תעופה נסיעה לאומן לר"ה תשפ"ד

urieli

משתמש פעיל
מישהו יודע למה אי אפשר להזמין כרטיסי נסיעה ברכבת מוינה לקייב הוא כותב כרטיס לא זמין האם זה נגמר או למכירה רק בקופות?
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
היום נפתחו הרכבות לא' סליחות.
מחר נפתחים לב' סליחות.
יום חמישי לג' סליחות
יום שישי לד' סליחות.
שב"ק (לקניה במוצ"ש) נפתח לערב זכור ברית.
 

urieli

משתמש פעיל
האם יש נסיעות מאומן לבוקרשט במיניבוס ולא באוטובוס?
בתור מי שנסע גם במיניבוס וגם באוטובוס את אותו המסלול(פולין) לא ממליץ בכלל על מיניבוס אוטובוס הרבה יותר נח ובד"כ גם נשארים מקומות פנויים כך שאפשר לשבת עם שני מושבים
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
 

נתן ברגר

משתמש צעיר
אוטומציה עסקית

 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!

העדה החרדית במכתב נחרץ נגד נסיון ההשתלטות​


פרסום ראשון • ביד"ץ העדה החרדית' במכתב מחאה נחרץ נגד ניסיון ההשתלטות של המדינה על ה'קיבוץ' באומן: "קול זעקתם של חסידי ברסלב הגיע אלינו…ואנו מוחים על כך במחאה גדולה":

%D7%9E%D7%95%D7%A9%D7%91-%D7%94%D7%91%D7%99%D7%93%D7%A5.jpg


בחודש האחרון נרעשים ונפחדים כלל אנ"ש חסידי ברסלב בעקבות הפרסום על כך שחה"כ מ. פרוש פועל בשליחות המל"ל (המטה לבטחון לאומי), להעמיד "פרוייקטור יעודי" שיפקד על כל הקשור להתקבצות חסידי ברסלב באומן שבאוקראינה לקראת "הקיבוץ" – בימי ראש השנה תשפ"ד הבעל"ט.
בקרב חסידי ברסלב מכל השכבות והקהילות, התקבל הדבר בהתנגדות חד משמעית. כאשר במעונם של הרבנים גדולי זקני החסידות, כמו גם אצל כלל הרבנים משפעי ברסלב שליט"א, נשמעו קולות מחאה נחושים, יחד עם קריאה למערכה חסרת תקדים.
כזכור, יצאו גדולי הרבנים במכתב חסר תקדים הנושא את הכותרת "זומם רשע לצדיק", עליו חתומים הרבנים גדולי זקני חסידי ברסלב הגה"צ רבי יעקב מאיר שכטער שליט"א הגה"צ רבי משה קרמר שליט"א והגה"צ רבי שמעון שפירא שליט"א ועמם כלל חשובי המשפיעים בחסידות מארה"ק ומגולה.
לאחריו יצאו לרחובות מאות מאנשי שלומינו חסידי ברסלב למחאה האדירה מול ביתו של חה"כ מ. פרוש מסיעת 'שלומי אמונים', נגד ניסיון ההשתלטות, ושיתוף הפעולה עם זרועות המדינה המל"ל ושאר זוממי רעתנו. כאשר בראש הציבור נעמדו חשובי הרבנים והמשפעים ביניהם הגה"ח רבי שאול סירוטה שליט"א – ראש כוללי 'אש דת' דקהילת חסיד ברסלב 'קרן אור'. הגאון רבי נחמן זאב פראנק שליט"א – מדייני אנ"ש. הגה"ח רבי נתן שפירא שליט"א מחשובי משפעי אנ"ש בעיר בני־ברק. הגה"ח רבי בצלאל נהרי שליט"א. ועוד.
והנה עתה יוצאת המערכה את גבולות חסידות ברסלב ועולה שלב נוסף, כאשר לידי 'ברסלב נייעס' הגיע מכתב מחאה נחרץ נגד ניסיון ההשתלטות מביד"ץ ה'עדה החרדית'.
את מכתבם פותחים הביד"ץ בענקתם של חסידי ברסלב: "קול זעקתם של חסידי ברסלב הגיע אלינו, כאשר כפי הנשמע והמתפרסם בחוצות רוצים השלטונות כאן להתערב בעניני הקיבוץ של חסידי ברסלב באומאן בראש השנה תשפ"ד הבעל"ט סמוך ונראה למקום מנוחת הרה״ק מוהר"ן מברסלב זצוק״ל זיע״א לחוות שם דעה".
הביד"ץ ממשיכים לגולל את צערם אותה הם מסכמים בקול מחאה נחרץ: "לא די להם לשלטונות בהתערבותם כאן בארה"ק בכל דבר שבקדושה להצר צעדיהם של החרדים לדבר ה', ועל זה ידוו כל הדווים אשר צדו צעדינו מלכת ברחובותינו, עוד ירחיקו נדוד לארצות הגולה להשליט שם את מרותם למורת רוחם של הקהל הקדוש החפץ בהתבדלות מרשעים, ואנו מוחים על כך במחאה גדולה".
המכתב מסתיים בתפילה לבל יעלה בידם להוציא לפועל את זממם: "תפילתינו ותקוותינו שלא ינוח שבט הרשע על גורל הצדיקים".
גורמים בחסידות מוסרים ל'ברסלב נייעס' כי הם קבלו הוראה נחרצת מהרבנים שעליהם לפעול בכל המישורים להסיר את הנגע הרע הזה מעל קיבוץ רבינו הקדוש, ושהם לא ינוחו ולא ישקטו עד שיוסר החשש מניסיון ההשתלטות הנפשע, "אנו ערוכים לצאת ולהגן על ציפור נפשנו ולהילחם עד הסוף בפושעים הזוממים להשתלט על הקיבוץ הקדוש באומן, וגם בכל עוזריהם יהיו הם מי שיהיו" – אומר הגורם.
קריאת הביד"ץ שפורסמה בחוצות:
%D7%9E%D7%97%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%91%D7%99%D7%93%D7%A6-%D7%A0%D7%92%D7%93-%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%94%D7%A9%D7%AA%D7%9C%D7%98%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%94-%D7%A2%D7%9C-%D7%94%D7%A7%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A5-%D7%A9%D7%9C-%D7%97%D7%A1%D7%99%D7%93%D7%99-%D7%91%D7%A8%D7%A1%D7%9C%D7%91-%D7%91%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%90%D7%9F-%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%93_page-0001-1.jpg
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
טיסות וויזאייר וריינאייר לפולין ורומניה גם טרמינל 1.
ועוד טיסה אחת של ארקיע לרומניה מטרמינל 1.
כל השאר (מולדובה, רומניה ופולין בחברות האחרות) מטרמינל 3
 

מאנ"ש

משתמש חדש
כלל אנשי שלומינו מתבקשים להעתיר בתפילה להצלחת הקיבוץ הקדוש, שיוכל להתקיים ללא מניעות.

בימים האחרונים החלו כלי התקשורת באוקראינה להפעיל לחצים כבדים על גורמי ממשל, בתואנות שונות ומשונות, לסגור את שערי אוקראינה עבור חסידי ברסלב.

לצערינו נכון לעכשיו המידע עדיין מעורפל, לא ברור ולא מדוייק, אבל ממקצת מה שכן הגיע לידינו נראה שהשטח מתחיל לבעור, ובפוליטיקה כמו תמיד הדברים יכולים להשתנות מהר מאד ה"י ואנו אין כוחנו אלא בפה, עלינו להעתיר בתפילה ותחנונים בפני שוכן מרומים שיחוס עלינו ויזכנו כולנו גם השנה להשתתף בקיבוץ הקדוש בלי מניעות ועגמת נפש.

הָבָה לָּנוּ עֶזְרָת מִצָּר וְשָׁוְא תְּשׁוּעַת אָדָם
 

מאנ"ש

משתמש חדש
אחד כותב:

המלל ושלוחו הנאמן רק מציפים את עניין אומן בפני ממשלת אוקראינה שרואה שממשלת ישראל מעורבת בעניין ומנסה להציק לנו , המעניין שזה אותם עסקנים שערבבו פעם קודמת (2020) והאכילנו אתנו ...

בבקשה דאגו לעצמכם כמו שדאגתם אז ועזבו אותנו לנפשינו

אני לא קנאי ואני מפרגן לשלומי אמונים את כל הטוב שבעולם אך אני רוצה להגיע לאומן אז בבקשה לכו תעזרו למי שאתם יכולים
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
לבקשת השר פרוש: ראש העיר ניו יורק נרתם לסייע דיפלומטית לאלפי הנוסעים מניו יורק לקיבוץ בראש השנה באומן.

לבקשת השר פרוש: ראש העיר ניו יורק נרתם לסייע דיפלומטית לנוסעים לקיבוץ באומן​

שר ירושלים ומסורת ישראל נפגש עם ראש העיר ניו יורק וקיבל סקירה על הפעילות בעיר למען כלל המגזרים, כולל תוכנית החומש לפיתוח מזרח ירושלים • פרוש הציג את האתגרים בארגון נסיעת חסידי ברסלב לאוקראינה וביקש את עזרת ארה"ב

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, נפגש הבוקר (רביעי) עם ראש העיר ניו יורק, אריק אדמס, המבקר בישראל, כהמשך לפגישתם המוצלחת של השניים בניו יורק לפני מספר חודשים והזמנתו של ראש העיר על ידי השר לבוא לביקור בירושלים.
ראש העיר סיפר בפגישה על הביקורים שערך ביממה החולפת ברחבי העיר והמפגשים שלו עם אנשי העיר השונים. כמו כן שיתף על רשמיו מביקור החולים שערך אצל כ"ק מרן האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק שליט"א והתרגש לשמוע כי כבר השתחרר מבית החולים.
בפגישה פרס השר פרוש בפני ראש העיר את עיקרי תוכנית החומש לפיתוח מזרח ירושלים שאושרה השבוע בממשלה בהובלת משרד ירושלים ומסורת ישראל שכוללת השקעה של למעלה מ-3 מיליארד שקל בתושבים הערבים בעיר. ראש העיר שיבח את הדאגה של ממשלת ישראל לכלל תושבי ירושלים.
השר פרוש הציג את ההיערכות שהוא מוביל יחד עם משרד החוץ לקראת נסיעתם של רבבות חסידי ברסלב לתפילות ראש השנה באומן שבאוקראינה ועדכן כי לפי הנתונים שבידו קרוב לעשרת אלפים מהחסידים הנוסעים הם תושבי ניו יורק. השר ביקש את עזרתו של ראש העיר בצירוף הנציגים הדיפלומטיים של ארצות הברית באוקראינה ובמדינות הגבולות למאמץ המשותף להקלת תנאי הדרך על הנוסעים לקיבוץ השנתי בציון הקדוש. מר אדמס נענה לבקשה והודיע לשר כי ישוחח על כך עם הרשויות הרלוונטיות במדינתו. סוכם כי הצוותים של השניים יעמדו בקשר בנושא.
שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש: "ראש העיר ניו יורק מר אריק אדמס, אותו פגשתי היום בפעם השלישית בשנה האחרונה, הוכיח במעשים כי הוא ידיד אמת של העם היהודי ושל ירושלים. חשוב שבעלי ההשפעה במערב יכירו יותר את האמת על עירנו, שהיא אורו של עולם. גם בפגישה הזו נוכחתי לראות כיצד הוא רוחש כבוד למסורת ישראל ומציע את עזרתו לסייע בנסיעתם של רבים מתושבי עירו לשהות בראש השנה בציון רבי נחמן מברסלב זיע"א".
בפגישה השתתפו סגן ראש העיר פביאן ליווי, יועצו הבכיר של ראש העיר יואל אדלשטיין, סמפכ"לית משטרת ניו יורק טניה קינסלה, עוזר המפכ"ל קז דאוטרי. מטעמו של השר פרוש השתתפו ראש המטה שימי אלבום, היועץ המדיני הרב אהרן דוד דייוויס, ראש צוות יישום החומש במזרח ירושלים משה קפטובסקי, היועץ עקיבא אוביץ, ויועץ התקשורת שמואל קרמרסקי.
 

נחמן צור

משתמש חדש
לתועלת הציבור
לקבוצה איכותית הנוסעת מאומן לבודפשט ישנם מקומות פנוים במחיר 105$ שזה זול יחסית
וכן מקומות פנוים מאומן לקלוז נאפוקה במחיר זול
לתיאום והצטרפות
0548501400 נחמן
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קנ

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֵל בְּקָדְשׁוֹ הַלְלוּהוּ בִּרְקִיעַ עֻזּוֹ:ב הַלְלוּהוּ בִגְבוּרֹתָיו הַלְלוּהוּ כְּרֹב גֻּדְלוֹ:ג הַלְלוּהוּ בְּתֵקַע שׁוֹפָר הַלְלוּהוּ בְּנֵבֶל וְכִנּוֹר:ד הַלְלוּהוּ בְתֹף וּמָחוֹל הַלְלוּהוּ בְּמִנִּים וְעוּגָב:ה הַלְלוּהוּ בְצִלְצְלֵי שָׁמַע הַלְלוּהוּ בְּצִלְצְלֵי תְרוּעָה:ו כֹּל הַנְּשָׁמָה תְּהַלֵּל יָהּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  29  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה