בקשה מעברית לאנגלית ויסות רגשי

נננה

משתמש פעיל
אני מחפשת תרגום למילה ויסות רגשי שיהיה תרגום שימושי ומובן גוגל נותן לי אך זה לא מוכר לדוברי אנגלית תודה!
 

תכלת מרדכי

משתמש פעיל
עריכה תורנית
בחסות בארד, כלי הצ'אט מבוסס AI של גוגל. מקוה שזה עוזר.

המונח המקביל באנגלית ל'ויסות רגשי' הוא emotional regulation. מונח זה הוא המונח הידוע והמפורסם ביותר בתחום הפסיכולוגיה והפסיכיאטריה, והוא משמש בספרות המקצועית ובשיח היומיומי.

המונח emotional regulation מתייחס ליכולת של האדם לשלוט ברגשותיו, להביע אותם בצורה יעילה ולהתנהג באופן מותאם למצב. ויסות רגשי טוב הוא חיוני לתפקוד תקין בחיים, והוא יכול לסייע לאנשים להתמודד עם מצבי לחץ, מתח ורגשות שליליים.

הנה כמה דוגמאות לשימוש במונח emotional regulation בפרסום:

  • "המחקר גילה כי שיטות של ויסות רגשי יכולות לעזור להפחית חרדה ודיכאון."
  • "הורים יכולים ללמד את ילדיהם כישורי ויסות רגשי כדי לעזור להם להתמודד עם מצבי לחץ."
  • "ויסות רגשי הוא מרכיב חשוב בהצלחה בעבודה ובחיים האישיים."
אם אתה רוצה להשתמש במונח המקביל באנגלית ל'ויסות רגשי' בפרסום, המונח emotional regulation הוא הבחירה הטובה ביותר. המונח זה הוא מובן וברור, והוא יעזור לך להעביר את המסר שלך בצורה יעילה.
 

נננה

משתמש פעיל
יש מישהי דוברת אנגלית שמכירה את הביטוי הנל :ויסות רגשי" הזה מעניין אותי אם הוא מוכר לדוברי האנגלית או שפשוט הביטוי לא מוכר כי הוא מדובר בקרב אנשי מקצוע בריאות הנפש...... תודה!
 

אם הבנים שמחה!

משתמש מקצוען
יש מישהי דוברת אנגלית שמכירה את הביטוי הנל :ויסות רגשי" הזה מעניין אותי אם הוא מוכר לדוברי האנגלית או שפשוט הביטוי לא מוכר כי הוא מדובר בקרב אנשי מקצוע בריאות הנפש...... תודה!
באנגלית יותר מדברים על זה כשזה חסר ואז זה נקרא emotional dysregulation.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמה

א תְּהִלָּה לְדָוִד אֲרוֹמִמְךָ אֱלוֹהַי הַמֶּלֶךְ וַאֲבָרֲכָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם וָעֶד:ב בְּכָל יוֹם אֲבָרֲכֶךָּ וַאֲהַלְלָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם וָעֶד:ג גָּדוֹל יְהוָה וּמְהֻלָּל מְאֹד וְלִגְדֻלָּתוֹ אֵין חֵקֶר:ד דּוֹר לְדוֹר יְשַׁבַּח מַעֲשֶׂיךָ וּגְבוּרֹתֶיךָ יַגִּידוּ:ה הֲדַר כְּבוֹד הוֹדֶךָ וְדִבְרֵי נִפְלְאוֹתֶיךָ אָשִׂיחָה:ו וֶעֱזוּז נוֹרְאֹתֶיךָ יֹאמֵרוּ (וגדולתיך) וּגְדוּלָּתְךָ אֲסַפְּרֶנָּה:ז זֵכֶר רַב טוּבְךָ יַבִּיעוּ וְצִדְקָתְךָ יְרַנֵּנוּ:ח חַנּוּן וְרַחוּם יְהוָה אֶרֶךְ אַפַּיִם וּגְדָל חָסֶד:ט טוֹב יְהוָה לַכֹּל וְרַחֲמָיו עַל כָּל מַעֲשָׂיו:י יוֹדוּךָ יְהוָה כָּל מַעֲשֶׂיךָ וַחֲסִידֶיךָ יְבָרֲכוּכָה:יא כְּבוֹד מַלְכוּתְךָ יֹאמֵרוּ וּגְבוּרָתְךָ יְדַבֵּרוּ:יב לְהוֹדִיעַ לִבְנֵי הָאָדָם גְּבוּרֹתָיו וּכְבוֹד הֲדַר מַלְכוּתוֹ:יג מַלְכוּתְךָ מַלְכוּת כָּל עֹלָמִים וּמֶמְשֶׁלְתְּךָ בְּכָל דּוֹר וָדוֹר:יד סוֹמֵךְ יְהוָה לְכָל הַנֹּפְלִים וְזוֹקֵף לְכָל הַכְּפוּפִים:טו עֵינֵי כֹל אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּ וְאַתָּה נוֹתֵן לָהֶם אֶת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:טז פּוֹתֵחַ אֶת יָדֶךָ וּמַשְׂבִּיעַ לְכָל חַי רָצוֹן:יז צַדִּיק יְהוָה בְּכָל דְּרָכָיו וְחָסִיד בְּכָל מַעֲשָׂיו:יח קָרוֹב יְהוָה לְכָל קֹרְאָיו לְכֹל אֲשֶׁר יִקְרָאֻהוּ בֶאֱמֶת:יט רְצוֹן יְרֵאָיו יַעֲשֶׂה וְאֶת שַׁוְעָתָם יִשְׁמַע וְיוֹשִׁיעֵם:כ שׁוֹמֵר יְהוָה אֶת כָּל אֹהֲבָיו וְאֵת כָּל הָרְשָׁעִים יַשְׁמִיד:כא תְּהִלַּת יְהוָה יְדַבֶּר פִּי וִיבָרֵךְ כָּל בָּשָׂר שֵׁם קָדְשׁוֹ לְעוֹלָם וָעֶד:
נקרא  4  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה