חדשות בעולם הפלישה הרוסית לאוקראינה - נטו דיווחים

מצב
הנושא נעול.

דו רה מי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
10:55
סגנו של ג'ונסון: הסכסוך באוקראינה עשוי להימשך חודשים, אפילו שנים

דומיניק ראב, סגנו של ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון, אמר כי על בנות הברית במערב להראות "כושר עמידה אסטרטגי" כדי לוודא שנשיא רוסיה ולדימיר פוטין ייכשל באוקראינה. לדבריו, "הסכסוך עשוי להימשך חודשים, אם לא שנים". את הדברים אמר לרשת Sky News. (רויטרס)
 

דו רה מי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
10:37
שליחי רוסיה ואוקראינה לשיחות המו"מ: "המגעים יתחדשו מחר"

אחד משליחי אוקראינה לשיחות המשא ומתן עם רוסיה הודיע כי המשלחות יפגשו מחר לסבב השיחות השלישי מאז החלה המלחמה. גם השליח הרוסי לשיחות אישר כי השיחות יתחדשו מחר. כך נמסר מסוכנות הידיעות הרוסית TASS. הוא מסר כי "האוקראינים מבינים שחיי אדם נמצאים בסכנה. זה הדבר הקריטי ביותר עבורנו". לפי רשת CNN, הנציגים לשיחות לא אמרו היכן יתקיים סבב השיחות מחר. (ynet)

10:32
אוקראינה: תושבי מריופול הנצורה יפונו משעות הצהריים תחת הפסקת אש

מועצת העיר מריופול הודיעה כי הושג הסכם על הפסקת אש מקומית שבמהלכה יפונו תושבים בעיר הנצורה החל מ-12:00 בצהריים ועד השעה 21:00. אתמול הושג סיכום דומה, אולם זמן קצר אחרי תחילת הפינוי האשימו שני הצדדים זה את זה בהפרה של הפסקת האש, והפינוי הופסק. (רויטרס)

10:25
האלוף במיל' וילנאי ל-ynet: "הרוסים מאוכזבים מעצמם, לא מתקרבים למטרה"

האלוף במיל' מתן וילנאי, סגן הרמטכ"ל לשעבר וכיום יו"ר ארגון "מפקדים למען ביטחון ישראל", התייחס בריאיון באולפן ynet למלחמה באוקראינה והעריך כי "הרוסים מאוכזבים מעצמם". לדבריו, "ייקח זמן לדעת מה קורה באוקראינה. מה שברור זה שהרוסים, עם תקציבי הענק, לא מסוגלים לבצע את משימתם. הם לא מתקרבים לביצוע משימתם, הם יכולים להגיד מה שהם רוצים". הוא ציין כי "פוטין לא העלה בדעתו שזה מה שיקרה. הוא התכוון תוך יומיים-שלושה להשתלט על השלטון באוקראינה ולהמשיך הלאה". (אטילה שומפלבי)

10:15
ארגון הבריאות העולמי: התקפת מרכזי בריאות אוקראיניים - הפרה של החוק הבינלאומי

מתחילת המלחמה באוקראינה הותקפו מספר מרכזי בריאות במדינה בהם מתו ונפצעו רבים. כך הודיע ראש ארגון הבריאות העולמי, תאודרוס אדהנום גברה-יסוס. הוא צייץ בטוויטר שהארגון בוחן מקרים נוספים. "התקפה על מתקני ועובדי בריאות מפירות את החוק ההומניטרי הבינלאומי", אמר. בהודעתו, לא הזכיר ראש הארגון את רוסיה כזו שעומדת מאחורי אותן התקפות. (רויטרס)

09:48
אוקראינה טוענת: יותר מ-11 אלף חיילים רוסים נהרגו במלחמה

צבא אוקראינה דיווח כי מתחילת המלחמה, נהרגו יותר מ-11 אלף חיילים רוסים. אתמול טענו האוקראינים כי האבידות בקרב הרוסים עמדו על יותר מ-10,000. מוסקבה מצידה הודתה בשבוע שעבר לראשונה כי מאות מחייליה נפלו במלחמה, וטענה כי 498 חיילים מכוחותיה נהרגו. (רויטרס)

מקור
 

ר.ב.ב.ש

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
10:30 - דיווח אוקראני: חיילים רוסים מנסים לכבוש את העיר איזיום באזור חרקוב, אך הצבא האוקראיני מגן בתקיפות על העיר.

10:15 - סוכנות הידיעות בלומברג: נשיא רוסיה ולדימיר פוטין לא לקח בחשבון את היכולות המוגבלות של רוסיה בתחילת המלחמה עם אוקראינה, מה שעלול להוביל לקריסת משטרו ב-12 החודשים הקרובים.

09:50 - שלושה אזרחים שהתנדבו לחלק אוכל לכלבים, נורו למוות בעיר במחוז בוש'ה בקייב, חיילים רוסים פתחו באש לעבר מכוניתם.

09:25 - נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הנחה את ממשלתו להרכיב רשימה של מדינות שהטילו סנקציות נגד רוסיה בתוך 48 השעות הקרובות, כך לפי סוכנות הידיעות הרוסית RIA.
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
ההכנות בקייב

IMG_20220306_023927_067.jpg
IMG_20220306_023924_662.jpg
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
אני לא יודע מה הסיפור של הגשר הזה באירפין
יש המון תמונות איך שחיילים אוקראינים עוזרים לאנשים לחצות את המקום הזה
בין היתר חייל מחזיק תינוקת. אפשר לראות ברוב התמונות הרבה אנשים עומדים מתחת לגשר בצד אחד
ככל הנראה החיילים עוזרים להם לחצות את המקום


חייל אוקראיני מחלץ תינוקת מהריסות בנין שהופצץ מצפון לקייב הכותרת טעות


קל לראות שלא מדובר בבנין מופצץ, אלא בגשר מופצץ.
מדובר בגשר אחד מרבים שמחבר בין קייב לשכונות שמחוצה לה, שהופצץ ע"י האוקראינים ע"מ להקשות על הצבא הרוסי להתקדם לתוך קייב.
הצבא בנה במקום גשר הולכי רגל מאולתר והחיילים מסייעים לאזרחים לחצות אותו ולהימלט מקייב.
תמונות נוספות דומות ממקום זה:
BkirDgWZq_0_59_820_462_0_x-large.jpg

BJXwH4JZbc_0_0_3000_2000_0_x-large.jpg

SyleuCgWWc_0_0_3000_2000_0_x-large.jpg
עוזרים לנכה
20220306_005804~2.jpg
 

בטחון

משתמש פעיל

צפו:​

יועץ חרדי בשיחת זום עם נשיא אוקראינה​

נשיא אוקראינה זלנסקי שוחח עם המיליארדר אילון מאסק בקשר לסיוע ישיר שימשיך להעביר לו, בשיחה נראה היועץ החרדי אשר גולד שלא ברור מה תפקידו בשיחה


@אשר גולד ????
 

נ. ה.

משתמש מקצוען

צפו:​

יועץ חרדי בשיחת זום עם נשיא אוקראינה​

נשיא אוקראינה זלנסקי שוחח עם המיליארדר אילון מאסק בקשר לסיוע ישיר שימשיך להעביר לו, בשיחה נראה היועץ החרדי אשר גולד שלא ברור מה תפקידו בשיחה


@אשר גולד ????
מצורף.


צפה בקובץ המצורף WhatsApp-Video-2022-03-06-at-10.51.45.mp4
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  14  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה