 'ראוי לו לשמוח מאד מאד'.

הסעות מירושלים בשעה 16:45, ניתן להירשם אצל הנציגים, וכמו"כ לכל העידכונים ניתן להתקשר ל'קול האברכים שע"י מורשת הנחל' – 0747961081/ 025807949. – מצורף מודעות.
קרדיט: ברסלב גלובל
 

קבצים מצורפים

  • כינוס מורשת הנחל ר''ח אלול תשפ''ג - מודעה 1.pdf
    KB 259.2 · צפיות: 17
  • כינוס מורשת הנחל ר''ח אלול תשפ''ג - מודעה 2.pdf
    KB 461.3 · צפיות: 35

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
תקציר המידע המרכזי והנחוץ שהובא כאן בשבועיים האחרונים.
(ניתן ללחוץ על ציטוט כדי לעבור לידיעה המליאה):

שימו לב- השבוע מפני ריבוי המידע הבאנו רק מקבץ חלקי בלבד!
דובר חיל האוויר של אוקראינה בראיון על אפשרות חידוש התעופה האזרחית...

גדולי הרבנים במכתב חסר תקדים | הסערה מול כוונת המל"ל למנות "פרויקטור יעודי" לניהול ה'קיבוץ' באומן:


גם ברוסיה טוענים כי דברי השגריר קורניצ'וק על צמצום הנוסעים לאומן היא "ניסיון מניפולציה אוקראיני כדי לקבל נשק מישראל נגד רוסיה".

בכותרת: "אוקראינה הלכה למניפולציה למען הנשק של ישראל נגד רוסיה"...

החל משנת 2024, הכניסה לאיחוד האירופי תהיה כרוכה בתשלום.

נחמן בנשעיה ב"קול ברמה": "אוקראינה מנצלת את איומי הכניסה למדינה בעקבות כך שיש בממשלה חרדים"


מידע על עומסים בנתב"ג

השר פרוש אירח בלשכתו את שגריר אוקראינה בישראל​


הודעה מענינת של עיריית אומן כעת:

רבה הראשי של אוקראינה הרב יעקב דב בלייך בראיון (אידיש):

החל מהחודש הקרוב:
ישנם כללים חדשים לטעינת סים סלולרי באוקראינה:

יחיאל גלינסקי ("אעופה") בראיון נוסף ב"מערכת ברסלב":

העסקן ר' הלל כהן בראיון (אידיש):

שיפורי אבטחה בנמל התעופה בקישינב בשיתוף ארה"ב:

רכבת חדשה
נ.ב. הרכבת עוברת גם בויניצה ומונקאטש
זה רכבת שינה עם לפחות 150 מקומות במחלקה שניה
בעזרת השם נקווה שישאירו את הקו הזה גם לראש השנה

דרך צדיקים & פאייכלה:

הודעה של "פאיכלה":

חברת תעופה אוקראינית נוספת מתכוננת להמראה:

במולדובה: השר פרוש בדיונים לקראת מעבר אלפי חסידי ברסלב בדרכם לאומן​


לפי המעודכן ברשות שדות התעופה:

הכביש המוביל למתחם "קריה נאמנה" יתוקן בעלות של כ50 מיליון גריבנה:

חב"ד מסייעת לברסלב: השר כהן והשר פרוש ביקרו במולדובה

כותרות ראשונות מהפגישות במולדובה בין שר החוץ אלי כהן וגורמים שונים בממשל:

היערכות להגעת עשרות אלפי מתפללים באומן נמשכת​

שר החוץ כהן נפגש עם נשיאת מולדובה ועם שר החוץ, ודן עמם על ההיערכות להגעת אלפי מתפללים למולדובה בדרכם לאומן ויצירת מנגנון להבטחת מעבר מהיר וחלק​


קמפיין ההתרמה של כנפי נשרים עלה לאויר מצורף קישור לתרומות כל מי שיוכל שיעביר הלאה לקבוצות נוספות ושכרו גדול מן השמים כאן

והנה הודעת הסיכום של משרד החוץ המולדובי:

לאחר הפרסום הראשוני כאן לפני כחדשייים:

כעת זה אושר סופית בקבינט:

קבינט השרים אישר את ההסכם עם מולדובה על הקמת גשר יאמפיל

כתבה בתקשורת האוקראינית כעת:

באומן מתכוננים להגעת החסידים בראש השנה: במהלך הישיבה דנו בבעיות ומשימות.

ההודעה הרשמית של איחור טבורץ:
(מתוך המינהל הצבאי של מחוז צ'רקאס)

איחור טבורץ על העלייה לרגל השנה של ראש השנה

עוד כתבה בתקשורת האוקראינית בענין:

יועצו של זלנסקי: "לא נסגור גבולות - אך כל מי שנכנס זה על אחריותו בלבד"​


ממשלת מולדובה תמנה מתאם מיוחד להיערכות מעברם של חסידי ברסלב לאומן​


והנה ההודעה הרשמית של משטרת אוקראינה: (ראה לעיל כתבות בנושא)

שוטרי אכיפת החוק השתתפו בפגישה בנושא אמצעי אבטחה במהלך חגיגת ראש השנה

טבלת נסיעות פנים מלאה של פאייכלה

הרב זלצמן בקול ברמה:
בין שלל הפתרונות המוצעים, מתוכנן פתיחת טרמינל נוסף ונפרד לימי ראש השנה בקישנב שישמש לחסידי ברסלב.

נקמה על גירוש התיירים: אוקראינה מאיימת לסגור את הגבול לאומן


כרטיסי טיסה זולים

כתבה שמתפרסמת כעת בתקשורת האוקראינית:

למעלה מ-30,000 עולי רגל יגיעו לראש השנה, שגריר ישראל באוקראינה בביקור היום באומן:

יו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון אירח את שגריר ישראל באוקראינה ואת ח"כ אליהו רביבו בציון רבי נחמן

הודעת עיריית אומן:

קהילת אומן נערכת לבואם של חסידי ברסלב


חדש! מרכז מידע "אור בהירות הדרך" מהנחיתה ועד לציון הקדוש | הפרטים המלאים:​


האם אוקראינה מתכננת ביטול הפטור מויזה לישראלים?

 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
עכשיו מתפסם


נ.ב. הרכבת עוברת גם בויניצה ומונקאטש
זה רכבת שינה עם לפחות 150 מקומות במחלקה שניה
בעזרת השם נקווה שישאירו את הקו הזה גם לראש השנה
אין אפשרות להזמין כרטיסים לרכבת לחלק מהמסלול, זה נותן להזמין רק לכל המסלול!
(מקייב לאוזגרוד או להיפך)
יש לפחות 5 קרונות במחלקה שניה - לפחות 180 מיטות.
המחיר מאד זול (כ430 גר"נ)
פעם ביומיים (בשבוע של ראש השנה שני[11], רביעי[13], הלוך. ושני[18], רביעי[20], חזור.).
בכיוון של הלוך:
18:29 - אוזגרוד
20:07 - באטובו
20:51 - מונקאטש
21:10 - קארפטי
מגיע ב:
05:50 - חמלינצקי
07:51 - ויניצה
08:45 - קוזיאטין
09:55 - פאסטיב
10:46- קייב.

בכיוון של חזור:
16:07 - קייב
17:10 - פאסטיב
18:27 - קוזיאטין
19:21 - ויניצה
21:13 - חמלינצקי
מגיע ב:
06:37 - קארפטי
07:02 - מונקאטש
07:48 - באטובו
08:31 - אוז'גרוד


בדרך כלל אפשר לעלות באמצע הדרך (לרדת וודאי אפשר)
צריך לוודא גם פה שאין אפשרות לקנות מראש לאמצע הדרך.
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
עוד דבר מעניין שהקרונות שמופיעים להזמנה הם 20-29 מה שאומר שכנראה קרונות 1-19 נמכרות רק בתחנה או משהו כזה.
יכול להיות שהקרונות האלה (של המכירה באתר) לא פותחים בכלל דלתות בכל התחנות בדרך!!!
(צריך לוודא מה קורה באמת).
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  30  פעמים

לוח מודעות

למעלה